abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72852488
Het is weer begonnen
pi_72852535
OK, duidelijk weer een gevalletje van kop in het zand en afwachten maar....
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72852616
Oh het is weer begonnen!
pi_72852827
Ik kan er met mijn pet niet bij dat iemand bij lange na niet weet wat hij of zij uitgeeft.
pi_72852832
Kjken mensen nooit op een afschriften wat er nou afgaat, ik werk elke week de boel bij en weet op die manier precies wat af gaat.
Optimist tot in de kist
pi_72852887
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:42 schreef kissaa het volgende:
Ik kan er met mijn pet niet bij dat iemand bij lange na niet weet wat hij of zij uitgeeft.
Zeker niet als je kinderen hebt...dan moet je toch precies weten wat je binnen krijgt en wat er af gaat?
Optimist tot in de kist
pi_72852903
Die garagebox is wel heel erg, je weet dat je schulden hebt en nog gooi je iedere maand 100 euro weg alsof het niks is
  donderdag 17 september 2009 @ 20:44:44 #33
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72852939
Elke dag uit het raam kijken met het idee van nou vandaag kan er iemand langskomen. Echt he!....
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72852986
Ze is 40....dan heb je toch al wat ervaring met geldzaken of ben ik nu gek? Kan me best voorstellen dat je andere dingen aan je hoofd hebt maar gewoon net doen alsof er niets aan de hand is brengt je alleen maar verder in de problemen.
Optimist tot in de kist
pi_72853077
Tjoh zijn jullie nog niet over Debbie heen?
Ben blij dat ze een goede indruk heeft achtergelaten bij jullie..
Misschien moeten jullie je even met jullie eigen leven bezig houden (als jullie die al hebben)
pi_72853103
Is er met de belastingdienst niet te praten over aflossen in termijnen?
pi_72853123
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Elke dag uit het raam kijken met het idee van nou vandaag kan er iemand langskomen. Echt he!....
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zo kunnen leven . Al helemaal niet met 2 jonge kinderen
pi_72853193
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:47 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Tjoh zijn jullie nog niet over Debbie heen?
Ben blij dat ze een goede indruk heeft achtergelaten bij jullie..
Misschien moeten jullie je even met jullie eigen leven bezig houden (als jullie die al hebben)
Debbie zou me nog een PM terugdoen...was de afspraak dus jij weet er niets vanaf wat ik met haar heb afgesproken en of ze een goede indruk heeft achtergelaten.....moet je toch echt eens dat deel gaan lezen
Optimist tot in de kist
pi_72853211
Zit er weer klaar voor rennen naar de tv
Love music!
pi_72853301
Oh ja dat heb ik heus wel gelezen hoor..
Samen met Debbie zelfs..
Of ze geen PM heeft gestuurd geen idee, ik denk dat ze dat wel heeft gedaan namelijk..
Ach zij heeft tenminste het lef gehad om mee te doen met het programma.. Dat wil ik degene die haar zo af hebben zitten te zeiken nog wel eens zien doen..

Maar het gaat allemaal goed hoor, ze heeft gewoon internet..
pi_72853322
Dubbel zoveel uitgeven dan dat je binnenkrijgt
Optimist tot in de kist
pi_72853326
Inkomsten: 1100 euro, uitgaven: 2200 euro....
pi_72853407
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:51 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Oh ja dat heb ik heus wel gelezen hoor..
Samen met Debbie zelfs..
Of ze geen PM heeft gestuurd geen idee, ik denk dat ze dat wel heeft gedaan namelijk..
Ach zij heeft tenminste het lef gehad om mee te doen met het programma.. Dat wil ik degene die haar zo af hebben zitten te zeiken nog wel eens zien doen..

Maar het gaat allemaal goed hoor, ze heeft gewoon internet..
Op die manier...verklaart je reaktie hier...geef dan even aan Debbie door dat ik haar PM op mijn verhaal niet heb ontvangen en laat haar dan nog eens een reaktie sturen op mijn uitleg, vriendin/kennis/familie van Debbie

en verder....
Optimist tot in de kist
  donderdag 17 september 2009 @ 20:54:35 #44
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72853443
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:42 schreef trovey het volgende:
Kjken mensen nooit op een afschriften wat er nou afgaat, ik werk elke week de boel bij en weet op die manier precies wat af gaat.
Ik kijk niet wekelijks, mss zelfs 1x per maand, het komt op een of andere manier toch altijd wel op z'n pootjes terecht.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72853455
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:28 schreef kissaa het volgende:

[..]

Misschien heeft ze nu geen internet meer....

Misschien werkt ze nu op straat.
pi_72853532
Ik ga daar niet over.
Je wilt wel erg graag contact met haar vind je niet? Stuur mij maar een PM en misschien stuur ik deze door naar Debbie. Ligt eraan wat erin staat.
pi_72853684
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:56 schreef Liesjuh1985 het volgende:
Ik ga daar niet over.
Je wilt wel erg graag contact met haar vind je niet? Stuur mij maar een PM en misschien stuur ik deze door naar Debbie. Ligt eraan wat erin staat.
Ik heb met jou niets te maken...ik heb contact met Debbie niet met Liesjuh1985 die zich zonodig als beschermer van Debbie moet opdringen. Als het zo goed gaat dan is Debbie inmiddels vrouw genoeg om zelf haar correspondentie te voeren. Debbie heeft contact met mij opgenomen via de PM, ik niet met haar.

Liesjuh1985
Optimist tot in de kist
pi_72853856
De kans is groot dat je haar dan gaat afblaffen dus inderdaad daarin bescherm ik haar liever dan dat ik haar laat afblaffen toch? Jij wilt zo graag in contact komen met haar dus ik bied je een oplossing. Als je dat niet aanneemt is dat niet mijn probleem toch? Althans ik vind niet dat ik als boodschapper hoef te fungeren. Ik heb wel wat nuttigers te doen..
pi_72853928
Overigens gaf je eerst aan dat ze geen PM heeft gestuurd en later wel dat ze een PM gestuurd heeft. Heeft ze het nou wel gedaan of heeft ze het niet gedaan?
pi_72854002
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:01 schreef Liesjuh1985 het volgende:
De kans is groot dat je haar dan gaat afblaffen dus inderdaad daarin bescherm ik haar liever dan dat ik haar laat afblaffen toch? Jij wilt zo graag in contact komen met haar dus ik bied je een oplossing. Als je dat niet aanneemt is dat niet mijn probleem toch? Althans ik vind niet dat ik als boodschapper hoef te fungeren. Ik heb wel wat nuttigers te doen..
Ik heb haar niet afgeblaft in die PM, alleen uitleg gegeven hoe ze op het forum wordt gezien door het programma, dus oordeel niet voordat je de PM hebt gelezen en zoals gezegd....ik heb niets met jou te maken dus bemoei je niet met het PM-verkeer tussen haar en mij, ze is met 24 jaar oud genoeg om zelf haar boontjes te doppen.
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop