Joah het baksel staat in de oven! Aan 1 kant ietsje overgelopen maar dat snijd ik wel weg straks.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Muizel![]()
Al druk aan het bakken?![]()
Waaaar zaten nou die knelpunten richting Helmondia?
Niet vertrekken voor ik er ben he!?quote:
Ik: 'Yum! Lekkere Mcshake weer. Waar zou de auto van Loveless toch zijn? Dadelijk komen ze nog te laat. 'quote:
Als je er kwart voor 11 nog niet bent rijden we vast weg hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet vertrekken voor ik er ben he!?
Je weet al dat je dat polo'tje aandoet, moet je dan serieus een hele middag gaan zitten dubben over welke broek je aandoet, en welke schoenenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
Ja hoi. Ik heb vrij genomen vanmiddag![]()
Heb ik nog even tijd om te bedenken wat ik aan moet![]()
Telefoonlijstje even afmaken, komt binnen een kwartier in jullie PM-boxje.
Let the stalkinggames begin!
Vrouwen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet al dat je dat polo'tje aandoet, moet je dan serieus een hele middag gaan zitten dubben over welke broek je aandoet, en welke schoenen
Ja. Want ik heb geen schoenen zonder hakkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet al dat je dat polo'tje aandoet, moet je dan serieus een hele middag gaan zitten dubben over welke broek je aandoet, en welke schoenen
Of even de voor jou belangrijkste nrs meteen in je telefoon zetten. Ben je ook klaarquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:48 schreef JJH het volgende:
Wat een boel!!en ik heb geen printer.
*Overschrijft op post it.
GIIIIIIIIIILL, het klopt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Want ik heb geen schoenen zonder hakken
Behalve die oranjeroze regenlaarzen, maar die staan ietwat bezopen
KAN IEDEREEN EVEN ZIJN/HAAR NR CONTROLEREN OP HET PM LIJSTJE EN GILLEN ALS HET NIET GOED IS? Ook even gillen als je het lijstje niet ontvangen hebt maar wel mee gaat!
Ik ben ze nu allemaal in mijn mobiel aan het typen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Grijsje??![]()
Jij neemt die waslijst e.d. wel mee morgen hé. Hoef ik alleen jouw nr ff in m'n gsm te zetten
Lijk wel de fucking lotto.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Of even de voor jou belangrijkste nrs meteen in je telefoon zetten. Ben je ook klaar
Ik heb van jou ook geen 06nr!quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:55 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb geen lijstjemaar ik neem aan dat hara's nummer voldoende is. Moet ze niet doodgaan ofzo maar daar zullen we maar niet vanuit gaan
.
Hij vindt maar een manierquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb van jou ook geen 06nr!
Vandaar dat je niet in het lijstje namen stond
Ga je dan wel zeker mee al? Ik PM je mijn nr ook nog wel even voor de zekerheid.
Ja vind ik ook. Jij bent op sterven na dood en je gaat mee, dan moet hij ook komen.quote:
JA DAT ZOU JIJ WEL GRAAG WILLEN HE!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Jij bent op sterven na dood en je gaat mee, dan moet hij ook komen.
Desnoods in alleen groen thermo ondergoed op die motor.
Wat zullen we nou krijgen
Uhuh!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
JA DAT ZOU JIJ WEL GRAAG WILLEN HE!
Nueh, maar ik moet volgens mij wel ergens een groene hebbenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh!
Hebbie niet nog ergens een legeronderbroek ofzo?
.
Wátquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
Noooooooooh ik heb die Greys wel door hoor, beetje haar nummer PM'en nu [ afbeelding ].
Nee ik héb geen interesse.
Iddquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wát![]()
En ze PM'de mij haar adres al paar dagen geleden![]()
Nou als je op meerdere paarden gaat wedden bekijk je het maar![]()
Geen interesse?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
Noooooooooh ik heb die Greys wel door hoor, beetje haar nummer PM'en nu [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
Zullen we dat gewoon niet doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd. Valt die ff hard door de mand zeg
. Zullen wij maar daten dan
?
Leugens, leugens!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen interesse?
Vandaar dat je jouw nr hebt teruggestuurd!
Ja, weet je hoe frisjes als je 290 rijdtquote:Oh en het wordt morgen fuckin' 20 graden, dus zoek die groene onderbroek en niet piepen!
Haten is verlatenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zullen we dat gewoon niet doen![]()
Aangezien jij volgens mij geen borsten maar baardgroei hebt. En er nog wat andere essentiele dingen missen danwel teveel aanwezig zijn
en vanuit Utrecht? kom ik er dan langs Isdatzo?nee dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga eens uitvissen of dat op de route van Den Helder naar dth ligt
Ja hoi! Verrassing!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
Hara niet zo moeilijk doen tegen je scharrels![]()
Popcorn-momentje van vanmiddag: Deense chick zoekt d'r one night stand na 9 maanden: http://www.dumpert.nl/med(...)sje_zoekt_vader.html
Ik weet niet meer wat ik moet geloven Greysquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
Haar, I'm working on it! Zie je? Het werkt!![]()
Nopequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
en vanuit Utrecht? kom ik er dan langs Isdatzo?
Ik ben jou aan het helpen overhalen dat ie moet komen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik moet geloven Greys
Ik voel me gebruiktquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij hé, die Greys, die gebruikt gewoon de actie om zoveel mogelijk emails, adressen, en 06-nummers van FOK!kers bij elkaar te rapen.![]()
Ik voel me vies
nouja motel eindhoven is in de buurt van Oranjezwart en de Tongelreep he?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nope. Alleen als je op de a2 vanaf richting Weert of de a67 vanaf richting Eersel/Antwerpen komt, anders rijd je waarschijnlijk boven Eindhoven langs. Anders zou ik best naar Motel Eindhoven oid kunnen fietsen.
Sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij hé, die Greys, die gebruikt gewoon de actie om zoveel mogelijk emails, adressen, en 06-nummers van FOK!kers bij elkaar te rapen.![]()
Ik voel me vies
Kut zeg. Nog nét voor het einde van de actie betrapt!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik voel me vies
Morgen rooie jurkje aan en we lullen nergens meer overquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut zeg. Nog nét voor het einde van de actie betrapt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |