Tja, ik baal zeker van het zien van die trailers. Ziet er allemaal zo gaaf uit en dat je zoiets dus niet meer kan meemaken, zo jammerquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:43 schreef Rnnz het volgende:
Nieuwe commercial waarin je Michael Billie Jean hoort zingen:
Als ik al die trailers zie kun je toch haast wel concluderen dat hij er zin in had en het zeker wel aan kon.![]()
Why did you leave us Michael..
Jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, ik baal zeker van het zien van die trailers. Ziet er allemaal zo gaaf uit en dat je zoiets dus niet meer kan meemaken, zo jammer
Volgens mij heeft hij ook wel wat laten verbouwen net voor de concertreeks.quote:
Final make-over? Dat klinkt wel écht als tabloidzooi.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:43 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook wel wat laten verbouwen net voor de concertreeks.
Dacht er ook iets over te hebben gelezen. Een of andere 'final make-over'.
Klopt, maar ik zou het niet heel raar vinden. Aangezien Michael zelf ook al was overgegaan op de krullen zal hij vast ook wel hebben geweten dat hij een beetje goed voor de dag moest komen.quote:Op woensdag 16 september 2009 02:41 schreef Zapato het volgende:
[..]
Final make-over? Dat klinkt wel écht als tabloidzooi.
Billie Jean klinkt niet onaardig in ieder geval. Maar met een vaste microfoon?! Mag hopen dat dat voor de rehearsels is geweest, want anders is t heiligschennis.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, ik baal zeker van het zien van die trailers. Ziet er allemaal zo gaaf uit en dat je zoiets dus niet meer kan meemaken, zo jammer
quote:
Wat lief he!quote:Op woensdag 16 september 2009 15:48 schreef quirina het volgende:
[..]
O ja die mensen waren pissig dat die kaarten te duur waren. Ik had het gelezen in dat boek Van Tarraborelli. Het was een heel raar gedoe met postwissels. Zodat ze lekker rente konden trekken van de kaartverkoop.
Michael Jackson was stond er niet achter in ieder geval.
Hij gaf zijn deel van de opbrengst aan liefdadigheid.
Michael Jackson's speak at a pree conference on 5th July 1984
"We're beginning our tour tomorrow and I wanted to talk to you about something of great concern to me. We've worked a long time to make this show the best it can be. But we know a lot of kids are having trouble getting tickets. The other day I got a letter from a girl in Texas named Ladonna Jones. She'd been saving her money from odd jobs to buy a ticket, but with the current tour system, she'd have to buy four tickets and she couldn't afford that. So, I've asked our promoter to work out a new way of distributing tickets, a way that no longer requires a $120.00 money order. There has also been a lot of talk about the promoter holding money for tickets that didn't sell. I've asked our promoter to end the mail order ticket system as soon as possible so that no one will pay money unless they get a ticket. Finally, and most importantly, there's something else I am going to announce today. I want you to know that when I first agreed to tour, I decided to donate all the money I make from our performances to charity."
bron:http://www.michaeljacksonforsale.com/html/Tours-Victory.htm
Mooie titel. Why why in godsnaam bij Oprah?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef veuvje het volgende:
De roddel gaat dat er een tweede trailer van This is It in premiere gaat bij Oprah `Why why` heet hij!
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mooie titel. Why why in godsnaam bij Oprah?
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
hij had misschien beter het geld zelf kunnen houden, voor z'n schuldquote:Op woensdag 16 september 2009 15:48 schreef quirina het volgende:
[..]
O ja die mensen waren pissig dat die kaarten te duur waren. Ik had het gelezen in dat boek Van Tarraborelli. Het was een heel raar gedoe met postwissels. Zodat ze lekker rente konden trekken van de kaartverkoop.
Michael Jackson was stond er niet achter in ieder geval.
Hij gaf zijn deel van de opbrengst aan liefdadigheid.
Michael Jackson's speak at a pree conference on 5th July 1984
"We're beginning our tour tomorrow and I wanted to talk to you about something of great concern to me. We've worked a long time to make this show the best it can be. But we know a lot of kids are having trouble getting tickets. The other day I got a letter from a girl in Texas named Ladonna Jones. She'd been saving her money from odd jobs to buy a ticket, but with the current tour system, she'd have to buy four tickets and she couldn't afford that. So, I've asked our promoter to work out a new way of distributing tickets, a way that no longer requires a $120.00 money order. There has also been a lot of talk about the promoter holding money for tickets that didn't sell. I've asked our promoter to end the mail order ticket system as soon as possible so that no one will pay money unless they get a ticket. Finally, and most importantly, there's something else I am going to announce today. I want you to know that when I first agreed to tour, I decided to donate all the money I make from our performances to charity."
bron:http://www.michaeljacksonforsale.com/html/Tours-Victory.htm
Die schulden is hij nu wel uit..alleen heeft hij er zelf geen zak meer aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
hij had misschien beter het geld zelf kunnen houden, voor z'n schuld![]()
nah, z'n schuld kwam meer door z'n gigantische bedrag aan uitgaven (vond het echt grappig om te zien dat hij zo'n winkel met schilderijen/vazen etc.. voor meer dan de helft had opgekocht)
't Wordt wel goed bekeken. Oprah.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:
Jeumig wat is hij daar griezelig dunquote:
en zingt ie valsquote:Op donderdag 17 september 2009 01:46 schreef JX het volgende:
[..]
Jeumig wat is hij daar griezelig dun![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |