waarquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
domme TT
had dan koffiemokken er neer gezet
quote:
quote:
quote:
quote:
de derde al vandaagquote:
Ik zie geen klacht, alleen een constatering!quote:
Post dan ook eens alles wat je wilt zeggen in 1 post, in plaats van de hele dag te zitten kwartettenquote:
quote:
dubbelposts bedoel jequote:Op woensdag 9 september 2009 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Post dan ook eens alles wat je wilt zeggen in 1 post, in plaats van de hele dag te zitten kwartetten.
hihi, ik zei tetten.
Dat wat Nijns vanmiddag zei, jaquote:
Wat voor geluid maken die dan!?quote:
quote:
Ah okequote:Op woensdag 9 september 2009 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Van je hotsie knotsie knetter van je jippie jippie jee
![]()
Mits groot genoeg
Mensen die overdag werken. Gaat hopelijk snel voorbij! Even doorbijten!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:06 schreef DaMart het volgende:
Dan denk je eindelijk van die oude zeiksnor van een bovenbuurman af te zijn, omdat je alleen maar last had van hem... maken de nieuwe bovenburen een goede start door al voor de derde opeenvolgende dag precies 's avonds gaan klussen... wie gaat er in godsnaam in een flat om 9 uur 's avonds nog met schuurmachines aan de slag.
*zucht*
* DaMart haalt even diep adem en probeert zich er maar niet meer druk over te maken.
Mja, dan nog... ik vrees het ergste als ze nu al schijt hebben aan medebewoners. Of kom je dan op zijn minst even voorstellen en kondig het aan of zoquote:Op woensdag 9 september 2009 21:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Mensen die overdag werken. Gaat hopelijk snel voorbij! Even doorbijten!![]()
![]()
Die bovenburen zouden dan overigens ook gigantisch in de weg van mijn modelspoorzolder zittenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, dan nog... ik vrees het ergste als ze nu al schijt hebben aan medebewoners. Of kom je dan op zijn minst even voorstellen en kondig het aan of zo.
In mijn volgende woning wil ik géén boven- dan wel onderburen meer hebben.
Ja dat ben ik wel met je eens inderdaadquote:Op woensdag 9 september 2009 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, dan nog... ik vrees het ergste als ze nu al schijt hebben aan medebewoners. Of kom je dan op zijn minst even voorstellen en kondig het aan of zo.
In mijn volgende woning wil ik géén boven- dan wel onderburen meer hebben.
quote:
Hoiquote:
quote:Duif is sneller dan internet in Zuid-Afrika
Wie tijdens het WK voetbal in Zuid-Afrika volgend jaar gegevens wil versturen, kan beter gebruik maken van een postduif dan van internet. Een Zuid-Afrikaans technologiebedrijf heeft bewezen dat een duif gegevens sneller op een bestemming kan krijgen dan via de internetverbinding van de grootste internetprovider van het land, Telkom, zo meldt Reuters.
Winston
Winston is een elf maanden oude duif. Hij had één uur en acht minuten nodig om een afstand van 80 kilometer af te leggen met data aan zijn poot. Hij vloog van de kantoren van Unlimited IT in Pietermaritzburg naar Durban. Inclusief het downloaden duurde de transfer per duif twee uur, zes minuten en 57 seconden. Dat was zelfs geen nipte overwinning voor Winston, want via internet was op die tijd amper vier procent van de gegevens overgebracht.
WK voetbal
Met deze vreemde wedstrijd wou het bedrijf benadrukken dat internet in Zuid-Afrika nog steeds veel te traag is. Bovendien is het er heel duur. Bandbreedte vormt er de grootste oorzaak voor de problemen. Naar aanleiding van het WK voetbal zullen wel inspanningen geleverd worden. Wij hopen alvast dat dit artikel onze lezers iets sneller bereikt. En anders staan onze postduiven al paraat. (gb)
dat is een HOAXquote:
en dan zeggen mensen iets van belgiequote:
Maar das ook helemaal terecht hequote:Op woensdag 9 september 2009 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan zeggen mensen iets van belgie
weet jij hoeveel moppen er zijn over belgen?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar das ook helemaal terecht he
Geen, het is allemaal waarquote:Op woensdag 9 september 2009 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet jij hoeveel moppen er zijn over belgen?
die hebben geen champagne fabriekenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Maar weet jij hoe belgen een champagne fabriek openen?
Nee, dat lijkt me logisch als je weet hoe ze ze openenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hebben geen champagne fabrieken
Ze smijten er een scheepswerf tegenaan?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Maar weet jij hoe belgen een champagne fabriek openen?
1 schip is genoegquote:Op woensdag 9 september 2009 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze smijten er een scheepswerf tegenaan?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, maar dat weten die belgen niet
quote:
Dat laten ze toch niet toequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |