Ikquote:Op woensdag 9 september 2009 17:38 schreef Nijns het volgende:
Ok: wie van de KSC heeft er allemaal staatsloten en hoeveel?
Ik heb ook een straatjequote:Op woensdag 9 september 2009 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb net nog maar even een straatje meegenomen bij de sigarenboer
Als ik de hoofdprijs win, koop ik voor jou een straatje voor de volgende trekkingquote:Op woensdag 9 september 2009 17:51 schreef Fha het volgende:
Geen. Ik heb geen geld om staatsloten te kopen.
Ik had al een straatje, dus nu heb ik er 2quote:
en ik wilde niet zeggen dat je daarvoor naar de winkel moestquote:Op woensdag 9 september 2009 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb net nog maar even een straatje meegenomen bij de sigarenboer
Hoeveel? (de win-kans van de KSC wordt steeds groterquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had al een straatje, dus nu heb ik er 2
Haha okequote:Op woensdag 9 september 2009 17:53 schreef Nijns het volgende:
Als ik de hoofdprijs win, koop ik voor jou een straatje voor de volgende trekking
4 echte.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoeveel? (de win-kans van de KSC wordt steeds groter)
[..]
![]()
quote:
als je ze allemaal bij mekaar optelt dan komen we redelijk verquote:Op woensdag 9 september 2009 17:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoeveel? (de win-kans van de KSC wordt steeds groter)
[..]
![]()
je kunt altijd een beter bod doenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:58 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Weet je nog mijn toekomstige huis van gister? Er is al een bod op gedaan
Wat is daar erg aan?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:58 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
dan komt het čchte droomhuis nog wel voorbij en heeft het zo moeten zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 17:58 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
owja, dat moet er ook nog bij: ik heb een straatje 1/5 lotenquote:
dat kan niet altijdquote:Op woensdag 9 september 2009 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je kunt altijd een beter bod doen
nee dat kunnen we niet want Fred's huis is nog lang niet verkocht en we hebben dus geen idee hoe ver we kunnen gaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
je kunt altijd een beter bod doen
dat het dus zeer waarschijnlijk verkocht is tegen de tijd dat wij eindelijk echt kunnen gaan biedenquote:
Vast welquote:Op woensdag 9 september 2009 18:02 schreef Nijns het volgende:
dan komt het čchte droomhuis nog wel voorbij en heeft het zo moeten zijn
zolang de vraagprijs niet is geboden kan het nogquote:
je weet toch wel wat het ongeveer gaat/moet opbrengenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
nee dat kunnen we niet want Fred's huis is nog lang niet verkocht en we hebben dus geen idee hoe ver we kunnen gaan.
je moet zelf het geld ook wel hebbenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang de vraagprijs niet is geboden kan het nog
dat is waarquote:Op woensdag 9 september 2009 18:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Vast welMaar toch..
Zou leuk zijn geweest als we konden gaan kijken en dat misschien ook nog zin had gehad
Ik doe niet aan 1/5de loten, dat vind ik echt zo zielig die dingenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:02 schreef Nijns het volgende:
owja, dat moet er ook nog bij: ik heb een straatje 1/5 loten
[..]
jj, ben jij het?quote:
Mag je vindenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 1/5de loten, dat vind ik echt zo zielig die dingen
nope. het is crisis en het is een kut huis om te verkopen. Maar daarnaast.. ze zien je al aankomen "ja we bieden dit maar dan moet je wel nog een eeuw wachten tot ons huis eindelijk verkocht is hoor". helemaal nu er al een bod ligtquote:Op woensdag 9 september 2009 18:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
je weet toch wel wat het ongeveer gaat/moet opbrengen
Zeg dat maar tegen de winnaar van het vorige lot.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 1/5de loten, dat vind ik echt zo zielig die dingen
Dat is wel idioot veel geld jaquote:Op woensdag 9 september 2009 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je vindenEen straat hele loten is dan weer 150 euro, dat vind ik ook wat veel van het goede
Miniboulevards ftwquote:Op woensdag 9 september 2009 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je vindenEen straat hele loten is dan weer 150 euro, dat vind ik ook wat veel van het goede
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de winnaar van het vorige lot.
Bron, url, link? Ik denk het toch nietquote:Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die loopt nu te janken, net als een groot deel van het land, dat het zo oneerlijk is dat hij maar 1/5de van de prijs kreeg. Dus ach
wie is jj ?quote:
VErgeet het maar, zal wel weer maandag worden. Is bij mij altijd zo iig. Of misschien dat het later in de middag nog lukt. Maar ik heb ook weleens dat het de ochtend van de 12e nog niet bijgewerkt isquote:Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Miniboulevards ftwVrijdag weer lachen op het postkantoor, dan moet ze alles weer inscannen
5 miljoen dan zal hij/zij niet echt zitten jankenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die loopt nu te janken, net als een groot deel van het land, dat het zo oneerlijk is dat hij maar 1/5de van de prijs kreeg. Dus ach
Dat doe ik ook niet, het zou teveel smileys kosten.quote:
je kunt ook de uitslag bekijken op het internet weet je al hoeveel je hebt gewonnen cq verlorenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VErgeet het maar, zal wel weer maandag worden. Is bij mij altijd zo iig. Of misschien dat het later in de middag nog lukt. Maar ik heb ook weleens dat het de ochtend van de 12e nog niet bijgewerkt is
waarom nietquote:
wie A zegt moet ook B zeggenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, het zou teveel smileys kosten.
Waarom? Ik vraag jou iets, dat jij met een wedervraag komt is jouw probleem. Google even zou ik zeggen.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie A zegt moet ook B zeggen
als ik jj zou zijn dan zei ik wel jaquote:Op woensdag 9 september 2009 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? Ik vraag jou iets, dat jij met een wedervraag komt is jouw probleem. Google even zou ik zeggen.
daar ben ik sowieso benieuwd naarquote:
Mijn vraag was dan ook al beantwoord door je wedervraag.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik jj zou zijn dan zei ik wel ja
Ik ookquote:Op woensdag 9 september 2009 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik sowieso benieuwd naar
kloptquote:Op woensdag 9 september 2009 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vraag was dan ook al beantwoord door je wedervraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |