Hoe was je college? Dat was toch van die uhhh iet wat vreemde meneert?quote:
Die we gister ook hadden iddquote:Op donderdag 10 september 2009 01:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe was je college? Dat was toch van die uhhh iet wat vreemde meneert?
Ik had je ook niet meer gezien maar ja ik was ook een kwartiertje te laat of zoiets. En we mochten ook een kwartiertje eerder weg!quote:Op donderdag 10 september 2009 01:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Die we gister ook hadden iddwas leuk
weer niet opgelet enzo
relaxquote:Op donderdag 10 september 2009 01:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had je ook niet meer gezien maar ja ik was ook een kwartiertje te laat of zoiets. En we mochten ook een kwartiertje eerder weg!
Is wel een toffe ventquote:
Ik ook voor mijn andere studie niet!quote:
jawel! ga zo slapenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook voor mijn andere studie niet!![]()
Heb je morgenvroeg geen colleges?
Ja zit gewoon met je tochtige flamoes te webcam seksen met albert-jan de tweedejaars Geschiedkundige knaap!quote:Op donderdag 10 september 2009 01:43 schreef Californium het volgende:
[..]
jawel! ga zo slapenmaar zit zo lekker te chatten
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja zit gewoon met je tochtige flamoes te webcam seksen met albert-jan de tweedejaars Geschiedkundige knaap!
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:56 schreef Californium het volgende:
sssssttttt D_K!
IK ben gewoon heel erg verliefd![]()
je weetz.... En en en en jah... royal sadness
.... heb al 3 dagen geen college meer gevolgd omdat ik elke keer weg droom
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I knowquote:
Dat laatste kan ik me voorstellen! 1 dag ervan zat ik naast je en ik hoor die opmerking van vrouwen wel vaker! Ik zal de volgende keer wel ergens gaan zitten dat je mij niet kan zien.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:56 schreef Californium het volgende:
sssssttttt D_K!
je weetz.... En en en en jah... royal sadness.... heb al 3 dagen geen college meer gevolgd omdat ik elke keer weg droom
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
het komt wel goed, schatje! * aai
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me voorstellen! 1 dag ervan zat ik naast je en ik hoor die opmerking van vrouwen wel vaker! Ik zal de volgende keer wel ergens gaan zitten dat je mij niet kan zien.![]()
En omhoog hijsen die broek van je! Iemand die leert voor Geschiedenis kan nooit een slimme vent zijn
O mijn goed, hij heeft ook nog eens geen smaak en denkt als een wijf?quote:Op donderdag 10 september 2009 02:02 schreef Californium het volgende:
[..]
en tis dat je het zelf zegt! gelukkig is deze kerel wel een slimme kerel, die naar de goede muziek luistert en over heel veel dingen hetzelfde denkt als ik
Whehehehehequote:Op donderdag 10 september 2009 02:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O mijn goed, hij heeft ook nog eens geen smaak en denkt als een wijf?
hij heeft wel smaak (rock en metalquote:Op donderdag 10 september 2009 02:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O mijn goed, hij heeft ook nog eens geen smaak en denkt als een wijf?
weetje dat ik D_K stiekem wel een goeie kerel vindquote:Op donderdag 10 september 2009 02:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehehehe
Maar goed dat jij wél god's gift to women bent
johquote:Op donderdag 10 september 2009 02:04 schreef Californium het volgende:
[..]
weetje dat ik D_K stiekem wel een goeie kerel vind
Dat verklaart dus die tong die ik ineens in mijn oor had!quote:Op donderdag 10 september 2009 02:04 schreef Californium het volgende:
[..]
weetje dat ik D_K stiekem wel een goeie kerel vind
Gast, dat is de algemene manier van begroeten in haar dorp johquote:Op donderdag 10 september 2009 02:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat verklaart dus die tong die ik ineens in mijn oor had!
quote:Op donderdag 10 september 2009 02:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gast, dat is de algemene manier van begroeten in haar dorp joh
Lag je al zo vroeg op bed dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 08:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik kon Coldplay zo ongeveer hier horenmaar ben lekker erdoorheen gaan slapen
Bruine kopquote:
neuh.. maar hoorden de bas rond een uurtje of 10 nog wel geloof ik? En toen ging ik op bedquote:
Idd, ik ben in totaal bijna 3 weken op vakantie geweestquote:Op donderdag 10 september 2009 10:06 schreef royjn het volgende:
[..]
Bruine kop, lekker van de zon genoten?
dat is vroegquote:Op donderdag 10 september 2009 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neuh.. maar hoorden de bas rond een uurtje of 10 nog wel geloof ik? En toen ging ik op bed
2 dagen Coldplayquote:Op donderdag 10 september 2009 16:06 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook dalijk naar coldplay, moet om 10 uur pas werken maarja heb toch een 2 daags backstage bandje
gister moest ik werken dus heb niks van de show gezien eigelijkquote:
Wist niet eens dat er weer een avond was anders was ik wel langs gekomen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:22 schreef IrishBastard het volgende:
Whehe, Moblo en ik gaan zaterdag eerst naar de whiskeyproefavond van Versailles
Dat is mooi meegenomenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gister moest ik werken dus heb niks van de show gezien eigelijk
Doe normaalquote:Op donderdag 10 september 2009 01:56 schreef Californium het volgende:
sssssttttt D_K!
je weetz.... En en en en jah... royal sadness
.... heb al 3 dagen geen college meer gevolgd omdat ik elke keer weg droom
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe komt 't dat je zo laat moet beginnen? Moet je meehelpen afbreken ofzo?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:06 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook dalijk naar coldplay, moet om 10 uur pas werken maarja heb toch een 2 daags backstage bandje
yep, tot 8 uur morgenochtendquote:Op donderdag 10 september 2009 17:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe komt 't dat je zo laat moet beginnen? Moet je meehelpen afbreken ofzo?
voel jij je wel lekkerquote:En over die hoofdwegen die vast staan: je kunt natuurlijk ook gaan fietsen voor die afstand.
heb ik nog dagelijks nachtmerries overquote:Op donderdag 10 september 2009 17:27 schreef LastRequest het volgende:
Hoe kut moet swarmas leven geweest zijn voordat hij zijn rijbewijs haalde?
is nog steeds overdag, tussen 1 en 5quote:Op donderdag 10 september 2009 14:22 schreef IrishBastard het volgende:
Whehe, Moblo en ik gaan zaterdag eerst naar de whiskeyproefavond van Versailles
geen geluidsoverlast? alhoewel, de autos rijden stapvoets voorbij gok ik zoquote:Op donderdag 10 september 2009 19:53 schreef Mikkie het volgende:
Zo, even bijgeslapen op de bank en nu maar eens eten fixen
Valt allemaal mee, de wind staat de goede kant op denk ikquote:Op donderdag 10 september 2009 19:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen geluidsoverlast? alhoewel, de autos rijden stapvoets voorbij gok ik zo?
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef SLP_ het volgende:
omg zo erg. op het werk kwam een leraar langs bij de infobalie. nja ik deed gewoon normaal aardig enz. toen later stonden een collega en ik te roddelen over hem, en toen stond ie opeens 5 meter achter onsik dacht dat ie allang weg was. ooh ik schaam me dood hoop echt dat ie het niet door had
en wij kunnen hier in Dukenburg de liedjes herkennenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Valt allemaal mee, de wind staat de goede kant op denk ik
oh ja, ik vergeet dat steedsquote:Op donderdag 10 september 2009 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is nog steeds overdag, tussen 1 en 5
Was best gezellig tochquote:Op donderdag 10 september 2009 22:18 schreef Mikkie het volgende:
Feli Yashi
Ik twijfel of ik dadelijk nog even naar 'n feestje ga. Ben eigenlijk gaar maar vind 't nog wel gezellig om even 'n pilsje te gaan drinken. En morgenavond kan ik alsnog thuis zitten. Maar ja, m'n bed lonkt ook
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga zo weer college skippen. Net even de sheets doorgenomen en alles is bekend, dan ga ik daar mn tijd niet zitten verdoen. Ga zo wel wat opdrachten ervoor maken ofzo, in de tijd waarin ik normaal in college zou zitten. Hoezo efficiënt
yay! ik ben rijk!quote:REFERENCE #: UKL/478593G9/19
EMAIL TICKET #: 112-4540-525-106
This e-mail is to congratulate you as your email address have won you a
cash prize of £715,000.00 in our Online Lottery Sweepstakes Promotion held
in London Sept 2009. To file your claims, contact;
Agent: Mr. Adams Bradford
E-mail: uknl.verificationdept09@hotmail.co.uk
Tell:(+44)703-590-1588
Note: You are required to tender your Full Name(s) & Reference # (same as
above) Full Address, Country Of Residence, Occupation, Age, Sex, Telephone
Number to the claims agent, via email for a valid response.
Congratulations
from all members and staffs of this program. Thank you for being a part of
this online lottery promotion.
Will you marry me?quote:
Ik denk dat iemand je voor is...quote:
Dan is er een grote whiskey festival?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat had jij nou gister over Leiden?
èn je hebt er al zo weinigquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga zo weer college skippen. Net even de sheets doorgenomen en alles is bekend, dan ga ik daar mn tijd niet zitten verdoen. Ga zo wel wat opdrachten ervoor maken ofzo, in de tijd waarin ik normaal in college zou zitten. Hoezo efficiënt
Dus omdat het er weinig zijn moet ik gaan? Ik ga naar colleges die nuttig zijn en die iets toevoegen, anders is het tijdverspilling.quote:
Je bent gewoon net zo'n faalbaas student als ondergetekende!quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus omdat het er weinig zijn moet ik gaan? Ik ga naar colleges die nuttig zijn en die iets toevoegen, anders is het tijdverspilling.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent gewoon net zo'n faalbaas student als ondergetekende!
Frustraties denk ik!quote:
Hoe smaken Frankfurters uit Frankfurt zelf?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Terug uit Frankfurt, zakelijke feestjes!
Apfelweinquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niks mis mee, na het feestje nog ff de appelwijn in 't centrum geproeft
.
Mijn huisgenoot zei dat ie daar wel zin in had, dus zijn we aan de slag gegaanquote:
Maar goed dat je huisgenoot geen zin had in wat anders!quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot zei dat ie daar wel zin in had, dus zijn we aan de slag gegaan
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar goed dat je huisgenoot geen zin had in wat anders!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Met hetwasietsmeteenf en yashaaaaaaa die daar samen met -vaduz- nog een hele tijd hebben gepost toen iedereen alweer unbanned was geloof ik. En de FA's die daar nog wel eens meelazen.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar goed dat je huisgenoot geen zin had in wat anders!
mooie foto'squote:Op vrijdag 11 september 2009 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.boston.com/big(...)_september_11th.html
.
Slapen vanavond (in appartement van vriend van me, maar hij is zelf naar Appelpop en slaapt ergens andersquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:14 schreef swarmahoer het volgende:
hoi terug vanuit nijmegen
wat doe je daar?
Heftige foto's!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.boston.com/big(...)_september_11th.html
.
Nouquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Pietje!!!
Wat is dat voor een (flat)gebouw in de buurt van het Goffertpark met die bovenverdieping die 's avonds verkleurt?
Is al gezegd!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik was woensdag dus in Nijmegen vanwege Coldplay en toen we terugliepen naar (wat we dachten) de pendelbussen, kwamen we langs een flat van zo'n 15 verdiepingen, waarvan de bovenste verdieping(en) rood, groen en blauw verkleuren.
Wat is dat voor een gebouw en weet iemand in welke straat het ligt?
2 andere Nijmeegse Fokkers weten het nl. niet
Ja, wat een faalklaas!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:24 schreef swarmahoer het volgende:
wat een prutser die pietjeiedereen kent dat gebouw toch wel
het is IngloUrious Basterdsquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
inglorious basterds was best een grappige film nogaanrader
Ah, miss engels is er ook hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is IngloUrious Basterds
en idd, best vermakelijk
jajaja, mogguhquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:24 schreef swarmahoer het volgende:
wat een prutser die pietjeiedereen kent dat gebouw toch wel
Altijd leuk. Al 'n idee wat het moet gaan worden?quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:37 schreef IrishBastard het volgende:
En totaal onverwachts met een huisgenoot voor een nieuwe auto kijken
Hoezo mag jij dat hopen? Ben je bang dat 'ie 'm weer afschrijft in drie maanden?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Auto voor de huisgenoot, niet voor IB mag ik hopen
Je had ook gewoon naar Cafe Jos kunnen gaan en het whiskey menu kunnen nemen!quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:31 schreef IrishBastard het volgende:
Whiskeyproeverij was wel gezellig, maar echt zo'n ding met 3 tafels, en 30 man. Continu wachten, en dan zelf de informatie lospeuterenNiet helemaal wat ik me voorgesteld had. Wel een stuk of 11 whiskeys geproefd, en behoorlijk kunnen strepen in wat ik vooral niet wil
Maar een tweetal die ik eventueel zou kopen
Ik ben niet ontevreden, want we hebben erg veel verschillende dingen kunnen proeven, dat was tofquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ga mijn verjaardagscadeau nog even verder de grond in boren D_K
nee, wel allemaal lekkere hapjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:52 schreef Mikkie het volgende:
Heeft iedereen hier een leven gekregen ofzo?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:52 schreef Mikkie het volgende:
Heeft iedereen hier een leven gekregen ofzo?
Ik vond het overal niet echt heel druk maar jaquote:Op zondag 13 september 2009 05:08 schreef swarmahoer het volgende:
qbase was echt gaaf, van buren minder druk
Haha wees blij dat ze erkenquote:Op zondag 13 september 2009 08:21 schreef IrishBastard het volgende:
Morrege
Gister te laat op bed, luidruchtige huisgenoten dus niet slapen voor 2 uur, en om fakking half 6 een rookmelder voor m'n kamerdeur die opeens ging piepenIedereen stond daar dus zo met z'n botte kop, in plaats van dat ze 'm even uitzetten
In dit geval wel dusquote:Op zondag 13 september 2009 08:36 schreef royjn het volgende:
[..]
Haha wees blij dat ze erkenDing gaat niets voor niets af.
Ben ik even blij dat ik niet thuis wasquote:Op zondag 13 september 2009 08:21 schreef IrishBastard het volgende:
Morrege
Gister te laat op bed, luidruchtige huisgenoten dus niet slapen voor 2 uur, en om fakking half 6 een rookmelder voor m'n kamerdeur die opeens ging piepenIedereen stond daar dus zo met z'n botte kop, in plaats van dat ze 'm even uitzetten
Ha, jij bent ook al de lul.quote:
Ik ben pas na half elf thuis.quote:
Jouw beurt komt nog welquote:
Je moet niet meer zoveel drinkenquote:Op zondag 13 september 2009 11:50 schreef LastRequest het volgende:
Jeuzes ik ben brak.. ik heb een dikke lip en een snee in m'n voet en amper eten in huis
Wtf heb je gedaanquote:Op zondag 13 september 2009 11:50 schreef LastRequest het volgende:
Jeuzes ik ben brak.. ik heb een dikke lip en een snee in m'n voet en amper eten in huis
Leg anders eens uit wat je hier allemaal bedoelt, of neem ff rustig ademquote:Op zondag 13 september 2009 12:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het internet werkte weer eens nieten we gingen daarop een beetje tekeer.. En nu is die man op oorlogspad.. Mijn laptop zit in het zelfde stopcontact als de pc maar nu is het ineens allemaal niet meer goed.. En we hebben respect voor niks en blabla.. En nu zt hier een gast die al 31 is dat we geen kinderen meer zijn en dat we heus wel respect hebben voor de man maar niet voor alle stomme kinderachtige regels hier..
Dat dusquote:Op zondag 13 september 2009 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leg anders eens uit wat je hier allemaal bedoelt, of neem ff rustig adem
Vrij weinig hoor, gewoon een leuk feestjequote:
Wat die hoer zegt!quote:
Ja dat weet ik niet.. Vast iemand op gaan staan ofzo.. En die dikke lip komt door iemand die wild aan het dansen was en mij per ongeluk voor m'n bek sloegquote:
Te ernstigquote:Op zondag 13 september 2009 14:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet.. Vast iemand op gaan staan ofzo.. En die dikke lip komt door iemand die wild aan het dansen was en mij per ongeluk voor m'n bek sloeg
Sorryquote:Op zondag 13 september 2009 14:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet.. Vast iemand op gaan staan ofzo.. En die dikke lip komt door iemand die wild aan het dansen was en mij per ongeluk voor m'n bek sloeg
Op de een of andere manier geloof ik je nog ookquote:Op zondag 13 september 2009 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is ook mijn staat van opperste extase (als ik aan het dansen ben voornamelijk) wild zwaaiend met elk ledemaat dat geen glas bevat en zo a-ritmisch als mogelijk mijn bovenlijf bewegen in tegengestelde richting. Geen vrouw die dit ritueel kan weerstaan.
quote:Op zondag 13 september 2009 14:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Op de een of andere manier geloof ik je nog ook
Ach voor een dikkerd heb ik best ritme gevoel hoorquote:Op zondag 13 september 2009 14:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Op de een of andere manier geloof ik je nog ook
Mensen die denken, dat met een glas in de hand, een epileptische aanval nadoen dansen isquote:Op zondag 13 september 2009 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is ook mijn staat van opperste extase (als ik aan het dansen ben voornamelijk) wild zwaaiend met elk ledemaat dat geen glas bevat en zo a-ritmisch als mogelijk mijn bovenlijf bewegen in tegengestelde richting. Geen vrouw die dit ritueel kan weerstaan.
Dat dus, jij hebt het helemaal door, blijkbaar kan het ook samengevat in een zin.quote:Op zondag 13 september 2009 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mensen die denken, dat met een glas in de hand, een epileptische aanval nadoen dansen is
Door deze post ging ik jouw beschrijving nog eens teruglezen, en ik vind eigenlijk dat je het verdomd mooi verwoord hebt. Pluim voor jou knulquote:Op zondag 13 september 2009 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat dus, jij hebt het helemaal door, blijkbaar kan het ook samengevat in een zin.
Ow wacht...
Enquote:Op zondag 13 september 2009 16:10 schreef IrishBastard het volgende:
En nu doen we een test, bij hoeveel Fisherman's Friend is het ondraaglijk om ze tegelijk in je mond te laten smelten
neequote:Op zondag 13 september 2009 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Post ze dan.
Foto's waarvan?quote:Op zondag 13 september 2009 20:05 schreef HostiMeister het volgende:
ja hallo, eerst ons lekker maken en dan niet posten
wat? Er staat er 1 op hyves je moet toch mijn profielfoto checkenquote:Op zondag 13 september 2009 20:05 schreef HostiMeister het volgende:
ja hallo, eerst ons lekker maken en dan niet posten
Ja eentje, van jou, dees en een dude... ik verwacht beter materiaal, met wijnflessen enzoquote:Op zondag 13 september 2009 20:11 schreef Californium het volgende:
[..]
wat? Er staat er 1 op hyves je moet toch mijn profielfoto checken![]()
ja! das mijn dudequote:Op zondag 13 september 2009 20:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja eentje, van jou, dees en een dude... ik verwacht beter materiaal, met wijnflessen enzo
Ja? is het nu officieel jouw dude? Gratzquote:Op zondag 13 september 2009 20:13 schreef Californium het volgende:
[..]
ja! das mijn dudedie hint probeerde ik te geven
... maar de rest is erg fout
![]()
Officieel mijn dude nu jahquote:Op zondag 13 september 2009 20:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja? is het nu officieel jouw dude? Gratz
En erg fout, daar hou ik van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik zal je de foute foto msn-en
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
okequote:
quote:Op zondag 13 september 2009 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik zal je de foute foto msn-en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op zondag 13 september 2009 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
En die Rutger von Flippensteyn doet ook Geschiedenis?quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die Rutger von Flippensteyn doet ook Geschiedenis?
En ga eens mijn huiswerk maken en mail het maar ff als je het af hebt!quote:
ay ay sir! maar eerst huiswerkv na mijn andere opleidingquote:Op zondag 13 september 2009 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ga eens mijn huiswerk maken en mail het maar ff als je het af hebt!
Je cursus Nederlands zo te lezen!quote:Op zondag 13 september 2009 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]
ay ay sir! maar eerst huiswerkv na mijn andere opleiding
nou ik hoor het dan wel voor donderdagquote:Op zondag 13 september 2009 20:43 schreef Californium het volgende:
sorry hostimsn faal.... Huiswerk in keuken dan maar
![]()
brr paardenquote:Op zondag 13 september 2009 21:25 schreef Dupje het volgende:
Dagje naar Horse Event in Deurne geweest en het was erg gaaf!
Voor paardenliefhebbers dan
Ik heb nog wel een essay voor je voor 17th and 18th Century British Literature, 1500 woorden. Moet over 3 weken af en het onderwerp hoor je nog. Succes!quote:
essays schrijvenquote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een essay voor je voor 17th and 18th Century British Literature, 1500 woorden. Moet over 3 weken af en het onderwerp hoor je nog. Succes!
Nee, ik heb van die categorie alleen een essay in de aanbieding van: 20th C. American Literature!quote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een essay voor je voor 17th and 18th Century British Literature, 1500 woorden. Moet over 3 weken af en het onderwerp hoor je nog. Succes!
quote:Op zondag 13 september 2009 23:43 schreef HostiMeister het volgende:
Ik doe niet aan essays ben ik te dom voor
quote:
MAAK EERST EENS MIJN HUISWERK OF WIL JE VOORTAAN JE BIERTJE VIA EEN RIETJE CONSUMEREN?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |