Ze gaat minimaal 1600 netto verdienen... da's toch sowieso al 500 euro méér dan er nu binnenkomt incl. toeslagen. 200 euro 'over' betekende voor de schuldeisers, niet dat ze maar 200 euro meer verdient per maand. Binnen 1 1/2 jaar is ze op die manier schuldenvrij en heeft ze 700 euro meer per maand en dan is 1600 euro netto ook nog eens 'minimaal', dus dat gaat waarschijnlijk wel meer worden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:20 schreef FoXje het volgende:
Als ik die vrouw was, dan was ik lekker uitkering blijven trekken (met zorgtoeslag). Dat is maar 200 minder dan nu, en ok, ze doet dan langer overhet aflossen van de schulden, boeiend.
Mijn punt is dus dat de uitkeringen in Nederland (blijkbaar) te hoog zijn, want werken loont niet echt
Waarom voor 200/maand meer werken als je ook lekker iedere dag thuis kan vegeteren op kosten van de staat
Ik denk dat ze met 4 personen bedoelde, lijkt me anders erg sterkquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Zei AnneMarie nou echt dat je met een gezin van vier kinderen met 100 euro uit moet komen? Dat lijkt me heel erg moeilijk hoor... neem aan dat ze vier personen bedoelde?
[..]
Ze gaat minimaal 1600 netto verdienen... da's toch sowieso al 500 euro méér dan er nu binnenkomt incl. toeslagen. 200 euro 'over' betekende voor de schuldeisers, niet dat ze maar 200 euro meer verdient per maand. Binnen 1 1/2 jaar is ze op die manier schuldenvrij en heeft ze 700 euro meer per maand en dan is 1600 euro netto ook nog eens 'minimaal', dus dat gaat waarschijnlijk wel meer worden.
Zou dat niet financieel bedoeld zijn? Als in: fiks bijgedragen aan de bruiloft? Zo heb ik het althans geinterpreteerd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:59 schreef Karina het volgende:
Wat me ook opviel was een opmerking van haar moeder, zo tussen neus en lippen door "een goed huwelijk voor haar geregeld", huh wat? Als dat echt zo is, logisch dat het op een scheiding is uitgelopen.
Maar daar dacht ik wel bij: en papa dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Tja, maar wel tof van Intersport, ook al is het reclame. Ik vind het altijd ontzettend sneu als kinderen door de financiele situatie van de ouders, niet naar sport of scouting kunnen.
Over het algemeen is dat wel zo ja, maar als het echt niet anders kan moet ze niet zeiken idd.quote:Op zondag 20 september 2009 00:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik vond het wel opmerkelijk toen ze productiewerk bij voorbaat al afsloeg "ik moet het wel leuk vinden, anders ben ik zo weer weg".Sorry hoor, maar als je ieder moment een deurwaarder kan verwachten dan is het even niet anders. Terecht dat John er wat van zei.
Je hebt 100% gelijk, het is goed te doen als je gemotiveerd bent.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:59 schreef fratsman het volgende:
Gewoon cold turkey stoppen. Ik ben er nu al een jaar vanaf, en ik rookte 30 sigaretten per dag. Allemaal die pillen smeerseltjes, en naaldjes is je reinste geldklopperij.
Dat het allemaal te langzaam vorderde...in werkelijkheid zijn ze pas 8 uur bezig. Motie van wantrouwen van Wouter richting John.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:06 schreef Aventura het volgende:
Wat voor e-mail had die gast nou gestuurd? Heb ik ff gemist!
Dank! Jee wat dom zeg.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:08 schreef kissaa het volgende:
[..]
Dat het allemaal te langzaam vorderde...in werkelijkheid zijn ze pas 8 uur bezig. Motie van wantrouwen van Wouter richting John.
2600 / 3600quote:Op donderdag 24 september 2009 20:49 schreef kissaa het volgende:
Inkomsten: 1600 netto, uitgaven: 2600 ...
Klopt! Sorryquote:Op donderdag 24 september 2009 21:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
2600 / 3600
Inkomsten Wouter: 1300
Inkomsten Margriet: 950
Toeslagen: 350
Nee, hij leeft nogquote:Op donderdag 24 september 2009 21:24 schreef kissaa het volgende:
Is hij gestopt met roken? Is me even ontgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |