Ikquote:Op woensdag 9 september 2009 17:38 schreef Nijns het volgende:
Ok: wie van de KSC heeft er allemaal staatsloten en hoeveel?
Ik heb ook een straatjequote:Op woensdag 9 september 2009 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb net nog maar even een straatje meegenomen bij de sigarenboer
Als ik de hoofdprijs win, koop ik voor jou een straatje voor de volgende trekkingquote:Op woensdag 9 september 2009 17:51 schreef Fha het volgende:
Geen. Ik heb geen geld om staatsloten te kopen.
Ik had al een straatje, dus nu heb ik er 2quote:
en ik wilde niet zeggen dat je daarvoor naar de winkel moestquote:Op woensdag 9 september 2009 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb net nog maar even een straatje meegenomen bij de sigarenboer
Hoeveel? (de win-kans van de KSC wordt steeds groterquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had al een straatje, dus nu heb ik er 2
Haha okequote:Op woensdag 9 september 2009 17:53 schreef Nijns het volgende:
Als ik de hoofdprijs win, koop ik voor jou een straatje voor de volgende trekking
4 echte.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoeveel? (de win-kans van de KSC wordt steeds groter)
[..]
![]()
quote:
als je ze allemaal bij mekaar optelt dan komen we redelijk verquote:Op woensdag 9 september 2009 17:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoeveel? (de win-kans van de KSC wordt steeds groter)
[..]
![]()
je kunt altijd een beter bod doenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:58 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Weet je nog mijn toekomstige huis van gister? Er is al een bod op gedaan
Wat is daar erg aan?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:58 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
dan komt het čchte droomhuis nog wel voorbij en heeft het zo moeten zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 17:58 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
owja, dat moet er ook nog bij: ik heb een straatje 1/5 lotenquote:
dat kan niet altijdquote:Op woensdag 9 september 2009 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je kunt altijd een beter bod doen
nee dat kunnen we niet want Fred's huis is nog lang niet verkocht en we hebben dus geen idee hoe ver we kunnen gaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
je kunt altijd een beter bod doen
dat het dus zeer waarschijnlijk verkocht is tegen de tijd dat wij eindelijk echt kunnen gaan biedenquote:
Vast welquote:Op woensdag 9 september 2009 18:02 schreef Nijns het volgende:
dan komt het čchte droomhuis nog wel voorbij en heeft het zo moeten zijn
zolang de vraagprijs niet is geboden kan het nogquote:
je weet toch wel wat het ongeveer gaat/moet opbrengenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
nee dat kunnen we niet want Fred's huis is nog lang niet verkocht en we hebben dus geen idee hoe ver we kunnen gaan.
je moet zelf het geld ook wel hebbenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang de vraagprijs niet is geboden kan het nog
dat is waarquote:Op woensdag 9 september 2009 18:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Vast welMaar toch..
Zou leuk zijn geweest als we konden gaan kijken en dat misschien ook nog zin had gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |