En nog geen maand later speelt John Mayer dat op zijn memorial <_<quote:
Je bent een beetje laat, op zn zachts gezegd.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:22 schreef Zapato het volgende:
[..]
Je bent een beetje laat, op zn zachts gezegd.
Verder zingt ie Human Nature toch best goed, heb wel s slechtere versies gehoord. Zn moves zijn wel wat minder inderdaad, en hij is echt absurd dun. Hij weegt 50 kilo ofzo?!
Hij is inderdaad niet aan de dikke kantquote:
Ik zei het nog netjes! ( mompelt.. iets over skelet met zonnebril)quote:Op donderdag 17 september 2009 17:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij is inderdaad niet aan de dikke kant
Inderdaad, goeie vraag!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:54 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom doet 'ie de moonwalk eigenlijk altijd met zijn rechterkant naar het publiek?
misschien kon die het niet met de ander kantquote:Op donderdag 17 september 2009 19:54 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom doet 'ie de moonwalk eigenlijk altijd met zijn rechterkant naar het publiek?
Nou, als ik het beide kanten op kan. Dan kon Michael het ookquote:Op donderdag 17 september 2009 20:32 schreef dollce het volgende:
[..]
misschien kon die het niet met de ander kant
Zal wel een gevoelskwestie zijn, want qua dansen maakt het weinig uit.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:54 schreef Cavalier1 het volgende:
Laat zien!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nou, als ik het beide kanten op kan. Dan kon Michael het ook
haha, misschien ooit eens een keerquote:
Ik kan het ookquote:Op donderdag 17 september 2009 22:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
haha, misschien ooit eens een keer
Ik heb trouwens wel de schoenen én de hoed ervoor![]()
Die move @ 0:10..quote:Op donderdag 17 september 2009 22:25 schreef glashalfvol het volgende:
Voor degene die MJ vals vond zingen kijk eens naar .
Hij zingt zelfs beter dan de Dangerous tour rehearsals.
Wel doet ie een beetje maf bewegen..Zn stem is geweldig IMO![]()
Ook te downloaden : MJ This is it rehearsal - Human Nature
Maar als hij dat op het podium zou doen liggen al die wijven weer in katzwijm net als vroeger.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:06 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Die move @ 0:10..![]()
Volgens mij bedoelde hij met die beweging overigens dat de basgitaar daar wat duidelijker op de voorgrond moest komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |