quote:
Ja dat ook, en Chocomelquote:
Nee, maar ik mag alleen Coca Cola in het weekend.quote:Op zondag 13 september 2009 14:39 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja dat ook, en Chocomel![]()
Maar dat zijn geen echte energiedranken he
Vreemde apsirines heb jij...quote:Op zondag 13 september 2009 14:38 schreef Adelante het volgende:
Geen, vloeibare suiker met aspirinesmaak
Ik wilde dit al heel lang aan je vragen, maar ben jij toevallig hongaars?quote:
Wel een drank die zorgt voor energie, niet een energydrink.quote:Op zondag 13 september 2009 14:51 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
OT.: Koffie is wel een energiedrank.
Heldquote:
ja idd, proefde het een paar weken terug voor het eerst, ging echt een zoete klap door mijn hele lijfquote:
Heb alle genoemde dranken in dit topic wel eens gedronke, behalve deze.quote:
Nee, toevallig niet. Wel vind ik het een mooi land, maar dat is alles.quote:Op zondag 13 september 2009 14:51 schreef seatsniffer het volgende:
[..]
Ik wilde dit al heel lang aan je vragen, maar ben jij toevallig hongaars?
quote:OT.: Koffie is wel een energiedrank.
Vergeet de taurine niet.quote:Op zondag 13 september 2009 18:49 schreef Igen het volgende:
Zo'n "echte" energiedrank is ook hoofdzakelijk cafeïne en suiker, dus net als koffie/thee met suiker. Hoogstens wat meer geconcentreerd.
Halve liters bier zijn natuurlijk veeeeeeeel gezonder...quote:Op zondag 13 september 2009 18:26 schreef onearmedman het volgende:
Ik snap trouwens niet dat mensen halve liter blikken van dit spul drinken, lijkt me toch echt teveel. En de hoeveelheid maakt het ook des te ongezonder natuurlijk.
mee eensquote:Op zondag 13 september 2009 14:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Drink het eigenlijk bijna niet meer, maar als ik het drink: Rockstar Guava (die paarse)
[ afbeelding ]
Die dus
C1000 bij mij in het dorp!quote:
smaakt rodeo nog steeds hetzelfde als de es variant?quote:Op zondag 13 september 2009 22:02 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Mits voorradig:
[ afbeelding ]
Er komt niks in de buurt van de smaak van die Euroshopperquote:Op zondag 13 september 2009 22:38 schreef Rijpie het volgende:
[..]
smaakt rodeo nog steeds hetzelfde als de es variant?
vroeger (heb ik het over 5 jaar geleden) smaakte de euroshopper en de rodeo precies hetzelfde. vroeger verkocht AH de rodeo, even later veranderde dat in ES, en nog later hadden ze de rodeo opeens ook weer. dit was voor de re-design trouwens.quote:Op zondag 13 september 2009 23:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er komt niks in de buurt van de smaak van die Euroshopper. Vooral ijskoud niet
. Rodeo vond ik altijd zo'n light-product aspartaamsmaak hebben, misschien is dat veranderd sinds dat strakke design van het blikje ineens
.
Nooit op gelet, maar ik zal van de week eens een smaaktest uitvoerenquote:Op zondag 13 september 2009 22:38 schreef Rijpie het volgende:
[..]
smaakt rodeo nog steeds hetzelfde als de es variant?
quote:Op maandag 14 september 2009 10:57 schreef Giester het volgende:
Mijn top 3:
1. Energy Drink Euroshopper
2. Golden Shower Aldi
3. Rodeo
dat zal hij ook zo echt niet bedoeld hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 11:25 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]golden shower , het is golden power.
google golden shower ff voor je beeldvorming.
quote:Op maandag 14 september 2009 11:38 schreef Intrepidity het volgende:
Koffie! Zouden julie ook eens moeten proberen![]()
Dat normaal, nu zo'n ding, omdat ik het aangeboden kreeg:quote:
Ik had het niet over het slootwater zoals senseo dat men normaalgesproken koffie noemt, nee, ik bedoel echte koffie. Daar kan geen suikerwater energy drink tegenop.quote:
Qau smaak echt wel.quote:Op maandag 14 september 2009 13:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik had het niet over het slootwater zoals senseo dat men normaalgesproken koffie noemt, nee, ik bedoel echte koffie. Daar kan geen suikerwater energy drink tegenop.
quote:Op maandag 14 september 2009 01:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Deze moet je ook hebben
[ afbeelding ]
niet die![]()
[ afbeelding ]
quote:
jij weet hoe afwasmiddel smaakt?quote:Op maandag 14 september 2009 17:18 schreef raaavi het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat die niet naar afwasmiddel smaakt?
zoveel is er niet aan hoor, het is mij enorm tegengevallen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Cocaine schijnt echt vol te zitten met suikers en pepzooi
Wil het overigens wel stiekem proberen
De ingredienten die je energie zouden geven zou veel hoger zijn per milliliter.quote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef Rijpie het volgende:
[..]
zoveel is er niet aan hoor, het is mij enorm tegengevallen.
en wat zou er precies inzitten volgens "men"?
http://www.drinkcocaine.nl/index.php?main_page=index&cPath=1quote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
De ingredienten die je energie zouden geven zou veel hoger zijn per milliliter.
Ben en blijf toch nieuwsgierigwaar krijg je die zooi trouwens?
Jij hebt nooit shampoo in je bek gehad?quote:
nee, ik doe altijd mijn mond dicht tijdens inzepen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef raaavi het volgende:
[..]
Jij hebt nooit shampoo in je bek gehad?
Shampoo = Zeep
Afwasmiddel = Zeep
Zeep = Zeep
Shampoo = Afwasmiddel
QFT
Dat is old skoolquote:
sowieso tankstations.quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef raaavi het volgende:
[..]
waar kan je die zooi kopen? die moet ik ook nog is proberen
in de kroeg waar ik werk hebben we hetquote:
quote:Oorsprong
Het idee voor energiedranken komt uit Japan. Hier kregen piloten na de Tweede Wereldoorlog het idee taurine te gebruiken om hun vermoeidheid te verdrijven na een lange vlucht. Als gevolg hiervan kwam een drankje met de naam Lipovitan-D in de mode. Dit sloeg over naar Thailand van waaruit de "uitvinder" van Red Bull het idee mee naar Europa nam. Door een gelikte marketingstrategie werd het populair bij de alternatieve jeugd en in de clubscene (Techno, Mountain Biking, Snowboarding).
Dit is wel lekker, het is wel zo zoet dat het glazuur van je tanden springt. je kn het kopen bij van die chinese supermarkten.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:15 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
in de kroeg waar ik werk hebben we het
en ik heb ooit deze gehad:
[..]
[ afbeelding ]
vanaf nu diequote:Op zondag 13 september 2009 14:28 schreef Pingwingei het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens de blauwe variant.
Alsmede Golden Power, Rodeo, Bullit... Eigenlijk alles wel
Er zit dus echt wel veel smaak verschil aanquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:06 schreef Frederick_Blah het volgende:
Bullit, Euroshopper, Golden Power, Red Bull, die van de Lidl.. allemaal weleens, de een wat vaker dan de ander, gedronken. Ik proef niet al te veel verschil. Misschien wel als ik het dagelijks dronk.
Is dat lekker?quote:
schrijf een REVquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:38 schreef Rijpie het volgende:
vanmiddag de 30ct versie van super de boer gedronken, en die smaakt precies hetzelfde als de euroshopper.
(naar mijn idee iets te zuur)
Nos is een aanrader. Redbull is niks vergeleken met Nos.quote:Op maandag 14 september 2009 17:27 schreef blckbb het volgende:
Tried:
- Slammers!
- Red Bull
- Mixxed Up van de Lidl
- ES
- Monster blauw
- Bullit
- Rodeo
- Blue Bastard
- Rockstar
- Mixxed Up Cassis van Lidl
- Speedway van C1000
- Red Rooster in Engeland () (1-liter flessen)
- Tornado (1.5 liter fless)
- Golden Power
- Gaar merk in Denemarken
verder even nadenken
hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:16 schreef Saisai het volgende:
gatverdamme.![]()
bovendien krijg ik er hartkloppingen en buikpijn van.
THANK YOU, dat heb ik dus ook met light-producten.. veel lui begrijpen niet wat ik dan bedoel..quote:Op maandag 21 september 2009 13:15 schreef currywurst het volgende:
rodeo cranberry is lekker, maar jammer dat ie 'light' is en dus zoetstoffen heeft ipv suiker. geeft toch een beetje vies nasmaakje.
ehm...quote:Op woensdag 23 september 2009 03:39 schreef warezguy05 het volgende:
euroshopper en bullit zijn voor mij favoriet (smaken ook vrijwel hetzelfde)
golden shower is ook goed te doen.
originele redbull vind ik wat minder dan die goedkope versies vanwege die lichte kauwgomballen smaak die je proeft.
go fast is niet te zuipen. wat een bende is dat
Dat is geen fake, dat is de originele Thaise energydrank. Mateschitz, die eigenaar van RedBull kwam dit tegen tijdens een reis/vakantie in Azie, en heeft dit aangelengd en aangepast naar Europese smaak en maatstavenquote:Op maandag 21 september 2009 14:57 schreef Kersentaart het volgende:
Redbull of die Euroshopper zooi.
In Indonesië hadden ze deze fake-Redbulls
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 14:57 schreef Kersentaart het volgende:
Redbull of die Euroshopper zooi.
In Indonesië hadden ze deze fake-Redbulls
[ afbeelding ]
bronquote:"Red Bull" is een energiedrank en is bedacht door Dietrich Mateschitz, voormalig werknemer van "Unilever". Hij maakte het Thaise drankje "Krating daeng" (wat zich naar het Engels vertaalt als Red Bull) na. Mateschitz was in 1982 op handelsreis in Thailand toen hij "Krating Daeng" voor het éérst proefde, een drankje dat hielp om zijn jet-lag te verwerken. In de periode van 1984 tot 1987 werkte Mateschitz samen met het bedrijf "TC Pharmaceutical" om het drankje aan te passen aan de Europese voedselnormen.
Samen met Chaleo Yoovidhya, richtte hij "Red Bull GmbH" op, ze investeerden beide 500.000 dollar en namen elk 49% van de aandelen in het bedrijf. De overblijvende 2% gingen naar Chaleo's zoon Chalerm, maar Mateschitz zou bedrijfsleider worden. In 1987 kwam het bruisende en minder zoete "Red Bull" variant van "Krating Daeng" op de markt.
Interessant. Weet nog wel dat het een tijdje duurde voor het in Nederland verkocht mocht worden. Black Booster was al eerder te koop ('94/95?). We kregen weleens import Red Bull uit Duitsland, die was kennelijk sterker dan de Red Bull van vandaag de dag.quote:Op zondag 27 september 2009 16:31 schreef dralion13 het volgende:
[..]
fout, dit is de orginele redbull,
[..]
bron
De gene die het design gemaakt heeft komt denk ik uit de wasmiddellen branchequote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:54 schreef Trafasi het volgende:
[ afbeelding ]
De donkerblauwe variant... lichtblauw = light =imo
Monster is lekkerquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:52 schreef xMURDERat6 het volgende:
mmh. het maakt me meestal niet zoveel uit.
zolang het geen Monster is() vind ik het allemaal wel prima
Die vind ik te scherp ofzo:Pquote:Op zondag 13 september 2009 14:27 schreef onearmedman het volgende:
Ik drink zelf altijd
[ afbeelding ]
Imo de lekkerste onder de goedkopen.
Ew, die is zo zuur als maar kan. Dan nog liever die van de Aldi en Lidl..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef x69 het volgende:
Euroshopper Red Bull.. 30 centLekker pauperig
Ik proef geen verschil met de 1,99 redbull. Vind het primaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:10 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Ew, die is zo zuur als maar kan. Dan nog liever die van de Aldi en Lidl..
Dat is geen energydrink.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:44 schreef sjeppert het volgende:
[ link | afbeelding ]
best duur maar dan heb je ook wat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |