quote:
ziet er gaaf uit!quote:Op maandag 14 september 2009 13:06 schreef peeet1 het volgende:
This Is It(new Movie Trailer 13-9-2009) Michael Jackson
Denk het niet hoor, alleen verlaagd opnieuw ingezongen.quote:
Uhm, achtergronddansertje?quote:Op maandag 14 september 2009 17:57 schreef DrDentz het volgende:
Toch een mooie sprong voor een 50-jarige
quote:Op maandag 14 september 2009 18:51 schreef DrDentz het volgende:
Kijk hoe hij meteen naar z'n haar grijpt om z'n pruikje op te houden
Gastquote:Op maandag 14 september 2009 18:51 schreef DrDentz het volgende:
Kijk hoe hij meteen naar z'n haar grijpt om z'n pruikje op te houden
Wat is dit nou weer voor rare, ongenuanceerde, generaliserende opmerking?quote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef mimi285 het volgende:
waarom denken mensen toch altijd zoveel te weten over andere mensen?
we mogen zo graag oordelen... het feit.. is..we weten eigenlijk niks over die man!!
niemand van ons kende hem persoonlijk...
als iemand er een beetje anders uitziet moeten we ook gelijk met zijn alleen iets vuils verzinnen...ongelooflijk wat een zeurvolk zijn we...
ongenuanceerd?..hmm is dat niet wat we in nederland eindelijk eens moeten doen?quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare, ongenuanceerde, generaliserende opmerking?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef matthijst het volgende:
Die is aan het dementeren denk ik. Of aan de crack. Of beide.
Zwetst de laatste tijd wel vaker vaag die kerel.
hahaah ja das dan wel weer waar...quote:Op maandag 14 september 2009 23:31 schreef veuvje het volgende:
[..]
![]()
En ach jongens laten we ons lekker bezig gaan houden met de film toch dat ziet er heel goed uit!
Maar ja we blijven Hollanders he die moeten altijd wat te zeiken hebben
Hoe bizar is dat om te lezen eigenlijk nu hij steekt hem gewoon lekker een mes in zijn rug en niet zo een kleintje ook nog!!!quote:Op maandag 14 september 2009 23:36 schreef JX het volgende:
Quincy Jones, wtfIs die seniel aan het raken ofzo? Klinkt als een bittere oude zeur. Zeker jaloers ofzo
Ahh Amazing!!!!quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef matthijst het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen hem ueberhaupt "kenden"...
Als je Joe en Jermaine ziet krijg je nou niet het idee dat dat z'n beste maatjes waren.
Janet had hem bij Oprah al twee jaar niet gezien, dus tis niet dat die zo dik was met 'm.
Misschien z'n moeder, maar hoe vaak zou hij die de afgelopen jaren nog gezien hebben.
Zelfs bij zijn kinderen kun je je afvragen hoeveel die nou van hem "wisten": Paris is 11, die kijkt toch ook TV en heeft internet zou je denken... drugs moet je op je 11e toch wel van gehoord hebben. Hoe houden ze zo'n verslaving dan verborgen voor die koters... Dat valt toch op, dat er steeds zon dokter blijft slapen en papa wel erg duf is elke ochtend....
Briljant!quote:Op maandag 14 september 2009 21:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De trailer in 1080p:
http://rapidshare.com/files/279855218/9873493287234_1080p.mov
Lijkt me wel. Thuis ook gevallen? Misschien uit het reuzenrad ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die val waarover hij sprak zou dat dan tijdens MJ & Friends Munich geweest zijn in 1999?
Was al gepostquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:39 schreef peeet1 het volgende:
di 15 sep 2009, 14:40
Michael Jackson: 'Ik was verslaafd aan pijnstillers'
http://www.telegraaf.nl/p(...)tillers__.html?p=4,1
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:39 schreef peeet1 het volgende:
di 15 sep 2009, 14:40
Michael Jackson: 'Ik was verslaafd aan pijnstillers'
http://www.telegraaf.nl/p(...)tillers__.html?p=4,1
Tja, ik baal zeker van het zien van die trailers. Ziet er allemaal zo gaaf uit en dat je zoiets dus niet meer kan meemaken, zo jammerquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:43 schreef Rnnz het volgende:
Nieuwe commercial waarin je Michael Billie Jean hoort zingen:
Als ik al die trailers zie kun je toch haast wel concluderen dat hij er zin in had en het zeker wel aan kon.![]()
Why did you leave us Michael..
Jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, ik baal zeker van het zien van die trailers. Ziet er allemaal zo gaaf uit en dat je zoiets dus niet meer kan meemaken, zo jammer
Volgens mij heeft hij ook wel wat laten verbouwen net voor de concertreeks.quote:
Final make-over? Dat klinkt wel écht als tabloidzooi.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:43 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook wel wat laten verbouwen net voor de concertreeks.
Dacht er ook iets over te hebben gelezen. Een of andere 'final make-over'.
Klopt, maar ik zou het niet heel raar vinden. Aangezien Michael zelf ook al was overgegaan op de krullen zal hij vast ook wel hebben geweten dat hij een beetje goed voor de dag moest komen.quote:Op woensdag 16 september 2009 02:41 schreef Zapato het volgende:
[..]
Final make-over? Dat klinkt wel écht als tabloidzooi.
Billie Jean klinkt niet onaardig in ieder geval. Maar met een vaste microfoon?! Mag hopen dat dat voor de rehearsels is geweest, want anders is t heiligschennis.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, ik baal zeker van het zien van die trailers. Ziet er allemaal zo gaaf uit en dat je zoiets dus niet meer kan meemaken, zo jammer
quote:
Wat lief he!quote:Op woensdag 16 september 2009 15:48 schreef quirina het volgende:
[..]
O ja die mensen waren pissig dat die kaarten te duur waren. Ik had het gelezen in dat boek Van Tarraborelli. Het was een heel raar gedoe met postwissels. Zodat ze lekker rente konden trekken van de kaartverkoop.
Michael Jackson was stond er niet achter in ieder geval.
Hij gaf zijn deel van de opbrengst aan liefdadigheid.
Michael Jackson's speak at a pree conference on 5th July 1984
"We're beginning our tour tomorrow and I wanted to talk to you about something of great concern to me. We've worked a long time to make this show the best it can be. But we know a lot of kids are having trouble getting tickets. The other day I got a letter from a girl in Texas named Ladonna Jones. She'd been saving her money from odd jobs to buy a ticket, but with the current tour system, she'd have to buy four tickets and she couldn't afford that. So, I've asked our promoter to work out a new way of distributing tickets, a way that no longer requires a $120.00 money order. There has also been a lot of talk about the promoter holding money for tickets that didn't sell. I've asked our promoter to end the mail order ticket system as soon as possible so that no one will pay money unless they get a ticket. Finally, and most importantly, there's something else I am going to announce today. I want you to know that when I first agreed to tour, I decided to donate all the money I make from our performances to charity."
bron:http://www.michaeljacksonforsale.com/html/Tours-Victory.htm
Mooie titel. Why why in godsnaam bij Oprah?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef veuvje het volgende:
De roddel gaat dat er een tweede trailer van This is It in premiere gaat bij Oprah `Why why` heet hij!
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mooie titel. Why why in godsnaam bij Oprah?
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
hij had misschien beter het geld zelf kunnen houden, voor z'n schuldquote:Op woensdag 16 september 2009 15:48 schreef quirina het volgende:
[..]
O ja die mensen waren pissig dat die kaarten te duur waren. Ik had het gelezen in dat boek Van Tarraborelli. Het was een heel raar gedoe met postwissels. Zodat ze lekker rente konden trekken van de kaartverkoop.
Michael Jackson was stond er niet achter in ieder geval.
Hij gaf zijn deel van de opbrengst aan liefdadigheid.
Michael Jackson's speak at a pree conference on 5th July 1984
"We're beginning our tour tomorrow and I wanted to talk to you about something of great concern to me. We've worked a long time to make this show the best it can be. But we know a lot of kids are having trouble getting tickets. The other day I got a letter from a girl in Texas named Ladonna Jones. She'd been saving her money from odd jobs to buy a ticket, but with the current tour system, she'd have to buy four tickets and she couldn't afford that. So, I've asked our promoter to work out a new way of distributing tickets, a way that no longer requires a $120.00 money order. There has also been a lot of talk about the promoter holding money for tickets that didn't sell. I've asked our promoter to end the mail order ticket system as soon as possible so that no one will pay money unless they get a ticket. Finally, and most importantly, there's something else I am going to announce today. I want you to know that when I first agreed to tour, I decided to donate all the money I make from our performances to charity."
bron:http://www.michaeljacksonforsale.com/html/Tours-Victory.htm
Die schulden is hij nu wel uit..alleen heeft hij er zelf geen zak meer aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
hij had misschien beter het geld zelf kunnen houden, voor z'n schuld![]()
nah, z'n schuld kwam meer door z'n gigantische bedrag aan uitgaven (vond het echt grappig om te zien dat hij zo'n winkel met schilderijen/vazen etc.. voor meer dan de helft had opgekocht)
't Wordt wel goed bekeken. Oprah.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:
Jeumig wat is hij daar griezelig dunquote:
en zingt ie valsquote:Op donderdag 17 september 2009 01:46 schreef JX het volgende:
[..]
Jeumig wat is hij daar griezelig dun![]()
![]()
En nog geen maand later speelt John Mayer dat op zijn memorial <_<quote:
Je bent een beetje laat, op zn zachts gezegd.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:22 schreef Zapato het volgende:
[..]
Je bent een beetje laat, op zn zachts gezegd.
Verder zingt ie Human Nature toch best goed, heb wel s slechtere versies gehoord. Zn moves zijn wel wat minder inderdaad, en hij is echt absurd dun. Hij weegt 50 kilo ofzo?!
Hij is inderdaad niet aan de dikke kantquote:
Ik zei het nog netjes! ( mompelt.. iets over skelet met zonnebril)quote:Op donderdag 17 september 2009 17:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij is inderdaad niet aan de dikke kant
Inderdaad, goeie vraag!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:54 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom doet 'ie de moonwalk eigenlijk altijd met zijn rechterkant naar het publiek?
misschien kon die het niet met de ander kantquote:Op donderdag 17 september 2009 19:54 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom doet 'ie de moonwalk eigenlijk altijd met zijn rechterkant naar het publiek?
Nou, als ik het beide kanten op kan. Dan kon Michael het ookquote:Op donderdag 17 september 2009 20:32 schreef dollce het volgende:
[..]
misschien kon die het niet met de ander kant
Zal wel een gevoelskwestie zijn, want qua dansen maakt het weinig uit.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:54 schreef Cavalier1 het volgende:
Laat zien!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nou, als ik het beide kanten op kan. Dan kon Michael het ook
haha, misschien ooit eens een keerquote:
Ik kan het ookquote:Op donderdag 17 september 2009 22:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
haha, misschien ooit eens een keer
Ik heb trouwens wel de schoenen én de hoed ervoor![]()
Die move @ 0:10..quote:Op donderdag 17 september 2009 22:25 schreef glashalfvol het volgende:
Voor degene die MJ vals vond zingen kijk eens naar .
Hij zingt zelfs beter dan de Dangerous tour rehearsals.
Wel doet ie een beetje maf bewegen..Zn stem is geweldig IMO![]()
Ook te downloaden : MJ This is it rehearsal - Human Nature
Maar als hij dat op het podium zou doen liggen al die wijven weer in katzwijm net als vroeger.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:06 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Die move @ 0:10..![]()
Volgens mij bedoelde hij met die beweging overigens dat de basgitaar daar wat duidelijker op de voorgrond moest komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |