abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 september 2009 @ 17:46:47 #51
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72649997
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:44 schreef IHVK het volgende:

Maar goed het was ook een periode waarin we bang werden gemaakt he. Ik durfde een tijdje in de metro niet naast mannen met baarden in gewaden te zitten.
(en ben zelf moslim)

Laat je niet gek maken gast.

Het risico is ultimately dit: sterven.

Hoe wil jij voordat je sterft leven? In angst of vrij?

Ik kies voor vrij, er daarom zal ik niet bang mogen zijn.
&lt;signature here&gt;.
pi_72650052
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:46 schreef ExTec het volgende:

[..]

Laat je niet gek maken gast.

Het risico is ultimately dit: sterven.

Hoe wil jij voordat je sterft leven? In angst of vrij?

Ik kies voor vrij, er daarom zal ik niet bang mogen zijn.
Ik was 12 ofzo man.
  vrijdag 11 september 2009 @ 17:58:59 #53
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72650383
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:48 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik was 12 ofzo man.
Ow, ok
&lt;signature here&gt;.
pi_72650491
Trouwens hetzelfde met Fitna. Er zou zo goed als zeker een grote aanslag komen die winter. In Nederland.

Maar dat was meer te wijten aan Balkenende.
pi_72650531
Dat je dat soort onzin geloofd.
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:04:59 #56
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72650605
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:01 schreef IHVK het volgende:
Trouwens hetzelfde met Fitna. Er zou zo goed als zeker een grote aanslag komen die winter. In Nederland.

Maar dat was meer te wijten aan Balkenende.
Mee eens is
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:05:35 #57
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72650625
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dat je dat soort onzin geloofd.
Nou ja,... als je 12 bent...
&lt;signature here&gt;.
pi_72650644
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dat je dat soort onzin geloofdt.

Maar ik was 12.

En Balkende geloofde ik niet.
pi_72650716
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:06 schreef IHVK het volgende:

[..]

Maar ik was 12.

En Balkende geloofde ik niet.
Ik bedoelde met Fitna. Als ik politici op TV zie heb ik nooit de neiging ze te geloven.
pi_72651935
Daarom zijn er in een democratie ook meerdere politici om naar te luisteren. Kun je zelf hun argumenten afwegen. Een groot voordeel van een proportioneel stelsel, waar alle visies aan bod komen.

Jammer maar helaas is er slechts één premier en die maakte niet een al te beste indruk hoewel Wilders een vuile hond is die hem bang heeft gemaakt.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72653471
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 01:13 schreef waht het volgende:
Gevolgen 9/11: Saddam dood. Qusay dood. Uday dood. Of ze er iets mee te maken hadden doet er niet toe. De wereld is sinds de inval van Irak weer wat waardeloze mensen lichter.

De andere gevolgen van 9/11 zijn hoogst ongelukkig, op z'n minst.
Gevolgen 9/11: Aanwezigheid van Amerikaanse troepen in het Midden-Oosten. Precies waar Bin Laden ze wou hebben.
  zaterdag 12 september 2009 @ 13:47:12 #62
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_72671826
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 00:42 schreef WeebI het volgende:

[..]

Misschien bedoelt ie wel 9 november
De dag dat de Berlijnse muur viel (1989)
De Kristalnacht (1938)
Bierkellerputsch (1923)

Inderdaad een bijzondere dag in de wereldgeschiedenis.
Non possumus non loqui
pi_72672344
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:27 schreef vijfhonderd het volgende:

[..]

Gevolgen 9/11: Aanwezigheid van Amerikaanse troepen in het Midden-Oosten. Precies waar Bin Laden ze wou hebben.
Bin Laden wilde de Amerikaanse troepen juist weg hebben uit het M-O en dan met name uit het Arabisch schiereiland. In Saoedi Arabie is hem dat ook gelukt.

Wat bin Laden wel graag wilde was dat de Amerikanen na 9/11 Afghanistan zouden binnenvallen om hem te grazen te nemen. Bin Laden was nl van mening dat hij in de Afghaanse oorlog de Russen had verslagen (terwijl hij daar in werkelijkheid maar een marginale rol in heeft gespeeld), en hij dacht dat hij datzelfde kunstje nog wel een keer zou kunnen flikken.
pi_72701932
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:51 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet mee eens. Als sinds de jaren '70 worden westerse doelen getroffen door islamitische terroristen. Neem nou de olympische spelen in Munchen.
Ik ga ervan uit dat de terroristen moslims waren, maar het is natuurlijk niet terecht hen islamitische terroristen te noemen, alsof hun motivatie de islam is. De directe, ultieme motivatie is helder: Palestijns nationalisme. Dit gaat ook op voor terrorisme en geweld in andere bezette gebieden. Het is niet toevallig dat "islamitisch" terrorisme zo goed gedijt in Irak, Palestina en Afghanistan. Neemt niet weg dat er daadwerkelijk islamitische terroristen zijn die daadwerkelijk vanuit hun geloof overgaan tot dergelijke daden.
  zondag 13 september 2009 @ 17:34:54 #65
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_72703489
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 00:29 schreef IHVK het volgende:
Opkomst van een rechts intolerant geluid, vooral jegens moslims.
Dat etterde al jaren en werd hoogstens sneller zichtbaar. Of wou je zeggen dat de oorzaken; geen integratie, negatieve bijdrage aan de economie/ maatschappij, hoge criminaliteit opeens na 9/11 zijn opgekomen?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zondag 13 september 2009 @ 18:54:01 #66
262650 kitao
prikplaatje
pi_72706004
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:34 schreef Napalm het volgende:

[..]

Dat etterde al jaren en werd hoogstens sneller zichtbaar. Of wou je zeggen dat de oorzaken; geen integratie, negatieve bijdrage aan de economie/ maatschappij, hoge criminaliteit opeens na 9/11 zijn opgekomen?

Rechts intolerant geluid ligt dus aan de (wan)prestaties van moslims en niet aan de intolerante rechtsen zelf ?
megalomaniac
  zondag 13 september 2009 @ 19:00:20 #67
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_72706253
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:54 schreef kitao het volgende:

[..]

Rechts intolerant geluid ligt dus aan de (wan)prestaties van moslims en niet aan de intolerante rechtsen zelf ?
Ik zie geen enkele extreem rechtseling protesteren en klagen over chinezen (toch ook geen integratie voorbeeld). Dit lijkt toch de indruk te wekken dat sommige groepen de "intolerantie" toch voor een goed deel over zichzelf afroepen.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zondag 13 september 2009 @ 19:12:26 #68
262650 kitao
prikplaatje
pi_72706656
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:00 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik zie geen enkele extreem rechtseling protesteren en klagen over chinezen (toch ook geen integratie voorbeeld). Dit lijkt toch de indruk te wekken dat sommige groepen de "intolerantie" toch voor een goed deel over zichzelf afroepen.
Dus het gaat er geeneens om dat er teveel immigranten zijn , het is gericht op één groep immigranten die maar moeten wijken voor het welzijn van de anderen ?
megalomaniac
pi_72707614
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:12 schreef kitao het volgende:

[..]

Dus het gaat er geeneens om dat er teveel immigranten zijn , het is gericht op één groep immigranten die maar moeten wijken voor het welzijn van de anderen ?
NIet dat ik extreem-rechts wil verdedigen, maar vraagtekens zetten bij de komst en het gedrag van een groep migranten die een bepaalde religie delen die op zijn minst hoogst dubieus genoemd mag worden, daar is niets vreemds aan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_72707735
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

NIet dat ik extreem-rechts wil verdedigen, maar vraagtekens zetten bij de komst en het gedrag van een groep migranten die een bepaalde religie delen die op zijn minst hoogst dubieus genoemd mag worden, daar is niets vreemds aan.
Ik dacht dat jij zo'n voorstander was van de individualistische visie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_72707853
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij zo'n voorstander was van de individualistische visie.
Ik ben voorstander van een individualistische behandeling. Maar dat wil niet zeggen dat er geen bepaalde trends binnen bepaalde groepen plaatsvinden.

Er is niks mis mee Hell's Angels, kampers of Lonsdalejongeren steviger in de gaten te houden dan hockeymeisjes, demente bejaarden of vliegtuigspotters.

Maar als je dat bij moslims wil doen, dan is het opeens niet toegestaan? Vreemd.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_72707894
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is discrimineren op basis van geloof. Als je dat steunt verdedig je gewoon extreem-rechts .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 13 september 2009 @ 19:47:27 #73
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_72707975
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is discrimineren op basis van geloof. Als je dat steunt verdedig je gewoon extreem-rechts .
Ik geloof dat ik minderjarige meisjes genitaal moet verminken. Ben ik dan welkom?
pi_72707980
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben voorstander van een individualistische behandeling. Maar dat wil niet zeggen dat er geen bepaalde trends binnen bepaalde groepen plaatsvinden.

Er is niks mis mee Hell's Angels, kampers of Lonsdalejongeren steviger in de gaten te houden dan hockeymeisjes, demente bejaarden of vliegtuigspotters.

Maar als je dat bij moslims wil doen, dan is het opeens niet toegestaan? Vreemd.
Het is vreemd omdat Hell's Angels, Kampers of Lonsdalejongeren een vrij homogene groep zijn. Moslims zijn dat niet, je hebt Marokkaanse moslims, Turkse moslims, Sjieten, Soennieten, Wahabieten Soefies et cetera. Nog afgezien van het feit dat veel zaken die niets te maken hebben met de gemene deler (religie), daar wel aan geattribueerd worden. Neem nu winkeldiefstal, of relletjes van pubers.
Allah Al Watan Al Malik
pi_72708003
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:47 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik minderjarige meisjes genitaal moet verminken. Ben ik dan welkom?
Je bent welkom, maar genitale verminking is strafbaar.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')