abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72854045
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:02 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Overigens gaf je eerst aan dat ze geen PM heeft gestuurd en later wel dat ze een PM gestuurd heeft. Heeft ze het nou wel gedaan of heeft ze het niet gedaan?
Geen PM gehad op mijn laatste PM waarin ik uitleg geef en nu
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72854116
Maar waarom wil je daar een reactie op dan? Waarschijnlijk heeft ze daar geen behoefte aan toch? Of ben ik nu zo slim om dat te begrijpen?
pi_72854253
De ouders hebben een leuk huwelijk voor haar geregeld
pi_72854281
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef kissaa het volgende:
Uitgehuwelijkd
pi_72854332
Ik zit, zonder dat ik het in de gaten had, al de hele tijd in het WGR-topic te reageren.

John dacht zich er makkelijk vanaf te maken door die moeder te vragen, maar je zag al aan dat zuunige bekkie dat daar geen cent vanaf zou komen.
pi_72854357
quote:
idd ja
pi_72854393
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:06 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Maar waarom wil je daar een reactie op dan? Waarschijnlijk heeft ze daar geen behoefte aan toch? Of ben ik nu zo slim om dat te begrijpen?
Afspraak is afspraak toch. Als ik een reaktie geef op een vraag verwacht ik daar een normaal antwoord op te krijgen wat haar reaktie is op die uitleg....nogmaals ze wilde van mij wat weten dan vind ik het wel zo netjes dat ze de door haar gestarte conversatie met mij afmaakt, al is het maar met een kort antwoord van ze van die uitleg vindt, niet reageren op een door jou gevraagde uitleg vind ik onbeschoft. Dus als ze nog wil reageren op mijn epistel dan graag, ik heb haar netjes antwoord gegeven op haar vragen, ik zou het wel zo netjes van haar vinden om dan de correspondentie af te sluiten met een antwoord van haar. Dus gewoon een normale conversatie tussen twee personen, is dat teveel gevraagd want ik vindt het heel normaal om zo een gesprek te voeren.
Optimist tot in de kist
pi_72854404
Denk dat ze een beetje verliefd is op John,ze straalt helemaal bij hem
Love music!
  donderdag 17 september 2009 @ 21:12:19 #59
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72854417
quote:
Idd.

Toen John zei van er moet iets aan het huis gebeuren en dat moeten wij doen, dacht ik echt da's toch een ander programma.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72854455
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:10 schreef fratsman het volgende:
Ik zit, zonder dat ik het in de gaten had, al de hele tijd in het WGR-topic te reageren.
pi_72854481
quote:
Volgens mij heb ik iets gemist
Love music!
pi_72854499
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:12 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Denk dat ze een beetje verliefd is op John,ze straalt helemaal bij hem
Dat viel mij ook op
pi_72854533
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik iets gemist
De woorden van haar moeder.
pi_72854548
Jammer, John valt niet op haar type
pi_72854737
Als je je antwoord weet op je vraag, waarom zou je dan de conversatie verder moeten voeren? Dat doe ik ook niet. Dan kan ik wel de heledag bezig blijven. Als ik mensen hun vraag beantwoord dan is het klaar toch?
pi_72854739
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:05 schreef trovey het volgende:

[..]

Geen PM gehad op mijn laatste PM waarin ik uitleg geef en nu
Sorry hoor ,heb teruggelezen.Maar als Debby niet wil reageren is dat haar goed recht, misschien voelt ze aan dat je wel erg graag wilt dat je een pb krijgt
Love music!
pi_72854801
Gaat het hier nou nog steeds over die muffe trol van 2 weken geleden?
pi_72854887
Ohja dat is inderdaad een respectvolle benaming..
pi_72854962
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Lees eens terug, ik druk me nog voorzichtig uit.
pi_72855049
Ach ik vind het te triest voor woorden..
Maar goed..
pi_72855050
Nee, is een geintje .
anonieme razernist
pi_72855109
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Sorry hoor ,heb teruggelezen.Maar als Debby niet wil reageren is dat haar goed recht, misschien voelt ze aan dat je wel erg graag wilt dat je een pb krijgt
Pardon, heb jij de correspondentie gelezen die ik met haar heb gevoerd? Gewoon een kwestie van goed fatsoen dat als je een correspondie met iemand start die ook afmaakt maar dat zal dan blijkbaar tegenwoordig normaal zijn om dat niet te doen. Ik heb geen zin om met iedereen behalve Debbie een gesprek te voeren...ik had met Debbie die PM-correspondentie en met niemand anders...dank jullie wel beide voor de inbreng maar beide hebben jullie niets te maken met de PM-correspondentie tussen Debbie en mij dus hierbij sluit ik het gesprek van mijn kant.

Zo en nu kan ik via "uitzending gemist" de uitzending bekijken want die heb ik nu voor het grootste deel gemist.
Optimist tot in de kist
pi_72855115
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef Liesjuh1985 het volgende:
God mens hou is op met zeuren, je stoort me bij het lurken
pi_72855174
even Intersport in beeld... kassa!
pi_72855262
Ach blijkbaar doet het je wel veel dat de "correspondentie" niet afgemaakt is voor jouw gevoel. Blijkbaar is dat voor haar wel het geval. Misschien moet je je er bij neerleggen dat ze hoogst waarschijnlijk niet meer zal reageren. Ik heb in iedergeval haar wel bericht dat jij naar een reactie vraagt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')