Geciteerd voor nageslacht en tvp.quote:Op zondag 13 september 2009 22:06 schreef MissMSX het volgende:
Goh, toch typisch dat hoe langer ons huwelijk duurt hoe meer omgekeerd evenredig de topictitel op ons van toepassing is
Oeps, zei ik dat echt?![]()
Doe er je voordeel mee als je het ooit eens in je hoofd mocht halen om te willen trouwen.quote:
Groeit er weer iets terug danquote:Op zondag 13 september 2009 22:06 schreef MissMSX het volgende:
Goh, toch typisch dat hoe langer ons huwelijk duurt hoe meer omgekeerd evenredig de topictitel op ons van toepassing is
Oeps, zei ik dat echt?![]()
Als je het niet wekelijks bijhoudt wel ja...quote:
Nu is niet iedereen geknipt voor moheel...quote:Op zondag 13 september 2009 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het niet wekelijks bijhoudt wel ja...
quote:'Q. is geen wegpiraat die dronken door rood licht vliegt'
zaterdag 12 september 2009 | 09:09 |
Q. zelf zegt hoogstens 150 km te hebben gereden, maar een getuige schatte de snelheid op ongeveer 200. "Ik had nog nooit iemand zo hard voorbij zien komen." De reclassering en de moeder van het slachtoffer bepleiten een werkstraf. "Ik kan niet slecht over Q. denken, het had ook andersom kunnen zijn", hield zij de rechters voor.
Advocaat R. Drenth vroeg daar rekening mee te houden. "Q. heeft fouten gemaakt, maar hij is geen wegpiraat, die dronken door rode lichten vliegt."
Uitspraak over twee weken.
En is het over?quote:Op zondag 13 september 2009 22:20 schreef Litpho het volgende:
Waar komt deze 4chan-barrage zo plotseling vandaan?
Ja hoor, why?quote:Op maandag 14 september 2009 13:31 schreef dawg het volgende:
tegan!die plaatjes!
hoe is het? doet je msn het nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |