Ja! Wiebel, waggel, zwalk HAP!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef Electro-Worm het volgende:
Hahah was echt prachtig. Die rooie
Fuck, we moeten terug en dr weer aan het janken makenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef MissBliss het volgende:
Alice staat niet echt duidelijk huilend op de foto trouwens. (bij die van ons dan)
Dan heeft ze mazzel en doen we gewoon een leuke foto van haar met de chequequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef MissBliss het volgende:
Alice staat niet echt duidelijk huilend op de foto trouwens. (bij die van ons dan)
He jammer dat we terug moetenquote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Fuck, we moeten terug en dr weer aan het janken maken
Kut, weer die 3 kleine kittens zienquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
He jammer dat we terug moeten!
Ik heb er 1 met jou en Ing ook erop. Zal ik hem even hier posten om te kijken of jullie hem oke vinden?quote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heeft ze mazzel en doen we gewoon een leuke foto van haar met de cheque
Maar dan moet er dus minmaal 10.000 euro op de cheque staan. Die laat geen traan meer voor 5000.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die heb ik heel leuk op de foto!quote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kut, weer die 3 kleine kittens zien
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef ElisaB het volgende:
Thuis!
Om te beginnen een enorme dikke kus voor Muis; wijffie, geweldig dat je er even was, geweldige taarten!
Ook een dikke kus voor DABA en Morrizzz, die mij uit de brand hebben geholpen met het vervoer. Ik heb een enorme auto, maar toch had het er niet allemaal ingekund!
En dan nog dikke kussen voor de organi-chicks! Well done ladys!
EW is een heerlijk joch. Die kan je er prima bij hebben
En tot slot dikke kussen voor jullie allemaal. Ik ben trots ende geroerd
Ik heb een geweldige dag gehad.
Ow lieieiieief!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die heb ik heel leuk op de foto!![]()
Die ouwe taaie is gaaf.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vond Elisa trouwens het meest verrassend, wist vooraf niet wat te verwachten. Maar echt geweldig mens, me echt een paar keer goed aan het lachen gekregen met die droge humor![]()
Erhm. Kan je zelf al een beetje inschatten wat we er van vinden?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er 1 met jou en Ing ook erop. Zal ik hem even hier posten om te kijken of jullie hem oke vinden?
Ja, die pootjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow lieieiieief!
Zo hilarisch! Het drietal lag op een kooi, ons groepje stond er omheen. Twee kitjes waren wat weggedoken, waarop ik zeg: 'zie je die pootjes onder door de tralies steken?'
9 Fokkers bukken als één man/vrouw naar voren.![]()
![]()
Ik pm hem welquote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Erhm. Kan je zelf al een beetje inschatten wat we er van vinden?
*schijterd*
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef ElisaB het volgende:
Thuis!
Om te beginnen een enorme dikke kus voor Muis; wijffie, geweldig dat je er even was, geweldige taarten!
Ook een dikke kus voor DABA en Morrizzz, die mij uit de brand hebben geholpen met het vervoer. Ik heb een enorme auto, maar toch had het er niet allemaal ingekund!
En dan nog dikke kussen voor de organi-chicks! Well done ladys!
EW is een heerlijk joch. Die kan je er prima bij hebben
En tot slot dikke kussen voor jullie allemaal. Ik ben trots ende geroerd
Ik heb een geweldige dag gehad.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
Meelees-tvp voor de foto`s en de verhalen.
Ik schrok even van mijn eigen powerrrrrr.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, die pootjes![]()
![]()
Fokkers zijn eng
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vond Elisa trouwens het meest verrassend, wist vooraf niet wat te verwachten. Maar echt geweldig mens, me echt een paar keer goed aan het lachen gekregen met die droge humor![]()
Ja, jammer. En dan weer al die beesten aaien enzo, verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ben al bezig met het verslagquote:
Nou. De opgave! Moet er niet aan denken!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, jammer. En dan weer al die beesten aaien enzo, verschrikkelijk!
Ik weet ook niet meer wie jij bentquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Echt, weet je, ik heb van de helft van jullie nog geen idee wie wie is.Dus please geef toestemming om je naam bij foto's te zetten, dan maak ik achteraf nog een beetje kennis.
Wil jij mij als je t ff rustig hebt nog ff rek nr + kosten van de rijst PM'en?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou. De opgave! Moet er niet aan denken!![]()
Maar dan anders!
Jij hebt gewoon niet goed opgeletquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wie jij bent![]()
Niet die in die groene broek toch![]()
En ik weet niet meer wie F_R en Dracu zijn
Vorige topic, bovenste McDo foto, helemaal links naast Morriz = Cat!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wie jij bent![]()
Niet die in die groene broek toch![]()
En ik weet niet meer wie F_R en Dracu zijn
We schoppen het sowieso een paar keer omhoog in de tracker dus de dag maakt niet uitquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben al bezig met het verslag
Duurt nog wel even, want ben ook aan het eten en hier aan het F5-en, maar we zoeken er even een paar toffe foto's van Re en MissBliss bij en dan maak ik het af.
Misschien leuker om het morgenochtend online te zetten? De day after?
Oh ja die weet ik dan!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Dracu was te herkennen aan haar krukken, als mijn geheugen me niet in de steek laat.
Het is misschien een slecht grapje, maar toen ik hoorde dat dracu op krukken kwam schoot me meteen door het hoofd dat dit de actie met de dove, de lamme en de blinde was.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Dracu was te herkennen aan haar krukken, als mijn geheugen me niet in de steek laat.
Donkerbruin haar, grijze broek, groen met wit shirt met witte bodywarmer er overheen. That's me.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja die weet ik dan!
En met groene broek was bigbird!
Ik 'mis' dan nog cat22 en F_R
See no evil, hear no evil!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is misschien een slecht grapje, maar toen ik hoorde dat dracu op krukken kwam schoot me meteen door het hoofd dat dit de actie met de dove, de lamme en de blinde was.Ik zie niks met mijn rechteroog ya'see?
Ik had jullie na de kennismaking subtiel willen vragen of jullie een groepsfoto zouden hebben willen doen of zo, maar toen was je alweer weg.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
See no evil, hear no evil!
Zullen we een remake doen?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
Loveless, Cat zit links!
[ afbeelding ]
Met m'n McShakequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
Loveless, Cat zit links!
[ afbeelding ]
Ja! Takaiki maakt hele mooie! Heeft ze voor een andere meet ook gedaan. Dan ist echt schoolreis.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef Muis006 het volgende:
Volgende keer doen we wel met naamplaatjes
Wat zei je ook alweer in de auto?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik durf niet op de FP
Dus ik zit lastig te doen tegen MissBliss in de PM.
Stom he, ik durf hier best in deze topics online, maar op de FP, daar zitten soms van die zeikerds
Zal ik de foto dan even hier posten? Kan iedereen zeggen dat je er goed opstaat!quote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik durf niet op de FP
Stom he, ik durf hier best in deze topics online, maar op de FP, daar zitten soms van die zeikerds
same.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik durf niet op de FP
Je keerde, en ik ook nog precies na jou, toen zat Ing een beetje te kijken zo vanquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
same.
Damn . net koud thuis en nu zo alweer naar alkmaar. Ik ben dood op
Ing, zag je nog wat ik deed?![]()
!
Nee, nee, ja die ook... maar verderop stukken verder bij de kruisingquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je keerde, en ik ook nog precies na jou, toen zat Ing een beetje te kijken zo van![]()
Haha bij die brug? Waar jij rechtdoor ging?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, nee, ja die ook... maar verderop stukken verder bij de kruising
Ing mag het vertellen straks. Het was niet echt een briljante actie
ja, stomstom zei dat we andersom moesten, dus ik keren, elisa stoppen, ing vaag kijken en keren
Toen jullie bij DT wegreden? Ik dacht al dat die opstopping door iets groens werd veroorzaakt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, nee, ja die ook... maar verderop stukken verder bij de kruising
Ing mag het vertellen straks. Het was niet echt een briljante actie
ja, stomstom zei dat we andersom moesten, dus ik keren, elisa stoppen, ing vaag kijken en keren
Ja! Ik scheurde zo dat fietspad opquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha bij die brug? Waar jij rechtdoor ging?
Of hebben we het over de héénweg? Wij zaten iig terug achter jou, en wij moesten ergens rechts aldus TomTom en jij tufte lekker rechtdoor
Zat jij dan achterons in de renault? ik dacht dat ing achter me zat.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha bij die brug? Waar jij rechtdoor ging?
Of hebben we het over de héénweg? Wij zaten iig terug achter jou, en wij moesten ergens rechts aldus TomTom en jij tufte lekker rechtdoor
ik heb nog niet eens gedoucht. Ik zit op de plee nu, en dan ga ik wegquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:51 schreef Harajuku. het volgende:
Even bijlezen en dan de aids van me af douchen.
Ing heeft geen Renault, dat waren Maes, Greys en ikquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zat jij dan achterons in de renault? ik dacht dat ing achter me zat.
Ja kloptquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ing heeft geen Renault, dat waren Maes, Greys en ik![]()
Ing stond vooraan de wachtende rij auto's nadat wij beide gekeerd waren
Ik zei al zo tegen de dames 'goh aldus de TomTom moeten we keren', en net op dat moment zagen we jou keren, dus gingen wij ook maar. Toen we beide weg waren stond er een rijtje auto's volgens mij onder aanvoering van Ing op de andere rijbaan zo van![]()
Je keerde wel enigszins asociaalquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja klopt
En ik zag jullie zo achter me rijden, en ik scheurde zo dat fietspad op daar bij die kruisingstond je niet vaag te kijken?
HIER mogen ook alle foto's wel waar ik op sta, ook de minder elegantequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat zei je ook alweer in de auto?![]()
iets van: "ach ja we staan allemaal weleens wat minder leuk op een foto, het boeit me eigenlijk niet meer zo"?
MB: Ik zeg doen
Niet zo aanstellen Greysie, je bent een hartstikke leuke vrouw en Re & MB gedegen plaatjesschieters, dus het zal allemaal wel loslopenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
HIER mogen ook alle foto's wel waar ik op sta, ook de minder elegante
Maar de FP is een ander verhaal. Daar zitten bruten
Ja. Daar bij die brug zeg maar. Stom stuk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Daarbij de noord brabantlaan? (evaluon)
Fijn! Enjoy en ik ben altijd benieuwd naar gebruikservaringen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:59 schreef nokwanda het volgende:
@Cat, bijna de Lush vergeten, maar het zijn echt allemaal dingen die ik nog niet kende en ik ga ze met plezier uitproberen. Er zit niets bij dat ik echt niet lekker vind.
Dan post ik hem lekker hier!quote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
HIER mogen ook alle foto's wel waar ik op sta, ook de minder elegante
Maar de FP is een ander verhaal. Daar zitten bruten
Ik vergat het echt totaal. Vanaf het moment dat we bij de dieren kwamen vergat ik sowieso allesquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn! Enjoy en ik ben altijd benieuwd naar gebruikservaringen.![]()
Het was echt op het nippertje he?![]()
Stomstomstom, aan Lush denk ik wel en zuurvlees vergeet ik.![]()
Is toch een prima fotoquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan post ik hem lekker hier!
[ afbeelding ]
leuke fotoquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan post ik hem lekker hier!
[ afbeelding ]
Naartjie is helemaal gelukkig met zijn knisperrrrrrrrtunnel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben er,.
Thuis,.
Nu even bijlezen,.
Hij hoeft van mij niet op de fp hoor, maar ik mocht hem wél hier posten, vandaarquote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik durf niet op de FP.
Scuzi. Dus knip mij er maar af.
Oh ja dat is prima!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij niet op de fp hoor, maar ik mocht hem wél hier posten, vandaar
Had ik nou toch maar overboden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:18 schreef ElisaB het volgende:
Voor muis, namens de hele familie: zálig, héérlijk.... wat een voortreffelijke taart!ik morgen weer een stuk krijgen?
Niemand doet ook iets tegen mijn zin hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef bigbird het volgende:
Als iemand iets niet wil, hoeft het niet toch?
Ik weet niet wat ze gewend zijn. In elk geval hebben we ons best gedaanquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
Zouden ze al een beetje lam zijn @ DTH?
Het was tocch wel een borreltje waard lijkt me
Ik wilde hem twee jaar geleden al, maar nu helemaal.quote:
Die caravan is al van mijquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo, ook weer thuis, gedouchd en in schone kleren![]()
Ik heb echt zo genoten vandaag!
Vond het heel gezellig met jullie vandaag![]()
En ik wil in DTH wonen
Je kan er op werkvakantie. Als vrijwilliger kun je overnachten als je een weekend of zo wil gaan helpen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo, ook weer thuis, gedouchd en in schone kleren![]()
Ik heb echt zo genoten vandaag!
Vond het heel gezellig met jullie vandaag![]()
En ik wil in DTH wonen
quote:
Electro-Worm!quote:
Van wat ik in een korte conversatie met mevrouw heb begrepen, zijn ze dit soort dingen niet echt gewendquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze gewend zijn. In elk geval hebben we ons best gedaan
Dan is het extra leukquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:27 schreef bigbird het volgende:
Van wat ik in een korte conversatie met mevrouw heb begrepen, zijn ze dit soort dingen niet echt gewend
Nok is leuk hèquote:
Da's dan wel een domper hequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
Nok is leuk hèOok al herkende ze me niet eens, en dat na al die jaren van lief en leed
Zijn moeder heeft hem jaren geleden al aan mij gegeven dus tough luck meisje soon to be ex girlfriendquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet lang meer als ik het zo lees
Ooohh, ja. Goede selectiequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:30 schreef MissBliss het volgende:
Zijn deze leuk voor in het verslagje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah, ik heb het altijd al een stom wijf gevonden, dus wees blijquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil trouwen met Elisa, maar ze wil niet
Nee zeg! Ik had je net nog zullen bellen....ik ben nog steeds hyper en wie kun je dan beter bellen dan Greysquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Electro-Worm!
Ing!
We gaan nu niet weer een jaar wachten tot we elkaar weer zien he?
Hell yeah! Stel dat we een feestje hebben, dan ga ik in het groot bestellen bij jequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:30 schreef Muis006 het volgende:
Elies, fijn dat ie in de smaak valt!
Ze vroeg me waarom ik niet wilde neukenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee zeg! Ik had je net nog zullen bellen....ik ben nog steeds hyper en wie kun je dan beter bellen dan Greys![]()
Oh, wat heb ik een heerlijke dag gehad....
Chips viel in slaap op de terugweg en Hara moest me wakker houden.
Loveless, nog ff gezellig met Hara gekeuveld in de rij bij de Mac hoorde ik?
Prima! Wel op tijd laten weten dan hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell yeah! Stel dat we een feestje hebben, dan ga ik in het groot bestellen bij je
Ssshhttquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee zeg! Ik had je net nog zullen bellen....ik ben nog steeds hyper en wie kun je dan beter bellen dan Greys![]()
Oh, wat heb ik een heerlijke dag gehad....
Chips viel in slaap op de terugweg en Hara moest me wakker houden.
Loveless, nog ff gezellig met Hara gekeuveld in de rij bij de Mac hoorde ik?
Aber natoerlich liebgjenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:33 schreef Muis006 het volgende:
Prima! Wel op tijd laten weten dan hoor
Echt nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze vroeg me waarom ik niet wilde neuken![]()
Oh de reden doet er niet eens toequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt nietIk zei Hey persoon die mij niet meer wil neuken
Het is dat ik je gezien heb anders zou ik bijna aan je mannelijkheid twijfelenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh de reden doet er niet eens toe
BEN JIJ DR ZO EENTJE
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ssshhtt
Oh, en Chips niet alleen de terugweg hè. Wij maar lang rijden, Chips gaat gewoon slapen en wordt wakker wanneer we net aankomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Bij de Mac? Is leukquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:37 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou er best zo af en toe willen werken
Volgens mij zei Q in het vorige topic dat het haar hier niet meer uitmaakt, toch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Het leuke is dat je nu een gezicht hebt bij degenen die hier posten.
En de grootste bekken staan als een verliefd meiske te knuffelen met de dieren![]()
Ik heb zo'n leuk stukje film van Q die de hondjes knuffelt![]()
Jammer dat ze niet op Fok wil!
Aaahw, die korte pootjes en zielige oogjes..!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:30 schreef MissBliss het volgende:
Zijn deze leuk voor in het verslagje?
[..]
!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Die laatste zin Greys![]()
Mooi verslag, niets meer aan doen!
Keukenrollen? Waren er keukenrollen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Zijn er eigenlijk al foto's van de keukenrollen?
Kan best zijn dat je die gemist hebt, ja.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Keukenrollen? Waren er keukenrollen?
Rotidee he?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk moet FOK! gewoon to zhe reskjoe komen als ze verhuizen naar Almere.
Sowieso, al die arme zieken beesten 2 uur in de auto ofzo
Zijn de Minstrels al op?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Keukenrollen? Waren er keukenrollen?
Ow ja, nou ja. Ik ben nogal groot, dus ik heb er waarschijnlijk overheen gekekenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan best zijn dat je die gemist hebt, ja.
Volgens mij iets van 12 ofzo.
Prima samengevat zo, mensen die het niet willen lezen lezen het ook niet als het maar 10 regels bevat.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Dank! Ik zag nog een 'normaals' ipv 'nogmaals' en het linkje naar Dierenthuis gefixed.
Geweldige MB foto's toegevoegd en ik ga het nu naar Fiets PM-en.
Zal het niet veel te lang zijn voor op de FP?Ik ben ook zo langdradig
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, nou ja. Ik ben nogal groot, dus ik heb er waarschijnlijk overheen gekeken
Oke, dankjewelquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Prima samengevat zo, mensen die het niet willen lezen lezen het ook niet als het maar 10 regels bevat.
Ik zei het ook alquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Chipsie, wat ben je mooi!
Dat wilde ik nog even zeggen!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Nope, maar het zal niet lang durenquote:
Ik liep voor lul he; lekker bleekjesquote:Ik vond je pet tof!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, dankjewel
En je shirt echt niet weggooien he?
Ja Chips is cutequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Hara liep er per ongeluk zo mee het tankstation inquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]No way. Ik vind het serieus leuk om dat ding te hebben hoor
Als ik m maar niet nog een keer moet dragen
Jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:56 schreef MissBliss het volgende:
Oh, daar had ik helemaal niet over nagedacht, dat al die zielige diertjes 2 uur in de auto moeten als ze gaan verhuizen
wat een lang verhaalquote:
Ik had het echt niet eens doorquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hara liep er per ongeluk zo mee het tankstation in
Leuk voor een asielactiemeet; DTH verhuizenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Is toch niet te doen, al die waggel-katjes enzo![]()
Maar denk aan happy dingen, wie weet duurt het nog jaaaaaaaaaren
Ik ook, op de terugwegquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hara liep er per ongeluk zo mee het tankstation in
Je had gewoon achter die bruinwitte loebas in de dierenkantine moeten gaan liggen joh. Had niemand je gevonden!quote:
quote:
Maar kan je er wat mee?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat een lang verhaal![]()
Heb je nog een special te pakken ook dus
Het is perfectquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar kan je er wat mee?
Is het niet te zijen-sokkerig?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nok is leuk hèOok al herkende ze me niet eens, en dat na al die jaren van lief en leed
Yayquote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben aan het uploaden....32 stuks en ik gooi ze er allemaal in...inclusief de kont van MB [afbeelding]
Catquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je had gewoon achter die bruinwitte loebas in de dierenkantine moeten gaan liggen joh. Had niemand je gevonden!
Wat hadden we trouwens perfect weer he? Ik had al visioenen van vierkante kilomters keukenrol die buiten staan als het begint te regenen. PLOF!![]()
Zouden ze inmiddels alle spullen opgeborgen hebben? Ik meende hier en daar een kraakje te horen in de voegen van de opslagruimtes.
Kan je er nog een dramatisch zielig vioolmuziekje onder monteren?quote:
Zien!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:58 schreef MissBliss het volgende:
Re heeft een mooie foto van Chipsie![]()
Mijn foto's komen trouwens morgen. Re doet er nu nog een paar
Hoezee voor de lompe foto's!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yay
Re heeft een foto met iets van 6 mensen en ze (incl. ik) kijken allemaal lomp
Je lijkt wel een wijfquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
Sta ik er nog op, en zo ja; nog enigszins voordelig?
Ja, heb een leuke van jou en MB samen met beide een poessie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ingetje!quote:
Klein stukkie wellicht, richting de Mek. Maar ik heb geen idee welke auto jullie hadden.quote:Jullie hebben nog een tijdje achter ons aangereden toch?
En Q die het fietspad op knalde![]()
Mijn Tom gaf ook aan dat ik daar NU rechtsaf moest, maar ik trapte er niet in
Ik weet niet meer we er allemaal op de lompe foto staanquote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
'quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezee voor de lompe foto's!![]()
Ben ook naar die 'Hey Greys kijk eens door dat poortje'-burka-achtige foto!
[..]
Je lijkt wel een wijf![]()
Qua gedrag nu dan he, verder niet
Hele goeie. Dat vroegen wij ons straks ook al af en misschien wordt hulp wel heel erg op prijs gesteld.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso, al die arme zieke beesten 2 uur in de auto ofzo
Ja, nu voel je de ware impact van de meet he?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Tiefus ik ben me een partij gaar, en dan heb ik ook nog beloofd morgen om 10u bij mn ouders te staan om laminaat te gaan leggen
Wheheheh.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Tiefus ik ben me een partij gaar, en dan heb ik ook nog beloofd morgen om 10u bij mn ouders te staan om laminaat te gaan leggen
Kunnen we samen hyperfokkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nu voel je de ware impact van de meet he?
Ik wil niet lam op de bank liggen, ik wil wieberen op Fok!(en met vaste pc gaat dat helaas niet samen)
Die hadden wij ook jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Die ene kat op dat buitenterrein die steeds expres op je tenen kwam staan!![]()
Ja?quote:
Ja das wel humorquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Mooie foto's!![]()
Alleen jammer dat overal die persmuskieten erop staan.
Mooi he? Al die vele bakjes, mandjes, bedjes, knusse hoekjes, leuke hokjes, alles zo mooi en knus!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:15 schreef nokwanda het volgende:
Gave foto's allemaal
Trouwens... wat ik echt leuk vind aan Dierenthuis is dat ze alles echt met liefde huiselijk in hebben gericht. De liefde straalt er vanaf.
Die zijn van Ing!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:16 schreef Re het volgende:
ik sta er ook weer charmant op ja, leuke foto's greys
Ik dacht al, waaaaar zijn die van Greys? Wat heb ik gemist?quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja?Echt, eerst met alle voetjes bovenop mijn tenen en daarna bij Hara uitgebreid op haar voeten!
Hij ging me ook nog volgenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Die ene kat op dat buitenterrein die steeds expres op je tenen kwam staan!![]()
Had jij je oorspronkelijke rondleidinggroepje nou verlaten of was je ze kwijt?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij ging me ook nog volgen
En toffe foto van MM et Qwea
Oh god, ik loop vast overal doorheen te tetteren met mijn subtiele stemquote:
Ik dacht ook dat ik veilig wasquote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das wel humor![]()
Je zou verwachten dat die amper op de foto staan, maar zo al een paar keer MB, Re en zelfs Ynske in beeld bij foto's
Je had een leuke stem!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, ik loop vast overal doorheen te tetteren met mijn subtiele stem
Dat eerstequote:Op zaterdag 12 september 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij je oorspronkelijke rondleidinggroepje nou verlaten of was je ze kwijt?
Hahah, ik dacht al dat jullie gingen geloven dat ik echt verdwaald wasquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij je oorspronkelijke rondleidinggroepje nou verlaten of was je ze kwijt?
Ah nou probeer maar ff, anders upload ik t ergens.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik veilig was
Maar die van ons 2 is tof!
Oh ja, de dvd deed het niet trouwens in de autoMaar vast wel op de computer! (Maar ik bedenk me nu dat ie dus nog in de auto ligt
![]()
)
4 heb ik, het was heul diep en je kon mn vet zienquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
Ik las hier iets engs van Dipkip toen ik het verslag zat te maken!
Dippie, hoe zit het met je hechtingen? Heb je veel pijn?![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahah, ik dacht al dat jullie gingen geloven dat ik echt verdwaald wasIk moest zo ontzettend nodig plassen en zat het al op te houden toen ik doorkreeg dat die rondleiding nog wel even zou gaan duren
Ben toen dus toch maar teruggelopen en naar t toilet gegaan. Op t toilet trouwens nog mn neus gesnoten en ineens een roedel honden voor t wcraampje luid te blaffen
Toen vroeg ik of ik daar aan die tafel gewoon kon gaan zitten wachten maar toen zei Alice dat ze me wel naar een ander groepje zou brengen en zie daar
Whehehe, neus snuiteren en dan de honden over de rooiequote:Op zaterdag 12 september 2009 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahah, ik dacht al dat jullie gingen geloven dat ik echt verdwaald wasIk moest zo ontzettend nodig plassen en zat het al op te houden toen ik doorkreeg dat die rondleiding nog wel even zou gaan duren
Ben toen dus toch maar teruggelopen en naar t toilet gegaan. Op t toilet trouwens nog mn neus gesnoten en ineens een roedel honden voor t wcraampje luid te blaffen
Toen vroeg ik of ik daar aan die tafel gewoon kon gaan zitten wachten maar toen zei Alice dat ze me wel naar een ander groepje zou brengen en zie daar
Enjoy!quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Opbrengst FOK!asielactie overhandigd!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fiets, het werkt toch gewoon ook om daar afbeeldingen in de comments te plaatsen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..](en bedankt dat je mijn naam nergens noemt, want daar ben ik niet zo'n held in zoals je al las, dus ik ben blij dat je het zo gedaan hebt!
)
Kan ik me voorstellen ek heb daar ook over nagedacht toen ik daar rondliep, maar ik kwam tot de conclusie dat het daar gewoon een kattenhemel is. Beter dan bij liefhebbende mensen thuis zelfs. Okay... het enige verschil is dat je dan iemands exclusieve lieveling bent.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar als ik die poes zie, op schoot bij de dame met het groene shirt en de camera... Die kun je toch zo inpakken en wegwezen?![]()
Waarom is die dan bijvoorbeeld niet herplaatsbaar?
Ik krijg echt zon doemijdiema! idee bij die foto!
Veel zijn ook incontinent of hebben aids oid. Daardoor zijn ze daar gekomen en je komt daar alleen als het de laatste reis isquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar als ik die poes zie, op schoot bij de dame met het groene shirt en de camera... Die kun je toch zo inpakken en wegwezen?![]()
jazeker! tussen de [img ] [/ img] tagsquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Fiets, het werkt toch gewoon ook om daar afbeeldingen in de comments te plaatsen?
Damequote:Op zaterdag 12 september 2009 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Da's Ingetjequote:Op zaterdag 12 september 2009 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt hè. Normaal wil je alles meenemen, maar nu weet je gewoon dat ze het daar geweldig hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ek heb daar ook over nagedacht toen ik daar rondliep, maar ik kwam tot de conclusie dat het daar gewoon een kattenhemel is. Beter dan bij liefhebbende mensen thuis zelfs. Okay... het enige verschil is dat je dan iemands exclusieve lieveling bent.
Oh ik dacht echt dat je het expres gedaan had omdat ik hier al liep te piepen dat ik ook niet met foto op de FP durfde. Maar ik vind het juist goed zo, dank je!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
nog niet eens aan gedacht joh! was gewoon vergeten jou te vermeldenMaar jij ontzettend bedankt voor alles
en dit verslag en re + bliss voor de foto's
Kleptomaanquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt hè. Normaal wil je alles meenemen, maar nu weet je gewoon dat ze het daar geweldig hebben.
Ja... maar ik wil ook zo'n huis waarin ik alles op mag vangen. En dan neem ik het verdriet over de stervende diertjes er met liefde bij. Het is natuurlijk bepaald niet allemaal zonneschijn wat je daar meemaakt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt hè. Normaal wil je alles meenemen, maar nu weet je gewoon dat ze het daar geweldig hebben.
quote:
Dan kom ik bij je wonen. Het is wel zuur dat ze eerst een kutleven gehad moeten hebben om daar terecht te komen, maar jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja... maar ik wil ook zo'n huis waarin ik alles op mag vangen. En dan neem ik het verdriet over de stervende diertjes er met liefde bij. Het is natuurlijk bepaald niet allemaal zonneschijn wat je daar meemaakt.
Dat dacht ik ook nog. Dat is lastig, maar stel dat je geen geld en ruimte hebt en iemand komt nog met zo'n nest van die 3 kittens ofzo, en je moet dan 'nee' zeggen, wetende dat ze dan in de rivier eindigen ofzoquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja... maar ik wil ook zo'n huis waarin ik alles op mag vangen. En dan neem ik het verdriet over de stervende diertjes er met liefde bij. Het is natuurlijk bepaald niet allemaal zonneschijn wat je daar meemaakt.
Ghhiiiihih honderd keer backspace gedaan, nog niet goedquote:
Ik zou het niet kunnenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook nog. Dat is lastig, maar stel dat je geen geld en ruimte hebt en iemand komt nog met zo'n nest van die 3 kittens ofzo, en je moet dan 'nee' zeggen, wetende dat ze dan in de rivier eindigen ofzo
Dat wil je alleen maar voor Joelquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Dan kom ik bij je wonen. Het is wel zuur dat ze eerst een kutleven gehad moeten hebben om daar terecht te komen, maar ja
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wil je alleen maar voor Joel
Helemaal niet langdradig. Vlot geschreven, je leest er met plezier doorheenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Dank! Ik zag nog een 'normaals' ipv 'nogmaals' en het linkje naar Dierenthuis gefixed.
Geweldige MB foto's toegevoegd en ik ga het nu naar Fiets PM-en.
Zal het niet veel te lang zijn voor op de FP?Ik ben ook zo langdradig
Bedankt liefjensquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mis nog het bedankje dat we je héén vanaf de Mc de goeie kant op hebben geloodsd
Prachtig. Die bovenste, is dat niet Piet Pootje? Zo'n oud aandoenlijk koppie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:11 schreef Re het volgende:
Korte impressie, morgen veel meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niet langdradig. Vlot geschreven, je leest er met plezier doorheen
Had je vandaag geen last van je migraine?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bedankt liefjensZonder jullie was ik héén ook van het padje geraakt
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe kun je dat, ooooooooooohh
Echt geweldig Ingetje, het geeft een goede indruk. En wat is het daar mooi.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Foto's!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoooo, dat waren ze
Ja, snel weer een of ander actie verzinnenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Ja Disana, de bovenste is Piet!
Ik vind het zo jammer dat het alweer voorbij is
Je voelt je diep van binnen vast een beetje triest, zou ik me kunnen voorstellen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Ja Disana, de bovenste is Piet!
Ik vind het zo jammer dat het alweer voorbij is
Ìk had nog een stevige koppijn en mijn maag wilde het niet doen, maar na een uurtje of twee buiten werd het beterquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Had je vandaag geen last van je migraine?![]()
Ik zou het niet kunnen en niet willen. Zeker als beheerder word je echt door de beestjes geleefd. En dat lijkt me slopend. Zowel fysiek als mentaal.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Terug naar de Mek ging een stuk beter he? Je hebt maar één keer door rood hoeven te rijden, achter scheurTakaiki aan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bedankt liefjensZonder jullie was ik héén ook van het padje geraakt
Misschien een idee voor een NIET SC topic, [Centraal] Hoe het nu verder gaat met DTH.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso, al die arme zieke beesten 2 uur in de auto ofzo
Dat ging helemaal geweldigquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:57 schreef Cat22 het volgende:
Terug naar de Mek ging een stuk beter he? Je hebt maar één keer door rood hoeven te rijden, achter scheurTakaiki aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |