Oh ja dat is prima!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij niet op de fp hoor, maar ik mocht hem wél hier posten, vandaar
Had ik nou toch maar overboden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:18 schreef ElisaB het volgende:
Voor muis, namens de hele familie: zálig, héérlijk.... wat een voortreffelijke taart!ik morgen weer een stuk krijgen?
Niemand doet ook iets tegen mijn zin hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef bigbird het volgende:
Als iemand iets niet wil, hoeft het niet toch?
Ik weet niet wat ze gewend zijn. In elk geval hebben we ons best gedaanquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
Zouden ze al een beetje lam zijn @ DTH?
Het was tocch wel een borreltje waard lijkt me
Ik wilde hem twee jaar geleden al, maar nu helemaal.quote:
Die caravan is al van mijquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo, ook weer thuis, gedouchd en in schone kleren![]()
Ik heb echt zo genoten vandaag!
Vond het heel gezellig met jullie vandaag![]()
En ik wil in DTH wonen
Je kan er op werkvakantie. Als vrijwilliger kun je overnachten als je een weekend of zo wil gaan helpen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo, ook weer thuis, gedouchd en in schone kleren![]()
Ik heb echt zo genoten vandaag!
Vond het heel gezellig met jullie vandaag![]()
En ik wil in DTH wonen
quote:
Electro-Worm!quote:
Van wat ik in een korte conversatie met mevrouw heb begrepen, zijn ze dit soort dingen niet echt gewendquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze gewend zijn. In elk geval hebben we ons best gedaan
Dan is het extra leukquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:27 schreef bigbird het volgende:
Van wat ik in een korte conversatie met mevrouw heb begrepen, zijn ze dit soort dingen niet echt gewend
Nok is leuk hèquote:
Da's dan wel een domper hequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
Nok is leuk hèOok al herkende ze me niet eens, en dat na al die jaren van lief en leed
Zijn moeder heeft hem jaren geleden al aan mij gegeven dus tough luck meisje soon to be ex girlfriendquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet lang meer als ik het zo lees
Ooohh, ja. Goede selectiequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:30 schreef MissBliss het volgende:
Zijn deze leuk voor in het verslagje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah, ik heb het altijd al een stom wijf gevonden, dus wees blijquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil trouwen met Elisa, maar ze wil niet
Nee zeg! Ik had je net nog zullen bellen....ik ben nog steeds hyper en wie kun je dan beter bellen dan Greysquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Electro-Worm!
Ing!
We gaan nu niet weer een jaar wachten tot we elkaar weer zien he?
Hell yeah! Stel dat we een feestje hebben, dan ga ik in het groot bestellen bij jequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:30 schreef Muis006 het volgende:
Elies, fijn dat ie in de smaak valt!
Ze vroeg me waarom ik niet wilde neukenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee zeg! Ik had je net nog zullen bellen....ik ben nog steeds hyper en wie kun je dan beter bellen dan Greys![]()
Oh, wat heb ik een heerlijke dag gehad....
Chips viel in slaap op de terugweg en Hara moest me wakker houden.
Loveless, nog ff gezellig met Hara gekeuveld in de rij bij de Mac hoorde ik?
Prima! Wel op tijd laten weten dan hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell yeah! Stel dat we een feestje hebben, dan ga ik in het groot bestellen bij je
Ssshhttquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee zeg! Ik had je net nog zullen bellen....ik ben nog steeds hyper en wie kun je dan beter bellen dan Greys![]()
Oh, wat heb ik een heerlijke dag gehad....
Chips viel in slaap op de terugweg en Hara moest me wakker houden.
Loveless, nog ff gezellig met Hara gekeuveld in de rij bij de Mac hoorde ik?
Aber natoerlich liebgjenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:33 schreef Muis006 het volgende:
Prima! Wel op tijd laten weten dan hoor
Echt nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze vroeg me waarom ik niet wilde neuken![]()
Oh de reden doet er niet eens toequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt nietIk zei Hey persoon die mij niet meer wil neuken
Het is dat ik je gezien heb anders zou ik bijna aan je mannelijkheid twijfelenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh de reden doet er niet eens toe
BEN JIJ DR ZO EENTJE
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ssshhtt
Oh, en Chips niet alleen de terugweg hè. Wij maar lang rijden, Chips gaat gewoon slapen en wordt wakker wanneer we net aankomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Bij de Mac? Is leukquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:37 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou er best zo af en toe willen werken
Volgens mij zei Q in het vorige topic dat het haar hier niet meer uitmaakt, toch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Het leuke is dat je nu een gezicht hebt bij degenen die hier posten.
En de grootste bekken staan als een verliefd meiske te knuffelen met de dieren![]()
Ik heb zo'n leuk stukje film van Q die de hondjes knuffelt![]()
Jammer dat ze niet op Fok wil!
Aaahw, die korte pootjes en zielige oogjes..!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:30 schreef MissBliss het volgende:
Zijn deze leuk voor in het verslagje?
[..]
!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Die laatste zin Greys![]()
Mooi verslag, niets meer aan doen!
Keukenrollen? Waren er keukenrollen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Zijn er eigenlijk al foto's van de keukenrollen?
Kan best zijn dat je die gemist hebt, ja.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Keukenrollen? Waren er keukenrollen?
Rotidee he?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk moet FOK! gewoon to zhe reskjoe komen als ze verhuizen naar Almere.
Sowieso, al die arme zieken beesten 2 uur in de auto ofzo
Zijn de Minstrels al op?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Keukenrollen? Waren er keukenrollen?
Ow ja, nou ja. Ik ben nogal groot, dus ik heb er waarschijnlijk overheen gekekenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan best zijn dat je die gemist hebt, ja.
Volgens mij iets van 12 ofzo.
Prima samengevat zo, mensen die het niet willen lezen lezen het ook niet als het maar 10 regels bevat.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Dank! Ik zag nog een 'normaals' ipv 'nogmaals' en het linkje naar Dierenthuis gefixed.
Geweldige MB foto's toegevoegd en ik ga het nu naar Fiets PM-en.
Zal het niet veel te lang zijn voor op de FP?Ik ben ook zo langdradig
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, nou ja. Ik ben nogal groot, dus ik heb er waarschijnlijk overheen gekeken
Oke, dankjewelquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Prima samengevat zo, mensen die het niet willen lezen lezen het ook niet als het maar 10 regels bevat.
Ik zei het ook alquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Chipsie, wat ben je mooi!
Dat wilde ik nog even zeggen!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Nope, maar het zal niet lang durenquote:
Ik liep voor lul he; lekker bleekjesquote:Ik vond je pet tof!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, dankjewel
En je shirt echt niet weggooien he?
Ja Chips is cutequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Hara liep er per ongeluk zo mee het tankstation inquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]No way. Ik vind het serieus leuk om dat ding te hebben hoor
Als ik m maar niet nog een keer moet dragen
Jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:56 schreef MissBliss het volgende:
Oh, daar had ik helemaal niet over nagedacht, dat al die zielige diertjes 2 uur in de auto moeten als ze gaan verhuizen
wat een lang verhaalquote:
Ik had het echt niet eens doorquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hara liep er per ongeluk zo mee het tankstation in
Leuk voor een asielactiemeet; DTH verhuizenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Is toch niet te doen, al die waggel-katjes enzo![]()
Maar denk aan happy dingen, wie weet duurt het nog jaaaaaaaaaren
Ik ook, op de terugwegquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hara liep er per ongeluk zo mee het tankstation in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |