ja?quote:
Linkquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:16 schreef Adolecens het volgende:
Maisnon is Danny nu aan het tekenen!!
NEEquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:19 schreef Japsnars het volgende:
Je wilt toch niet dat ik weer die Wacko Jacko gif ga posten he
Waarschijnlijk zitten Jos en Skylark elkaar te pijpen terwijl Bt foto's maaktquote:
OHHHH whohohoquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten Jos en Skylark elkaar te pijpen terwijl Bt foto's maakt
Bohquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
TeringTyfusClownquote:
Is de bank nog schoon?quote:
Ja en lekker warm.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
FUCK morgen half 7 op en daar kom ik nu pas achterDU BALLEN.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:44 schreef Sanne92 het volgende:
Zeg, even uit nieuwsgierigheid he?
Wat is dit:
Hoe zie je er nú uit? #20
Wat is er mis met mijn foto, waarom moet anoniem nerd kloontje AAAAAAA een mening geven over mijn foto?
Wat is er mis met die mensen?
Lieve Lamon..quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:44 schreef Sanne92 het volgende:
Zeg, even uit nieuwsgierigheid he?
Wat is dit:
Hoe zie je er nú uit? #20
Wat is er mis met mijn foto, waarom moet anoniem nerd kloontje AAAAAAA een mening geven over mijn foto?
Wat is er mis met die mensen?
quote:
Doe dan op z'n minst alsofquote:
Ja, that's so 30 days ago, waarom moet dat persoontje een negatief commentaar geven op iemand zijn foto, en dat anoniem doen, omdat hij zelf niet het lef heeft om in een topic dat gaat om foto's on-topic te blijven?quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks mis mee hoor.![]()
Omdat: internet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:50 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ja, that's so 30 days ago, waarom moet dat persoontje een negatief commentaar geven op iemand zijn foto, en dat anoniem doen, omdat hij zelf niet het lef heeft om in een topic dat gaat om foto's on-topic te blijven?
Is zo iemand geestelijk in de war ofzo?
Oke..quote:
Trek t je niet zo aan..quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:50 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ja, that's so 30 days ago, waarom moet dat persoontje een negatief commentaar geven op iemand zijn foto, en dat anoniem doen, omdat hij zelf niet het lef heeft om in een topic dat gaat om foto's on-topic te blijven?
Dank jequote:Op vrijdag 11 september 2009 01:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oke..
Kappen met die plaatjes dqod, ik krijg t zweet al in m'n handen
Tip:quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:50 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee, want dan ben ik weer een aandachtshoer, wat je ook zegt of doet, ze willen je toch afkraken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lieve Lamon..
Dan vraag je of hij een argument wil noemen waarom hij zo op je pica reageert
Dan nogmaals: Gewoon laten..quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:52 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee, want dan ben ik weer een aandachtshoer, wat je ook zegt of doet, ze willen je toch afkraken.
Echt labiel, die mensen...
Waarom maak jij je er druk om?quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:50 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
D'r zijn meer wijze mannen inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een wijs man vertelde mij ooit:
"Alles kan kapot."
En neen, het was niet IQM.
Ik maak me niet druk, ik wil het begrijpen, wat de reden is voor dat debiele gedrag.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:00 schreef IQM het volgende:
Wat ik mij nou afvraag, hè. Waarom is het zo dat sommige automatische nieuwsbrieven om let's say 1:47 's nachts in je mailbox verschijnen?
Sommige mensen moet je niet eens willen begrijpen, wantquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:59 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, ik wil het begrijpen, wat de reden is voor dat debiele gedrag.
Het is gewoon nieuwsgierigheid...
Ja, zeker.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:59 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, ik wil het begrijpen, wat de reden is voor dat debiele gedrag.
Het is gewoon nieuwsgierigheid...
Dat heb ik ook .quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:00 schreef IQM het volgende:
Wat ik mij nou afvraag, hè. Waarom is het zo dat sommige automatische nieuwsbrieven om let's say 1:47 's nachts in je mailbox verschijnen?
Waarom wél?quote:
Dunno, t zal wel versprijd verstuurd worden zodat het systeem niet overbelast raakt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom wél?
Ik weet niet hoe dat precies werkt met die massamailsoftware en zulk, maar d'r zal dan iemand zijn die op een knopje drukt, waardoor iedere ingeschrevene de nieuwsbrief krijgt. Maar waarom zou je pas zo laat op het knopje drukken / de ingeschrevenen die nieuwsbrief laten krijgen? De nieuwsbrief is al veel eerder af. Lijkt mij. Zoiets wordt onder werktijd gemaakt, dus waarom niet onder werktijd verzenden?
En als het volautomatisch gaat, snap ik helemaal niet waarom je zoiets zo laat pas verstuurt...
En aangezien m'n internet supertraag is, zeg ik nu alvast welterusten tegen iedereen.
Wat een dertien in een dozijn gedrocht zeg, hopelijk kan ik hem een keer platrijden, dat zou echt goed voelen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dunno, t zal wel versprijd verstuurd worden zodat het systeem niet overbelast raakt.
Ons prinsesje:
[ afbeelding ]
Nu ga ik mijn prinsesje ook postenquote:Op vrijdag 11 september 2009 02:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dunno, t zal wel versprijd verstuurd worden zodat het systeem niet overbelast raakt.
Ons prinsesje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu ga ik mijn prinsesje ook posten
Stay tuned
Oh wacht ik ga ze alle 4 doen
Krentenbol?quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:58 schreef DogTown het volgende:
[..]
Nou dat wordt wat hoor, haal de kots emmertjes maar weer tevoorschijn want er worden weer dertien in een dozijn haarwratten gepost.
Goedemorgenquote:
Slijmen doe je niet op de ochtendquote:
Hoe is het met mijn allerliefste poepsiewoepsie?quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slijmen doe je niet op de ochtend
Nee hoor, foppie!!
Hoi poepurd
Goed heurrrrquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn allerliefste poepsiewoepsie?![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed heurrrr![]()
Teehee je zei poepsiewoepsie
Maar heb jij mijn sexy huisdiertjes al gezien *wijst naar boven*
Daar word je blij van eh? JAAAAAquote:
IS GOED.quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar word je blij van eh? JAAAAA
Is het niet heerlijk, al die lieve snoezeltjes op de vroege ochtend!!
KOFFIE??
Ff wat dingetjes uitproberenquote:
Arme ZHquote:
Alleen suiker.quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff wat dingetjes uitproberen
* Dqod Pakt koffie voor Mozy
Suiker en melk?
Ja, die dus
Ok *done*quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Arme ZH
* Dqod knuffel geeft
P.s..
Goedemorgen!! Koffie?
Ohh lekker, ik zit op de bank en m'n bil doet pijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Het valt wel mee, ik lig nog lekker in bed. Koffie gaat er wel in ja.
Wat doe je zo vroeg al op?quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohh lekker, ik zit op de bank en m'n bil doet pijn
Nou, ook een bakkie voor jou dan
Proost
Ben ik meestal wel hoor..quote:
Ach, wie weet mag je ooit es op de koffie komenquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:05 schreef Mozy het volgende:
Waarom doet je bibs pijn?
Ik ben helemaal niet langs geweest.
[ afbeelding ]
Ook goedemorgen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:07 schreef Maisnon het volgende:
Mijn enkel doet ineens pijn? als ik loop doet m'n rechtervoet kei zeer
Huishouden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben ik meestal wel hoor..
Maar meestal laat ik niets van me horen s'ochtend omdat ik
1: Een zwaar ochtendhumeur heb normaal
2: Omdat ik direct flink ga huishouden in t huishouden zeg maar
Whohhh idd!!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:09 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.behance.net/Ga(...)Dream-Machine/142956
Gaaf deze
Ach zo heul erg is t nou ook weer nie hoor..quote:
Miss iets verrekt dan ofzo..quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:13 schreef Maisnon het volgende:
Goeiemorgen goeiemorgen
Ik zou niet weten hoe van mn voet, er is ook niks te zien
Doe je beter dan ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben ik meestal wel hoor..
Maar meestal laat ik niets van me horen s'ochtend omdat ik
1: Een zwaar ochtendhumeur heb normaal
2: Omdat ik direct flink ga huishouden in t huishouden zeg maar
Ja ja ik steek de handen uit de mouwenquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe je beter dan ik
Ik zeg meestal niet zoveel omdat ik met de kindjes bezig ben en mioet werken, maar als ik niet hoef te werken, doe ik alleen maar wat voor de kindjes moet en ga ik daarna aan de koffie![]()
Dan ga ik dáárna wel een keer iets doen.
Eh?quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:18 schreef Otis. het volgende:
Over 3 jaar hebben we weer een kerstboom met z'n allen jongens.
Klopt, maar ik ben soms een beetje van het uitstellenquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ja ik steek de handen uit de mouwen
Tegen die tijd dat ik eens kindertjes heb, zal t ook wel anders gaan!
EN: wat gedaan is, is gedaan right?
Nou, als jullie hier allemaal waren eh, ging ik geld vragen voor de koffie
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eh?
Jij valt met de spreekwoordelijke deur in huis
Ik snap ut..quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben soms een beetje van het uitstellen
Nu kindjes naar school brengen
(sochtends is: Haren doen, brood smeren, tassen inpakken, zorgen dat ze aangekleed zijn, dat werk)
Bling bling prodentsmilequote:
hehe is een hoax, is geen sokquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:27 schreef Dqod het volgende:
Xebro en de sok...
Wtf hij heeft t nog gedaan ook?
Echt niet?quote:
ah je leest t vanzelfquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt niet?
Ja ik ben er ook nog nie helemaal doorheen hoor!
Spannend.. Ontknopingenquote:
JA JA INDERDAAAAAAAAAADquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:36 schreef Mozy het volgende:
VOLGENS OTIS ZIT ER EEN EMO IN MIJN FOBO!
WIE WIE WIEEEEEEEEEEEquote:
wat je ook zeker moet lezen is http://weblog.fok.nl/tttquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Spannend.. Ontknopingen
Nja, de twijfels zijn er al iig
DEZEquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
WIE WIE WIEEEEEEEEEEE
of is dit een fopje en dat ik dan ga kijken
en dan zeggen jullie "JIJ DQOD JIJ"
Terwijl ik dat niet eens ben..
Dat was jullie plan eh?
Zou overigens wel een goede grap zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
WIE WIE WIEEEEEEEEEEE
of is dit een fopje en dat ik dan ga kijken
en dan zeggen jullie "JIJ DQOD JIJ"
Terwijl ik dat niet eens ben..
Dat was jullie plan eh?
Ok doe ik!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
wat je ook zeker moet lezen is http://weblog.fok.nl/ttt
Lolzzzquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:43 schreef Otis. het volgende:
[..]
Zou overigens wel een goede grap zijn.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok doe ik!!
Ik had gister en net nog ook gelezen over Yildiz, Kasta, I-spy en nog wat anderen
Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:46 schreef Dqod het volgende:
Maaaaaarrr beste mensen..
Ik ga ff huishouden in t huishouden dus en dan heeeeeeeeel misschien nog een
dutje of iets anders..
En dan ben'k er vanavond weer
Luv Ya'll![]()
Sopse.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:46 schreef Dqod het volgende:
dutje of iets anders..
Luv Ya'll![]()
huisvrouwquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:46 schreef Dqod het volgende:
dutje of iets anders..
Luv Ya'll![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:50 schreef BobbyB het volgende:
Goeiemorgen lieve reageerbuiskindertjes.
Dat moet toch ook gebeuren?quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet toch ook gebeuren?
Ik moet dadelijk ook nog
Alleen wil ik eerst even zitten op de enige dag in de twee weken dat ik alleen ben sochtends
quote:
Ik had een klasgenote die een reageerbuisbaby is, die was aardig mislukt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:50 schreef BobbyB het volgende:
Goeiemorgen lieve reageerbuiskindertjes.
Mijn collega heeft er twee, die zijn erg goed geluktquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een klasgenote die een reageerbuisbaby is, die was aardig mislukt.
Pedo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn collega heeft er twee, die zijn erg goed gelukt
Hebben ze geluk gehad, srsly.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn collega heeft er twee, die zijn erg goed gelukt
29quote:
Of zij pech...quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze geluk gehad, srsly.![]()
Die klasgenote van mij had een aantal lichamelijke klachen waar je u tegen zei.
Onderzoek had uitgewezen dat de reageerbuisbevruchting de oorzaak was.
Ik denk dat zo'n poging eerder misgaat dan succesvol is, maar dan hebben we het over de poging tot bevruchten zelf.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of zij pech...
Volgens mij gaat t vaker goed dan fout toch?
Ik moet naar de tram fietsen, ik wil niet...quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:10 schreef Mozy het volgende:
Ik moet alleen naar school fietsen.
Ik wil niet.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet naar de tram fietsen, ik wil niet...
Anders moet ik lopen, daar heb ik al helemaal geen zin in.
Ja, dat welquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n poging eerder misgaat dan succesvol is, maar dan hebben we het over de poging tot bevruchten zelf.
quote:
Ik bedoelde met gebreken, maar ja wie heeft die niet hequote:Op vrijdag 11 september 2009 09:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Ik bedoelde dat een kind dat daadwerkelijk geboren wordt vaker wel dan niet "gelukt" is.
als klinkt dat erg lullig..
Ik weet wel welk lokaal.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
De keren dat ik gebeld word, dat iemand het leslokaal niet weet
Leugensquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:30 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff, ik heb de hele nacht met 1 oog open moeten slapen zodat Skylark me niet aan zou randen en nu ben ik moe.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:09 schreef yvonne het volgende:
Het_hupt kan er niet mee omgaan dus,
dikke doei
Waarschijnlijk sarcastisch, omdat Het_hupt dat zelf ook altijd doet?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
Wel leuk dat Yvonne altijd zo liep te zeiken op mijn "Je kan er niet mee omgaan" en het nu zelf doet:
[..]
Whehe dat was wat he !! wie maakt het verslagquote:Op vrijdag 11 september 2009 05:27 schreef Breathtaking het volgende:
Zo, was dat ff een leuke meet.
Jullie hebben gewoon keihard gebatst!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:30 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff, ik heb de hele nacht met 1 oog open moeten slapen zodat Skylark me niet aan zou randen en nu ben ik moe.
Misschien, als zij beide maar onthouden dat ik het geintroduceert hebquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarschijnlijk sarcastisch, omdat Het_hupt dat zelf ook altijd doet?
Het_hupt trouwens
Ja jij he snoesquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe dat was wat he !! wie maakt het verslag
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja jij he snoesjij bent onze verhalenmaker.
Die zachte Gquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vergeet het stuk niet waarin ik Skylark diss, of wacht, dat was de hele avond![]()
![]()
![]()
!
hadden jullie een meet?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe dat was wat he !! wie maakt het verslag
Enkel fysiek hoor. Meer niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hadden jullie een meet?vertel menggggg
was t een nerd?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vergeet het stuk niet waarin ik Skylark diss, of wacht, dat was de hele avond![]()
![]()
![]()
!
Wel doen hoor. En ja ik ook maar ik had dan ook niet zo veel gedronkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Misschien straks, ik ga zo naar school. Ik voel me trouwens verdomde fit en goed na zo'n zuipavondIk heb net al even de macarena gedanst.
Hahahaquote:
Tsja meet, wat is een meet, we hebben geen woorden uitgewisseld ofzo, meer dadenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hadden jullie een meet?vertel menggggg
Neequote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:40 schreef NoelGallagher het volgende:
ja, kanker dan maar lekker op als jullie niet serieus kunnen doen, kankerkneuzen
ja, kanker dan maar lekker op als jullie niet serieus kunnen doen, kankerkneuzen
waarom zou ik een nerd zijn?quote:
Dit dus!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gewoon met zn allen de stad in geweest. BT en Skylark kwamen eerst bij mij wat drinken. Later joinde Reetveter nog![]()
Maar nu ga ik, anders kom ik te laat
Wrs omdat ik dat zeiquote:
Fopje! ik zei dat je best chill was!quote:
hihi, hoiquote:
okok, klinkt nice. Binnenkort moete wij ook wat bieries achterover klappenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gewoon met zn allen de stad in geweest. BT en Skylark kwamen eerst bij mij wat drinken. Later joinde Reetveter nog![]()
Maar nu ga ik, anders kom ik te laat
'quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
waarom zou ik een nerd zijn?
oh wacht, je bent nog boos omdat ik zei dst je je bek moest houden?
Welkom in de KLB SCquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:46 schreef Hupseeln het volgende:
Ok precies, jullie zoeken elkaar ook in het echt op.
nerds
je moeder met een stomaquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:46 schreef Hupseeln het volgende:
Ok precies, jullie zoeken elkaar ook in het echt op.
nerds
ik zei het nergens, ik vroeg het.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'
Liefje, ik ben nog nooit boos op jou geweest.
Je moet alleen niet zo stoer doen van 'BWAHAHA ja hij was zeker een nerd!'.
ik ken d'r nog 1quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
ik zei het nergens, ik vroeg het.
sinds gers kan k users zonder foto niet serieus nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertelquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:37 schreef jordeeeh het volgende:
whehe klasgenoot wetd vol gedist hier in de les
zn vader heeft een winkel (kyhan), die bekend staat om de hoge prijzen, en in de uitleg ging het over winst en een pc met 120% winst verkopen, ¤1500 werd het dan ofzo.. zegt een ander "ach, dat is in ieder geval goedkoper dan kyhan"quote:
Voordat je format c: doet even je Bracha folder hier dumpen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:23 schreef IQM het volgende:
Tering, het is alweer acht jaar geleden.
Time flies when having fun.
Ook even je Krentenbol foto's backuppen hequote:Op vrijdag 11 september 2009 11:22 schreef IQM het volgende:
Ik sta op het punt om m'n C-schijf te formatteren!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
zn vader heeft een winkel (kyhan), die bekend staat om de hoge prijzen, en in de uitleg ging het over winst en een pc met 120% winst verkopen, ¤1500 werd het dan ofzo.. zegt een ander "ach, dat is in ieder geval goedkoper dan kyhan"
Waarom in hemelsnaam?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:22 schreef IQM het volgende:
Ik sta op het punt om m'n C-schijf te formatteren!
Die staat op m'n D-schijf.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:25 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Voordat je format c: doet even je Bracha folder hier dumpen.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ook even je Krentenbol foto's backuppen he
Waarom niet? Slechter/langzamer dan dit kan het toch niet worden. En ben ik gelijk af van al die programma's die ik al eeuwen niet gebruikte.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:32 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam?
Doe het niet, doe het niet!!
Had je wel een ghostfile ofzo? Anders is het helleveel werk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom niet? Slechter/langzamer dan dit kan het toch niet worden. En ben ik gelijk af van al die programma's die ik al eeuwen niet gebruikte.
Flikkert, ik heb je gemist.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Niet naar Groningen geweest. Daar ging mijn meet 'nd greet met BN'ers
Jos, ben jij dat?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Flikkert, ik heb je gemist.
Zo'n opportunity wil ik niet weer aan mij voorbij laten gaan neequote:Op vrijdag 11 september 2009 11:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Flikkert, ik heb je gemist.
Nee, ik ben hetquote:
Shame on you!quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zo'n opportunity wil ik niet weer aan mij voorbij laten gaan nee.
Leg eens uit wat buitenspel is, weet ik of je BT of Chip bent 14.gifquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
zn vader heeft een winkel (kyhan), die bekend staat om de hoge prijzen, en in de uitleg ging het over winst en een pc met 120% winst verkopen, ¤1500 werd het dan ofzo.. zegt een ander "ach, dat is in ieder geval goedkoper dan kyhan"
Moet er niet een keer een andere standaard voetbalvraag verzonnen worden, deze weet IK inmiddels zelfsquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leg eens uit wat buitenspel is, weet ik of je BT of Chip bent 14.gif
Ik gebruik One-click maintenance van Tune-up utilities en hoop dan maar dat ie de boel goed opruimt, om de komende jaren niet meer door de hel te moeten gaan van alles opnieuw installeren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:39 schreef IQM het volgende:
Euh, nee. Ik begin gewoon opnieuw.
Belangrijkste data hevel ik over naar m'n D-schijf en de rest installeer ik wel weer opnieuw. Heb ik op deze manier vaker gedaan.
Nee deze -> Leg uit wat powerhouse is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als de bal wordt gespeeld naar een aanvaller terwijl hij tussen de laatste man en de keeper staat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HETZELFDE ALS CLIMAXHOUSE!!!11quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee deze -> Leg uit wat powerhouse is.
Aight. Hoe is het, jongen? Nog geneukt?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als de bal wordt gespeeld naar een aanvaller terwijl hij tussen de laatste man en de keeper staat.
Whehe.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HETZELFDE ALS CLIMAXHOUSE!!!11
Maar 3 keer. Slechte conditie, ze rookt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight. Hoe is het, jongen? Nog geneukt?
Ze heeft 3 waakhonden, een hek en Notorious B.I.G. als bewaker. Uptown girl hier.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Snel maak een kopie van de sleutels zodat ik een plek heb om te pitten als ik moe ben na school.
Gewoon doorgaan als ze slaapt dannquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar 3 keer. Slechte conditie, ze rookt.
Waar komt dat sprookje toch vandaan dat rokers een slechte conditie hebben?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar 3 keer. Slechte conditie, ze rookt.
Ik ken Biggie viavia, er kan wel wat geregeld worden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze heeft 3 waakhonden, een hek en Notorious B.I.G. als bewaker. Uptown girl hier.
Dan moet je bij Sander zijn, vriend van Jos.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:54 schreef Hupseeln het volgende:
Ik wil een groepsfoto van jullie kankernerds zien.
Lamonquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:55 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Waar komt dat sprookje toch vandaan dat rokers een slechte conditie hebben?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze heeft 3 waakhonden, een hek en Notorious B.I.G. als bewaker. Uptown girl hier.
Heujquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:55 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Waar komt dat sprookje toch vandaan dat rokers een slechte conditie hebben?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als de bal wordt gespeeld naar een aanvaller terwijl hij tussen de laatste man en de keeper staat.
Gelul.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heujiedereen had het over je vannacht
![]()
! En inderdaad, ik, BT ben in topconditie
Skylark zou willen dat 'ie uberhaupt 1 keer het privilege had gehad om met me te mogen neuken
!
Kijk uit hoor, ik heb een nieuwe manier van mijn ongenoegen uiten ontdekt, die beter werkt.quote:
Moet dit me wat zeggen? Sanderquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan moet je bij Sander zijn, vriend van Jos.
Het is een Mac.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:01 schreef Lakitu het volgende:
Je kan toch in de ene browser met het ene account inloggen, en de ander met de ander?
Ik vind het wel leuk, dat boven-de-rivieren-accentquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:00 schreef Breathtaking het volgende:
Yo dudes, heeft iedereen boven de rivieren zo'n kutaccent? En jullie zeggen nog echt patat ook
![]()
![]()
. Ik heb gewoon een frietje hier gehaald.
Ik hoop het toch niet zeg, gaan meeten en dan over een user gaan praten, er waren toch vast leukere dingen te doen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heujiedereen had het over je vannacht
![]()
!
Nee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:02 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet zeg, gaan meeten en dan over een user gaan praten, er waren toch vast leukere dingen te doen?
Net als Bt zelf dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is een Mac.Die werken niet fatsoenlijk. Die zijn louter voor de sier.
Je gaat toch niet nu al weg mang?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is een Mac.Die werken niet fatsoenlijk. Die zijn louter voor de sier.
Maar ik ga met 4 uur in de trein vermaken, groetjes!
Het was de hele tijd Bt. Daarna Bt die zich voordeed als Skylark en daarna de echte Skylark. En nu weer Bt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:05 schreef Lakitu het volgende:
Volgens mij is dit trouwens de hele tijd Skylark, nooit dat BT zo vroeg zou opstaan.
Gister zat Emimich in m'n droomquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gedroomd dat mijn dochter op alle plaatjes die aan de muur hingen lucifers plakte waar deurkozijnen waren enzo en ze dan aanstak, want dan zag het er ouder uit.
Toe ik zei dta ze dat niet meer mocht, ging ze strepen uit zwart papier knippen en die tussen de plaatjes op de muur plakken en her en der ook op de plaatjes.
Ik pakte haar schaar af e toen pakte ze een andere en knipte haar haren af (een bob en het zag er nog netjes uit ook) om mij te pesten
Ze staan toch nog op Flickr, Picasa, Facebook en MySpace.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef IQM het volgende:
Waarom bewaar ik 25,3 MB aan Krentenbol.-foto's als ze toch nep blijkt te zijn?
gebeurde er verder nog iets?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gister zat Emimich in m'n droomSerieus, ik shit jullie niet
Ik zat zo in m'n droom naar een of andere spelshow op Ned. 3 te kijken met P. Fabergé erin, en toen werd Fabergé weggestuurd en kwam Emimich in z'n plaats. Met z'n rotkop
![]()
Het is allemaal weer wat, zo op de vroege vrijdag..quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Het was de hele tijd Bt. Daarna Bt die zich voordeed als Skylark en daarna de echte Skylark. En nu weer Bt.
Lakitu kijkt in zijn droom naar het logo rechtsboven van zijn tv.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zat zo in m'n droom naar een of andere spelshow op Ned. 3 te kijken met P. Fabergé erin, en toen werd Fabergé weggestuurd en kwam Emimich in z'n plaats. Met z'n rotkop
![]()
Uhm, dat is allemaal best wel twisted..quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gedroomd dat mijn dochter op alle plaatjes die aan de muur hingen lucifers plakte waar deurkozijnen waren enzo en ze dan aanstak, want dan zag het er ouder uit.
Toe ik zei dta ze dat niet meer mocht, ging ze strepen uit zwart papier knippen en die tussen de plaatjes op de muur plakken en her en der ook op de plaatjes.
Ik pakte haar schaar af e toen pakte ze een andere en knipte haar haren af (een bob en het zag er nog netjes uit ook) om mij te pesten
je hebt moeite met afstand nemen van dingen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef IQM het volgende:
Waarom bewaar ik 'Idiocracy' op mijn externe harde schijf als het toch een gigantische poepfilm is?
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:07 schreef IQM het volgende:
Misschien, hè, misschien moet ik wat doen aan mijn bewaardrift.Waarom heb ik 10,5 GB aan Heroes-afleveringen op mijn pc staan als ik ze toch allemaal al heb gezien en de komende tijd niet van plan ben om ze opnieuw te kijken...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Slaat dit terug op mijn jeugd, denk je?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
je hebt moeite met afstand nemen van dingen.
Haal de porno er eens uit, blijft er dan nog 300MB over of wat?quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:13 schreef Adolecens het volgende:
Teasert!!Ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dromen over FOK!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Daar zit de porno niet eens tussen, kun je nagaan. Maar goed, zijn voornamelijk Bluray rips waarvan ook nog een aantal 1:1 Bluray rips, dus dat gaat snel met de diskspacequote:Op vrijdag 11 september 2009 12:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Haal de porno er eens uit, blijft er dan nog 300MB over of wat?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:13 schreef Adolecens het volgende:
Teasert!!Heeft het te maken met de PM van vannacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want toen was ik al te laat, geloof ik.![]()
Welke PM?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Heeft het te maken met de PM van vannacht?
Want toen was ik al te laat, geloof ik.
Fuck you, lelijke aap.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Gaat je niks aan, rekel. Grotemensenpraat.
Volgens mij schrok ik toen wakkerquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gebeurde er verder nog iets?
quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Heeft het te maken met de PM van vannacht?
Want toen was ik al te laat, geloof ik.
Ze heeft in het echt een keer mijn maandverband gevonden en op de deur geplaktquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:12 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Uhm, dat is allemaal best wel twisted..
Wel slim van die lucifers!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze heeft in het echt een keer mijn maandverband gevonden en op de deur geplakt
[ afbeelding ]
Doen. Vind Heroes sowieso niet opnieuw-kijk-waardig.quote:
Sowieso doen.quote:
Ik moest ook lachenquote:
Nee, ik zit dat KB topic te F5en.quote:
HOAX, F5 werkt niet op een mac.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik zit dat KB topic te F5en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |