waarquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
domme TT
had dan koffiemokken er neer gezet
quote:
quote:
quote:
quote:
de derde al vandaagquote:
Ik zie geen klacht, alleen een constatering!quote:
Post dan ook eens alles wat je wilt zeggen in 1 post, in plaats van de hele dag te zitten kwartettenquote:
quote:
dubbelposts bedoel jequote:Op woensdag 9 september 2009 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Post dan ook eens alles wat je wilt zeggen in 1 post, in plaats van de hele dag te zitten kwartetten.
hihi, ik zei tetten.
Dat wat Nijns vanmiddag zei, jaquote:
Wat voor geluid maken die dan!?quote:
quote:
Ah okequote:Op woensdag 9 september 2009 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Van je hotsie knotsie knetter van je jippie jippie jee
![]()
Mits groot genoeg
Mensen die overdag werken. Gaat hopelijk snel voorbij! Even doorbijten!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:06 schreef DaMart het volgende:
Dan denk je eindelijk van die oude zeiksnor van een bovenbuurman af te zijn, omdat je alleen maar last had van hem... maken de nieuwe bovenburen een goede start door al voor de derde opeenvolgende dag precies 's avonds gaan klussen... wie gaat er in godsnaam in een flat om 9 uur 's avonds nog met schuurmachines aan de slag.
*zucht*
* DaMart haalt even diep adem en probeert zich er maar niet meer druk over te maken.
Mja, dan nog... ik vrees het ergste als ze nu al schijt hebben aan medebewoners. Of kom je dan op zijn minst even voorstellen en kondig het aan of zoquote:Op woensdag 9 september 2009 21:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Mensen die overdag werken. Gaat hopelijk snel voorbij! Even doorbijten!![]()
![]()
Die bovenburen zouden dan overigens ook gigantisch in de weg van mijn modelspoorzolder zittenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, dan nog... ik vrees het ergste als ze nu al schijt hebben aan medebewoners. Of kom je dan op zijn minst even voorstellen en kondig het aan of zo.
In mijn volgende woning wil ik géén boven- dan wel onderburen meer hebben.
Ja dat ben ik wel met je eens inderdaadquote:Op woensdag 9 september 2009 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, dan nog... ik vrees het ergste als ze nu al schijt hebben aan medebewoners. Of kom je dan op zijn minst even voorstellen en kondig het aan of zo.
In mijn volgende woning wil ik géén boven- dan wel onderburen meer hebben.
quote:
Hoiquote:
quote:Duif is sneller dan internet in Zuid-Afrika
Wie tijdens het WK voetbal in Zuid-Afrika volgend jaar gegevens wil versturen, kan beter gebruik maken van een postduif dan van internet. Een Zuid-Afrikaans technologiebedrijf heeft bewezen dat een duif gegevens sneller op een bestemming kan krijgen dan via de internetverbinding van de grootste internetprovider van het land, Telkom, zo meldt Reuters.
Winston
Winston is een elf maanden oude duif. Hij had één uur en acht minuten nodig om een afstand van 80 kilometer af te leggen met data aan zijn poot. Hij vloog van de kantoren van Unlimited IT in Pietermaritzburg naar Durban. Inclusief het downloaden duurde de transfer per duif twee uur, zes minuten en 57 seconden. Dat was zelfs geen nipte overwinning voor Winston, want via internet was op die tijd amper vier procent van de gegevens overgebracht.
WK voetbal
Met deze vreemde wedstrijd wou het bedrijf benadrukken dat internet in Zuid-Afrika nog steeds veel te traag is. Bovendien is het er heel duur. Bandbreedte vormt er de grootste oorzaak voor de problemen. Naar aanleiding van het WK voetbal zullen wel inspanningen geleverd worden. Wij hopen alvast dat dit artikel onze lezers iets sneller bereikt. En anders staan onze postduiven al paraat. (gb)
dat is een HOAXquote:
en dan zeggen mensen iets van belgiequote:
Maar das ook helemaal terecht hequote:Op woensdag 9 september 2009 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan zeggen mensen iets van belgie
weet jij hoeveel moppen er zijn over belgen?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar das ook helemaal terecht he
Geen, het is allemaal waarquote:Op woensdag 9 september 2009 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet jij hoeveel moppen er zijn over belgen?
die hebben geen champagne fabriekenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Maar weet jij hoe belgen een champagne fabriek openen?
Nee, dat lijkt me logisch als je weet hoe ze ze openenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hebben geen champagne fabrieken
Ze smijten er een scheepswerf tegenaan?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Maar weet jij hoe belgen een champagne fabriek openen?
1 schip is genoegquote:Op woensdag 9 september 2009 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze smijten er een scheepswerf tegenaan?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, maar dat weten die belgen niet
quote:
Dat laten ze toch niet toequote:
Of Sun is niet zo snelquote:Op donderdag 10 september 2009 07:00 schreef Pheno het volgende:
Ik moet Sun nog even nabellen. Ik heb een certificering gehaald, maar na anderhalf maand nog niets ontvangen. ietsz zegt me dat de TNT er weer aan het falen is. Gisteren een antwoord op mijn klacht over de klachtafhandeling gehad: "de klacht is afgehandeld". Iets zegt me dat dit nog lang gaat duren
Misschien hebben ze microsoft beleid. Die zijn gestopt met het standaard versturen van de papieren. Je kan iemand je online transscript geven of op verzoek kunnen ze gestuurd worden.quote:Op donderdag 10 september 2009 07:07 schreef Pheno het volgende:
Mwoa, de vorige certificeringen had ik vrij snel binnen. Dat duurde hoogstens een maandje, dus ik zal eens gaan bellen.
Ja dat is precies de troep die MS alleen nog maar op verzoek doet. Ze hadden eindelijk door dat maar weinig mensen het echt willen hebben.quote:Op donderdag 10 september 2009 07:29 schreef Pheno het volgende:
nah, ik krijg ook nog zo'n stom speldje en zo. Die je niet eens kan lezen, zo klein staat het er op.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 098 goldfinger1963
02. 083 Ladylike
03. 052 Nijns
04. 051 wel.o.k
05. 039 Pheno
06. 035 DaMart
07. 032 Dr_Flash
08. 020 john-frusciante
09. 019 Fha
10. 018 marcb1974
11. 016 MPG
12. 016 Frutsel
13. 009 MaleDuck
14. 005 Godlike02
15. 005 Sjowhan
16. 005 Muck
17. 003 Pien85
18. 003 cablegunmaster
19. 003 OA
20. 002 Kuukske
Reeks-statistieken!
14. 005 Godlike02quote:Op donderdag 10 september 2009 07:46 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Welke mutsen en dellen waren gisteren in de KSC aanwezig?
[..]
Je staat denk ik nog onder je oude username in de database van Piles. Alleen kunnen we dat niet meer navragen, want Piles is gestopt met FOK!quote:Op donderdag 10 september 2009 07:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
14. 005 Godlike02
Ik denk niet dat die er was.
Dan zullen er ook een hele hoop andere met de verkeerde naam in staan.quote:Op donderdag 10 september 2009 07:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je staat denk ik nog onder je oude username in de database van Piles. Alleen kunnen we dat niet meer navragen, want Piles is gestopt met FOK!.
half uurtje heb wel nodig, stelletje spammers.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:07 schreef Ladylike het volgende:
Wel.o.k
Baas is half uurtje later, heb dus tijd om op fok bij te lezen
Ik was even dat hoereloperstopic aant bijlezenquote:Op donderdag 10 september 2009 08:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
half uurtje heb wel nodig, stelletje spammers.
als dat zo door gaat dan is de 1500ste volgende week al.
oh, ga ik ook ff doen dan.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was even dat hoereloperstopic aant bijlezen
je bent je zadel trouwens vergeten
wat een muts van een vriendin zeg)
Ik heb een open relatie, maar als mn vent gaat betalen voor sex mag ie oprotten. Dat is imo het trieste wat een man kan doen
Ik gok eerder op volgende maandquote:Op donderdag 10 september 2009 08:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
half uurtje heb wel nodig, stelletje spammers.
als dat zo door gaat dan is de 1500ste volgende week al.
Ontknoping is anti-climax hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh, ga ik ook ff doen dan.![]()
als ik naar de hoeren zou gaan dan is er nog een kans dat we bij elkaar blijven.![]()
dan is het puur sex en geen liefde. (maar dat ga ik niet testen)
shit, ik wist dat ik vergeten was
spammerquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 07:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
14. 005 Godlike02
Ik denk niet dat die er was.
Ik doe mijn best =)quote:Op donderdag 10 september 2009 08:30 schreef Ladylike het volgende:
spammer![]()
Mogguh
Hey DaMart en Sjowfap
Zadel en hoeren in 1 context samenvattenquote:Op donderdag 10 september 2009 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh, ga ik ook ff doen dan.![]()
als ik naar de hoeren zou gaan dan is er nog een kans dat we bij elkaar blijven.![]()
dan is het puur sex en geen liefde. (maar dat ga ik niet testen)
shit, ik wist dat ik vergeten was
zie deze postquote:Op donderdag 10 september 2009 08:47 schreef cablegunmaster het volgende:
Zadel en hoeren in 1 context samenvatten![]()
Aah zadeltje rijden met condoomsquote:Op donderdag 10 september 2009 08:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zie deze post
[KSC#1464]waar we gaan duimen voor Ladylike
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op donderdag 10 september 2009 08:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Aah zadeltje rijden met condoomsvoor het echte Wild West gevoel.
Whehehe YepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[spoiler]en een filmpje]/sub]
echt hequote:Op donderdag 10 september 2009 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
zo, even bij gelezen.
wat een verhaal zeg, desparate type.
zo triest....In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
het zijn ook niet de slimste mensenquote:Op donderdag 10 september 2009 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
zo, even bij gelezen.
wat een verhaal zeg, desparate type.
met hoeveel vrouwen doe ik het ook alweer?quote:Op donderdag 10 september 2009 08:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik geef het wel aan die vriendin van je verloofde mee, die woont toch in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |