Het was al 11 september toen je dit topic opendequote:Op vrijdag 11 september 2009 00:29 schreef IHVK het volgende:
Het is binnenkort weer 9/11.
Misschien bedoelt ie wel 9 novemberquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Het was al 11 september toen je dit topic opende, de rest lees ik morgen
Wie weetquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie wel 9 november
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie wel 9 november
Precies. Hoofden van geheime diensten die maar melden dat er dreiging is zonder dat te onderbouwen. En daardoor bevoegdheden krijgen waarvan niet is aan te tonen dat ze helpen het terrorisme te bestrijden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:41 schreef TGVkopper het volgende:
-Een overheid die een oorlog met een ongrijpbare vijand in stand houdt, en daarmee de bevolking bang houdt zodat ze gewillig al hun vrijheid en privacy opgeven in ruil voor een illusie van veiligheid.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 04:12 schreef Perico het volgende:
Het aantal verkeersdoden in de Verenigde Staten jaarlijks is 8x het aantal doden van 9/11. Even wrang!
Nee, niet even wrang.quote:Op vrijdag 11 september 2009 04:12 schreef Perico het volgende:
Het aantal verkeersdoden in de Verenigde Staten jaarlijks is 8x het aantal doden van 9/11. Even wrang!
9/11 was de finale , niet het begin.quote:In the 1998 U.S. Embassy bombings (August 7, 1998) hundreds of people were killed in simultaneous truck bomb explosions at the United States embassies in the East African capital cities of Dar es Salaam, Tanzania and Nairobi, Kenya. The attacks, linked to local members of the Egyptian Islamic Jihad brought Osama bin Laden and Ayman al-Zawahiri to American attention for the first time, and resulted in the U.S. Federal Bureau of Investigation placing bin Laden on its Ten Most Wanted list.
Along with the 1993 World Trade Center bombing, the 1996 Khobar Towers bombing in Saudi Arabia, and the 2000 attack on the USS Cole in Yemen, the Embassy Bombing is one of the major anti-American terrorist attacks that preceded the September 11, 2001 attacks.
Niet dat ik de neocon-methode als ideaalbeeld heb (verre van), maar om nou te stellen dat het voor de inval in Irak zoveel beter was, zou ook een gotspe zijn natuurlijk. Saddam was ook een klootzak. En wat is de prijs van stabiliteit als je als Koerdische kleuter aan het mosterdgas zit?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:29 schreef kitao het volgende:
Echt triest aangezien nu miljoenen mensen in deze ongewenste situatie zitten.
Ik weet niet wat neocon-methode is , sorry.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet dat ik de neocon-methode als ideaalbeeld heb (verre van), maar om nou te stellen dat het voor de inval in Irak zoveel beter was, zou ook een gotspe zijn natuurlijk. Saddam was ook een klootzak. En wat is de prijs van stabiliteit als je als Koerdische kleuter aan het mosterdgas zit?
Mwah, ja en nee.quote:Maar wat vinden jullie? Zijn de gevolgen ovedreven?
Ik ben het hier niet mee eens. Als sinds de jaren '70 worden westerse doelen getroffen door islamitische terroristen. Neem nou de olympische spelen in Munchen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:49 schreef Zienswijze het volgende:
11 september 2001 is de dag dat het Westen kennis heeft gemaakt met het islamitisch terrorisme.
Niet geheel correct, want 'slechts' de Israëlische Olympische ploeg werd afgemaakt door de 'vrome aanhangers van het enige echte geloof van de vrede', en conform de algehele linkse indoctrinatie valt dat veel te gemakkelijk te beantwoorden met: "Ja, maar dat was toch een beetje hun eigen schuld hoor!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens. Als sinds de jaren '70 worden westerse doelen getroffen door islamitische terroristen. Neem nou de olympische spelen in Munchen.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:39 schreef TC03 het volgende:
Ik denk niet dat het politieke klimaat in Nederland zodanig is beïnvloed door 11 september zoals jij het stelt. Geert Wilders misschien wel indirect, omdat de huidige wereldproblematiek ernstig beïnvloed wordt door de conflicten met en in islamitische landen, waardoor er een voedingsbodem voor zijn programma bestaat. De opkomst van het rechts-populisme wijt ik eerder aan linkse passiviteit van de decennia daarvoor.
Wat een droevig mannetje ben jij. Hopelijk kom je eens de verkeerde tegen en krijg je een optater.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Niet geheel correct, want 'slechts' de Israëlische Olympische ploeg werd afgemaakt door de 'vrome aanhangers van het enige echte geloof van de vrede', en conform de algehele linkse indoctrinatie valt dat veel te gemakkelijk te beantwoorden met: "Ja, maar dat was toch een beetje hun eigen schuld hoor!Moeten ze maar 'liever' zijn voor de Palestijnen!
" en valt het derhalve 'extern' te plaatsen.
Den Uyl scheepte Nederland op met autoloze zondagen en een olie boycott omdat Links Nederland Israel steunde, zeer tegen de zin van rechts Nederland die lucratieve deals met de arabieren de mist in zagen gaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:20 schreef ExTec het volgende:
Niet geheel correct, want 'slechts' de Israëlische Olympische ploeg werd afgemaakt door de 'vrome aanhangers van het enige echte geloof van de vrede', en conform de algehele linkse indoctrinatie valt dat veel te gemakkelijk te beantwoorden met: "Ja, maar dat was toch een beetje hun eigen schuld hoor!Moeten ze maar 'liever' zijn voor de Palestijnen!
" en valt het derhalve 'extern' te plaatsen.
Was gewoon een lelijk gebouw vond ik. Wolkenkrabbers zijn überhaupt lelijk. Alleen in zijn totaliteit, tegen een opgaande of ondergaande zon is het mooi. Voor de rest zijn het gewoon symbolen van grootheidswaanzin, achterlijke rijkdom en niet zelden worden ze gebouwd in totalitaire omgevingen waar het groot, groter, grootst moet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Vergeet ook niet de gevolgen voor het WTC zelf (bijna een miljoen m2 kantooroppervlak, en een prachtig markant punt in New York) en de mensen en brandweerlieden die er in zaten.
Dan vind je m'n nieuwe usericon van Chicago vast ook niet mooi.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Was gewoon een lelijk gebouw vond ik. Wolkenkrabbers zijn überhaupt lelijk. Alleen in zijn totaliteit, tegen een opgaande of ondergaande zon is het mooi. Voor de rest zijn het gewoon symbolen van grootheidswaanzin, achterlijke rijkdom en niet zelden worden ze gebouwd in totalitaire omgevingen waar het groot, groter, grootst moet.
Zelfde als NYC, 's avonds en van een afstandje ziet het er prachtig uit, van dichtbij op 'ground level' valt het tegenquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dan vind je m'n nieuwe usericon van Chicago vast ook niet mooi.
Waarom Chicago? De meest corrupte stad van Amerika vol met maffiapraktijken, het grote geld, de propaganda-universiteit van Rockefeller en corrupte politici waar de familie Daley al decennia de dienst uit maken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan vind je m'n nieuwe usericon van Chicago vast ook niet mooi.
Dat bedoel ik. In zijn totaliteit ziet het er van een afstand tegen ondergaande zon leuk uit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zelfde als NYC, 's avonds en van een afstandje ziet het er prachtig uit, van dichtbij op 'ground level' valt het tegen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Den Uyl scheepte Nederland op met autoloze zondagen en een olie boycott omdat Links Nederland Israel steunde, zeer tegen de zin van rechts Nederland die lucratieve deals met de arabieren de mist in zagen gaan.
Kortom, je liegt gewoon.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
Moderne architectuur zuigt gewoon. Terug naar de middeleeuwen!
Ah, waar links facisme raakt is weer eens bereiktquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat een droevig mannetje ben jij. Hopelijk kom je eens de verkeerde tegen en krijg je een optater.
Ff verbeterd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Naar mijn smaak 'Links genoeg' is in Nederland nooit aan de macht geweest.
Wat jij wilt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ff verbeterd.
Maar dat voor een links extremist gangbaar links niet links genoeg is, goes without saying.
Speer was idd een goed architect ja. De man met de snor in alle waarschijnlijkheid ook, als'ie dat tenminste op had gepakt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:21 schreef Klopkoek het volgende:
Had verwacht dat je het Hitler-stadion in Berlijn zou ophemelen(eerlijk is eerlijk: die is ook schitterend)
Nee, het midden is wenselijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:24 schreef Klopkoek het volgende:
Er is niets om trots op te zijn aan het meedoen met de veranderde tijdgeest daar er niets nieuws aan is.
Chicago schijnt echt een mooie stad te zijn, behoorlijk veel groen, de grote meren voor de deur, de Chicago-river die dwars door het centrum loopt. Verder vind ik Sears Tower echt een prachtig gebouw. Ook is de skyline ronduit indrukwekkend te noemen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:18 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom Chicago? De meest corrupte stad van Amerika vol met maffiapraktijken, het grote geld, de propaganda-universiteit van Rockefeller en corrupte politici waar de familie Daley al decennia de dienst uit maken.
Dat wel en en wat denk je voor de gevolgen voor de economie enzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Vergeet ook niet de gevolgen voor het WTC zelf (bijna een miljoen m2 kantooroppervlak, en een prachtig markant punt in New York) en de mensen en brandweerlieden die er in zaten.
Jaaa nog 59 dagen! Dan is het weer 9 november! Jottum!!!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:29 schreef IHVK het volgende:
Het is binnenkort weer 9/11. De media zullen ons er weer mee doodgooien.
Problemen met de islamitische wereld ( lees midden oosten ) wijt ik aan de hebberigheid van het westen. Die stellen economische belangen boven humanitaire belangen als het gaat om Olie maar janken als ze zich omdraaien over mensenrechten.Hypocriet gedoe . Je kiest of voor mensenrechten of je komt er voor uit datje geld toch iets belangrijker vindt als het gaat om een leven in het Midden oosten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:39 schreef TC03 het volgende:
Ik denk niet dat het politieke klimaat in Nederland zodanig is beïnvloed door 11 september zoals jij het stelt. Geert Wilders misschien wel indirect, omdat de huidige wereldproblematiek ernstig beïnvloed wordt door de conflicten met en in islamitische landen, waardoor er een voedingsbodem voor zijn programma bestaat. De opkomst van het rechts-populisme wijt ik eerder aan linkse passiviteit van de decennia daarvoor.
Komt de drogredenering weer.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Problemen met de islamitische wereld ( lees midden oosten ) wijt ik aan de hebberigheid van het westen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |