Koffie mag ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tijd voor melk.
Maar dat kan heul niet.
Dan heb je geluk! Geen leraren die uit hun mond stinken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geloof dat we geen eens koffie hebben op school
heb ik heul nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:19 schreef RoBro het volgende:
waar slaan al die quotes in die signature trouwens op ik vind het nogal zielig overkomen
Niet voor de leerlingen dan. Wel voor de lerarenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan heb je geluk! Geen leraren die uit hun mond stinken.
Ja man, helemaal gelijk enzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:19 schreef RoBro het volgende:
waar slaan al die quotes in die signature trouwens op ik vind het nogal zielig overkomen
-doe even normaal, als je zo doorgaat vlieg je eraf-quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:24 schreef Juicyhil het volgende:
ik ben nuet zielig hoor, ik ben stoer
Wat is er aan het handje?quote:
Boos worden omdat iemand ontslag neemtquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb ontslag genomen en dat vindt ze niet leuk.
Ik snap het wel ja. Wat doet ze nu dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou ja, dat is balen voor haar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Boos worden omdat iemand ontslag neemt
Geen idee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik snap het wel ja. Wat doet ze nu dan?
En toen, ben je opgestapt, of eerst de werkkleren in haar gezicht gegooid?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ze keek me aan alsof ik kon doodvallen.
Nee joh, ik moet nog uitwerken anders krijg ik m'n geld niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En toen, ben je opgestapt, of eerst de werkkleren in haar gezicht gegooid?
Goh.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:48 schreef RoBro het volgende:
toen ik ontslag nam waren ze nog blij ook
Maar dat was niet jouw schuld, ligt aan henquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:48 schreef RoBro het volgende:
toen ik ontslag nam waren ze nog blij ook
sommige mensen blijven hoop houdenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom zijn er nog mensen die zo op mij reageren
nou de andere mensen in ziekenhuis vonden me echt een zeer tof persoon die goed werk leverde maar ik was altijd te laatquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:55 schreef RoBro het volgende:
[..]
nou de andere mensen in ziekenhuis vonden me echt een zeer tof persoon die goed werk leverde maar ik was altijd te laat
Omdat je erom vraagtquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom zijn er nog mensen die zo op mij reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |