Hoe was je college? Dat was toch van die uhhh iet wat vreemde meneert?quote:
Die we gister ook hadden iddquote:Op donderdag 10 september 2009 01:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe was je college? Dat was toch van die uhhh iet wat vreemde meneert?
Ik had je ook niet meer gezien maar ja ik was ook een kwartiertje te laat of zoiets. En we mochten ook een kwartiertje eerder weg!quote:Op donderdag 10 september 2009 01:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Die we gister ook hadden iddwas leuk
weer niet opgelet enzo
relaxquote:Op donderdag 10 september 2009 01:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had je ook niet meer gezien maar ja ik was ook een kwartiertje te laat of zoiets. En we mochten ook een kwartiertje eerder weg!
Is wel een toffe ventquote:
Ik ook voor mijn andere studie niet!quote:
jawel! ga zo slapenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook voor mijn andere studie niet!![]()
Heb je morgenvroeg geen colleges?
Ja zit gewoon met je tochtige flamoes te webcam seksen met albert-jan de tweedejaars Geschiedkundige knaap!quote:Op donderdag 10 september 2009 01:43 schreef Californium het volgende:
[..]
jawel! ga zo slapenmaar zit zo lekker te chatten
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja zit gewoon met je tochtige flamoes te webcam seksen met albert-jan de tweedejaars Geschiedkundige knaap!
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:56 schreef Californium het volgende:
sssssttttt D_K!
IK ben gewoon heel erg verliefd![]()
je weetz.... En en en en jah... royal sadness
.... heb al 3 dagen geen college meer gevolgd omdat ik elke keer weg droom
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I knowquote:
Dat laatste kan ik me voorstellen! 1 dag ervan zat ik naast je en ik hoor die opmerking van vrouwen wel vaker! Ik zal de volgende keer wel ergens gaan zitten dat je mij niet kan zien.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:56 schreef Californium het volgende:
sssssttttt D_K!
IK ben gewoon heel erg verliefd![]()
je weetz.... En en en en jah... royal sadness.... heb al 3 dagen geen college meer gevolgd omdat ik elke keer weg droom
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
het komt wel goed, schatje! * aai
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me voorstellen! 1 dag ervan zat ik naast je en ik hoor die opmerking van vrouwen wel vaker! Ik zal de volgende keer wel ergens gaan zitten dat je mij niet kan zien.![]()
En omhoog hijsen die broek van je! Iemand die leert voor Geschiedenis kan nooit een slimme vent zijn
O mijn goed, hij heeft ook nog eens geen smaak en denkt als een wijf?quote:Op donderdag 10 september 2009 02:02 schreef Californium het volgende:
[..]
en tis dat je het zelf zegt! gelukkig is deze kerel wel een slimme kerel, die naar de goede muziek luistert en over heel veel dingen hetzelfde denkt als ik
Whehehehehequote:Op donderdag 10 september 2009 02:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O mijn goed, hij heeft ook nog eens geen smaak en denkt als een wijf?
hij heeft wel smaak (rock en metalquote:Op donderdag 10 september 2009 02:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O mijn goed, hij heeft ook nog eens geen smaak en denkt als een wijf?
weetje dat ik D_K stiekem wel een goeie kerel vindquote:Op donderdag 10 september 2009 02:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehehehe
Maar goed dat jij wél god's gift to women bent
johquote:Op donderdag 10 september 2009 02:04 schreef Californium het volgende:
[..]
weetje dat ik D_K stiekem wel een goeie kerel vind
Dat verklaart dus die tong die ik ineens in mijn oor had!quote:Op donderdag 10 september 2009 02:04 schreef Californium het volgende:
[..]
weetje dat ik D_K stiekem wel een goeie kerel vind
Gast, dat is de algemene manier van begroeten in haar dorp johquote:Op donderdag 10 september 2009 02:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat verklaart dus die tong die ik ineens in mijn oor had!
quote:Op donderdag 10 september 2009 02:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gast, dat is de algemene manier van begroeten in haar dorp joh
Lag je al zo vroeg op bed dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 08:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik kon Coldplay zo ongeveer hier horenmaar ben lekker erdoorheen gaan slapen
Bruine kopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |