Zoek ze van Jotcha eens opquote:Op donderdag 10 september 2009 22:11 schreef Mr.DD het volgende:
65 posts per dag. Damn Nijn, get a job!
Dat mag.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Denk dat ik zo maar slaapie slaapie ga doen
Niet die Mark K nee. M. Kootquote:
Waaaaaaaaaaaat?quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 september 2009 22:14 schreef MiniMiss het volgende:
Hm laat ik ook maar eens naar bed gaan van de pc af gaan
![]()
laat ik eens aardig voor noortje zijn en het niet op deze manier typen
Niets.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef RoBro het volgende:
hoeveel kost een date met myreala ik heb er 300 voor over
Dag vrindquote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef nijnja het volgende:
Ik ben weg
Oh en RoBro, die moet je verdienen, niet betalen
Doeg lieverds
geld verdien ik de rest koop ik welquote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef nijnja het volgende:
Ik ben weg
Oh en RoBro, die moet je verdienen, niet betalen
Doeg lieverds
Ik geef je een knaak.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef RoBro het volgende:
hoeveel kost een date met myreala ik heb er 300 voor over
Dame blanchequote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef Mr.DD het volgende:
Ik ben ook weg. Chocolade ijs eten enzo.
65 pro Täg ? Dat komt wel dicht bij het Tong80-gehalte in de buurtquote:Op donderdag 10 september 2009 22:11 schreef Mr.DD het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
65 pro Täg ? Dat komt wel dicht bij het Tong80-gehalte in de buurt
Jotcha:quote:Op donderdag 10 september 2009 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
65 pro Täg ? Dat is wel echt tering veel![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:30 schreef MarkM het volgende:
[..]
Jotcha:
aantal posts: 18582 (gemiddeld 110 per dag)
Wtf gast, heb jij verder niks te doenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Voor de vakantie was het 135. Maar school is weer begonnen, dus dat gaat wel weer omhoog
Met dit rooster heb ik 8 tussenuren in een week, en je moet wat hequote:Op donderdag 10 september 2009 22:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wtf gast, heb jij verder niks te doen![]()
Naja ik krijg het maar niet voor mekaar om boven de 15 uit te komen, hoeveel ik ook post![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Met dit rooster heb ik 8 tussenuren in een week, en je moet wat he
8 uur op een week. Weer je hoe achterlijk veel dat is? Als ik alles doorschuif heb ik gewoon een dag minderquote:Op donderdag 10 september 2009 22:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En tussendoor op school ook nog fokken
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:50 schreef RoBro het volgende:
[..]
woahh die mokkeltje is ook weer in de huis
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:52 schreef Daniane het volgende:
ff met maat geroggeld dat we gaan blowen
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
8 uur op een week. Weer je hoe achterlijk veel dat is? Als ik alles doorschuif heb ik gewoon een dag minder
En na alle internetspelletjes gehad te hebben, tsja...
Neem het gewoon niet, het is kamper.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:52 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Onder;
[ afbeelding ]
Moeilijkheid
heb je wel eens de pure wiet 10 sec ingehouden?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker zo voor het slapen.
Ja, en dan lekkerquote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met blowen voor het slapen gaan toen ik opeens in een wazige slaapfase een man in mijn kamer een joint zag draaien.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
beter steek je niet zoveel geld in zon waggie jeweetzquote:Op donderdag 10 september 2009 22:52 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Onder;
[ afbeelding ]
Moeilijkheid
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
heb je wel eens de pure wiet 10 sec ingehouden?
Serieus gast, mannen met dubs krijgen de chicks.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Neem het gewoon niet, het is kamper.
Zo'n waggie is de bomdiggity.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter steek je niet zoveel geld in zon waggie jeweetz
Ik heb veel dubs op vinyl, telt dat ook?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Serieus gast, mannen met dubs krijgen de chicks.
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:52 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Geen van beide, wat er nu onder ligt is beter.
En als het toch moet de donkere. Chroom
Onder;
[ afbeelding ]
Moeilijkheid
Die pomp ik uit m'n subs.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:56 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik heb veel dubs op vinyl, telt dat ook?
hahahaaquote:Op donderdag 10 september 2009 22:55 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
je moet gewoon lekker blowen en niet zulke moeilijke woorden gebruiken
Ach man, geloof er niks van.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met blowen voor het slapen gaan toen ik opeens in een wazige slaapfase een man in mijn kamer een joint zag draaien.
Ik doe nooit pure wietquote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
heb je wel eens de pure wiet 10 sec ingehouden?
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:54 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ja, en dan lekkerinterpol
op en lekker wegdromen. Dat is geniaal in de ijskoude winter in een warm bed.
Hoogglans gepolijst...quote:
Serieus gek, alleen kan ik me zo niet herinneren of ik wakker was of ik droomde, dat was het enge.quote:
En als ik er zat van ben gaan we Schranzen of breakcoren.quote:
Wel geweldigquote:Op donderdag 10 september 2009 22:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Serieus gek, alleen kan ik me zo niet herinneren of ik wakker was of ik droomde, dat was het enge.
quote:
Kenser, ik had echt geen idee dat jij een dikke Aaron Spectre ging postenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En als ik er zat van ben gaan we Schranzen of breakcoren.
Als je haar maar goed zit knuppel.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:01 schreef RoBro het volgende:
er komen hier serieus termen langs waarbij ik mijn wenkbrauwen frons
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je haar maar goed zit knuppel.
Ik zeg je, antraciet. Heeft een collega ook, geweldig mooiquote:Op donderdag 10 september 2009 22:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoogglans gepolijst...
Maar inderdaad, ik vind dat zwart ook wel gangster.
Beetje sober![]()
De wielen die er nu onder zitten zitten vol met ingevreten remstof en stoeprandschade van de vorige eigenaar.
En Porsche C2's zijn toch wel favo wielen van me...
Voor de schroefset nog een paar CM naar beneden en 6j C2's en achter 8j C2's.
Matzwart met een gepolijste rand gaat het vermodelijk worden.. Of gewoon egaal matzwart!
nee johquote:Op donderdag 10 september 2009 23:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je haar maar goed zit knuppel.
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:01 schreef RoBro het volgende:
er komen hier serieus termen langs waarbij ik mijn wenkbrauwen frons
Antraciet komt weer te dichtbij de autokleur... Waardoor het net een mislukte "Ik kleur m'n velgen in de kleur van m'n auto" actie lijkt denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zeg je, antraciet. Heeft een collega ook, geweldig mooi
Matzwart is het nieuwe metallic.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:04 schreef -SG- het volgende:
Matzwarte auto's
[ afbeelding ]
Van die typische mafia autos.
Zwart met een chromen rand dan? Of is dat te negerquote:Op donderdag 10 september 2009 23:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Antraciet komt weer te dichtbij de autokleur... Waardoor het net een mislukte "Ik kleur m'n velgen in de kleur van m'n auto" actie lijkt denk ik.
pics or it didnt happenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:08 schreef RoBro het volgende:
die nieuwe k3 chicks zijn best te doen
picsquote:Op donderdag 10 september 2009 23:08 schreef RoBro het volgende:
die nieuwe k3 chicks zijn best te doen
krentenbol woog 23 kilo die vond niemand lekkerquote:Op donderdag 10 september 2009 23:12 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dat zeiden jullie ook van krentenbol
Wie is krentenbol?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:12 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dat zeiden jullie ook van krentenbol
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:13 schreef RoBro het volgende:
[..]
krentenbol woog 23 kilo die vond niemand lekker
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:14 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik, jij, wie zal het weten?
Is dat positief?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:16 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Krentenbol is het kwadraat van iemands geniaal gestoorde geest.
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:18 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Seropositief, maar ik ga slapen moet om 6 uur op, laterrr
Eerst was het nog 29 kilo.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:13 schreef RoBro het volgende:
[..]
krentenbol woog 23 kilo die vond niemand lekker
die gozer schijnt toch homo te zijn verbaast me dus nietsquote:Op donderdag 10 september 2009 23:58 schreef Desunoto het volgende:
What the..
Ik kijk zo m'n vriendenlijst door op last.fm om te kijken wat ze zoal luisteren nu.
Kom ik dit tegen...
Juicyhil
Thom Puiman, 19, Male, Netherlands
Last track: Monique Smit – blijf je vanavond
Eigenlijk is dat een beetje té japstyle.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zwart met een chromen rand dan? Of is dat te neger
aantal posts: 33549 (gemiddeld 73 per dag)quote:Op donderdag 10 september 2009 22:11 schreef Mr.DD het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:58 schreef Desunoto het volgende:
What the..
Ik kijk zo m'n vriendenlijst door op last.fm om te kijken wat ze zoal luisteren nu.
Kom ik dit tegen...
Juicyhil
Thom Puiman, 19, Male, Netherlands
Last track: Monique Smit – blijf je vanavond
quote:Op vrijdag 11 september 2009 06:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
aantal posts: 33549 (gemiddeld 73 per dag)
Ik wil ook met jou slapenquote:Op vrijdag 11 september 2009 06:19 schreef Myraela het volgende:
Ik wil slaaaaapennnn.
Dat is fijn eh?!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:50 schreef Rauw. het volgende:Ik heb serieus net het lekkerst zitten schijten sinds mijn geboorte.
Ik ben nu nog vrij, ik moet er zo naar toe.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:16 schreef nijnja het volgende:
Hoezo zit jij tijdens je bioles op FOK!?
Ah oke, waar gaat het over danquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben nu nog vrij, ik moet er zo naar toe.
Proefresultaten uitwerken en zo. Het is nu dubbel zo saai, omdat ik ben blijven zitten en het voor de 2e keer moet aanhoren.quote:
putten de gekste!quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Hallo, raar volk.
hoe heet iequote:Op vrijdag 11 september 2009 10:44 schreef MarkM het volgende:
Putten.Iemand uit mn klas komt uit dat gat.
Lisaquote:
misschien zijn de mensen van het zesde zintuig langsgeweestquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:32 schreef nijnja het volgende:
Mijn computerklok liep de laatste tijd een minuut of 5 achter, en ineens staatie weer goed
Joost mag het wetenquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
misschien zijn de mensen van het zesde zintuig langsgeweest
Dat weet ik ook nietquote:
misschien stond ie in verkeerde tijdzone oid?quote:
Dat lijkt me ook raar, want het was maar 5 minten ofzo...quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
misschien stond ie in verkeerde tijdzone oid?
hoi nijn
ik heb ook geen ideequote:Op vrijdag 11 september 2009 12:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook raar, want het was maar 5 minten ofzo...
Lis![]()
Ach hij staat goed, klaarquote:
So true!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:52 schreef RoBro het volgende:
die reclames van carspotting punt nl worden ook steeds slechter
preciesquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach hij staat goed, klaar.
Met mij wel oke, wat moe, en met u?
Vandaag weer van half 2 - 3 naar school
Lief hequote:Op vrijdag 11 september 2009 12:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
hey juicyhill waarom naai je mij notes aan
hou toch op joh. ze zal je toch nooit leuk vinden.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
hou toch op joh. ze zal je toch nooit leuk vinden.
Blijf dan ook weg, verpest jij het weer.quote:
Ja, moet ik nu dus maarweer in 3kwartsbroek en polo naar schoolquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
precies
ik ben nu echt zo ziek als een malleik had t toch al zo achterlijk koud woensdag? njha gister had ik koorts. dus zal wel met elkaar te maken hebben.
wat een achterlijker tijden heb je toch
hou dan helemaal op met lopen slijmen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alsof ik het daarom doehoef geen 16-jarigen.
hahahahahaquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, moet ik nu dus maarweer in 3kwartsbroek en polo naar school.
Maar niet ziek zijn, want jij gaat gewoon beter zijn!
En k ga nu naar scool![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Blijf dan ook weg, verpest jij het weer.
smatjequote:Op vrijdag 11 september 2009 13:10 schreef RoBro het volgende:
laten we de stemmeing wel leuk houden want dit is een adoratietopic voor myraela die smatje met die moeilijke naam
Koffie mag ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tijd voor melk.
Maar dat kan heul niet.
Dan heb je geluk! Geen leraren die uit hun mond stinken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geloof dat we geen eens koffie hebben op school
heb ik heul nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:19 schreef RoBro het volgende:
waar slaan al die quotes in die signature trouwens op ik vind het nogal zielig overkomen
Niet voor de leerlingen dan. Wel voor de lerarenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan heb je geluk! Geen leraren die uit hun mond stinken.
Ja man, helemaal gelijk enzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:19 schreef RoBro het volgende:
waar slaan al die quotes in die signature trouwens op ik vind het nogal zielig overkomen
-doe even normaal, als je zo doorgaat vlieg je eraf-quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:24 schreef Juicyhil het volgende:
ik ben nuet zielig hoor, ik ben stoer
Wat is er aan het handje?quote:
Boos worden omdat iemand ontslag neemtquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb ontslag genomen en dat vindt ze niet leuk.
Ik snap het wel ja. Wat doet ze nu dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou ja, dat is balen voor haar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Boos worden omdat iemand ontslag neemt
Geen idee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik snap het wel ja. Wat doet ze nu dan?
En toen, ben je opgestapt, of eerst de werkkleren in haar gezicht gegooid?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ze keek me aan alsof ik kon doodvallen.
Nee joh, ik moet nog uitwerken anders krijg ik m'n geld niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En toen, ben je opgestapt, of eerst de werkkleren in haar gezicht gegooid?
Goh.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:48 schreef RoBro het volgende:
toen ik ontslag nam waren ze nog blij ook
Maar dat was niet jouw schuld, ligt aan henquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:48 schreef RoBro het volgende:
toen ik ontslag nam waren ze nog blij ook
sommige mensen blijven hoop houdenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom zijn er nog mensen die zo op mij reageren
nou de andere mensen in ziekenhuis vonden me echt een zeer tof persoon die goed werk leverde maar ik was altijd te laatquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:55 schreef RoBro het volgende:
[..]
nou de andere mensen in ziekenhuis vonden me echt een zeer tof persoon die goed werk leverde maar ik was altijd te laat
Omdat je erom vraagtquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom zijn er nog mensen die zo op mij reageren
Hoi!quote:
Nijnquote:
mie toe!quote:
Jij vind mijn naam moeilijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja maar ik adoreer je dus doe je mee
Nou ik moet 'm gelijk gevenquote:
Minimeisquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:35 schreef liiszle het volgende:
whehehe, ik kan niet eens soep eten!!!
probeer een rietjequote:Op vrijdag 11 september 2009 15:35 schreef liiszle het volgende:
Omdat je je niet lekker voelt?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:35 schreef liiszle het volgende:
Zal ik je voeren?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:35 schreef liiszle het volgende:
Meester RoBroquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik vind
jij vindt
ja best wel maar dat is niet erg jeweetz
swine flu?quote:
Wat heb je nog meer, Tacohoest, Buritokuch, Doritonies ofzoquote:
quote:
Sorry meneer.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik vind
jij vindt
ja best wel maar dat is niet erg jeweetz
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer, Tacohoest, Buritokuch, Doritonies ofzo?
mn keel is zo rauw als de pest, krijg niets naar binnen zonder mn gehemelte/keel open te halenquote:
zeker, soep is lekker! maar mn keel vertikt het.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:36 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
probeer een rietje![]()
hoezo kan je geen soep etensoep is lekker
hoe kan je soep niet lekker vindenquote:
mits heeeeel goed afgekoeldquote:
Dan gaan we samen blazenquote:
*ziet ze al samen puffen boven een kommetje soep*quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:43 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
*ziet ze al samen puffen boven een kommetje soep*
Ik vind alleen hete soep lekker.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:44 schreef nijnja het volgende:
[..]Het werkt wel hoor
Heb je zo soep op je lepel, blazen, is je lepel leegstop je hem in je mond, lekker koud
dat is ideaal!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind alleen hete soep lekker.Maar ik heb ook een keel van staal als het om hitte gaat.
Als iedereen de soep hier op heeft en ik begin dan pas, ben ik nog de enige die zijn bek brandtquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind alleen hete soep lekker.Maar ik heb ook een keel van staal als het om hitte gaat.
Wij hebben z'on waterkoker waar het water meteen kokend uit komt zeg maar. Binnen 5 minuten is mijn thee op.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat is ideaal!
ik moet thee ook eerst een half uur laten afkoelen
Mag ik ook een hapjequote:Op vrijdag 11 september 2009 15:48 schreef Myraela het volgende:
Broodje frikandel.
Krijg je een kusje terugquote:
Respectquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hebben z'on waterkoker waar het water meteen kokend uit komt zeg maar. Binnen 5 minuten is mijn thee op.
Ik heb moonmovies laatst irl ontmoet, weet ik tenminste ook waar ik een kloon van ben.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Toevallig dat Chai ook weer post ineens
En? Is hij goed genoeg om kloon te zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb moonmovies laatst irl ontmoet, weet ik tenminste ook waar ik een kloon van ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |