ja?quote:
Linkquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:16 schreef Adolecens het volgende:
Maisnon is Danny nu aan het tekenen!!
NEEquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:19 schreef Japsnars het volgende:
Je wilt toch niet dat ik weer die Wacko Jacko gif ga posten he
Waarschijnlijk zitten Jos en Skylark elkaar te pijpen terwijl Bt foto's maaktquote:
OHHHH whohohoquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten Jos en Skylark elkaar te pijpen terwijl Bt foto's maakt
Bohquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
TeringTyfusClownquote:
Is de bank nog schoon?quote:
Ja en lekker warm.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
FUCK morgen half 7 op en daar kom ik nu pas achterDU BALLEN.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:44 schreef Sanne92 het volgende:
Zeg, even uit nieuwsgierigheid he?
Wat is dit:
Hoe zie je er nú uit? #20
Wat is er mis met mijn foto, waarom moet anoniem nerd kloontje AAAAAAA een mening geven over mijn foto?
Wat is er mis met die mensen?
Lieve Lamon..quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:44 schreef Sanne92 het volgende:
Zeg, even uit nieuwsgierigheid he?
Wat is dit:
Hoe zie je er nú uit? #20
Wat is er mis met mijn foto, waarom moet anoniem nerd kloontje AAAAAAA een mening geven over mijn foto?
Wat is er mis met die mensen?
quote:
Doe dan op z'n minst alsofquote:
Ja, that's so 30 days ago, waarom moet dat persoontje een negatief commentaar geven op iemand zijn foto, en dat anoniem doen, omdat hij zelf niet het lef heeft om in een topic dat gaat om foto's on-topic te blijven?quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks mis mee hoor.![]()
Omdat: internet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:50 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ja, that's so 30 days ago, waarom moet dat persoontje een negatief commentaar geven op iemand zijn foto, en dat anoniem doen, omdat hij zelf niet het lef heeft om in een topic dat gaat om foto's on-topic te blijven?
Is zo iemand geestelijk in de war ofzo?
Oke..quote:
Trek t je niet zo aan..quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:50 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ja, that's so 30 days ago, waarom moet dat persoontje een negatief commentaar geven op iemand zijn foto, en dat anoniem doen, omdat hij zelf niet het lef heeft om in een topic dat gaat om foto's on-topic te blijven?
Dank jequote:Op vrijdag 11 september 2009 01:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oke..
Kappen met die plaatjes dqod, ik krijg t zweet al in m'n handen
Tip:quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:50 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee, want dan ben ik weer een aandachtshoer, wat je ook zegt of doet, ze willen je toch afkraken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lieve Lamon..
Dan vraag je of hij een argument wil noemen waarom hij zo op je pica reageert
Dan nogmaals: Gewoon laten..quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:52 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee, want dan ben ik weer een aandachtshoer, wat je ook zegt of doet, ze willen je toch afkraken.
Echt labiel, die mensen...
Waarom maak jij je er druk om?quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:50 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
D'r zijn meer wijze mannen inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een wijs man vertelde mij ooit:
"Alles kan kapot."
En neen, het was niet IQM.
Ik maak me niet druk, ik wil het begrijpen, wat de reden is voor dat debiele gedrag.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:00 schreef IQM het volgende:
Wat ik mij nou afvraag, hè. Waarom is het zo dat sommige automatische nieuwsbrieven om let's say 1:47 's nachts in je mailbox verschijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |