Hij oogt wel echt mager in dat filmpjequote:Op vrijdag 18 september 2009 00:06 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Die move @ 0:10..![]()
Volgens mij bedoelde hij met die beweging overigens dat de basgitaar daar wat duidelijker op de voorgrond moest komen.![]()
Er komt een dag dat ik een filmpje plaats.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:07 schreef Rnnz het volgende:
Ik moonwalk jullie er overigens allemaal uit, dus ga het maar niet proberen.
Sluit me er helemaal bij aan geweldig om te zien!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:15 schreef Rnnz het volgende:
Dit soort filmpjes laten overigens wel zien dat hij het gewoon nog had. Niks te oud, niks niet meer kunnen zingen, niks niet meer kunnen dansen. Hij mag dan wel zo stoned als een garnaal zijn geweest, de repetitie filmpjes laten weer zien dat hij nog steeds dat brok talent had.
Ja zoiets zal het best zijn ja!quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:06 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Die move @ 0:10..![]()
Volgens mij bedoelde hij met die beweging overigens dat de basgitaar daar wat duidelijker op de voorgrond moest komen.![]()
I'll moonwalk all up and down yo assquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:07 schreef Rnnz het volgende:
Ik moonwalk jullie er overigens allemaal uit, dus ga het maar niet proberen.
I know the feeling...quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:47 schreef AgeEll het volgende:
denk dat het al gepost was hoor, maar zag het net voor het eerst, echt kippenvel en tranen in mijn ogen. Ik zou het woensdag allemaal meemaken.![]()
gaan evengoed naar londen met de auto, cd wisselaar vol met MJ en gaan.
MJ
Doe ff fotootje danquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:46 schreef mmetje41 het volgende:
IK heb mijn Souvenier Ticket binnen!! Compleet met het Gold Memorial Program!
Ziet er schitterend uit !!!!!
Ik heb wel een foto maar hoe voeg ik die toe dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Doe ff fotootje dan
En: wat een klootzakken ook bij AEG.
Dat ze niet even aangeven dat er een memorialprogram bij zit.
dan had ik er misschien ook wel 1 genomen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:47 schreef mmetje41 het volgende:
Ahhh het lukt niet!!!! Dr Dentz help
Hoe jij dit dan, neem ik de verkeerde code ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |