quote:Op maandag 14 september 2009 01:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Deze moet je ook hebben
[ afbeelding ]
niet die![]()
[ afbeelding ]
quote:
jij weet hoe afwasmiddel smaakt?quote:Op maandag 14 september 2009 17:18 schreef raaavi het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat die niet naar afwasmiddel smaakt?
zoveel is er niet aan hoor, het is mij enorm tegengevallen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Cocaine schijnt echt vol te zitten met suikers en pepzooi
Wil het overigens wel stiekem proberen
De ingredienten die je energie zouden geven zou veel hoger zijn per milliliter.quote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef Rijpie het volgende:
[..]
zoveel is er niet aan hoor, het is mij enorm tegengevallen.
en wat zou er precies inzitten volgens "men"?
http://www.drinkcocaine.nl/index.php?main_page=index&cPath=1quote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
De ingredienten die je energie zouden geven zou veel hoger zijn per milliliter.
Ben en blijf toch nieuwsgierigwaar krijg je die zooi trouwens?
Jij hebt nooit shampoo in je bek gehad?quote:
nee, ik doe altijd mijn mond dicht tijdens inzepen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef raaavi het volgende:
[..]
Jij hebt nooit shampoo in je bek gehad?
Shampoo = Zeep
Afwasmiddel = Zeep
Zeep = Zeep
Shampoo = Afwasmiddel
QFT
Dat is old skoolquote:
sowieso tankstations.quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef raaavi het volgende:
[..]
waar kan je die zooi kopen? die moet ik ook nog is proberen
in de kroeg waar ik werk hebben we hetquote:
quote:Oorsprong
Het idee voor energiedranken komt uit Japan. Hier kregen piloten na de Tweede Wereldoorlog het idee taurine te gebruiken om hun vermoeidheid te verdrijven na een lange vlucht. Als gevolg hiervan kwam een drankje met de naam Lipovitan-D in de mode. Dit sloeg over naar Thailand van waaruit de "uitvinder" van Red Bull het idee mee naar Europa nam. Door een gelikte marketingstrategie werd het populair bij de alternatieve jeugd en in de clubscene (Techno, Mountain Biking, Snowboarding).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |