Nicole brown simpson boek. Over de laatste maanden voordat OJ dr vermoordequote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Ynske het volgende:
lol, wat is t eigenlijk voor boek?
Nee ben net weer thuis, ff doenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb goeie cd's
Heb je het topic gelezen van mn cd-rom speler?
Nog beterquote:Op donderdag 10 september 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
Q, zullen we anders Elies en Loveless het geld gewoon maar laten houden?
Want nou moet Loveless weer gaan betalen en die heeft al twee keer gedoneerd en Elisa ook.
En Loveless wil het boek niet eens echt geloof ik
Ow, das goed; ik haal nog ff voor ¤ 12,50 rijstquote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Qwea het volgende:
Ja, want dan haal ik nog wel voor die 25 euro (12.50 van elies en loveless) rijstOf als elies dat nog mee kan nemen ist helemaal mooi, gezien onze auto al pokke vol zit
Dat! Maak je niet zo druk; we zeggen gewoon dat het ¤ 5555 is en als het meer is, dan boffen ze!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
Laat de cheque gewoon 5555 en zeg dan dat er stiekem nog een paar euro bijkomt of zo
Ik vind je echt geweldigquote:Op donderdag 10 september 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ben net weer thuis, ff doen
Daar moet je witte rijst voor halenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ok wat is nou het idee, ik hoef geen boek hoor, geef maar aan Elies.
waar moet die 12,50 heen dan?
14.gifquote:Op donderdag 10 september 2009 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, das goed; ik haal nog ff voor ¤ 12,50 rijst
Ik zei het misschien wat te beleefd.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar moet je witte rijst voor halenNet als ik
En als ik het boek uit heb, mag jij het lezen. Gewoon, omdat ik je zo liev vind
zoveel mogelijk voor 12.50quote:Op donderdag 10 september 2009 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zei het misschien wat te beleefd.
IK MOT DAT HELE BOEK NIET![]()
12,50 rijst halen is prima![]()
Witte rijst dus, verder nog voorkeur voor een merk ofzo?
Doe ik ook eens een voorzichtige toenaderingspogingquote:Op donderdag 10 september 2009 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat is goedquote:Op donderdag 10 september 2009 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe ik ook eens een voorzichtige toenaderingspoging
Als ik het uit heb, zal ik het speciaal voor jou ritueel verbranden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat is goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat is goed
dan ga ik overbiedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]Niemand hoeft het te weten, schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Gewoon jij en ikquote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
Niemand hoeft het te weten, schatje![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik heb zojuist ook nog eens op 7 van mijn 10 loten prijs gehad, dus wat voor auto wil je.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon jij en ik
(Muis wil toch niet met mij privemeeten bij de BK)
Boooh dat word billenkoekquote:Op donderdag 10 september 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
En voor Loveless85, omdat ik Songfestivalmuziek in zijn auto mag horen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gaat niet helpen ben ik bangquote:Op donderdag 10 september 2009 22:04 schreef Cat22 het volgende:
*haalt alle suikerhoudende produkten uit Greys haar kastjes*
Oeh! Ja!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:06 schreef Maes het volgende:
Ik vind songfestivalliedjes leuk hoor maaaaaaaaaaaaaaar mag Tom Jones ook?
Nee, neequote:Op donderdag 10 september 2009 22:06 schreef Maes het volgende:
songfestivalliedjes blalbla Tom Jones?
*Nog snel een marsepeinen aardappeltje in haar snavel propt*quote:Op donderdag 10 september 2009 22:04 schreef Cat22 het volgende:
*haalt alle suikerhoudende produkten uit Greys haar kastjes*
Nee songfestival of nee Tom ?quote:
Ah dat word een knappend shirtje overmorgenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
*Nog snel een marsepeinen aardappeltje in haar snavel propt*
Oh jottem!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:11 schreef Maes het volgende:
Ik heb een deal met the benchman. Het komt allemaal weer goed
Aha! Vandaar!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
*Nog snel een marsepeinen aardappeltje in haar snavel propt*
En dat vind jij dan weer heel niet ergquote:Op donderdag 10 september 2009 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah dat word een knappend shirtje overmorgen![]()
Zoals het nu lijkt komt ie em brengen morgenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jottem!
Wanneer ga je hem halen?
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:11 schreef Maes het volgende:
Ik heb een deal met the benchman. Het komt allemaal weer goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou, dat ligt er een beetje aan in welke regionen het shirtje knapt natuurlijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef Maes het volgende:
[..]
En dat vind jij dan weer heel niet erg
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf ook grootverbruiker van Kleenex is
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Oke, zeg op... waar zit het addertje.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Maesje en Greysje.
Zullen we een compromis sluiten met ABBA?
Oh da's wel heul luxe!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Zoals het nu lijkt komt ie em brengen morgen
Wrap your arms around me? van Agneta F. mag welquote:Op donderdag 10 september 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Maesje en Greysje.
Zullen we een compromis sluiten met ABBA?
Gewoon, Super Trouper, Waterloo, Gimmie gimmie gimmie, Dancing Queen.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, zeg op... waar zit het addertje.
Want dit vertrouw ik voor geen meter
Je zou dit ook op zijn PM kunnen zetten.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:16 schreef Qwea het volgende:
JJH ; jij zou pm'en als je thuis was, maar omdat ik morgen om 05:45 eruit moet, duik ik mn bed in. Morgenochtend tjek ik nog ff snel mn pm... als je eventueel geen tijd kunt zeggen, dan sms maar als je er bentwillaertstraat 15 Zwolle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |