Wat is dit nou weer voor rare, ongenuanceerde, generaliserende opmerking?quote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef mimi285 het volgende:
waarom denken mensen toch altijd zoveel te weten over andere mensen?
we mogen zo graag oordelen... het feit.. is..we weten eigenlijk niks over die man!!
niemand van ons kende hem persoonlijk...
als iemand er een beetje anders uitziet moeten we ook gelijk met zijn alleen iets vuils verzinnen...ongelooflijk wat een zeurvolk zijn we...
ongenuanceerd?..hmm is dat niet wat we in nederland eindelijk eens moeten doen?quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare, ongenuanceerde, generaliserende opmerking?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef matthijst het volgende:
Die is aan het dementeren denk ik. Of aan de crack. Of beide.
Zwetst de laatste tijd wel vaker vaag die kerel.
hahaah ja das dan wel weer waar...quote:Op maandag 14 september 2009 23:31 schreef veuvje het volgende:
[..]
![]()
En ach jongens laten we ons lekker bezig gaan houden met de film toch dat ziet er heel goed uit!
Maar ja we blijven Hollanders he die moeten altijd wat te zeiken hebben
Hoe bizar is dat om te lezen eigenlijk nu hij steekt hem gewoon lekker een mes in zijn rug en niet zo een kleintje ook nog!!!quote:Op maandag 14 september 2009 23:36 schreef JX het volgende:
Quincy Jones, wtfIs die seniel aan het raken ofzo? Klinkt als een bittere oude zeur. Zeker jaloers ofzo
Ahh Amazing!!!!quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef matthijst het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen hem ueberhaupt "kenden"...
Als je Joe en Jermaine ziet krijg je nou niet het idee dat dat z'n beste maatjes waren.
Janet had hem bij Oprah al twee jaar niet gezien, dus tis niet dat die zo dik was met 'm.
Misschien z'n moeder, maar hoe vaak zou hij die de afgelopen jaren nog gezien hebben.
Zelfs bij zijn kinderen kun je je afvragen hoeveel die nou van hem "wisten": Paris is 11, die kijkt toch ook TV en heeft internet zou je denken... drugs moet je op je 11e toch wel van gehoord hebben. Hoe houden ze zo'n verslaving dan verborgen voor die koters... Dat valt toch op, dat er steeds zon dokter blijft slapen en papa wel erg duf is elke ochtend....
Briljant!quote:Op maandag 14 september 2009 21:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De trailer in 1080p:
http://rapidshare.com/files/279855218/9873493287234_1080p.mov
Lijkt me wel. Thuis ook gevallen? Misschien uit het reuzenrad ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die val waarover hij sprak zou dat dan tijdens MJ & Friends Munich geweest zijn in 1999?
Was al gepostquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:39 schreef peeet1 het volgende:
di 15 sep 2009, 14:40
Michael Jackson: 'Ik was verslaafd aan pijnstillers'
http://www.telegraaf.nl/p(...)tillers__.html?p=4,1
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:39 schreef peeet1 het volgende:
di 15 sep 2009, 14:40
Michael Jackson: 'Ik was verslaafd aan pijnstillers'
http://www.telegraaf.nl/p(...)tillers__.html?p=4,1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |