quote:Op donderdag 10 september 2009 18:16 schreef matthijst het volgende:
Die onderste is volgens mij gewoon MJ?
Wat dat betreft zou t kunnenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:36 schreef mmascha het volgende:
Het lijkt wel alsof alles(neus, kin en wangen vooral) er met klei opgeplakt is.
Of dat spul wat ze voor EHBO-oefeningen gebruiken.
Zing dan op z'n minst het nummer goedquote:
Ook eentje voor "The golden bullet award" hoor jezus ik heb hem uitgezet na een minuut wauw!quote:
Dat ding kan je in de VS kopen voor 8 dollarquote:Op donderdag 10 september 2009 20:24 schreef Moonwalk het volgende:
Wisten julie dat er een MJ munt is?
[ afbeelding ]
http://www.muntenhuis.nl/(...)bU55wCFUeK3godKDucGA
Mensen die Billy Jean schrijvenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:30 schreef R4m0n_46 het volgende:
Nog even over iemand die een liedje van MJ heeft gecovered:
Gister zelf gefilmd bij het Coldplay concert (wel slechte kwaliteit qua beeld helaas).
Vind zelf wel dat Chris Martin het goed zingt, alleen hij kent de tekst niet helemaal goed![]()
...quote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mensen die Billy Jean schrijven
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
...
ok, dat is wel heel dom idd![]()
Coldplayquote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:24 schreef Zapato het volgende:
[..]
Coldplay![]()
sowieso al, om te janken gewoon. Gatverdamme.
Wat een strenge moderator daar!quote:Op donderdag 10 september 2009 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Iemand schreef trouwens dat ze niet Billie Jean maar Beat It speelden. Hebben ze twee liedjes gedaan of heb ik Onnoman betrapt op een feitelijke onjuistheid?
coldplay 3e helft
Nee, ze deden alleen Billie Jean, geen Beat It (gister dan).quote:Op donderdag 10 september 2009 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Iemand schreef trouwens dat ze niet Billie Jean maar Beat It speelden. Hebben ze twee liedjes gedaan of heb ik Onnoman betrapt op een feitelijke onjuistheid?
coldplay 3e helft
Klinkt goedquote:Op donderdag 10 september 2009 18:23 schreef DrDentz het volgende:
3) There will be some footage of MJ performing, much longer then the 3-4 minute snippet released at the end of June by AEG. You will see MJ in his dressing room, mingling and directing, plus one scene where he talks to the camera. Basically, it will show Jackson in his final months alive.
(....)
6) The DVD will contain the theatrical version in its whole plus over 2 hours of Jackson performing, warming up his vocals, singing, and in full costume. The most spectacular footage is by far from the Staples Center in LA which I'm told will "blow fans away". This extra footage will be a special feature on the DVD along with many other treats that fans will love.
ogen, checkquote:Op donderdag 10 september 2009 18:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
De jukbeenderen zien er anders verdomd goed uit. Welke imitator moet dit dan wel niet zijn?
Voor de volle 100% dat is geen Michael Jackson.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
ogen, check
lippen, check
ingevallen ene neusgat, check...
't is hem
Mensen worden steeds gekker he!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:35 schreef Noax het volgende:
[..]
Voor de volle 100% dat is geen Michael Jackson.
zo schreef ik het ook in het beginquote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nikki Goulart, volgens de plaatser.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De jukbeenderen zien er anders verdomd goed uit. Welke imitator moet dit dan wel niet zijn?
Het is niet waar helaasquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
ogen, check
lippen, check
ingevallen ene neusgat, check...
't is hem
Is dat dan een man of een vrouw?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nikki Goulart, volgens de plaatser.
NB, dit is Nikki Goulart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brrrrrrquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Joker meets Michael Jackson?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:MTV TO DEBUT TRAILER FOR THIS IS IT DURING "2009 MTV VIDEO MUSIC AWARDS"
SEPTEMBER 11, 2009
MTV is partnering with Sony Pictures Entertainment and Sony Music Entertainment to exclusively premiere the official trailer from the highly anticipated film Michael Jackson's THIS IS IT during the "2009 Video Music Awards" on Sunday, September 13, 2009 at 9PM (Live ET/Tape delayed PT). The trailer debut on the "Video Music Awards" will provide audiences their first look at the extraordinary new film which opens worldwide in theaters for a two-week limited engagement beginning October 28, 2009. Read more @ http://newsroom.mtv.com/2(...)his-is-it-trailer-2/
om 3 uur snachtsquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:44 schreef Fiddlergurl het volgende:
Is dit nu morgenavond op tv??? Wordt het wel uitgezonden hier?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:42 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er ook nog souvenirtickets te koop voor een van de afgeblazen tribute concerten?
Wat een prachtige promo.quote:
Sowieso, in 2002 hebben ze Michael ook gedisstquote:
Wel mooi filmpjequote:
Hoop ook maar dat Pathe 'm gaat draaien, anders moet ik helemaal naar Bredaquote:Op zondag 13 september 2009 10:06 schreef Amyrlin het volgende:
Ook hier maar even vermelden:
Voor de liefhebbers: kaarten voor this is it Breda zijn nu al te bestellen via de site mustsee. Alleen de voorstelling 20.00 uur op woensdag 28 okt.
mee eensquote:
Ik vond die LM best een lekker wijf. Verder snap ik wel dat mensen t raar vonden, hoeft ook niks af te doen aan respect voor zn muziek.quote:Op zondag 13 september 2009 11:02 schreef matthijst het volgende:
Ach ja, wat is hypocriet.
't is nou niet echt reeël om te doen alsof de man "normaal" was en echt fris zag het er niet uit, MJ die op TV even moet bewijzen hoe hetero hij wel niet is om vervolgens LM af te lebberen
Ja die klopt inderdaad en me moeder heeft hem al liggen......quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:11 schreef R4m0n_46 het volgende:
Vivian, je zei dat je je MJ Collection pas op je verjaardag kreeg.
Dat duurt nog 2 maand?
Of klopt die datum niet![]()
Ik zou namelijk die DVD's zo snel mogelijk willen bekijken als ik die set binnen kreeg (dat deed ik trouwens ook).
Hij heeft gewoon weer die gouden broek aan. Was dit gewoon History Tour 2009 geworden?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:48 schreef Janena het volgende:
Iemand dit (korte) filmpje al gezien?
Ik ben er zeker bang voor. Ik verwacht echt heel veel playback. Héél veel.quote:Op zondag 13 september 2009 19:22 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon weer die gouden broek aan. Was dit gewoon History Tour 2009 geworden?
Ik denk sowieso dat er heel veel gesleuteld zal worden aan de audio an sichquote:Op zondag 13 september 2009 20:37 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik ben er zeker bang voor. Ik verwacht echt heel veel playback. Héél veel.
Bucharest-style zeg maar. Niet alleen de beelden maar ook het geluid een samengeraapt zooitje.quote:Op zondag 13 september 2009 21:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat er heel veel gesleuteld zal worden aan de audio an sich
Wat is de andere versie dan?quote:Op maandag 14 september 2009 01:05 schreef denthemen het volgende:
Van you are not alone, zijn daar nou 2 versies van? Je hebt een versie waarin je op het einde nog hoort: In the morning, in the evening, not alone, not alone etc.
Hoor je dat niet. Kan ook een radio edit zijn hoorquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 00:35 schreef JX het volgende:
Als het net zoiets is als de rehearsals voor de Dangerous Tour, dan kan het nog grappig worden![]()
Boooooong Booooooong Boooooooong Booooooooong
Pathe schijnt 'm ook te gaan draaien. Vervolgens zal het ongetwijfeld op DVD en Blu-Ray uitkomen. Ze zullen gek zijn als ze dat niet doenquote:Op maandag 14 september 2009 11:38 schreef denthemen het volgende:
![]()
![]()
![]()
Komt ie nu in Nederland ook in elke (grote) bioscoop? En komt hij nog op DVD? (ik ben vast al de 100e die dit vaagt)
quote:
ziet er gaaf uit!quote:Op maandag 14 september 2009 13:06 schreef peeet1 het volgende:
This Is It(new Movie Trailer 13-9-2009) Michael Jackson
Denk het niet hoor, alleen verlaagd opnieuw ingezongen.quote:
Uhm, achtergronddansertje?quote:Op maandag 14 september 2009 17:57 schreef DrDentz het volgende:
Toch een mooie sprong voor een 50-jarige
quote:Op maandag 14 september 2009 18:51 schreef DrDentz het volgende:
Kijk hoe hij meteen naar z'n haar grijpt om z'n pruikje op te houden
Gastquote:Op maandag 14 september 2009 18:51 schreef DrDentz het volgende:
Kijk hoe hij meteen naar z'n haar grijpt om z'n pruikje op te houden
Wat is dit nou weer voor rare, ongenuanceerde, generaliserende opmerking?quote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef mimi285 het volgende:
waarom denken mensen toch altijd zoveel te weten over andere mensen?
we mogen zo graag oordelen... het feit.. is..we weten eigenlijk niks over die man!!
niemand van ons kende hem persoonlijk...
als iemand er een beetje anders uitziet moeten we ook gelijk met zijn alleen iets vuils verzinnen...ongelooflijk wat een zeurvolk zijn we...
ongenuanceerd?..hmm is dat niet wat we in nederland eindelijk eens moeten doen?quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare, ongenuanceerde, generaliserende opmerking?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef matthijst het volgende:
Die is aan het dementeren denk ik. Of aan de crack. Of beide.
Zwetst de laatste tijd wel vaker vaag die kerel.
hahaah ja das dan wel weer waar...quote:Op maandag 14 september 2009 23:31 schreef veuvje het volgende:
[..]
![]()
En ach jongens laten we ons lekker bezig gaan houden met de film toch dat ziet er heel goed uit!
Maar ja we blijven Hollanders he die moeten altijd wat te zeiken hebben
Hoe bizar is dat om te lezen eigenlijk nu hij steekt hem gewoon lekker een mes in zijn rug en niet zo een kleintje ook nog!!!quote:Op maandag 14 september 2009 23:36 schreef JX het volgende:
Quincy Jones, wtfIs die seniel aan het raken ofzo? Klinkt als een bittere oude zeur. Zeker jaloers ofzo
Ahh Amazing!!!!quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef matthijst het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen hem ueberhaupt "kenden"...
Als je Joe en Jermaine ziet krijg je nou niet het idee dat dat z'n beste maatjes waren.
Janet had hem bij Oprah al twee jaar niet gezien, dus tis niet dat die zo dik was met 'm.
Misschien z'n moeder, maar hoe vaak zou hij die de afgelopen jaren nog gezien hebben.
Zelfs bij zijn kinderen kun je je afvragen hoeveel die nou van hem "wisten": Paris is 11, die kijkt toch ook TV en heeft internet zou je denken... drugs moet je op je 11e toch wel van gehoord hebben. Hoe houden ze zo'n verslaving dan verborgen voor die koters... Dat valt toch op, dat er steeds zon dokter blijft slapen en papa wel erg duf is elke ochtend....
Briljant!quote:Op maandag 14 september 2009 21:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De trailer in 1080p:
http://rapidshare.com/files/279855218/9873493287234_1080p.mov
Lijkt me wel. Thuis ook gevallen? Misschien uit het reuzenrad ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die val waarover hij sprak zou dat dan tijdens MJ & Friends Munich geweest zijn in 1999?
Was al gepostquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:39 schreef peeet1 het volgende:
di 15 sep 2009, 14:40
Michael Jackson: 'Ik was verslaafd aan pijnstillers'
http://www.telegraaf.nl/p(...)tillers__.html?p=4,1
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:39 schreef peeet1 het volgende:
di 15 sep 2009, 14:40
Michael Jackson: 'Ik was verslaafd aan pijnstillers'
http://www.telegraaf.nl/p(...)tillers__.html?p=4,1
Tja, ik baal zeker van het zien van die trailers. Ziet er allemaal zo gaaf uit en dat je zoiets dus niet meer kan meemaken, zo jammerquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:43 schreef Rnnz het volgende:
Nieuwe commercial waarin je Michael Billie Jean hoort zingen:
Als ik al die trailers zie kun je toch haast wel concluderen dat hij er zin in had en het zeker wel aan kon.![]()
Why did you leave us Michael..
Jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, ik baal zeker van het zien van die trailers. Ziet er allemaal zo gaaf uit en dat je zoiets dus niet meer kan meemaken, zo jammer
Volgens mij heeft hij ook wel wat laten verbouwen net voor de concertreeks.quote:
Final make-over? Dat klinkt wel écht als tabloidzooi.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:43 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook wel wat laten verbouwen net voor de concertreeks.
Dacht er ook iets over te hebben gelezen. Een of andere 'final make-over'.
Klopt, maar ik zou het niet heel raar vinden. Aangezien Michael zelf ook al was overgegaan op de krullen zal hij vast ook wel hebben geweten dat hij een beetje goed voor de dag moest komen.quote:Op woensdag 16 september 2009 02:41 schreef Zapato het volgende:
[..]
Final make-over? Dat klinkt wel écht als tabloidzooi.
Billie Jean klinkt niet onaardig in ieder geval. Maar met een vaste microfoon?! Mag hopen dat dat voor de rehearsels is geweest, want anders is t heiligschennis.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, ik baal zeker van het zien van die trailers. Ziet er allemaal zo gaaf uit en dat je zoiets dus niet meer kan meemaken, zo jammer
quote:
Wat lief he!quote:Op woensdag 16 september 2009 15:48 schreef quirina het volgende:
[..]
O ja die mensen waren pissig dat die kaarten te duur waren. Ik had het gelezen in dat boek Van Tarraborelli. Het was een heel raar gedoe met postwissels. Zodat ze lekker rente konden trekken van de kaartverkoop.
Michael Jackson was stond er niet achter in ieder geval.
Hij gaf zijn deel van de opbrengst aan liefdadigheid.
Michael Jackson's speak at a pree conference on 5th July 1984
"We're beginning our tour tomorrow and I wanted to talk to you about something of great concern to me. We've worked a long time to make this show the best it can be. But we know a lot of kids are having trouble getting tickets. The other day I got a letter from a girl in Texas named Ladonna Jones. She'd been saving her money from odd jobs to buy a ticket, but with the current tour system, she'd have to buy four tickets and she couldn't afford that. So, I've asked our promoter to work out a new way of distributing tickets, a way that no longer requires a $120.00 money order. There has also been a lot of talk about the promoter holding money for tickets that didn't sell. I've asked our promoter to end the mail order ticket system as soon as possible so that no one will pay money unless they get a ticket. Finally, and most importantly, there's something else I am going to announce today. I want you to know that when I first agreed to tour, I decided to donate all the money I make from our performances to charity."
bron:http://www.michaeljacksonforsale.com/html/Tours-Victory.htm
Mooie titel. Why why in godsnaam bij Oprah?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef veuvje het volgende:
De roddel gaat dat er een tweede trailer van This is It in premiere gaat bij Oprah `Why why` heet hij!
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mooie titel. Why why in godsnaam bij Oprah?
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
hij had misschien beter het geld zelf kunnen houden, voor z'n schuldquote:Op woensdag 16 september 2009 15:48 schreef quirina het volgende:
[..]
O ja die mensen waren pissig dat die kaarten te duur waren. Ik had het gelezen in dat boek Van Tarraborelli. Het was een heel raar gedoe met postwissels. Zodat ze lekker rente konden trekken van de kaartverkoop.
Michael Jackson was stond er niet achter in ieder geval.
Hij gaf zijn deel van de opbrengst aan liefdadigheid.
Michael Jackson's speak at a pree conference on 5th July 1984
"We're beginning our tour tomorrow and I wanted to talk to you about something of great concern to me. We've worked a long time to make this show the best it can be. But we know a lot of kids are having trouble getting tickets. The other day I got a letter from a girl in Texas named Ladonna Jones. She'd been saving her money from odd jobs to buy a ticket, but with the current tour system, she'd have to buy four tickets and she couldn't afford that. So, I've asked our promoter to work out a new way of distributing tickets, a way that no longer requires a $120.00 money order. There has also been a lot of talk about the promoter holding money for tickets that didn't sell. I've asked our promoter to end the mail order ticket system as soon as possible so that no one will pay money unless they get a ticket. Finally, and most importantly, there's something else I am going to announce today. I want you to know that when I first agreed to tour, I decided to donate all the money I make from our performances to charity."
bron:http://www.michaeljacksonforsale.com/html/Tours-Victory.htm
Die schulden is hij nu wel uit..alleen heeft hij er zelf geen zak meer aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
hij had misschien beter het geld zelf kunnen houden, voor z'n schuld![]()
nah, z'n schuld kwam meer door z'n gigantische bedrag aan uitgaven (vond het echt grappig om te zien dat hij zo'n winkel met schilderijen/vazen etc.. voor meer dan de helft had opgekocht)
't Wordt wel goed bekeken. Oprah.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:
Jeumig wat is hij daar griezelig dunquote:
en zingt ie valsquote:Op donderdag 17 september 2009 01:46 schreef JX het volgende:
[..]
Jeumig wat is hij daar griezelig dun![]()
![]()
En nog geen maand later speelt John Mayer dat op zijn memorial <_<quote:
Je bent een beetje laat, op zn zachts gezegd.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:22 schreef Zapato het volgende:
[..]
Je bent een beetje laat, op zn zachts gezegd.
Verder zingt ie Human Nature toch best goed, heb wel s slechtere versies gehoord. Zn moves zijn wel wat minder inderdaad, en hij is echt absurd dun. Hij weegt 50 kilo ofzo?!
Hij is inderdaad niet aan de dikke kantquote:
Ik zei het nog netjes! ( mompelt.. iets over skelet met zonnebril)quote:Op donderdag 17 september 2009 17:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij is inderdaad niet aan de dikke kant
Inderdaad, goeie vraag!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:54 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom doet 'ie de moonwalk eigenlijk altijd met zijn rechterkant naar het publiek?
misschien kon die het niet met de ander kantquote:Op donderdag 17 september 2009 19:54 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom doet 'ie de moonwalk eigenlijk altijd met zijn rechterkant naar het publiek?
Nou, als ik het beide kanten op kan. Dan kon Michael het ookquote:Op donderdag 17 september 2009 20:32 schreef dollce het volgende:
[..]
misschien kon die het niet met de ander kant
Zal wel een gevoelskwestie zijn, want qua dansen maakt het weinig uit.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:54 schreef Cavalier1 het volgende:
Laat zien!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nou, als ik het beide kanten op kan. Dan kon Michael het ook
haha, misschien ooit eens een keerquote:
Ik kan het ookquote:Op donderdag 17 september 2009 22:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
haha, misschien ooit eens een keer
Ik heb trouwens wel de schoenen én de hoed ervoor![]()
Die move @ 0:10..quote:Op donderdag 17 september 2009 22:25 schreef glashalfvol het volgende:
Voor degene die MJ vals vond zingen kijk eens naar .
Hij zingt zelfs beter dan de Dangerous tour rehearsals.
Wel doet ie een beetje maf bewegen..Zn stem is geweldig IMO![]()
Ook te downloaden : MJ This is it rehearsal - Human Nature
Maar als hij dat op het podium zou doen liggen al die wijven weer in katzwijm net als vroeger.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:06 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Die move @ 0:10..![]()
Volgens mij bedoelde hij met die beweging overigens dat de basgitaar daar wat duidelijker op de voorgrond moest komen.![]()
Hij oogt wel echt mager in dat filmpjequote:Op vrijdag 18 september 2009 00:06 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij met die beweging overigens dat de basgitaar daar wat duidelijker op de voorgrond moest komen.![]()
Er komt een dag dat ik een filmpje plaats.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:07 schreef Rnnz het volgende:
Ik moonwalk jullie er overigens allemaal uit, dus ga het maar niet proberen.
Sluit me er helemaal bij aan geweldig om te zien!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:15 schreef Rnnz het volgende:
Dit soort filmpjes laten overigens wel zien dat hij het gewoon nog had. Niks te oud, niks niet meer kunnen zingen, niks niet meer kunnen dansen. Hij mag dan wel zo stoned als een garnaal zijn geweest, de repetitie filmpjes laten weer zien dat hij nog steeds dat brok talent had.
Ja zoiets zal het best zijn ja!quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:06 schreef Rnnz het volgende:
[..]
I'll moonwalk all up and down yo assquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:07 schreef Rnnz het volgende:
Ik moonwalk jullie er overigens allemaal uit, dus ga het maar niet proberen.
I know the feeling...quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:47 schreef AgeEll het volgende:
denk dat het al gepost was hoor, maar zag het net voor het eerst, echt kippenvel en tranen in mijn ogen. Ik zou het woensdag allemaal meemaken.![]()
gaan evengoed naar londen met de auto, cd wisselaar vol met MJ en gaan.
MJ
Doe ff fotootje danquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:46 schreef mmetje41 het volgende:
IK heb mijn Souvenier Ticket binnen!! Compleet met het Gold Memorial Program!
Ziet er schitterend uit !!!!!
Ik heb wel een foto maar hoe voeg ik die toe dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Doe ff fotootje dan
En: wat een klootzakken ook bij AEG.
Dat ze niet even aangeven dat er een memorialprogram bij zit.
dan had ik er misschien ook wel 1 genomen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:47 schreef mmetje41 het volgende:
Ahhh het lukt niet!!!! Dr Dentz help
Hoe jij dit dan, neem ik de verkeerde code ofzo?quote:
Eddie Murphy - Raw ?!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
I'll moonwalk all up and down yo ass![]()
Thnx - gaat wel lukken idd. Kunnen 10 cd's in, denk dat ik er 7 met MJ vul. Mijn broertje was vorige week bij de O2, maar die lange witte wand die vol stond geschreven hebben ze weggehaald. Ik had gehoopt dat er wel iets zou blijven staan. Ga t toch maar ff checken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
I know the feeling...
Maar veel plezier in Londen! Met MJ muziek in de auto moet het wel lukken
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:46 schreef mmetje41 het volgende:
IK heb mijn Souvenier Ticket binnen!! Compleet met het Gold Memorial Program!
Ziet er schitterend uit !!!!!
haha jaquote:
Ook zijn renditie van She's Out Of My life, echt fucking geniaal. Hij zingt t nog best goed ook, das het erge.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ook zijn renditie van She's Out Of My life, echt fucking geniaal. Hij zingt t nog best goed ook, das het erge.
Ik blijf "Michael wants to party all the time" verstaanquote:
ja iddquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ook zijn renditie van She's Out Of My life, echt fucking geniaal. Hij zingt t nog best goed ook, das het erge.
Dat was een totaal fiascoquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:33 schreef Dynd het volgende:
Weet niet of deze al gepost was, maar hier zingt hij nog vrij recent live, geen playback. Het klinkt niet heel goed vind ik.
Maar ik blijf het prachtig vinden om hem zo tussen al die jongeren te zien staan zingenquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was een totaal fiasco![]()
Volgens Michael deed de microfoon het niet goed
..niet. Afzettersquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:08 schreef Rnnz het volgende:
Ja, ik wil hem ook wel hebben, maar met deze prijs...
Maak je niet druk, ik zie het boek nog wel in de AH terecht komen, moet je wel voldoende air miles hebben...quote:
Dat mag ik hopen. Ik vind de presale prijs evengoed best hoogquote:Op zondag 20 september 2009 00:13 schreef Noax het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik zie het boek nog wel in de AH terecht komen, moet je wel voldoende air miles hebben...
Daar denk ik dus het zelfde over.quote:Op zondag 20 september 2009 00:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Ik vind de presale prijs evengoed best hoog
jeweet dat t met 21 niet beter wordt he. Geldgroei op je rug. Komt alleen maar haar bij.quote:Op zondag 20 september 2009 01:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Daar denk ik dus het zelfde over.
Ook al wil ik het wel graag hebben, het geld groeit me niet op de rug (met 16 jaar, jwt).
quote:Op zondag 20 september 2009 13:09 schreef Zapato het volgende:
[..]
jeweet dat t met 21 niet beter wordt he. Geldgroei op je rug. Komt alleen maar haar bij.
Na de voorverkoop gaat hij het dubbele kosten, $330 dus.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:06 schreef Noax het volgende:
Zit te twijfelen of ik dat opus boek ga halen...
Eigenlijk snap ik de prijs van het boek niet, en al helemaal niet wat het boek na de voorverkoop moet gaan kosten.
En ik weet zeker dat hij het waard gaat zijn!!!!quote:Op zondag 20 september 2009 17:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Na de voorverkoop gaat hij het dubbele kosten, $330 dus.
En "afzetters" valt wel mee: $165 = 113 euro voor een gigantisch boek.
Je ouders ff lief aankijken als vervroegd kerst/Sinterklaaskado ofzo
Die leeftijd ben ik al lang gepasseerd, grapjas.quote:Op zondag 20 september 2009 17:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
ik denk gewoon omdat t kan. De echte fans kunnen m gewoon enigzins goedkoop in de voorverkoop halen en de rest betaalt toch wel. Harde waarheid maar voor shit van mj wordt er toch wel betaald.quote:Op zondag 20 september 2009 23:25 schreef Noax het volgende:
[..]
Die leeftijd ben ik al lang gepasseerd, grapjas.
Mijn voorkeur gaat vooral uit naar foto's van Michael Jackson uit begin jaren 80.
Via Ebay schaf ik meer dan regelmatig mooie spullen aan.
Geld is hier het probleem niet, maar vertel mij nu eens waarom dit boek na de voorverkoop zoveel moet gaan kosten?
Daarnaast is de huidige prijs ook niet kinderachtig.
Samengevat, wat maakt dit boek zo speciaal?
Chill, die regel over sinterklaar/kerst had ik erbij ge-edit toen ik zag dat er iemand reageerde die 16 was...quote:Op zondag 20 september 2009 23:25 schreef Noax het volgende:
Die leeftijd ben ik al lang gepasseerd, grapjas.
Geld is hier het probleem niet, maar vertel mij nu eens waarom dit boek na de voorverkoop zoveel moet gaan kosten? Daarnaast is de huidige prijs ook niet kinderachtig.
Samengevat, wat maakt dit boek zo speciaal?
Scherpquote:
Moonwalk is in een aantal landen al opnieuw uitgebracht. Best kans dat ze dat hier ook gaan doen.quote:Op maandag 21 september 2009 15:00 schreef MervinMinky het volgende:
Ik wil graag het boek Moonwalk kopen via Marktplaats maar zoals Zapato zegt is de prijs gestegen van het boek tot absurde hoogtes, voordat ie stierf zag ik hem voor een paar tientjes staan nu willen sommigen minstens 50 euro ervoor![]()
deed jij met 16 nog 'echt' aan sinterklaas dan?quote:Op maandag 21 september 2009 01:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Chill, die regel over sinterklaar/kerst had ik erbij ge-edit toen ik zag dat er iemand reageerde die 16 was...
Wat maakt dit boek zo bijzonder?
- groot formaat (33 x 45cm pagina's)
- dik papier, 200gram, 12 kilo boek
- nooit gepubliceerde foto's
- leer, handgebonden cover
- in doos met handschoenen geleverd
- "Limited": eenmalige print
Oftewel: kwaliteit
Moet wel zeggen dat ik dit soort boeken sowieso cool vind: van die complete overzichten, heb ook Beatles Anthology, According to Rolling Stones en die Cruijff en van Hanegem joekels van de Buitenspelers. Die waren rond de 60 euro volgens mij en nog wel ff wat minder mooi dan die Opus eruit ziet, als de preview klopt![]()
Previewfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan Sinterklaas doen doe je als dat uitkomt. Oudersquote:Op maandag 21 september 2009 15:53 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
deed jij met 16 nog 'echt' aan sinterklaas dan?![]()
begint het om half 7?quote:Op maandag 21 september 2009 18:05 schreef DrDentz het volgende:
Zometeen bij EénVandaag op Nederland 1 de kok van MJ..
thanksquote:
Wat een fuckin gejank joh...quote:Op maandag 21 september 2009 15:53 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
deed jij met 16 nog 'echt' aan sinterklaas dan?![]()
Njah, morgen maar ff de uitzendingemist kijken. Was t wat?quote:
Nah, niet echt. Ze heeft er haar eigen kookprogramma en best-seller boek aan overgehouden, waaraan hulde.quote:Op maandag 21 september 2009 18:51 schreef Zapato het volgende:
[..]
Njah, morgen maar ff de uitzendingemist kijken. Was t wat?
quote:Op maandag 21 september 2009 18:39 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wat een fuckin gejank joh...
Kerst, sinterklaas, who gives a flying fuck,ik zie alleen een reden om een gratis MJ Opus op de kop te tikken
Je weet dat het een e-book is?quote:Op maandag 21 september 2009 19:27 schreef Noax het volgende:
Thnx voor alle hulp/info, matthijst, Zapato en MervinMinky .
Check deze link eens, MervinMinky:
LinK
Haha het is inderdaad waar ja, heb die zo kunnen downloaden in e-Book formaat, maar het blijft specialer om the real deal te hebben dus zal verder zoeken.quote:Op maandag 21 september 2009 19:43 schreef matthijst het volgende:
Ebook kan je ook googlen. Bijvoorbeeld: 1988-04-05_MichaelJackson-Moonwalk.doc
http://www.amazon.co.uk/Moonwalk-Michael-Jackson/dp/0434020273/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1253569437&sr=8-1quote:Op maandag 21 september 2009 23:40 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Haha het is inderdaad waar ja, heb die zo kunnen downloaden in e-Book formaat, maar het blijft specialer om the real deal te hebben dus zal verder zoeken.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef Zapato het volgende:
Smokey Robinson's Who's Lovin You, live. Michael zingt de blues, en lawd, oh lawd, "..I may be young, but I know what this is all about.."
Kippevel.
Oh 113 euro maarquote:Op zondag 20 september 2009 17:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Krijg ernstig veel zin in de film en de dvd. Volgens mij wordt t echt bijzonder.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:26 schreef mmetje41 het volgende:
Kreeg ik zojuist doorgestuurd....
Dat is inderdaad echte uitmelkerij...quote:Op donderdag 24 september 2009 18:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Sony gaat nog meer uitmelken![]()
http://www.amazon.co.uk/Blood-Dancefloor-Invincible-Michael-Jackson/dp/B002MXNO8S/ref=sr_1_126?ie=UTF8&s=music&qid=1253810748&sr=1-126
http://www.amazon.co.uk/Bad-Dangerous-Michael-Jackson/dp/B002MXNO8I/ref=sr_1_109?ie=UTF8&s=music&qid=1253810842&sr=1-109
Ze hebben toch niet voor niets laatst The Collection uitgebracht?
Ik sta dan hier in de rij bij de Utopolis in Almerequote:Op donderdag 24 september 2009 19:28 schreef MervinMinky het volgende:
Zaterdagnacht om 0.01 sta ik bij de kassa van de Pathé Eindhoven om mijn kaartje voor de film This Is It te bemachtigenFilm draait in de herfstvakantie dus hele week tijd ervan te genieten.
Om 0.01 zal het niet echt verdomd druk zijn denk ikquote:Op donderdag 24 september 2009 19:57 schreef Rnnz het volgende:
Denken jullie echt dat het zo druk zal worden?
Ik denk dat ik zondag gewoon opbel en kaarten reserveer. Precies hetzelfde toch, maar niet zo'n moeite?
Link naar je site?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Oh, ik heb over die film een mailtje gehad van Luxor Deventer. Omdat ik een tijd geleden een website over MJ had opgezet kan ik voor de leden daarvan 10 kaarten voor de première verloten als ik ze er allemaal over email. Ik ben er zelf niet echt geïnteresseerd in.. ik bedoel.. 5 uur in de ochtend in de bioscoop zitten. Er zitten dansers en een ontbijt bij, dus dan zit je gezellig tussen wat creepy MJ-fans en lookalikes. Volgens mij heeft mijn site geen 10 leden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |