abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72854045
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:02 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Overigens gaf je eerst aan dat ze geen PM heeft gestuurd en later wel dat ze een PM gestuurd heeft. Heeft ze het nou wel gedaan of heeft ze het niet gedaan?
Geen PM gehad op mijn laatste PM waarin ik uitleg geef en nu
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72854116
Maar waarom wil je daar een reactie op dan? Waarschijnlijk heeft ze daar geen behoefte aan toch? Of ben ik nu zo slim om dat te begrijpen?
pi_72854253
De ouders hebben een leuk huwelijk voor haar geregeld
pi_72854281
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef kissaa het volgende:
Uitgehuwelijkd
pi_72854332
Ik zit, zonder dat ik het in de gaten had, al de hele tijd in het WGR-topic te reageren.

John dacht zich er makkelijk vanaf te maken door die moeder te vragen, maar je zag al aan dat zuunige bekkie dat daar geen cent vanaf zou komen.
pi_72854357
quote:
idd ja
pi_72854393
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:06 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Maar waarom wil je daar een reactie op dan? Waarschijnlijk heeft ze daar geen behoefte aan toch? Of ben ik nu zo slim om dat te begrijpen?
Afspraak is afspraak toch. Als ik een reaktie geef op een vraag verwacht ik daar een normaal antwoord op te krijgen wat haar reaktie is op die uitleg....nogmaals ze wilde van mij wat weten dan vind ik het wel zo netjes dat ze de door haar gestarte conversatie met mij afmaakt, al is het maar met een kort antwoord van ze van die uitleg vindt, niet reageren op een door jou gevraagde uitleg vind ik onbeschoft. Dus als ze nog wil reageren op mijn epistel dan graag, ik heb haar netjes antwoord gegeven op haar vragen, ik zou het wel zo netjes van haar vinden om dan de correspondentie af te sluiten met een antwoord van haar. Dus gewoon een normale conversatie tussen twee personen, is dat teveel gevraagd want ik vindt het heel normaal om zo een gesprek te voeren.
Optimist tot in de kist
pi_72854404
Denk dat ze een beetje verliefd is op John,ze straalt helemaal bij hem
Love music!
  donderdag 17 september 2009 @ 21:12:19 #59
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72854417
quote:
Idd.

Toen John zei van er moet iets aan het huis gebeuren en dat moeten wij doen, dacht ik echt da's toch een ander programma.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72854455
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:10 schreef fratsman het volgende:
Ik zit, zonder dat ik het in de gaten had, al de hele tijd in het WGR-topic te reageren.
pi_72854481
quote:
Volgens mij heb ik iets gemist
Love music!
pi_72854499
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:12 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Denk dat ze een beetje verliefd is op John,ze straalt helemaal bij hem
Dat viel mij ook op
pi_72854533
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik iets gemist
De woorden van haar moeder.
pi_72854548
Jammer, John valt niet op haar type
pi_72854737
Als je je antwoord weet op je vraag, waarom zou je dan de conversatie verder moeten voeren? Dat doe ik ook niet. Dan kan ik wel de heledag bezig blijven. Als ik mensen hun vraag beantwoord dan is het klaar toch?
pi_72854739
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:05 schreef trovey het volgende:

[..]

Geen PM gehad op mijn laatste PM waarin ik uitleg geef en nu
Sorry hoor ,heb teruggelezen.Maar als Debby niet wil reageren is dat haar goed recht, misschien voelt ze aan dat je wel erg graag wilt dat je een pb krijgt
Love music!
pi_72854801
Gaat het hier nou nog steeds over die muffe trol van 2 weken geleden?
pi_72854887
Ohja dat is inderdaad een respectvolle benaming..
pi_72854962
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Lees eens terug, ik druk me nog voorzichtig uit.
pi_72855049
Ach ik vind het te triest voor woorden..
Maar goed..
pi_72855050
Nee, is een geintje .
anonieme razernist
pi_72855109
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Sorry hoor ,heb teruggelezen.Maar als Debby niet wil reageren is dat haar goed recht, misschien voelt ze aan dat je wel erg graag wilt dat je een pb krijgt
Pardon, heb jij de correspondentie gelezen die ik met haar heb gevoerd? Gewoon een kwestie van goed fatsoen dat als je een correspondie met iemand start die ook afmaakt maar dat zal dan blijkbaar tegenwoordig normaal zijn om dat niet te doen. Ik heb geen zin om met iedereen behalve Debbie een gesprek te voeren...ik had met Debbie die PM-correspondentie en met niemand anders...dank jullie wel beide voor de inbreng maar beide hebben jullie niets te maken met de PM-correspondentie tussen Debbie en mij dus hierbij sluit ik het gesprek van mijn kant.

Zo en nu kan ik via "uitzending gemist" de uitzending bekijken want die heb ik nu voor het grootste deel gemist.
Optimist tot in de kist
pi_72855115
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef Liesjuh1985 het volgende:
God mens hou is op met zeuren, je stoort me bij het lurken
pi_72855174
even Intersport in beeld... kassa!
pi_72855262
Ach blijkbaar doet het je wel veel dat de "correspondentie" niet afgemaakt is voor jouw gevoel. Blijkbaar is dat voor haar wel het geval. Misschien moet je je er bij neerleggen dat ze hoogst waarschijnlijk niet meer zal reageren. Ik heb in iedergeval haar wel bericht dat jij naar een reactie vraagt.
pi_72855268
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:27 schreef Sporti het volgende:

[..]

God mens hou is op met zeuren, je stoort me bij het lurken
Genoten
Optimist tot in de kist
pi_72855317
Volgende week weer echte kneuzen gelukkig, deze viel een beetje tegen
pi_72855335
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:28 schreef Nivo het volgende:
even Intersport in beeld... kassa!
Tja, maar wel tof van Intersport, ook al is het reclame. Ik vind het altijd ontzettend sneu als kinderen door de financiele situatie van de ouders, niet naar sport of scouting kunnen.
  donderdag 17 september 2009 @ 21:33:25 #79
270592 Johannes_Klabanus
Wie die Nase des Mannes...
pi_72855406
quote:
Het eerste wat ik dacht toen ik de ouders dacht zag: dat is adel. En toen kwam die opmerking over "huwelijk regelen".

De hoofdpersoon heet Roline Mollerus en haar moeder Marie-Roline.

Na een korte zoektocht op internet vind ik: Marie Roline gravin van Limburg Stirum (1944), gehuwd met (en gescheiden van) jhr. John Anthony Mollerus.

http://genealogy.euweb.cz/cleves/cleves11.html

De Nederlandse adel is meestal niet rijk. Dat blijkt ook nu maar weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Johannes_Klabanus op 17-09-2009 21:36:34 (foutje) ]
pi_72855503
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:30 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Ach blijkbaar doet het je wel veel dat de "correspondentie" niet afgemaakt is voor jouw gevoel. Blijkbaar is dat voor haar wel het geval. Misschien moet je je er bij neerleggen dat ze hoogst waarschijnlijk niet meer zal reageren. Ik heb in iedergeval haar wel bericht dat jij naar een reactie vraagt.
En heb je al met Debbie gezoend.
pi_72855506
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Johannes_Klabanus het volgende:

[..]

Het eerste wat ik dacht toen ik de ouders dacht: dat is adel. En toen kwam die opmerking over "huwelijk regelen".

Na een korte zoektocht op internet vind ik: Marie Roline gravin van Limburg Stirum (1944), gehuwd met (en gescheiden van) jhr. John Anthony Mollerus.

Moeder wilde haar niet helpen....ze moest haar eigen boontjes doppen meen ik te hebben gehoord.
Optimist tot in de kist
pi_72855518
quote:

[..]

Het eerste wat ik dacht toen ik de ouders dacht: dat is adel. En toen kwam die opmerking over "huwelijk regelen".

Sherlock.
pi_72855519
quote:

[..]

Gedegen onderzoekje!

Ze zei ook al dat ze van d'r vader geld georven had, maar dat dat haar pensioen was. Die had dus ook niet veel achter de hand, als ze niks daarvan kan missen.
pi_72855535
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:27 schreef trovey het volgende:

[..]

Pardon, heb jij de correspondentie gelezen die ik met haar heb gevoerd? Gewoon een kwestie van goed fatsoen dat als je een correspondie met iemand start die ook afmaakt maar dat zal dan blijkbaar tegenwoordig normaal zijn om dat niet te doen. Ik heb geen zin om met iedereen behalve Debbie een gesprek te voeren...ik had met Debbie die PM-correspondentie en met niemand anders...dank jullie wel beide voor de inbreng maar beide hebben jullie niets te maken met de PM-correspondentie tussen Debbie en mij dus hierbij sluit ik het gesprek van mijn kant.
Zo en nu kan ik via "uitzending gemist" de uitzending bekijken want die heb ik nu voor het grootste deel gemist.

Veel plezier met kijken.
Love music!
pi_72855546
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:35 schreef trovey het volgende:

[..]

Moeder wilde haar niet helpen....ze moest haar eigen boontjes doppen meen ik te hebben gehoord.
Moeder kon haar niet helpen, ze moest zelf nu ook zuinig aan doen met geld..
pi_72855674
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:36 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Moeder kon haar niet helpen, ze moest zelf nu ook zuinig aan doen met geld..
Wederom een teken dat "adel" in Nederland voornamelijk teren op oude glorie is.
pi_72855788
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:35 schreef fratsman het volgende:

[..]

Gedegen onderzoekje!

Ze zei ook al dat ze van d'r vader geld georven had, maar dat dat haar pensioen was. Die had dus ook niet veel achter de hand, als ze niks daarvan kan missen.
Eigenlijk"nouj a ,zover is het nog niet gelukkig" 2 keer DOZK,die programmamakers weten uitspraken uit mensen te ontfutselen die "die" moeder en stiefvader, misschien liever niet hadden gezegd
Love music!
pi_72856010
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Eigenlijk"nouj a ,zover is het nog niet gelukkig" 2 keer DOZK,die programmamakers weten uitspraken uit mensen te ontfutselen die "die" moeder en stiefvader, misschien liever niet hadden gezegd
Wat?!? dus d'r ouweheer is nog helemaal niet dood?!?
pi_72856347
quote:

[..]

Het eerste wat ik dacht toen ik de ouders dacht zag: dat is adel. En toen kwam die opmerking over "huwelijk regelen".

Bedankt
pi_72856392
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:47 schreef Liesjuh1985 het volgende:

Misschien moeten jullie je even met jullie eigen leven bezig houden (als jullie die al hebben)
Zout eens ff lekker op zeurdoos, ga lekker achter je geraniums kijken wanneer de methadonbus weer langskomt of zo, als je voor al je (off-topic) gezeik een kwartje zou doneren aan die geweldige Debbie van je, was ze al bijna schuldenvrij.

M.b.t. aflevering van vanavond vind ik de rol van de moeder onbegrijpelijk. Nu kan ze kennelijk financieel niks aan bijdragen (hoewel haar hele houding wel anders deed vermoeden), maar waarom heeft ze nooit eens met haar dochter gesproken of ze wel bekend is met de zaken waarop ze recht heeft (zoals die huurtoeslag). Zoiets vraag je toch als je ziet dat het met je dochter slecht gaat en als je je serieus zorgen om haar maakt?

En het blijft onbegrijpelijk dat mensen, juist in dit soort situaties, hun uitgaven niet kennen.
Ze gaf 1700,- per maand uit (plus die 500 vereiste aflossing van de belastingdienst), terwijl haar uitkering van een dusdanig niveau was dat ze met haar part-time baantje toen ze nog wel werk had, beslist geen 1700,- per maand binnen kreeg, dus ook met haar werk van toen zat ze maandelijks ver in het rood.

In elk geval was ze wel zo slim om snel over het 40 uur werken heen te stappen, 't is even rot voor je kids, maar deste eerder is de boel op orde.

Volgende week zo te zien weer een fors dramatischer geval.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 17 september 2009 @ 21:55:12 #91
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_72856427
Er klopte weer niets van
Wat kost die auto?
Wat kost de kinderopvang nu?
opgezegd@fok.nl
pi_72856542
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:55 schreef FoXje het volgende:
Er klopte weer niets van
Wat kost die auto?
Wat kost de kinderopvang nu?
Die konderopvang zal normaliter voor 80-90% vergoed worden.
Die 1600,- Euro netto die ze ging verdienen klopt uiteraard niet, dat lukt niet met die window van 1700,- tot 2000,- bruto. Ik vermoed dat daar die huurtoeslag ook in verwerkt zit.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 17 september 2009 @ 22:00:31 #93
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_72856664
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:57 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Die konderopvang zal normaliter voor 80-90% vergoed worden.
Die 1600,- Euro netto die ze ging verdienen klopt uiteraard niet, dat lukt niet met die window van 1700,- tot 2000,- bruto. Ik vermoed dat daar die huurtoeslag ook in verwerkt zit.
Dat kan, maar waarom laten ze dat niet zien. Nu heb ik geen compleet beeld.
opgezegd@fok.nl
  donderdag 17 september 2009 @ 22:34:30 #94
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72858160
*terug gaat kijken op recorder, helaas niet kunnen zien door spoedje SEH , eens kijken of ik weer frustraties kan afreageren op stomzinnig gedoe
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72858396
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:54 schreef DIGGER het volgende:

[..]

M.b.t. aflevering van vanavond vind ik de rol van de moeder onbegrijpelijk. Nu kan ze kennelijk financieel niks aan bijdragen (hoewel haar hele houding wel anders deed vermoeden), maar waarom heeft ze nooit eens met haar dochter gesproken of ze wel bekend is met de zaken waarop ze recht heeft (zoals die huurtoeslag). Zoiets vraag je toch als je ziet dat het met je dochter slecht gaat en als je je serieus zorgen om haar maakt?

"Ons soort mensen hebben deze subsidies waar het plebs op teert, niet nodig."
pi_72859179
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:54 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Zout eens ff lekker op zeurdoos, ga lekker achter je geraniums kijken wanneer de methadonbus weer langskomt of zo, als je voor al je (off-topic) gezeik een kwartje zou doneren aan die geweldige Debbie van je, was ze al bijna schuldenvrij.

En het blijft onbegrijpelijk dat mensen, juist in dit soort situaties, hun uitgaven niet kennen.
Ze gaf 1700,- per maand uit (plus die 500 vereiste aflossing van de belastingdienst), terwijl haar uitkering van een dusdanig niveau was dat ze met haar part-time baantje toen ze nog wel werk had, beslist geen 1700,- per maand binnen kreeg, dus ook met haar werk van toen zat ze maandelijks ver in het rood.

In elk geval was ze wel zo slim om snel over het 40 uur werken heen te stappen, 't is even rot voor je kids, maar deste eerder is de boel op orde.

Volgende week zo te zien weer een fors dramatischer geval.
Ja inderdaad die methadonbus zal ik vast nodig hebben.. je hebt veel mensenkennis zie ik. Echt goed om iemand te veroordelen vind je niet? Ik zou ook echt trots op mezelf zijn als ik jou was!
pi_72859334
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:06 schreef Liesjuh1985 het volgende:
waarom ben jij zo nieuwsgierig en wil je alles weten?
  donderdag 17 september 2009 @ 22:55:16 #98
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72859429
ik vind het jammer dat er zo op door blijft gehamerd worden open een Debbie adoreer of haat topic oid
Kinderachtig gedoe.
pi_72859611
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:55 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vind het jammer dat er zo op door blijft gehamerd worden open een Debbie adoreer of haat topic oid
Kinderachtig gedoe.
Haar schulden waren alles behalve kinderachtig.
  donderdag 17 september 2009 @ 23:00:32 #100
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72859727
Dat snap ik ook wel maar dat gepeupel van liesjuh tegen wie dan ook en vice versa voegt daar niets aan toe het gaat hier om het Tv programma en niet over elkaar de bek vol schelden en kinderachtig gepeupel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')