quote:Op donderdag 10 september 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon, Super TrouperTrooper, Waterloo, Gimmie gimmie gimmieGimme Gimme Gimme, Dancing Queen.
Je kent ze wel, ver voor jouw jeugd Greysie
Of een goed moment om te bekennen dat ik al twee keer naar Mamma Mia ben geweest (waarvan één keer met Maesquote:Op donderdag 10 september 2009 22:18 schreef Cat22 het volgende:
Is dit een goed moment om te bekennen dat ik naar Mamma Mia in Londen ben geweest?
Ik heb Singstarquote:Op donderdag 10 september 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon, Super Trouper, Waterloo, Gimmie gimmie gimmie, Dancing Queen.
Je kent ze wel, jouw jeugd Greysie
Ik heb een piemel.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb Singstar. Met ABBA. En ook Tom Jones. En sister sledge, the weather girls, queen, ray charles en weet ik het wat nog meer.
Dusss
Pierce zingt váls in die filmquote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef Maes het volgende:
Volgens mij ben ik met Greys naar de Nederlandse versie geweest. Meneer Maes heeft laatst de film Mamma Mia voor me meegenomen, die met Pierce en Merryl.
Zie je welquote:Op donderdag 10 september 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Of een goed moment om te bekennen dat ik al twee keer naar Mamma Mia ben geweest (waarvan één keer met Maes) en dat ik op 3 oktober weer ga met Goodbye in het Luxor? En dat ik de DVD heb?
Wij zijn naar de versie met Lone geweest toch?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef Maes het volgende:
Volgens mij ben ik met Greys naar de Nederlandse versie geweest. Meneer Maes heeft laatst de film Mamma Mia voor me meegenomen, die met Pierce en Merryl.
Ja!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pierce zingt váls in die filmprachtig was dat!
quote:
Zullen we maar gewoon snel de deur hier dicht doen en elders een pilsje gaan pakken.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
Oh god, tis weer zo laat, TJ haal de dweilen, dit is nu het officiele soptopic
Precies,quote:Op donderdag 10 september 2009 22:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zullen we maar gewoon snel de deur hier dicht doen en elders een pilsje gaan pakken.
Mr.Darcyquote:Op donderdag 10 september 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!En nog bloedserieus ook! Zo leuk die extra's op de DVD over het inzingen in de studio!
En Colin Firth. God. Ik zou me op een presenteerblaadje aanbieden als ie morgen met gitaartje voor me stond. EchtDat heerlijk Engelse 'last' en 'Seine' en 'reign'
![]()
Yes!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:31 schreef Qwea het volgende:
Greys even snel nog want ik ga echt zo naar bed ; 30 kattenbakken, 1000 kauwstaafjes klein en 88 groot hebben we besteld he?
jup. Heb ze net meegegeven aan mn zwager, die me morgen om 07:05 naar de trein sjeestquote:Op donderdag 10 september 2009 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Qukident, ist nog gelukt met de kauwstaven trouwens
Okeuj!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes!
30 kattenbakken zonder deksel
10 zakjes van 100 kleine kauwstaafjes
88 grote
Jij ook vast een heel goed weekend (waarvoor moet je ook alweer helemaal ingekleurd zijn?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
Past prima in dit topic!
*proest* wat een energie komt er uit zeg!
Liefjens, nogmaals heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier zaterdag, ik ga morgenochtend al weg en dan moet ik helemaal netjes en ingekleurd ed zijn, dus ik denk niet dat ik hier nog veel tijd zal doorbrengen.![]()
![]()
Ja, jij hebt kracht nodig om de zware dingen te gaan tillenquote:Op vrijdag 11 september 2009 04:15 schreef JJH het volgende:
Ik ga slapen, ik moet om 12:15 op school zijn.
Die kennen we nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 04:08 schreef Harajuku. het volgende:
Greeheeeys, zeg eens dat Isdatzo moet helpen tillen.
OH BTW, IK SHOTGUN DE KEUKENROLLEN NU ALVAST
Ik word pas om 15.30 verondersteld ergens aanwezig te zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 04:15 schreef JJH het volgende:
Ik ga slapen, ik moet om 12:15 op school zijn.
Ze sms heel lief: Ik heb kauwstaafjes, wil je ze ophalen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 04:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, jij hebt kracht nodig om de zware dingen te gaan tillen
ik had toch 212 gesmst hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 04:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze sms heel lief: Ik heb kauwstaafjes, wil je ze ophalen.
Ik: Ja is prima
Q: Oké tot morgen.
Vervolgens lees ik hier dat het 25 kilo is.![]()
Maar, een man een man, een woord een woord, gelukkig hebben ze heri stadbussen.
quote:
Is dat wel goed voor je FOK! Carriere?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaaaaa anders denkt iedereen dat het zondag pas isquote:
Gaan we morgenochtend nog ff twv 12,50 rijst halen (oftewel; heb je goeie supermarkt vlakbij), of zal ik ff vanavond nog ff langs wat supermarkten rijden?quote:
Wat lag jij laat in bedquote:Op vrijdag 11 september 2009 04:08 schreef Harajuku. het volgende:
Greeheeeys, zeg eens dat Isdatzo moet helpen tillen.
OH BTW, IK SHOTGUN DE KEUKENROLLEN NU ALVAST
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat wel goed voor je FOK! Carriere?Kèn netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
of vroeg opgestaan kan ook nogquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lag jij laat in bed![]()
Je bent ziekig![]()
Slapen moet je!
Ik zal hem smsen, want ik heb echt die tas nodig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:45 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen allen! Nog één slaapje!![]()
![]()
*F5 voor pics van JJH in de stadsbus met 25 kilo aan losse kauwstaafjes*
We crossen morgenochtend gewoon ff langs de Lidl, komen we toch langs!quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan we morgenochtend nog ff twv 12,50 rijst halen (oftewel; heb je goeie supermarkt vlakbij), of zal ik ff vanavond nog ff langs wat supermarkten rijden?
Neem de boot naar Engelandquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb zin in bacon.
Klopt, ik kreeg vanmorgen het laatste nummer van ferrari_rood!quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:47 schreef Cat22 het volgende:
Greys... effe tsjekken: je hebt de PM met de mobiele nummers nog niet verstuurd he? Ik zag in ieder geval nog niks in mijn inbox.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er ook ineens trek in
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2009 10:45:35 ]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook ineens trek in
mag ik het zo opeten ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook ineens trek in
Veel te vroeg iigquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:36 schreef Qwea het volgende:
Oh, ik moet vanaaf ja die kattenbakken en shit halen
Godsklere, mn handen doen pijn van die tas!
Hoelaat gaat iedereen morgen weg?
Hoe moet je 1 afbeelding blokkeren?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:26 schreef Muis006 het volgende:
Oh Greys, blokkeer die afbeelding anders, dan kan je gerust verder posten hier
Laat maar, ik heb ff in spoiler gezetquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe moet je 1 afbeelding blokkeren?
Hoezo? Als we kwart voor 11 weer op de snelweg zitten ist nog 1 uur en 3 kwartier. Da's half 1 in Helmond, mits er NIETS verkeerd gaat. 1 klein oponthoud en tis zo maar 1 uur heurquote:
12.43 ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:36 schreef Qwea het volgende:
Rechter muisknop en dan afbeelding blokkerenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe moet je 1 afbeelding blokkeren?
Ik bedoelde gewoon dat ik zo vroeg eruit gaquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoezo? Als we kwart voor 11 weer op de snelweg zitten ist nog 1 uur en 3 kwartier. Da's half 1 in Helmond, mits er NIETS verkeerd gaat. 1 klein oponthoud en tis zo maar 1 uur heur
Wij vertrekken om ongeveer 11.00 uur.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:36 schreef Qwea het volgende:
Als je nou gewoon eens op tijd je bed in duikt, net als normale mensen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon dat ik zo vroeg eruit ga
Oh, ik dacht dat je op mijn paniekzaai-ik-wil-niet-te-laat-komgedrag doeldequote:Op vrijdag 11 september 2009 10:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon dat ik zo vroeg eruit ga
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eens op tijd je bed in duikt, net als normale mensen!![]()
Ik wil niet slaapdronken de auto in dus ik ga ook zoiets denk ik. En iets voor 10 op wegquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je op mijn paniekzaai-ik-wil-niet-te-laat-komgedrag doelde![]()
Ik ga er half 9 uit morgenvroeg
Ik zet altijd minimaal twee wekkers op mijn telefoonquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik verslaap me eigenlijk standaard, ben benieuwd hoe 't morgen gaat. Heb altijd al 3 wekkers staan
Ik ook, plus nog zo'n irritante PIEP PIEP PIEEEEEEEEEEEP wekkerquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zet altijd minimaal twee wekkers op mijn telefoon
Luxequote:Op vrijdag 11 september 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
Ik zet altijd vier wekkers op mijn mobiel, doordeweeks:
07.30 uur
08.00 uur
08.04 uur
08.05 uur
8 uur?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
Hoerenhoerehoerenhoerenhoeren
Ik moet die stomme pillen dus moet er op zn laatst 8 uur uit
| Forum Opties | |