Hoe was je college? Dat was toch van die uhhh iet wat vreemde meneert?quote:
Die we gister ook hadden iddquote:Op donderdag 10 september 2009 01:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe was je college? Dat was toch van die uhhh iet wat vreemde meneert?
Ik had je ook niet meer gezien maar ja ik was ook een kwartiertje te laat of zoiets. En we mochten ook een kwartiertje eerder weg!quote:Op donderdag 10 september 2009 01:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Die we gister ook hadden iddwas leuk
weer niet opgelet enzo
relaxquote:Op donderdag 10 september 2009 01:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had je ook niet meer gezien maar ja ik was ook een kwartiertje te laat of zoiets. En we mochten ook een kwartiertje eerder weg!
Is wel een toffe ventquote:
Ik ook voor mijn andere studie niet!quote:
jawel! ga zo slapenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook voor mijn andere studie niet!![]()
Heb je morgenvroeg geen colleges?
Ja zit gewoon met je tochtige flamoes te webcam seksen met albert-jan de tweedejaars Geschiedkundige knaap!quote:Op donderdag 10 september 2009 01:43 schreef Californium het volgende:
[..]
jawel! ga zo slapenmaar zit zo lekker te chatten
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja zit gewoon met je tochtige flamoes te webcam seksen met albert-jan de tweedejaars Geschiedkundige knaap!
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:56 schreef Californium het volgende:
sssssttttt D_K!
IK ben gewoon heel erg verliefd![]()
je weetz.... En en en en jah... royal sadness
.... heb al 3 dagen geen college meer gevolgd omdat ik elke keer weg droom
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I knowquote:
Dat laatste kan ik me voorstellen! 1 dag ervan zat ik naast je en ik hoor die opmerking van vrouwen wel vaker! Ik zal de volgende keer wel ergens gaan zitten dat je mij niet kan zien.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:56 schreef Californium het volgende:
sssssttttt D_K!
IK ben gewoon heel erg verliefd![]()
je weetz.... En en en en jah... royal sadness.... heb al 3 dagen geen college meer gevolgd omdat ik elke keer weg droom
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
het komt wel goed, schatje! * aai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |