Koffie mag ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tijd voor melk.
Maar dat kan heul niet.
Dan heb je geluk! Geen leraren die uit hun mond stinken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geloof dat we geen eens koffie hebben op school
heb ik heul nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:19 schreef RoBro het volgende:
waar slaan al die quotes in die signature trouwens op ik vind het nogal zielig overkomen
Niet voor de leerlingen dan. Wel voor de lerarenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan heb je geluk! Geen leraren die uit hun mond stinken.
Ja man, helemaal gelijk enzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:19 schreef RoBro het volgende:
waar slaan al die quotes in die signature trouwens op ik vind het nogal zielig overkomen
-doe even normaal, als je zo doorgaat vlieg je eraf-quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:24 schreef Juicyhil het volgende:
ik ben nuet zielig hoor, ik ben stoer
Wat is er aan het handje?quote:
Boos worden omdat iemand ontslag neemtquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb ontslag genomen en dat vindt ze niet leuk.
Ik snap het wel ja. Wat doet ze nu dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou ja, dat is balen voor haar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Boos worden omdat iemand ontslag neemt
Geen idee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik snap het wel ja. Wat doet ze nu dan?
En toen, ben je opgestapt, of eerst de werkkleren in haar gezicht gegooid?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ze keek me aan alsof ik kon doodvallen.
Nee joh, ik moet nog uitwerken anders krijg ik m'n geld niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En toen, ben je opgestapt, of eerst de werkkleren in haar gezicht gegooid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |