Ik vergat het echt totaal. Vanaf het moment dat we bij de dieren kwamen vergat ik sowieso allesquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn! Enjoy en ik ben altijd benieuwd naar gebruikservaringen.![]()
Het was echt op het nippertje he?![]()
Stomstomstom, aan Lush denk ik wel en zuurvlees vergeet ik.![]()
Is toch een prima fotoquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan post ik hem lekker hier!
[ afbeelding ]
leuke fotoquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan post ik hem lekker hier!
[ afbeelding ]
Naartjie is helemaal gelukkig met zijn knisperrrrrrrrtunnel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben er,.
Thuis,.
Nu even bijlezen,.
Hij hoeft van mij niet op de fp hoor, maar ik mocht hem wél hier posten, vandaarquote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik durf niet op de FP.
Scuzi. Dus knip mij er maar af.
Oh ja dat is prima!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij niet op de fp hoor, maar ik mocht hem wél hier posten, vandaar
Had ik nou toch maar overboden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:18 schreef ElisaB het volgende:
Voor muis, namens de hele familie: zálig, héérlijk.... wat een voortreffelijke taart!ik morgen weer een stuk krijgen?
Niemand doet ook iets tegen mijn zin hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef bigbird het volgende:
Als iemand iets niet wil, hoeft het niet toch?
Ik weet niet wat ze gewend zijn. In elk geval hebben we ons best gedaanquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
Zouden ze al een beetje lam zijn @ DTH?
Het was tocch wel een borreltje waard lijkt me
Ik wilde hem twee jaar geleden al, maar nu helemaal.quote:
Die caravan is al van mijquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo, ook weer thuis, gedouchd en in schone kleren![]()
Ik heb echt zo genoten vandaag!
Vond het heel gezellig met jullie vandaag![]()
En ik wil in DTH wonen
Je kan er op werkvakantie. Als vrijwilliger kun je overnachten als je een weekend of zo wil gaan helpen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo, ook weer thuis, gedouchd en in schone kleren![]()
Ik heb echt zo genoten vandaag!
Vond het heel gezellig met jullie vandaag![]()
En ik wil in DTH wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |