Geen PM gehad op mijn laatste PM waarin ik uitleg geef en nuquote:Op donderdag 17 september 2009 21:02 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Overigens gaf je eerst aan dat ze geen PM heeft gestuurd en later wel dat ze een PM gestuurd heeft. Heeft ze het nou wel gedaan of heeft ze het niet gedaan?
Uitgehuwelijkdquote:Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef kissaa het volgende:
De ouders hebben een leuk huwelijk voor haar geregeld
idd jaquote:Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef kissaa het volgende:
Afspraak is afspraak toch. Als ik een reaktie geef op een vraag verwacht ik daar een normaal antwoord op te krijgen wat haar reaktie is op die uitleg....nogmaals ze wilde van mij wat weten dan vind ik het wel zo netjes dat ze de door haar gestarte conversatie met mij afmaakt, al is het maar met een kort antwoord van ze van die uitleg vindt, niet reageren op een door jou gevraagde uitleg vind ik onbeschoft. Dus als ze nog wil reageren op mijn epistel dan graag, ik heb haar netjes antwoord gegeven op haar vragen, ik zou het wel zo netjes van haar vinden om dan de correspondentie af te sluiten met een antwoord van haar. Dus gewoon een normale conversatie tussen twee personen, is dat teveel gevraagd want ik vindt het heel normaal om zo een gesprek te voeren.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:06 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Maar waarom wil je daar een reactie op dan? Waarschijnlijk heeft ze daar geen behoefte aan toch? Of ben ik nu zo slim om dat te begrijpen?
Idd.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef kissaa het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:10 schreef fratsman het volgende:
Ik zit, zonder dat ik het in de gaten had, al de hele tijd in het WGR-topic te reageren.![]()
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef kissaa het volgende:
Dat viel mij ook opquote:Op donderdag 17 september 2009 21:12 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Denk dat ze een beetje verliefd is op John,ze straalt helemaal bij hem![]()
De woorden van haar moeder.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets gemist
Sorry hoor ,heb teruggelezen.Maar als Debby niet wil reageren is dat haar goed recht, misschien voelt ze aan dat je wel erg graag wilt dat je een pb krijgtquote:Op donderdag 17 september 2009 21:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen PM gehad op mijn laatste PM waarin ik uitleg geef en nu
Lees eens terug, ik druk me nog voorzichtig uit.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Ohja dat is inderdaad een respectvolle benaming..
Pardon, heb jij de correspondentie gelezen die ik met haar heb gevoerd? Gewoon een kwestie van goed fatsoen dat als je een correspondie met iemand start die ook afmaakt maar dat zal dan blijkbaar tegenwoordig normaal zijn om dat niet te doen. Ik heb geen zin om met iedereen behalve Debbie een gesprek te voeren...ik had met Debbie die PM-correspondentie en met niemand anders...dank jullie wel beide voor de inbreng maar beide hebben jullie niets te maken met de PM-correspondentie tussen Debbie en mij dus hierbij sluit ik het gesprek van mijn kant.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Sorry hoor ,heb teruggelezen.Maar als Debby niet wil reageren is dat haar goed recht, misschien voelt ze aan dat je wel erg graag wilt dat je een pb krijgt
God mens hou is op met zeuren, je stoort me bij het lurkenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Ohja dat is inderdaad een respectvolle benaming..
Genotenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:27 schreef Sporti het volgende:
[..]
God mens hou is op met zeuren, je stoort me bij het lurken
Tja, maar wel tof van Intersport, ook al is het reclame. Ik vind het altijd ontzettend sneu als kinderen door de financiele situatie van de ouders, niet naar sport of scouting kunnen.quote:
Het eerste wat ik dacht toen ik de ouders dacht zag: dat is adel. En toen kwam die opmerking over "huwelijk regelen".quote:Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef kissaa het volgende:
En heb je al met Debbie gezoend.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:30 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Ach blijkbaar doet het je wel veel dat de "correspondentie" niet afgemaakt is voor jouw gevoel. Blijkbaar is dat voor haar wel het geval. Misschien moet je je er bij neerleggen dat ze hoogst waarschijnlijk niet meer zal reageren. Ik heb in iedergeval haar wel bericht dat jij naar een reactie vraagt.
Moeder wilde haar niet helpen....ze moest haar eigen boontjes doppen meen ik te hebben gehoord.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht toen ik de ouders dacht: dat is adel. En toen kwam die opmerking over "huwelijk regelen".
De hoofdpersoon heet Roline Mollerus en haar moeder Marie-Roline.
Na een korte zoektocht op internet vind ik: Marie Roline gravin van Limburg Stirum (1944), gehuwd met (en gescheiden van) jhr. John Anthony Mollerus.
http://genealogy.euweb.cz/cleves/cleves11.html
De Nederlandse adel is meestal niet rijk. Dat blijkt ook nu maar weer.
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht toen ik de ouders dacht: dat is adel. En toen kwam die opmerking over "huwelijk regelen".
Na een korte zoektocht op internet vind ik: Marie Roline gravin van Limburg Stirum (1944), gehuwd met (en gescheiden van) jhr. John Anthony Mollerus.
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
[..]
Veel plezier met kijken.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Pardon, heb jij de correspondentie gelezen die ik met haar heb gevoerd? Gewoon een kwestie van goed fatsoen dat als je een correspondie met iemand start die ook afmaakt maar dat zal dan blijkbaar tegenwoordig normaal zijn om dat niet te doen. Ik heb geen zin om met iedereen behalve Debbie een gesprek te voeren...ik had met Debbie die PM-correspondentie en met niemand anders...dank jullie wel beide voor de inbreng maar beide hebben jullie niets te maken met de PM-correspondentie tussen Debbie en mij dus hierbij sluit ik het gesprek van mijn kant.
Zo en nu kan ik via "uitzending gemist" de uitzending bekijken want die heb ik nu voor het grootste deel gemist.
Moeder kon haar niet helpen, ze moest zelf nu ook zuinig aan doen met geld..quote:Op donderdag 17 september 2009 21:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Moeder wilde haar niet helpen....ze moest haar eigen boontjes doppen meen ik te hebben gehoord.
Wederom een teken dat "adel" in Nederland voornamelijk teren op oude glorie is.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:36 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Moeder kon haar niet helpen, ze moest zelf nu ook zuinig aan doen met geld..
Eigenlijk"nouj a ,zover is het nog niet gelukkig" 2 keer DOZK,die programmamakers weten uitspraken uit mensen te ontfutselen die "die" moeder en stiefvader, misschien liever niet hadden gezegdquote:Op donderdag 17 september 2009 21:35 schreef fratsman het volgende:
[..]Gedegen onderzoekje!
Ze zei ook al dat ze van d'r vader geld georven had, maar dat dat haar pensioen was. Die had dus ook niet veel achter de hand, als ze niks daarvan kan missen.
Wat?!? dus d'r ouweheer is nog helemaal niet dood?!?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Eigenlijk"nouj a ,zover is het nog niet gelukkig" 2 keer DOZK,die programmamakers weten uitspraken uit mensen te ontfutselen die "die" moeder en stiefvader, misschien liever niet hadden gezegd
Bedanktquote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht toen ik de ouders dacht zag: dat is adel. En toen kwam die opmerking over "huwelijk regelen".
Zout eens ff lekker op zeurdoos, ga lekker achter je geraniums kijken wanneer de methadonbus weer langskomt of zo, als je voor al je (off-topic) gezeik een kwartje zou doneren aan die geweldige Debbie van je, was ze al bijna schuldenvrij.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:47 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Misschien moeten jullie je even met jullie eigen leven bezig houden (als jullie die al hebben)
Die konderopvang zal normaliter voor 80-90% vergoed worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:55 schreef FoXje het volgende:
Er klopte weer niets van
Wat kost die auto?
Wat kost de kinderopvang nu?
Dat kan, maar waarom laten ze dat niet zien. Nu heb ik geen compleet beeld.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die konderopvang zal normaliter voor 80-90% vergoed worden.
Die 1600,- Euro netto die ze ging verdienen klopt uiteraard niet, dat lukt niet met die window van 1700,- tot 2000,- bruto. Ik vermoed dat daar die huurtoeslag ook in verwerkt zit.
"Ons soort mensen hebben deze subsidies waar het plebs op teert, niet nodig."quote:Op donderdag 17 september 2009 21:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
M.b.t. aflevering van vanavond vind ik de rol van de moeder onbegrijpelijk. Nu kan ze kennelijk financieel niks aan bijdragen (hoewel haar hele houding wel anders deed vermoeden), maar waarom heeft ze nooit eens met haar dochter gesproken of ze wel bekend is met de zaken waarop ze recht heeft (zoals die huurtoeslag). Zoiets vraag je toch als je ziet dat het met je dochter slecht gaat en als je je serieus zorgen om haar maakt?
Ja inderdaad die methadonbus zal ik vast nodig hebben.. je hebt veel mensenkennis zie ik. Echt goed om iemand te veroordelen vind je niet? Ik zou ook echt trots op mezelf zijn als ik jou was!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zout eens ff lekker op zeurdoos, ga lekker achter je geraniums kijken wanneer de methadonbus weer langskomt of zo, als je voor al je (off-topic) gezeik een kwartje zou doneren aan die geweldige Debbie van je, was ze al bijna schuldenvrij.
M.b.t. aflevering van vanavond vind ik de rol van de moeder onbegrijpelijk. Nu kan ze kennelijk financieel niks aan bijdragen (hoewel haar hele houding wel anders deed vermoeden), maar waarom heeft ze nooit eens met haar dochter gesproken of ze wel bekend is met de zaken waarop ze recht heeft (zoals die huurtoeslag). Zoiets vraag je toch als je ziet dat het met je dochter slecht gaat en als je je serieus zorgen om haar maakt?
En het blijft onbegrijpelijk dat mensen, juist in dit soort situaties, hun uitgaven niet kennen.
Ze gaf 1700,- per maand uit (plus die 500 vereiste aflossing van de belastingdienst), terwijl haar uitkering van een dusdanig niveau was dat ze met haar part-time baantje toen ze nog wel werk had, beslist geen 1700,- per maand binnen kreeg, dus ook met haar werk van toen zat ze maandelijks ver in het rood.
In elk geval was ze wel zo slim om snel over het 40 uur werken heen te stappen, 't is even rot voor je kids, maar deste eerder is de boel op orde.
Volgende week zo te zien weer een fors dramatischer geval.
waarom ben jij zo nieuwsgierig en wil je alles weten?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:06 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Maar waarom wil je daar een reactie op dan? Waarschijnlijk heeft ze daar geen behoefte aan toch? Of ben ik nu zo slim om dat te begrijpen?
Haar schulden waren alles behalve kinderachtig.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:55 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vind het jammer dat er zo op door blijft gehamerd worden open een Debbie adoreer of haat topic oid![]()
Kinderachtig gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |