Zullen we maar gewoon snel de deur hier dicht doen en elders een pilsje gaan pakken.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
Oh god, tis weer zo laat, TJ haal de dweilen, dit is nu het officiele soptopic
Precies,quote:Op donderdag 10 september 2009 22:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zullen we maar gewoon snel de deur hier dicht doen en elders een pilsje gaan pakken.
Mr.Darcyquote:Op donderdag 10 september 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!En nog bloedserieus ook! Zo leuk die extra's op de DVD over het inzingen in de studio!
En Colin Firth. God. Ik zou me op een presenteerblaadje aanbieden als ie morgen met gitaartje voor me stond. EchtDat heerlijk Engelse 'last' en 'Seine' en 'reign'
![]()
Yes!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:31 schreef Qwea het volgende:
Greys even snel nog want ik ga echt zo naar bed ; 30 kattenbakken, 1000 kauwstaafjes klein en 88 groot hebben we besteld he?
jup. Heb ze net meegegeven aan mn zwager, die me morgen om 07:05 naar de trein sjeestquote:Op donderdag 10 september 2009 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Qukident, ist nog gelukt met de kauwstaven trouwens
Okeuj!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes!
30 kattenbakken zonder deksel
10 zakjes van 100 kleine kauwstaafjes
88 grote
Jij ook vast een heel goed weekend (waarvoor moet je ook alweer helemaal ingekleurd zijn?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
Past prima in dit topic!
*proest* wat een energie komt er uit zeg!
Liefjens, nogmaals heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier zaterdag, ik ga morgenochtend al weg en dan moet ik helemaal netjes en ingekleurd ed zijn, dus ik denk niet dat ik hier nog veel tijd zal doorbrengen.![]()
![]()
Ja, jij hebt kracht nodig om de zware dingen te gaan tillenquote:Op vrijdag 11 september 2009 04:15 schreef JJH het volgende:
Ik ga slapen, ik moet om 12:15 op school zijn.
Die kennen we nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 04:08 schreef Harajuku. het volgende:
Greeheeeys, zeg eens dat Isdatzo moet helpen tillen.
OH BTW, IK SHOTGUN DE KEUKENROLLEN NU ALVAST
Ik word pas om 15.30 verondersteld ergens aanwezig te zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 04:15 schreef JJH het volgende:
Ik ga slapen, ik moet om 12:15 op school zijn.
Ze sms heel lief: Ik heb kauwstaafjes, wil je ze ophalen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 04:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, jij hebt kracht nodig om de zware dingen te gaan tillen
ik had toch 212 gesmst hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 04:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze sms heel lief: Ik heb kauwstaafjes, wil je ze ophalen.
Ik: Ja is prima
Q: Oké tot morgen.
Vervolgens lees ik hier dat het 25 kilo is.![]()
Maar, een man een man, een woord een woord, gelukkig hebben ze heri stadbussen.
quote:
Is dat wel goed voor je FOK! Carriere?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |