Gezien het feit dat ik niets zie, nee werkt nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:30 schreef Cahir het volgende:
Kwam dit op 4chan tegen:
[ afbeelding ]
Ik zat eerst te denken, dat word veel te zwaar. Maar in de ruimte zit immers geen zwaartekracht e.d.
Zou dit plan echt werken?
Hoeveel energie zou je daarvoor wel niet nodig hebben?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:30 schreef Cahir het volgende:
Kwam dit op 4chan tegen:
[ afbeelding ]
Ik zat eerst te denken, dat word veel te zwaar. Maar in de ruimte zit immers geen zwaartekracht e.d.
Zou dit plan echt werken?
Wat spierkracht?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:36 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hoeveel energie zou je daarvoor wel niet nodig hebben?
Je maakt een stok die even lang is als 5 lichtjaren.quote:
Je laat hem niet los.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:39 schreef cemeteryslut het volgende:
nee want een stalen buis die 5 lichtjaren lang is, los laten in space is een goed idee.
Jij welquote:
Idd. But fixedquote:
Bewijs het maar eens dat dat zo is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:41 schreef Tijn het volgende:
Hoezo beweegt het uiteinde onmiddellijk mee? Het duurt ook gewoon 5 jaar voordat de laatste molecuul in die rod meebeweegt met je eerste beweging aan het begin. De moleculen binnen dat stalen ding gaan toch niet opeens sneller dan het licht, of wel?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bewijs het maar eens dat dat zo is.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:41 schreef Tijn het volgende:
Hoezo beweegt het uiteinde onmiddellijk mee? Het duurt ook gewoon 5 LICHTjaar voordat de laatste molecuul in die rod meebeweegt met je eerste beweging aan het begin. De moleculen binnen dat stalen ding gaan toch niet opeens sneller dan het licht, of wel?
Jij denkt dat een stuk metaal aan het tijdreizen is als je het beweegt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bewijs het maar eens dat dat zo is.
Ow ja dat is ook zoquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het duurt 5 jaar. Minstens.
Een lichtjaar is een afstand, geen tijdsduur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |