quote:Op donderdag 10 september 2009 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Takkedinges al aan de knutsel eiks?
En Hara en Chipje...ik wil graag vanavond weten hoe laat we kunnen vertrekken en vanuit waar.
Morgenavond race ik als een kip zonder kop rond ben ik bang
Dus alle dames dienen in een te strakke broek te komen?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:21 schreef Muis006 het volgende:
Zeg, even een waarschuwing voor iedereen: ik ben echt stokdoofhelemaal 100%, maar met een implantaat kan ik horen. Niet bijster veel, dus groepsgekakel volg ik niet en ik moet liplezen om mensen enigszins te kunnen volgen
Alles staat in de OP!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:32 schreef MissBliss het volgende:
Uhm ja, ik heb het al een keer gevraagd, maar hoe laat word ik nou waar verwacht zaterdag?
Incl. adres graag
Ik beloof het op te slaan en niet nogmaals te vragen!
Oh, hihiquote:
Ja doe ik!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:51 schreef Qwea het volgende:
Aangezien ik morgen stervensdruk ben (en dus niet op fok ben) en niks van JJH heb gehoord ; mocht hij zich hier nou nog melden, kan iemand hem dan even instrueren dat ie me moet bellen of smsen voor die tas.
*proest*quote:Op donderdag 10 september 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus alle dames dienen in een te strakke broek te komen?
Ik heb uit welingelichte bron dat vandaag de eerste opzet werd gemaakt en morgen de hele dag geknutseld en geperfectioneerd wordt.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Takkedinges al aan de knutsel eiks?
En Hara en Chipje...ik wil graag vanavond weten hoe laat we kunnen vertrekken en vanuit waar.
Morgenavond race ik als een kip zonder kop rond ben ik bang
08:30 en 15:00. Maar ik heb net een sms gehad. Het is geen probleem voor hem, maar na 11u. Dus ik heb net gesmst dat tussen 11:45 en 13u mij goed uitkomt ivm pauze, maar ik kan ook best ff weg als het later wordt.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doe ik!
Hoe zat het nou... zit jij morgen in Zwolle en de vraag was dus of hij jouw tas morgen vast van je kan overnemen? Ergens tussen ... en ... uur?
Doe mij er ook 1tje, met mayo en curryquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:04 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Doe mij er ook 1tje, met mayo en curry
Jij krijgt er sowieso twee van mij volgens mij!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:00 schreef Loontjah het volgende:
Lol, zit ineens te denken dat ik ook nog een paar boeken van iemand krijg. Hoop dat dat zaterdag allemaal goed komt.
Toevallig wel, tussen kitttens laten enten en met buurmeisjes naar zangkoren gaan. Ik wacht je PM af.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Cat, we hebben nu iets meer geld dan verwacht omdat Beestjuh nog gedoneerd heeft.
Ik PM je even... heb jij heel toevallig morgen nog tijd om nog een paar spulletjes er bij te kopen voor het vrijwilligerspakket? Zodat het eindbedrag alsnog 5555 wordt?
Amateurs!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij krijgt er sowieso twee van mij volgens mij!
Ik ga het morgenavond allemaal nog even nalezen in mijn kraampje en dan klaarleggen!
wij gaan binnenkort een datum prikkenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Amateurs!Mijn mee te nemen spullen liggen allang klaar in een doos met de namen erop. Behalve het zuurvlees.
Ik moet nog wel even checken van wie ik wat krijg. Knispertunnel van ChipsZak en boeken van jou gleuf ik.
Uiteraard.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
wij gaan binnenkort een datum prikken
Blijf je het vragenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:21 schreef Qwea het volgende:
elisaB, was je nou wel of niet serieus over dat boek. Zo niet, laat ik hem uit mn tas, dan kan mn broodtrommel erin
huh?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Blijf je het vragen
Ik stort wel ergens ¤ 12,50. Loveless doet dat ook en dan krijgt hij het boek!
Wij hebben een toyota aygo, waar de fuck kan ik vinden hoeveel bar die in de banden moet hebben?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
Zo![]()
Auto alvast afgetankt en maar meteen ff gewassen, uitgestofzuigd, en bandjes opgepompt.
Dus die is er alvast klaar voor
in t boekje of in de deuropeningquote:Op donderdag 10 september 2009 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij hebben een toyota aygo, waar de fuck kan ik vinden hoeveel bar die in de banden moet hebben?
Dat van dat ik ieder bod van je zou dubbelen was een grapje héquote:Op donderdag 10 september 2009 21:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Blijf je het vragen
Ik stort wel ergens ¤ 12,50. Loveless doet dat ook en dan krijgt hij het boek!
Ja, want dan haal ik nog wel voor die 25 euro (12.50 van elies en loveless) rijstquote:Op donderdag 10 september 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Ehm jongens, hou eens op met storten
Want we willen toch 5555 als eindbedrag? Anders blijft Takaiki het veranderen!
We hebben nu al iets teveel geld en daar haalt Cat spulletjes van voor de vrijwilligers.
Maar het is niet zo handig als er nu dan weer geld bij komtWe hebben nog maar 1 dag morgen!
Of zeg ik nu iets raars?
boekje, internet, of in de deuropening, zeg maar waar het slot zit ín de deur. Zit meestal sticker.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij hebben een toyota aygo, waar de fuck kan ik vinden hoeveel bar die in de banden moet hebben?
morgen ff tjekken dan. En ff de bandjes op pompen!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
in t boekje of in de deuropening
ik heb goeie cd'squote:Op donderdag 10 september 2009 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat van dat ik ieder bod van je zou dubbelen was een grapje hé![]()
![]()
Ik wil best 12,50 over maken naar Qwea, kan ze eindelijk eens een goeie CD kopen.
Maar ik hoef geen boek
Vaak in de benzinedop!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laat de cheque gewoon 5555 en zeg dan dat er stiekem nog een paar euro bijkomt of zoquote:Op donderdag 10 september 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Ehm jongens, hou eens op met storten
Want we willen toch 5555 als eindbedrag? Anders blijft Takaiki het veranderen!
We hebben nu al iets teveel geld en daar haalt Cat spulletjes van voor de vrijwilligers.
Maar het is niet zo handig als er nu dan weer geld bij komtWe hebben nog maar 1 dag morgen!
Of zeg ik nu iets raars?
Nicole brown simpson boek. Over de laatste maanden voordat OJ dr vermoordequote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Ynske het volgende:
lol, wat is t eigenlijk voor boek?
Nee ben net weer thuis, ff doenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb goeie cd's
Heb je het topic gelezen van mn cd-rom speler?
Nog beterquote:Op donderdag 10 september 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
Q, zullen we anders Elies en Loveless het geld gewoon maar laten houden?
Want nou moet Loveless weer gaan betalen en die heeft al twee keer gedoneerd en Elisa ook.
En Loveless wil het boek niet eens echt geloof ik
Ow, das goed; ik haal nog ff voor ¤ 12,50 rijstquote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Qwea het volgende:
Ja, want dan haal ik nog wel voor die 25 euro (12.50 van elies en loveless) rijstOf als elies dat nog mee kan nemen ist helemaal mooi, gezien onze auto al pokke vol zit
Dat! Maak je niet zo druk; we zeggen gewoon dat het ¤ 5555 is en als het meer is, dan boffen ze!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
Laat de cheque gewoon 5555 en zeg dan dat er stiekem nog een paar euro bijkomt of zo
Ik vind je echt geweldigquote:Op donderdag 10 september 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ben net weer thuis, ff doen
Daar moet je witte rijst voor halenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ok wat is nou het idee, ik hoef geen boek hoor, geef maar aan Elies.
waar moet die 12,50 heen dan?
14.gifquote:Op donderdag 10 september 2009 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, das goed; ik haal nog ff voor ¤ 12,50 rijst
Ik zei het misschien wat te beleefd.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar moet je witte rijst voor halenNet als ik
En als ik het boek uit heb, mag jij het lezen. Gewoon, omdat ik je zo liev vind
zoveel mogelijk voor 12.50quote:Op donderdag 10 september 2009 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zei het misschien wat te beleefd.
IK MOT DAT HELE BOEK NIET![]()
12,50 rijst halen is prima![]()
Witte rijst dus, verder nog voorkeur voor een merk ofzo?
Doe ik ook eens een voorzichtige toenaderingspogingquote:Op donderdag 10 september 2009 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat is goedquote:Op donderdag 10 september 2009 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe ik ook eens een voorzichtige toenaderingspoging
Als ik het uit heb, zal ik het speciaal voor jou ritueel verbranden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat is goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat is goed
dan ga ik overbiedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]Niemand hoeft het te weten, schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Gewoon jij en ikquote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
Niemand hoeft het te weten, schatje![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik heb zojuist ook nog eens op 7 van mijn 10 loten prijs gehad, dus wat voor auto wil je.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon jij en ik
(Muis wil toch niet met mij privemeeten bij de BK)
Boooh dat word billenkoekquote:Op donderdag 10 september 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
En voor Loveless85, omdat ik Songfestivalmuziek in zijn auto mag horen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gaat niet helpen ben ik bangquote:Op donderdag 10 september 2009 22:04 schreef Cat22 het volgende:
*haalt alle suikerhoudende produkten uit Greys haar kastjes*
Oeh! Ja!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:06 schreef Maes het volgende:
Ik vind songfestivalliedjes leuk hoor maaaaaaaaaaaaaaar mag Tom Jones ook?
Nee, neequote:Op donderdag 10 september 2009 22:06 schreef Maes het volgende:
songfestivalliedjes blalbla Tom Jones?
*Nog snel een marsepeinen aardappeltje in haar snavel propt*quote:Op donderdag 10 september 2009 22:04 schreef Cat22 het volgende:
*haalt alle suikerhoudende produkten uit Greys haar kastjes*
Nee songfestival of nee Tom ?quote:
Ah dat word een knappend shirtje overmorgenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
*Nog snel een marsepeinen aardappeltje in haar snavel propt*
Oh jottem!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:11 schreef Maes het volgende:
Ik heb een deal met the benchman. Het komt allemaal weer goed
Aha! Vandaar!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
*Nog snel een marsepeinen aardappeltje in haar snavel propt*
En dat vind jij dan weer heel niet ergquote:Op donderdag 10 september 2009 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah dat word een knappend shirtje overmorgen![]()
Zoals het nu lijkt komt ie em brengen morgenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jottem!
Wanneer ga je hem halen?
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:11 schreef Maes het volgende:
Ik heb een deal met the benchman. Het komt allemaal weer goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou, dat ligt er een beetje aan in welke regionen het shirtje knapt natuurlijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef Maes het volgende:
[..]
En dat vind jij dan weer heel niet erg
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf ook grootverbruiker van Kleenex is
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Oke, zeg op... waar zit het addertje.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Maesje en Greysje.
Zullen we een compromis sluiten met ABBA?
Oh da's wel heul luxe!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Zoals het nu lijkt komt ie em brengen morgen
Wrap your arms around me? van Agneta F. mag welquote:Op donderdag 10 september 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Maesje en Greysje.
Zullen we een compromis sluiten met ABBA?
Gewoon, Super Trouper, Waterloo, Gimmie gimmie gimmie, Dancing Queen.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, zeg op... waar zit het addertje.
Want dit vertrouw ik voor geen meter
Je zou dit ook op zijn PM kunnen zetten.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:16 schreef Qwea het volgende:
JJH ; jij zou pm'en als je thuis was, maar omdat ik morgen om 05:45 eruit moet, duik ik mn bed in. Morgenochtend tjek ik nog ff snel mn pm... als je eventueel geen tijd kunt zeggen, dan sms maar als je er bentwillaertstraat 15 Zwolle.
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon, Super TrouperTrooper, Waterloo, Gimmie gimmie gimmieGimme Gimme Gimme, Dancing Queen.
Je kent ze wel, ver voor jouw jeugd Greysie
Of een goed moment om te bekennen dat ik al twee keer naar Mamma Mia ben geweest (waarvan één keer met Maesquote:Op donderdag 10 september 2009 22:18 schreef Cat22 het volgende:
Is dit een goed moment om te bekennen dat ik naar Mamma Mia in Londen ben geweest?
Ik heb Singstarquote:Op donderdag 10 september 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon, Super Trouper, Waterloo, Gimmie gimmie gimmie, Dancing Queen.
Je kent ze wel, jouw jeugd Greysie
Ik heb een piemel.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb Singstar. Met ABBA. En ook Tom Jones. En sister sledge, the weather girls, queen, ray charles en weet ik het wat nog meer.
Dusss
Pierce zingt váls in die filmquote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef Maes het volgende:
Volgens mij ben ik met Greys naar de Nederlandse versie geweest. Meneer Maes heeft laatst de film Mamma Mia voor me meegenomen, die met Pierce en Merryl.
Zie je welquote:Op donderdag 10 september 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Of een goed moment om te bekennen dat ik al twee keer naar Mamma Mia ben geweest (waarvan één keer met Maes) en dat ik op 3 oktober weer ga met Goodbye in het Luxor? En dat ik de DVD heb?
Wij zijn naar de versie met Lone geweest toch?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef Maes het volgende:
Volgens mij ben ik met Greys naar de Nederlandse versie geweest. Meneer Maes heeft laatst de film Mamma Mia voor me meegenomen, die met Pierce en Merryl.
Ja!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pierce zingt váls in die filmprachtig was dat!
quote:
Zullen we maar gewoon snel de deur hier dicht doen en elders een pilsje gaan pakken.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
Oh god, tis weer zo laat, TJ haal de dweilen, dit is nu het officiele soptopic
Precies,quote:Op donderdag 10 september 2009 22:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zullen we maar gewoon snel de deur hier dicht doen en elders een pilsje gaan pakken.
Mr.Darcyquote:Op donderdag 10 september 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!En nog bloedserieus ook! Zo leuk die extra's op de DVD over het inzingen in de studio!
En Colin Firth. God. Ik zou me op een presenteerblaadje aanbieden als ie morgen met gitaartje voor me stond. EchtDat heerlijk Engelse 'last' en 'Seine' en 'reign'
![]()
Yes!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:31 schreef Qwea het volgende:
Greys even snel nog want ik ga echt zo naar bed ; 30 kattenbakken, 1000 kauwstaafjes klein en 88 groot hebben we besteld he?
jup. Heb ze net meegegeven aan mn zwager, die me morgen om 07:05 naar de trein sjeestquote:Op donderdag 10 september 2009 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Qukident, ist nog gelukt met de kauwstaven trouwens
Okeuj!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes!
30 kattenbakken zonder deksel
10 zakjes van 100 kleine kauwstaafjes
88 grote
Jij ook vast een heel goed weekend (waarvoor moet je ook alweer helemaal ingekleurd zijn?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
Past prima in dit topic!
*proest* wat een energie komt er uit zeg!
Liefjens, nogmaals heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier zaterdag, ik ga morgenochtend al weg en dan moet ik helemaal netjes en ingekleurd ed zijn, dus ik denk niet dat ik hier nog veel tijd zal doorbrengen.![]()
![]()
Ja, jij hebt kracht nodig om de zware dingen te gaan tillenquote:Op vrijdag 11 september 2009 04:15 schreef JJH het volgende:
Ik ga slapen, ik moet om 12:15 op school zijn.
Die kennen we nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 04:08 schreef Harajuku. het volgende:
Greeheeeys, zeg eens dat Isdatzo moet helpen tillen.
OH BTW, IK SHOTGUN DE KEUKENROLLEN NU ALVAST
Ik word pas om 15.30 verondersteld ergens aanwezig te zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 04:15 schreef JJH het volgende:
Ik ga slapen, ik moet om 12:15 op school zijn.
Ze sms heel lief: Ik heb kauwstaafjes, wil je ze ophalen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 04:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, jij hebt kracht nodig om de zware dingen te gaan tillen
ik had toch 212 gesmst hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 04:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze sms heel lief: Ik heb kauwstaafjes, wil je ze ophalen.
Ik: Ja is prima
Q: Oké tot morgen.
Vervolgens lees ik hier dat het 25 kilo is.![]()
Maar, een man een man, een woord een woord, gelukkig hebben ze heri stadbussen.
quote:
Is dat wel goed voor je FOK! Carriere?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaaaaa anders denkt iedereen dat het zondag pas isquote:
Gaan we morgenochtend nog ff twv 12,50 rijst halen (oftewel; heb je goeie supermarkt vlakbij), of zal ik ff vanavond nog ff langs wat supermarkten rijden?quote:
Wat lag jij laat in bedquote:Op vrijdag 11 september 2009 04:08 schreef Harajuku. het volgende:
Greeheeeys, zeg eens dat Isdatzo moet helpen tillen.
OH BTW, IK SHOTGUN DE KEUKENROLLEN NU ALVAST
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat wel goed voor je FOK! Carriere?Kèn netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
of vroeg opgestaan kan ook nogquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lag jij laat in bed![]()
Je bent ziekig![]()
Slapen moet je!
Ik zal hem smsen, want ik heb echt die tas nodig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:45 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen allen! Nog één slaapje!![]()
![]()
*F5 voor pics van JJH in de stadsbus met 25 kilo aan losse kauwstaafjes*
We crossen morgenochtend gewoon ff langs de Lidl, komen we toch langs!quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan we morgenochtend nog ff twv 12,50 rijst halen (oftewel; heb je goeie supermarkt vlakbij), of zal ik ff vanavond nog ff langs wat supermarkten rijden?
Neem de boot naar Engelandquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb zin in bacon.
Klopt, ik kreeg vanmorgen het laatste nummer van ferrari_rood!quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:47 schreef Cat22 het volgende:
Greys... effe tsjekken: je hebt de PM met de mobiele nummers nog niet verstuurd he? Ik zag in ieder geval nog niks in mijn inbox.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er ook ineens trek in
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2009 10:45:35 ]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook ineens trek in
mag ik het zo opeten ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook ineens trek in
Veel te vroeg iigquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:36 schreef Qwea het volgende:
Oh, ik moet vanaaf ja die kattenbakken en shit halen
Godsklere, mn handen doen pijn van die tas!
Hoelaat gaat iedereen morgen weg?
Hoe moet je 1 afbeelding blokkeren?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:26 schreef Muis006 het volgende:
Oh Greys, blokkeer die afbeelding anders, dan kan je gerust verder posten hier
Laat maar, ik heb ff in spoiler gezetquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe moet je 1 afbeelding blokkeren?
Hoezo? Als we kwart voor 11 weer op de snelweg zitten ist nog 1 uur en 3 kwartier. Da's half 1 in Helmond, mits er NIETS verkeerd gaat. 1 klein oponthoud en tis zo maar 1 uur heurquote:
12.43 ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:36 schreef Qwea het volgende:
Rechter muisknop en dan afbeelding blokkerenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe moet je 1 afbeelding blokkeren?
Ik bedoelde gewoon dat ik zo vroeg eruit gaquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoezo? Als we kwart voor 11 weer op de snelweg zitten ist nog 1 uur en 3 kwartier. Da's half 1 in Helmond, mits er NIETS verkeerd gaat. 1 klein oponthoud en tis zo maar 1 uur heur
Wij vertrekken om ongeveer 11.00 uur.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:36 schreef Qwea het volgende:
Als je nou gewoon eens op tijd je bed in duikt, net als normale mensen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon dat ik zo vroeg eruit ga
Oh, ik dacht dat je op mijn paniekzaai-ik-wil-niet-te-laat-komgedrag doeldequote:Op vrijdag 11 september 2009 10:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon dat ik zo vroeg eruit ga
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eens op tijd je bed in duikt, net als normale mensen!![]()
Ik wil niet slaapdronken de auto in dus ik ga ook zoiets denk ik. En iets voor 10 op wegquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je op mijn paniekzaai-ik-wil-niet-te-laat-komgedrag doelde![]()
Ik ga er half 9 uit morgenvroeg
Ik zet altijd minimaal twee wekkers op mijn telefoonquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik verslaap me eigenlijk standaard, ben benieuwd hoe 't morgen gaat. Heb altijd al 3 wekkers staan
Ik ook, plus nog zo'n irritante PIEP PIEP PIEEEEEEEEEEEP wekkerquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zet altijd minimaal twee wekkers op mijn telefoon
Luxequote:Op vrijdag 11 september 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
Ik zet altijd vier wekkers op mijn mobiel, doordeweeks:
07.30 uur
08.00 uur
08.04 uur
08.05 uur
8 uur?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
Hoerenhoerehoerenhoerenhoeren
Ik moet die stomme pillen dus moet er op zn laatst 8 uur uit
Yes!quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:51 schreef Takaiki het volgende:
Is die 5555 euro definitief? Dan ken ik vandaag de sjek afmaken i.p.v. morgenvroeg
Mooi!quote:
Nu al onder de plak?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
Ik moet van hara morgen ook komen. Als ik nog een auto kan regelen ben ik er
. En anders misschien op de motor maar dat moet ik nog ff bekijken, lijkt me niet zo'n geschikt plan.
Heb alleen niks groens though.
Tegenovergestelde van groen is magneta, alleen dat heb ik ook niet in de kast liggenquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en trouwens, ik ga ook niet in het groen, dus wees niet bang dat je in een groene massa verdwijnt
Dat soort uitnodigingen krijgt zo ongeveer iedereen op FOK!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
En ik heb nog een aanbod van 3FM om me morgen te bellen voor mijn geweldige mening in de uitzending, maar dat is tijdens de actie, dus gaat niet
Ik niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat soort uitnodigingen krijgt zo ongeveer iedereen op FOK!
Laat me in die waanquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat soort uitnodigingen krijgt zo ongeveer iedereen op FOK!
FOK! logo, DTH logo, bedrag (ook voluit geschrevenquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes!
Komt er ook het FOK! logo op?
Moeten we nog roepen wat er wel en niet op moet, of kom je er wel uit?
Waar vandaan kom je?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
Ik moet van hara morgen ook komen. Als ik nog een auto kan regelen ben ik er
. En anders misschien op de motor maar dat moet ik nog ff bekijken, lijkt me niet zo'n geschikt plan.
Heb alleen niks groens though.
Ga eens uitvissen of dat op de route van Den Helder naar dth ligtquote:
Niet echtquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga eens uitvissen of dat op de route van Den Helder naar dth ligt
Grapjas!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bennie dik.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:22 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Jammer dat mijn auto al vol zit met de zakken van OhOh en met Cat22, anders had ik wel ff omgereden vanuit Weert
Jawel maar da's zo'n gekloot. En daar moet ik dan eigenlijk thermokleding onder dragen omdat 't anders gewoon kut zit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grapjas!Valkenswaard-Aarle Rixtel is toch niet zo ver? Of heb je geen goeie moterkleding?
Succes! Ik ga lunsen en dan ook nog even sjoppen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:29 schreef Takaiki het volgende:
Enniewhoe, ik gaat sjoppen en sjek affreubelen
Heb wel grolsch, maar da's niet voor julliequote:Op vrijdag 11 september 2009 12:36 schreef Harajuku. het volgende:
ROAAAAAAAAAAAAADTRIP
Wie brengt t bier mee?
Ing, welke mac is dat trouwens? Ik vond één mac en die leek niet echt bij een snelweg te zitten of zo, maar weet ik veel
klootzakquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb wel grolsch, maar da's niet voor jullie.
McDonald's Restaurant Meppelquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:36 schreef Harajuku. het volgende:
ROAAAAAAAAAAAAADTRIP
Wie brengt t bier mee?
Ing, welke mac is dat trouwens? Ik vond één mac en die leek niet echt bij een snelweg te zitten of zo, maar weet ik veel
En punt 2: hoe neem ik dat mee, op een motor. Ik kan misschien één flesje kwijt onder de seatcover.quote:
Ik zie dat de verzamelMek is verplaatst naar Meppel? *noteert*quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
McDonald's Restaurant Meppel
Blankenstein 570
7943 PA Meppel
Als je afslag Meppel Centrum neemt (dus ook die naar het ziekenhuis) rij je er stief op af als de afrit neemt; rotonde over en daaaaar is de Mac.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie dat de verzamelMek is verplaatst naar Meppel? *noteert*Ja, half 11 moet je er zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Drank ná de roadtrip zou ook nergens op slaan dus houd t maar lekker bij jequote:Op vrijdag 11 september 2009 12:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb wel grolsch, maar da's niet voor jullie.
Lijkt nu na een week eindelijk wel wat beter te wordne, maar ik zie er nog niet uit en voel me ook nog kut zatquote:
Oohh, ik lees het net voor aan mn vader en dat is wat hij ook dachtquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
McDonald's Restaurant Meppel
Blankenstein 570
7943 PA Meppel
Als je afslag Meppel Centrum neemt (dus ook die naar het ziekenhuis) rij je er stief op af als de afrit neemt; rotonde over en daaaaar is de Mac.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie dat de verzamelMek is verplaatst naar Meppel? *noteert*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Drank ná de roadtrip zou ook nergens op slaan dus houd t maar lekker bij je
[..]
Als je wil zuipen in de auto zal je moeder toch echt ff wat verder moeten rijden dan Meppel![]()
![]()
Lijkt nu na een week eindelijk wel wat beter te wordne, maar ik zie er nog niet uit en voel me ook nog kut zatMaarjaaaaaaa
[..]
Vanavond vroeg op bedje dus...en veeeeel paracetamol...en andere pilletjes.
Oohh, ik lees het net voor aan mn vader en dat is wat hij ook dachtKunnen we wel vinden dus
Mooi zo..uurtje of half 11 ben ik er wel. Mocht er iets tussen komen dan graag ff bellie doen![]()
Ik ben tofquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:15 schreef Qwea het volgende:
Ik zei toch dat JJH een tas mee moest nemen?
had ik een schoudertas mee weheheh, past het nooit in
Dus ik heb hem maar mijn weekend tas meegedaan waar het al inzat, en die neemt hij morgen mee naar DTH en dan krijg ik hem morgen weer terug
Scheelt me toech weer ¤65,- !
Toffe gozer wel trouwens.
" Jeetje, die Songfestivalcompilatie-cd van Greys was echt tof!quote:
"Jezus Greys ik zei toch dat we die 2e afslag moesten hebben, het stond zelfs op de TomTom. Dadelijk komen we te laatquote:
Die ga ik straks aan het eind van de middag/begin van de avond ophalen. Werd vandaag nog ingezet. Daarna gelijk even door naar de Jumbo voor een paar liter bleek.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
JJH heb het maar druk met die sjoppende dames![]()
Busje al klaar voor morgen?
Joah het baksel staat in de oven! Aan 1 kant ietsje overgelopen maar dat snijd ik wel weg straks.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Muizel![]()
Al druk aan het bakken?![]()
Waaaar zaten nou die knelpunten richting Helmondia?
Niet vertrekken voor ik er ben he!?quote:
Ik: 'Yum! Lekkere Mcshake weer. Waar zou de auto van Loveless toch zijn? Dadelijk komen ze nog te laat. 'quote:
Als je er kwart voor 11 nog niet bent rijden we vast weg hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet vertrekken voor ik er ben he!?
Je weet al dat je dat polo'tje aandoet, moet je dan serieus een hele middag gaan zitten dubben over welke broek je aandoet, en welke schoenenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
Ja hoi. Ik heb vrij genomen vanmiddag![]()
Heb ik nog even tijd om te bedenken wat ik aan moet![]()
Telefoonlijstje even afmaken, komt binnen een kwartier in jullie PM-boxje.
Let the stalkinggames begin!
Vrouwen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet al dat je dat polo'tje aandoet, moet je dan serieus een hele middag gaan zitten dubben over welke broek je aandoet, en welke schoenen
Ja. Want ik heb geen schoenen zonder hakkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet al dat je dat polo'tje aandoet, moet je dan serieus een hele middag gaan zitten dubben over welke broek je aandoet, en welke schoenen
Of even de voor jou belangrijkste nrs meteen in je telefoon zetten. Ben je ook klaarquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:48 schreef JJH het volgende:
Wat een boel!!en ik heb geen printer.
*Overschrijft op post it.
GIIIIIIIIIILL, het klopt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Want ik heb geen schoenen zonder hakken
Behalve die oranjeroze regenlaarzen, maar die staan ietwat bezopen
KAN IEDEREEN EVEN ZIJN/HAAR NR CONTROLEREN OP HET PM LIJSTJE EN GILLEN ALS HET NIET GOED IS? Ook even gillen als je het lijstje niet ontvangen hebt maar wel mee gaat!
Ik ben ze nu allemaal in mijn mobiel aan het typen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Grijsje??![]()
Jij neemt die waslijst e.d. wel mee morgen hé. Hoef ik alleen jouw nr ff in m'n gsm te zetten
Lijk wel de fucking lotto.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Of even de voor jou belangrijkste nrs meteen in je telefoon zetten. Ben je ook klaar
Ik heb van jou ook geen 06nr!quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:55 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb geen lijstjemaar ik neem aan dat hara's nummer voldoende is. Moet ze niet doodgaan ofzo maar daar zullen we maar niet vanuit gaan
.
Hij vindt maar een manierquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb van jou ook geen 06nr!
Vandaar dat je niet in het lijstje namen stond
Ga je dan wel zeker mee al? Ik PM je mijn nr ook nog wel even voor de zekerheid.
Ja vind ik ook. Jij bent op sterven na dood en je gaat mee, dan moet hij ook komen.quote:
JA DAT ZOU JIJ WEL GRAAG WILLEN HE!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Jij bent op sterven na dood en je gaat mee, dan moet hij ook komen.
Desnoods in alleen groen thermo ondergoed op die motor.
Wat zullen we nou krijgen
Uhuh!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
JA DAT ZOU JIJ WEL GRAAG WILLEN HE!
Nueh, maar ik moet volgens mij wel ergens een groene hebbenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh!
Hebbie niet nog ergens een legeronderbroek ofzo?
Wátquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
Noooooooooh ik heb die Greys wel door hoor, beetje haar nummer PM'en nu [ afbeelding ].
Nee ik héb geen interesse.
Iddquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wát![]()
En ze PM'de mij haar adres al paar dagen geleden![]()
Nou als je op meerdere paarden gaat wedden bekijk je het maar![]()
Geen interesse?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
Noooooooooh ik heb die Greys wel door hoor, beetje haar nummer PM'en nu [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
Zullen we dat gewoon niet doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd. Valt die ff hard door de mand zeg
. Zullen wij maar daten dan
?
Leugens, leugens!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen interesse?
Vandaar dat je jouw nr hebt teruggestuurd!
Ja, weet je hoe frisjes als je 290 rijdtquote:Oh en het wordt morgen fuckin' 20 graden, dus zoek die groene onderbroek en niet piepen!
Haten is verlatenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zullen we dat gewoon niet doen![]()
Aangezien jij volgens mij geen borsten maar baardgroei hebt. En er nog wat andere essentiele dingen missen danwel teveel aanwezig zijn
en vanuit Utrecht? kom ik er dan langs Isdatzo?nee dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hoi! Verrassing!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
Hara niet zo moeilijk doen tegen je scharrels![]()
Popcorn-momentje van vanmiddag: Deense chick zoekt d'r one night stand na 9 maanden: http://www.dumpert.nl/med(...)sje_zoekt_vader.html
Ik weet niet meer wat ik moet geloven Greysquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
Haar, I'm working on it! Zie je? Het werkt!![]()
Nopequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
en vanuit Utrecht? kom ik er dan langs Isdatzo?
Ik ben jou aan het helpen overhalen dat ie moet komen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik moet geloven Greys
Ik voel me gebruiktquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij hé, die Greys, die gebruikt gewoon de actie om zoveel mogelijk emails, adressen, en 06-nummers van FOK!kers bij elkaar te rapen.![]()
Ik voel me vies
nouja motel eindhoven is in de buurt van Oranjezwart en de Tongelreep he?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nope. Alleen als je op de a2 vanaf richting Weert of de a67 vanaf richting Eersel/Antwerpen komt, anders rijd je waarschijnlijk boven Eindhoven langs. Anders zou ik best naar Motel Eindhoven oid kunnen fietsen.
Sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij hé, die Greys, die gebruikt gewoon de actie om zoveel mogelijk emails, adressen, en 06-nummers van FOK!kers bij elkaar te rapen.![]()
Ik voel me vies
Kut zeg. Nog nét voor het einde van de actie betrapt!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik voel me vies
Morgen rooie jurkje aan en we lullen nergens meer overquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut zeg. Nog nét voor het einde van de actie betrapt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |