Zeg dat maar tegen de winnaar van het vorige lot.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 1/5de loten, dat vind ik echt zo zielig die dingen
Dat is wel idioot veel geld jaquote:Op woensdag 9 september 2009 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je vindenEen straat hele loten is dan weer 150 euro, dat vind ik ook wat veel van het goede
Miniboulevards ftwquote:Op woensdag 9 september 2009 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je vindenEen straat hele loten is dan weer 150 euro, dat vind ik ook wat veel van het goede
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de winnaar van het vorige lot.
Bron, url, link? Ik denk het toch nietquote:Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die loopt nu te janken, net als een groot deel van het land, dat het zo oneerlijk is dat hij maar 1/5de van de prijs kreeg. Dus ach
wie is jj ?quote:
VErgeet het maar, zal wel weer maandag worden. Is bij mij altijd zo iig. Of misschien dat het later in de middag nog lukt. Maar ik heb ook weleens dat het de ochtend van de 12e nog niet bijgewerkt isquote:Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Miniboulevards ftwVrijdag weer lachen op het postkantoor, dan moet ze alles weer inscannen
5 miljoen dan zal hij/zij niet echt zitten jankenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die loopt nu te janken, net als een groot deel van het land, dat het zo oneerlijk is dat hij maar 1/5de van de prijs kreeg. Dus ach
Dat doe ik ook niet, het zou teveel smileys kosten.quote:
je kunt ook de uitslag bekijken op het internet weet je al hoeveel je hebt gewonnen cq verlorenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VErgeet het maar, zal wel weer maandag worden. Is bij mij altijd zo iig. Of misschien dat het later in de middag nog lukt. Maar ik heb ook weleens dat het de ochtend van de 12e nog niet bijgewerkt is
waarom nietquote:
wie A zegt moet ook B zeggenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, het zou teveel smileys kosten.
Waarom? Ik vraag jou iets, dat jij met een wedervraag komt is jouw probleem. Google even zou ik zeggen.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie A zegt moet ook B zeggen
als ik jj zou zijn dan zei ik wel jaquote:Op woensdag 9 september 2009 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? Ik vraag jou iets, dat jij met een wedervraag komt is jouw probleem. Google even zou ik zeggen.
daar ben ik sowieso benieuwd naarquote:
Mijn vraag was dan ook al beantwoord door je wedervraag.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik jj zou zijn dan zei ik wel ja
Ik ookquote:Op woensdag 9 september 2009 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik sowieso benieuwd naar
kloptquote:Op woensdag 9 september 2009 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vraag was dan ook al beantwoord door je wedervraag.
Krentenbol vs Chipszak?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |