De hele fitnessclub toch?quote:Op donderdag 10 september 2009 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met hoeveel vrouwen doe ik het ook alweer?![]()
* kijkt naar vinger waar ring omzit.
goedenmorgen aan de rest.
quote:Op donderdag 10 september 2009 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met hoeveel vrouwen doe ik het ook alweer?![]()
* kijkt naar vinger waar ring omzit.
goedenmorgen aan de rest.
Ik bedoel, beeldmateriaalquote:Op donderdag 10 september 2009 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom ben ik zo moe![]()
[..]
ik doe geen mannen.
vooruit dan maarquote:Op donderdag 10 september 2009 09:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik bedoel, beeldmateriaal
* is de trein aan het halen *.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vooruit dan maarEn daar ging mn koffie dus over de factuur die voor me ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ladylike op 10-09-2009 09:32:21 ]In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Nieuwe koffie halenquote:
Gail waifquote:
Ik voer hem in en dan verdwijnt ie (met koffievlekken) in de klapperquote:Op donderdag 10 september 2009 09:23 schreef wel.o.k het volgende:
volhouden dat je de factuur nooit ontvangen hebt.
Dat gesquirt komt bij jou uit alle hoeken en gaten he?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En daar ging mn koffie dus over de factuur die voor me ligt
Jah sorrie, dat gebeurt nou altijd als jij in de buurt bentquote:Op donderdag 10 september 2009 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gesquirt komt bij jou uit alle hoeken en gaten he?Beheers je toch eens
98/4 dus gf heeft eigenlijk maar zo'n 24 posts?quote:Op donderdag 10 september 2009 07:46 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Welke mutsen en dellen waren gisteren in de KSC aanwezig?
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
98/4 dus gf heeft eigenlijk maar zo'n 24 posts?
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
98/4 dus gf heeft eigenlijk maar zo'n 24 posts?
Goed idee, als je er 1 gevonden hebt, laat het even wetenquote:Op donderdag 10 september 2009 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
iemand een bed over? kan wel slapen
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
Fruts
Nijns![]()
LL![]()
oke wel
Pinguin
Zwaaitopic
elk topic is zwaaitopicquote:Op donderdag 10 september 2009 09:58 schreef wel.o.k het volgende:
fruts
Marc
zwaai topic hebben we eerder gehad
Als ik goed gok is het antwoord: "Alleen een ontvangstbevestiging"quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik goed gok is het antwoord: "Alleen een ontvangstbevestiging"
bericht waarover? hoe is het met je scriptie?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik goed gok is het antwoord: "Alleen een ontvangstbevestiging"
Hier nog iemandquote:Op donderdag 10 september 2009 10:19 schreef Frutsel het volgende:
tjemig wat zit ik hier asociaal te gapen zeg
Hai gfquote:Op donderdag 10 september 2009 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
moggel![]()
eerst koffie![]()
en dan teruglezen![]()
dan ga ik wel op MPG lijken
nijnsquote:Op donderdag 10 september 2009 10:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hai gf![]()
(goed zo, alles in 1 post)
wkquote:
Ben aan het wachten op een reactie van school dat het zo goed is en ik kan indienen. En aangezien die er gisteren niet was kan dat zomaar nog 2 weken gaan durenquote:Op donderdag 10 september 2009 10:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
bericht waarover? hoe is het met je scriptie?
quote:
Hey skatjuhquote:
Het lijkt wel een overheidsinstantiequote:Op donderdag 10 september 2009 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben aan het wachten op een reactie van school dat het zo goed is en ik kan indienen. En aangezien die er gisteren niet was kan dat zomaar nog 2 weken gaan duren
watskebeurt?quote:
ja president van ksc en dan vermoord wordenquote:Op donderdag 10 september 2009 10:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wk
nog een k erbij en hij was president
john
zolang de overbuurvrouw niet met een shotgun uit haar raam hangt, heb je weinig te vrezen denk ikquote:Op donderdag 10 september 2009 10:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja president van ksc en dan vermoord worden![]()
zo nu ff een
Allemoal Poennuhquote:Op donderdag 10 september 2009 10:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
unne lekkere poen veur diech![]()
is die ook vermoordquote:Op donderdag 10 september 2009 10:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja president van ksc en dan vermoord worden![]()
zo nu ff een
hmm dat is minder, ik hoop dat er nix ernstig isquote:Op donderdag 10 september 2009 10:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
we hebben straks GB krijg ik net een sms dat D in het ziekenhuis is opgenomen met spoed
Oei das minderquote:Op donderdag 10 september 2009 10:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
we hebben straks GB krijg ik net een sms dat D in het ziekenhuis is opgenomen met spoed
ze weten het nog niet ze heeft een scan gehad maar de uitslag hebben ze nog nietquote:Op donderdag 10 september 2009 10:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hmm dat is minder, ik hoop dat er nix ernstig is
is D van Cquote:Op donderdag 10 september 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oei das minder
Wens haar en Johan sterkte
Maar waarom is ze opgenomen dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze weten het nog niet ze heeft een scan gehad maar de uitslag hebben ze nog niet
[..]
is D van C
Dan typ de naam ook voluitquote:Op donderdag 10 september 2009 10:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze weten het nog niet ze heeft een scan gehad maar de uitslag hebben ze nog niet
[..]
is D van C
en dat dus...quote:Op donderdag 10 september 2009 10:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar waarom is ze opgenomen dan?
nee gewoon 2 vrouwen waarvan de voornaam met een D begint.quote:
Oh ja, D van J staat niet meer op de GB achter de bar.. was ik ff vergetenquote:Op donderdag 10 september 2009 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
zoveel pijn in de buik dat ze met spoed naar het ziekenhuis moest waar ze denken dat het een ontsteking is in haar buik
@ LL ze hebben allebei dezelfde voornaam en maar 1 doet mee met de GB
ok, nou volg ik het.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee gewoon 2 vrouwen waarvan de voornaam met een D begint.
GB is Gangbang, die iedere donderdag plaatsvindt (ene week middag, andere week avond)
blinde darm?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
zoveel pijn in de buik dat ze met spoed naar het ziekenhuis moest waar ze denken dat het een ontsteking is in haar buik
@ LL ze hebben allebei dezelfde voornaam en maar 1 doet mee met de GB
dan moeten de andere 2 sowieso harder werkenquote:Op donderdag 10 september 2009 11:01 schreef Nijns het volgende:
nou, beterschap voor de dame in kwestie
nu dus op zoek naar iemand anders? kan je niet met 1 vrouw minder?
dat was ik al weer vergetenquote:Op donderdag 10 september 2009 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, D van J staat niet meer op de GB achter de bar.. was ik ff vergeten
en omdat die een tijd geleden ook al therapie had, schakelde mijn brein meteen naar haar
@ klachten: oei, geen accute blinde darm ontsteking?
Moeten ze maar begrip voor hebben vind ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was ik al weer vergeten![]()
blindedarm ontsteking hebben ze zo opgespoord dus dat zal het niet zijn
ben wel benieuwd wat het zal zijn..
betekent wel dat we vandaag met 1 minder zijn en dat er niemand kan inspringen achter de bar
3 vrouwen? hoeveel mannen komen daar? echt een afwerkplaats danquote:Op donderdag 10 september 2009 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan moeten de andere 2 sowieso harder werken
en een reserve hadden ze geloof ik nog niet (tenminste toen ik er nog regelmatig kwam () niet )
wtf? en als het gaat regenen? lekker dan...quote:Op donderdag 10 september 2009 11:02 schreef john-frusciante het volgende:
OMG de hond lag in gang te slapen. komt de postbode dus de hond blaft, durft ie niet de post in brievenbus te doen, heeft ie de post gewoon voor de deur gegooit.![]()
De overbuurvrouw zag het en belde maar ff aan.
dat kan wel als ik niet zou hebben geadverteerd met 3 damesquote:Op donderdag 10 september 2009 11:01 schreef Nijns het volgende:
nou, beterschap voor de dame in kwestie
nu dus op zoek naar iemand anders? kan je niet met 1 vrouw minder?
daar kan je een klacht voor indienenquote:Op donderdag 10 september 2009 11:02 schreef john-frusciante het volgende:
OMG de hond lag in gang te slapen. komt de postbode dus de hond blaft, durft ie niet de post in brievenbus te doen, heeft ie de post gewoon voor de deur gegooit.![]()
De overbuurvrouw zag het en belde maar ff aan.
hebben we nog steeds niet maar we hebben wel mzzl dat vandaag (als het goed is) onze leen komtquote:Op donderdag 10 september 2009 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan moeten de andere 2 sowieso harder werken
en een reserve hadden ze geloof ik nog niet (tenminste toen ik er nog regelmatig kwam () niet )
tja erg slim die postbode, gisteren kregen we een retourakaart die naar bennekom moet, hij heeft 7 voor een 2 aangezien.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
3 vrouwen? hoeveel mannen komen daar? echt een afwerkplaats dan![]()
[..]
wtf? en als het gaat regenen? lekker dan...
TNTquote:Op donderdag 10 september 2009 11:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
tja erg slim die postbode, gisteren kregen we een retourakaart die naar bennekom moet, hij heeft 7 voor een 2 aangezien.
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
hebben we nog steeds niet maar we hebben wel mzzl dat vandaag (als het goed is) onze leen komt
Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 10 september 2009 11:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
tja erg slim die postbode, gisteren kregen we een retourakaart die naar bennekom moet, hij heeft 7 voor een 2 aangezien.
Als ik het geschreven heb, is dat niet zo gekquote:Op donderdag 10 september 2009 11:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dat is het sorteercentrumquote:Op donderdag 10 september 2009 11:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nou het was wel een heel duidelijke 7 hoorquote:
Ik moet, het liefst vanmiddag, een brief aangetekend versturen maar het postkantoor is maar tot half 6 openquote:Op donderdag 10 september 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou het was wel een heel duidelijke 7 hoor
en een aangetekend paket met handtekening retour betaal je toch wel veel voor (en doe je niet zomaar) dus dan verwacht je zorgvuldigheid
heb je een klacht ingedient??quote:Op donderdag 10 september 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is het sorteercentrum
Ik heb gebeld (baas begon trouwens te zeuren daarna) en we moeten terugbellen aan de hand van de oranje streepjescode of de postzegelstempels op de post.
Je mag dat van mij dus zelf doen
Dat kan niet omdat ik dus zo niet kon doorgeven wie de bezorger was.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heb je een klacht ingedient??
die komt vandaag helpen achter de barquote:Op donderdag 10 september 2009 11:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ha leen, iets te doen vandaag?
Oh dan moet je vragen naar de afdeling Internationaalquote:Op donderdag 10 september 2009 11:35 schreef Ladylike het volgende:
Het was een nummer van buiten limburg
Hay iedereenquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan moet je vragen naar de afdeling Internationaal
Ik vroeg al of ze me verstondquote:Op donderdag 10 september 2009 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan moet je vragen naar de afdeling Internationaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |