Je had een leuke stem!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, ik loop vast overal doorheen te tetteren met mijn subtiele stem
Dat eerstequote:Op zaterdag 12 september 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij je oorspronkelijke rondleidinggroepje nou verlaten of was je ze kwijt?
Hahah, ik dacht al dat jullie gingen geloven dat ik echt verdwaald wasquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij je oorspronkelijke rondleidinggroepje nou verlaten of was je ze kwijt?
Ah nou probeer maar ff, anders upload ik t ergens.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik veilig was
Maar die van ons 2 is tof!
Oh ja, de dvd deed het niet trouwens in de autoMaar vast wel op de computer! (Maar ik bedenk me nu dat ie dus nog in de auto ligt
![]()
)
4 heb ik, het was heul diep en je kon mn vet zienquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
Ik las hier iets engs van Dipkip toen ik het verslag zat te maken!
Dippie, hoe zit het met je hechtingen? Heb je veel pijn?![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahah, ik dacht al dat jullie gingen geloven dat ik echt verdwaald wasIk moest zo ontzettend nodig plassen en zat het al op te houden toen ik doorkreeg dat die rondleiding nog wel even zou gaan duren
Ben toen dus toch maar teruggelopen en naar t toilet gegaan. Op t toilet trouwens nog mn neus gesnoten en ineens een roedel honden voor t wcraampje luid te blaffen
Toen vroeg ik of ik daar aan die tafel gewoon kon gaan zitten wachten maar toen zei Alice dat ze me wel naar een ander groepje zou brengen en zie daar
Whehehe, neus snuiteren en dan de honden over de rooiequote:Op zaterdag 12 september 2009 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahah, ik dacht al dat jullie gingen geloven dat ik echt verdwaald wasIk moest zo ontzettend nodig plassen en zat het al op te houden toen ik doorkreeg dat die rondleiding nog wel even zou gaan duren
Ben toen dus toch maar teruggelopen en naar t toilet gegaan. Op t toilet trouwens nog mn neus gesnoten en ineens een roedel honden voor t wcraampje luid te blaffen
Toen vroeg ik of ik daar aan die tafel gewoon kon gaan zitten wachten maar toen zei Alice dat ze me wel naar een ander groepje zou brengen en zie daar
Enjoy!quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Opbrengst FOK!asielactie overhandigd!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fiets, het werkt toch gewoon ook om daar afbeeldingen in de comments te plaatsen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..](en bedankt dat je mijn naam nergens noemt, want daar ben ik niet zo'n held in zoals je al las, dus ik ben blij dat je het zo gedaan hebt!
)
Kan ik me voorstellen ek heb daar ook over nagedacht toen ik daar rondliep, maar ik kwam tot de conclusie dat het daar gewoon een kattenhemel is. Beter dan bij liefhebbende mensen thuis zelfs. Okay... het enige verschil is dat je dan iemands exclusieve lieveling bent.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar als ik die poes zie, op schoot bij de dame met het groene shirt en de camera... Die kun je toch zo inpakken en wegwezen?![]()
Waarom is die dan bijvoorbeeld niet herplaatsbaar?
Ik krijg echt zon doemijdiema! idee bij die foto!
Veel zijn ook incontinent of hebben aids oid. Daardoor zijn ze daar gekomen en je komt daar alleen als het de laatste reis isquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar als ik die poes zie, op schoot bij de dame met het groene shirt en de camera... Die kun je toch zo inpakken en wegwezen?![]()
jazeker! tussen de [img ] [/ img] tagsquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Fiets, het werkt toch gewoon ook om daar afbeeldingen in de comments te plaatsen?
Damequote:Op zaterdag 12 september 2009 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Da's Ingetjequote:Op zaterdag 12 september 2009 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt hè. Normaal wil je alles meenemen, maar nu weet je gewoon dat ze het daar geweldig hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ek heb daar ook over nagedacht toen ik daar rondliep, maar ik kwam tot de conclusie dat het daar gewoon een kattenhemel is. Beter dan bij liefhebbende mensen thuis zelfs. Okay... het enige verschil is dat je dan iemands exclusieve lieveling bent.
Oh ik dacht echt dat je het expres gedaan had omdat ik hier al liep te piepen dat ik ook niet met foto op de FP durfde. Maar ik vind het juist goed zo, dank je!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
nog niet eens aan gedacht joh! was gewoon vergeten jou te vermeldenMaar jij ontzettend bedankt voor alles
en dit verslag en re + bliss voor de foto's
Kleptomaanquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt hè. Normaal wil je alles meenemen, maar nu weet je gewoon dat ze het daar geweldig hebben.
Ja... maar ik wil ook zo'n huis waarin ik alles op mag vangen. En dan neem ik het verdriet over de stervende diertjes er met liefde bij. Het is natuurlijk bepaald niet allemaal zonneschijn wat je daar meemaakt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt hè. Normaal wil je alles meenemen, maar nu weet je gewoon dat ze het daar geweldig hebben.
quote:
Dan kom ik bij je wonen. Het is wel zuur dat ze eerst een kutleven gehad moeten hebben om daar terecht te komen, maar jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja... maar ik wil ook zo'n huis waarin ik alles op mag vangen. En dan neem ik het verdriet over de stervende diertjes er met liefde bij. Het is natuurlijk bepaald niet allemaal zonneschijn wat je daar meemaakt.
Dat dacht ik ook nog. Dat is lastig, maar stel dat je geen geld en ruimte hebt en iemand komt nog met zo'n nest van die 3 kittens ofzo, en je moet dan 'nee' zeggen, wetende dat ze dan in de rivier eindigen ofzoquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja... maar ik wil ook zo'n huis waarin ik alles op mag vangen. En dan neem ik het verdriet over de stervende diertjes er met liefde bij. Het is natuurlijk bepaald niet allemaal zonneschijn wat je daar meemaakt.
Ghhiiiihih honderd keer backspace gedaan, nog niet goedquote:
Ik zou het niet kunnenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook nog. Dat is lastig, maar stel dat je geen geld en ruimte hebt en iemand komt nog met zo'n nest van die 3 kittens ofzo, en je moet dan 'nee' zeggen, wetende dat ze dan in de rivier eindigen ofzo
Dat wil je alleen maar voor Joelquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Dan kom ik bij je wonen. Het is wel zuur dat ze eerst een kutleven gehad moeten hebben om daar terecht te komen, maar ja
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wil je alleen maar voor Joel
Helemaal niet langdradig. Vlot geschreven, je leest er met plezier doorheenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Dank! Ik zag nog een 'normaals' ipv 'nogmaals' en het linkje naar Dierenthuis gefixed.
Geweldige MB foto's toegevoegd en ik ga het nu naar Fiets PM-en.
Zal het niet veel te lang zijn voor op de FP?Ik ben ook zo langdradig
Bedankt liefjensquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mis nog het bedankje dat we je héén vanaf de Mc de goeie kant op hebben geloodsd
Prachtig. Die bovenste, is dat niet Piet Pootje? Zo'n oud aandoenlijk koppie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:11 schreef Re het volgende:
Korte impressie, morgen veel meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niet langdradig. Vlot geschreven, je leest er met plezier doorheen
Had je vandaag geen last van je migraine?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bedankt liefjensZonder jullie was ik héén ook van het padje geraakt
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe kun je dat, ooooooooooohh
Echt geweldig Ingetje, het geeft een goede indruk. En wat is het daar mooi.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Foto's!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoooo, dat waren ze
Ja, snel weer een of ander actie verzinnenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Ja Disana, de bovenste is Piet!
Ik vind het zo jammer dat het alweer voorbij is
Je voelt je diep van binnen vast een beetje triest, zou ik me kunnen voorstellen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Ja Disana, de bovenste is Piet!
Ik vind het zo jammer dat het alweer voorbij is
Ìk had nog een stevige koppijn en mijn maag wilde het niet doen, maar na een uurtje of twee buiten werd het beterquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Had je vandaag geen last van je migraine?![]()
Ik zou het niet kunnen en niet willen. Zeker als beheerder word je echt door de beestjes geleefd. En dat lijkt me slopend. Zowel fysiek als mentaal.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Terug naar de Mek ging een stuk beter he? Je hebt maar één keer door rood hoeven te rijden, achter scheurTakaiki aan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bedankt liefjensZonder jullie was ik héén ook van het padje geraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |