quote:Op donderdag 10 september 2009 22:50 schreef RoBro het volgende:
[..]
woahh die mokkeltje is ook weer in de huis
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:52 schreef Daniane het volgende:
ff met maat geroggeld dat we gaan blowen
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
8 uur op een week. Weer je hoe achterlijk veel dat is? Als ik alles doorschuif heb ik gewoon een dag minder
En na alle internetspelletjes gehad te hebben, tsja...
Neem het gewoon niet, het is kamper.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:52 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Onder;
[ afbeelding ]
Moeilijkheid
heb je wel eens de pure wiet 10 sec ingehouden?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker zo voor het slapen.
Ja, en dan lekkerquote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met blowen voor het slapen gaan toen ik opeens in een wazige slaapfase een man in mijn kamer een joint zag draaien.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
beter steek je niet zoveel geld in zon waggie jeweetzquote:Op donderdag 10 september 2009 22:52 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Onder;
[ afbeelding ]
Moeilijkheid
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
heb je wel eens de pure wiet 10 sec ingehouden?
Serieus gast, mannen met dubs krijgen de chicks.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Neem het gewoon niet, het is kamper.
Zo'n waggie is de bomdiggity.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
beter steek je niet zoveel geld in zon waggie jeweetz
Ik heb veel dubs op vinyl, telt dat ook?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Serieus gast, mannen met dubs krijgen de chicks.
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:52 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Geen van beide, wat er nu onder ligt is beter.
En als het toch moet de donkere. Chroom
Onder;
[ afbeelding ]
Moeilijkheid
Die pomp ik uit m'n subs.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:56 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik heb veel dubs op vinyl, telt dat ook?
hahahaaquote:Op donderdag 10 september 2009 22:55 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
je moet gewoon lekker blowen en niet zulke moeilijke woorden gebruiken
Ach man, geloof er niks van.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met blowen voor het slapen gaan toen ik opeens in een wazige slaapfase een man in mijn kamer een joint zag draaien.
Ik doe nooit pure wietquote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
heb je wel eens de pure wiet 10 sec ingehouden?
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:54 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ja, en dan lekkerinterpol
op en lekker wegdromen. Dat is geniaal in de ijskoude winter in een warm bed.
Hoogglans gepolijst...quote:
Serieus gek, alleen kan ik me zo niet herinneren of ik wakker was of ik droomde, dat was het enge.quote:
En als ik er zat van ben gaan we Schranzen of breakcoren.quote:
Wel geweldigquote:Op donderdag 10 september 2009 22:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Serieus gek, alleen kan ik me zo niet herinneren of ik wakker was of ik droomde, dat was het enge.
quote:
Kenser, ik had echt geen idee dat jij een dikke Aaron Spectre ging postenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En als ik er zat van ben gaan we Schranzen of breakcoren.
Als je haar maar goed zit knuppel.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:01 schreef RoBro het volgende:
er komen hier serieus termen langs waarbij ik mijn wenkbrauwen frons
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je haar maar goed zit knuppel.
Ik zeg je, antraciet. Heeft een collega ook, geweldig mooiquote:Op donderdag 10 september 2009 22:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoogglans gepolijst...
Maar inderdaad, ik vind dat zwart ook wel gangster.
Beetje sober![]()
De wielen die er nu onder zitten zitten vol met ingevreten remstof en stoeprandschade van de vorige eigenaar.
En Porsche C2's zijn toch wel favo wielen van me...
Voor de schroefset nog een paar CM naar beneden en 6j C2's en achter 8j C2's.
Matzwart met een gepolijste rand gaat het vermodelijk worden.. Of gewoon egaal matzwart!
nee johquote:Op donderdag 10 september 2009 23:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je haar maar goed zit knuppel.
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:01 schreef RoBro het volgende:
er komen hier serieus termen langs waarbij ik mijn wenkbrauwen frons
Antraciet komt weer te dichtbij de autokleur... Waardoor het net een mislukte "Ik kleur m'n velgen in de kleur van m'n auto" actie lijkt denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zeg je, antraciet. Heeft een collega ook, geweldig mooi
Matzwart is het nieuwe metallic.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:04 schreef -SG- het volgende:
Matzwarte auto's
[ afbeelding ]
Van die typische mafia autos.
Zwart met een chromen rand dan? Of is dat te negerquote:Op donderdag 10 september 2009 23:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Antraciet komt weer te dichtbij de autokleur... Waardoor het net een mislukte "Ik kleur m'n velgen in de kleur van m'n auto" actie lijkt denk ik.
pics or it didnt happenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:08 schreef RoBro het volgende:
die nieuwe k3 chicks zijn best te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |