Yes!quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:51 schreef Takaiki het volgende:
Is die 5555 euro definitief? Dan ken ik vandaag de sjek afmaken i.p.v. morgenvroeg
Mooi!quote:
Nu al onder de plak?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
Ik moet van hara morgen ook komen. Als ik nog een auto kan regelen ben ik er
. En anders misschien op de motor maar dat moet ik nog ff bekijken, lijkt me niet zo'n geschikt plan.
Heb alleen niks groens though.
Tegenovergestelde van groen is magneta, alleen dat heb ik ook niet in de kast liggenquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en trouwens, ik ga ook niet in het groen, dus wees niet bang dat je in een groene massa verdwijnt
Dat soort uitnodigingen krijgt zo ongeveer iedereen op FOK!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
En ik heb nog een aanbod van 3FM om me morgen te bellen voor mijn geweldige mening in de uitzending, maar dat is tijdens de actie, dus gaat niet
Ik niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat soort uitnodigingen krijgt zo ongeveer iedereen op FOK!
Laat me in die waanquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat soort uitnodigingen krijgt zo ongeveer iedereen op FOK!
FOK! logo, DTH logo, bedrag (ook voluit geschrevenquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes!
Komt er ook het FOK! logo op?
Moeten we nog roepen wat er wel en niet op moet, of kom je er wel uit?
Waar vandaan kom je?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
Ik moet van hara morgen ook komen. Als ik nog een auto kan regelen ben ik er
. En anders misschien op de motor maar dat moet ik nog ff bekijken, lijkt me niet zo'n geschikt plan.
Heb alleen niks groens though.
Ga eens uitvissen of dat op de route van Den Helder naar dth ligtquote:
Niet echtquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga eens uitvissen of dat op de route van Den Helder naar dth ligt
Grapjas!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga eens uitvissen of dat op de route van Den Helder naar dth ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |