Geciteerd voor nageslacht en tvp.quote:Op zondag 13 september 2009 22:06 schreef MissMSX het volgende:
Goh, toch typisch dat hoe langer ons huwelijk duurt hoe meer omgekeerd evenredig de topictitel op ons van toepassing is
Oeps, zei ik dat echt?![]()
Doe er je voordeel mee als je het ooit eens in je hoofd mocht halen om te willen trouwen.quote:
Groeit er weer iets terug danquote:Op zondag 13 september 2009 22:06 schreef MissMSX het volgende:
Goh, toch typisch dat hoe langer ons huwelijk duurt hoe meer omgekeerd evenredig de topictitel op ons van toepassing is
Oeps, zei ik dat echt?![]()
Als je het niet wekelijks bijhoudt wel ja...quote:
Nu is niet iedereen geknipt voor moheel...quote:Op zondag 13 september 2009 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het niet wekelijks bijhoudt wel ja...
quote:'Q. is geen wegpiraat die dronken door rood licht vliegt'
zaterdag 12 september 2009 | 09:09 |
Q. zelf zegt hoogstens 150 km te hebben gereden, maar een getuige schatte de snelheid op ongeveer 200. "Ik had nog nooit iemand zo hard voorbij zien komen." De reclassering en de moeder van het slachtoffer bepleiten een werkstraf. "Ik kan niet slecht over Q. denken, het had ook andersom kunnen zijn", hield zij de rechters voor.
Advocaat R. Drenth vroeg daar rekening mee te houden. "Q. heeft fouten gemaakt, maar hij is geen wegpiraat, die dronken door rode lichten vliegt."
Uitspraak over twee weken.
En is het over?quote:Op zondag 13 september 2009 22:20 schreef Litpho het volgende:
Waar komt deze 4chan-barrage zo plotseling vandaan?
Ja hoor, why?quote:Op maandag 14 september 2009 13:31 schreef dawg het volgende:
tegan!die plaatjes!
hoe is het? doet je msn het nog?
Het is weekend geweest, dus iedereen is ziek van het feestweekend?quote:Op maandag 14 september 2009 13:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Echt de helft van de studenten die vanmorgen met mij college moesten volgen waren ziek. Heel rustig college zo.
Is er een griepgolf aan de gang? Los van de mexicaanse griep bedoel ik..
Ze hadden gewoon geen zin op maandagochtendquote:Op maandag 14 september 2009 13:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Echt de helft van de studenten die vanmorgen met mij college moesten volgen waren ziek. Heel rustig college zo.
Misschien heeft de helft wel mexicaanse griep?quote:Op maandag 14 september 2009 13:55 schreef TwistedDarling het volgende:
super cute!quote:
Vèrkesgriep!!1!!!quote:Op maandag 14 september 2009 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
ooh ik voel me ellendig
ik ben ziek
Nee hoor, merkt-ie niets vanquote:Op maandag 14 september 2009 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
Nee ik denk het niet hoor
ik denk meer een flinke verkoudheid met een beetje koorts er bij of zo
Maar stiekum knijp ik hem wel een beetje
niet voor mezelf, maar ik ben bang dat ik de kat kan besmetten als het mexicaanse griep is![]()
Kan dat?
Ik heb nog nooit een kat aangestoken volgens mij met wat voor ziekte dan ook. Lijkt me uitgesloten in dit geval.quote:Op maandag 14 september 2009 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
Nee ik denk het niet hoor
ik denk meer een flinke verkoudheid met een beetje koorts er bij of zo
Maar stiekum knijp ik hem wel een beetje
niet voor mezelf, maar ik ben bang dat ik de kat kan besmetten als het mexicaanse griep is![]()
Kan dat?
Was Rhu maar een studiegenootje, dan zag ik d'r nog eens in het echt.quote:
quote:
Dat doe ik slechts op de fietsch.quote:"Q. heeft fouten gemaakt, maar hij is geen wegpiraat, die dronken door rode lichten vliegt."
We zijnquote:Op maandag 14 september 2009 18:18 schreef nectarientje het volgende:
Zo, tijd voor een avondje op de bank![]()
Hoe is het met u allen?
Dat klinkt goed genoegquote:
En hoe is het met jou en je mannen?quote:
Die indrukwekkende collectie bedoel je?quote:
Die is intussen alweer enigszins bijgekomen van door mij op vakantie meegesleept worden, geloof ik. Ik wandel mijn vierdaagses buiten Nijmegen, zeg maarquote:Op maandag 14 september 2009 19:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die indrukwekkende collectie bedoel je?De huismannen doen het goed, ze slapen veel, vliegen elkaar af en toe flink in de haren, niets ongewoons. Met mijn parttime man gaat het ook goed
Beetje eng, maar wel lekker
![]()
Hoe is het met jouw madam?
Ocharme, en je had haar niet even gewaarschuwd?quote:Op maandag 14 september 2009 19:09 schreef Litpho het volgende:
Die is intussen alweer enigszins bijgekomen van door mij op vakantie meegesleept worden, geloof ik. Ik wandel mijn vierdaagses buiten Nijmegen, zeg maar.
Tuurlijk welquote:Op maandag 14 september 2009 19:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ocharme, en je had haar niet even gewaarschuwd?
Die fase hebben Air en ik nooit gehadquote:Op maandag 14 september 2009 19:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar we zijn wat dat soort dingen betreft nog in de "hoe erg kan het nou helemaal zijn?"-fase
.
Zwijndrecht is dan ook een uitstekend antwoord op die vraag.quote:Op maandag 14 september 2009 19:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die fase hebben Air en ik nooit gehad
Litpho is 'verder'...quote:Op maandag 14 september 2009 19:17 schreef MissMSX het volgende:
Die fase hebben Air en ik nooit gehad
Hoe lang zat je al te wachten tot je die oude koe er eens bij kon slepen?quote:
Immer... Hoe je het ook bekijkt, 'verder' heeft een definitieve plaats verdiend in de kronieken van de R&P SC.quote:Op maandag 14 september 2009 19:21 schreef Litpho het volgende:
Hoe lang zat je al te wachten tot je die oude koe er eens bij kon slepen?.
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 14 september 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
'verder' heeft een definitieve plaats verdiend in de kronieken van de R&P SC.
Waarom?quote:Op maandag 14 september 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
Immer... Hoe je het ook bekijkt, 'verder' heeft een definitieve plaats verdiend in de kronieken van de R&P SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |