De hele fitnessclub toch?quote:Op donderdag 10 september 2009 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met hoeveel vrouwen doe ik het ook alweer?![]()
* kijkt naar vinger waar ring omzit.
goedenmorgen aan de rest.
quote:Op donderdag 10 september 2009 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met hoeveel vrouwen doe ik het ook alweer?![]()
* kijkt naar vinger waar ring omzit.
goedenmorgen aan de rest.
Ik bedoel, beeldmateriaalquote:Op donderdag 10 september 2009 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom ben ik zo moe![]()
[..]
ik doe geen mannen.
vooruit dan maarquote:Op donderdag 10 september 2009 09:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik bedoel, beeldmateriaal
* is de trein aan het halen *.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vooruit dan maarEn daar ging mn koffie dus over de factuur die voor me ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ladylike op 10-09-2009 09:32:21 ]In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Nieuwe koffie halenquote:
Gail waifquote:
Ik voer hem in en dan verdwijnt ie (met koffievlekken) in de klapperquote:Op donderdag 10 september 2009 09:23 schreef wel.o.k het volgende:
volhouden dat je de factuur nooit ontvangen hebt.
Dat gesquirt komt bij jou uit alle hoeken en gaten he?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En daar ging mn koffie dus over de factuur die voor me ligt
Jah sorrie, dat gebeurt nou altijd als jij in de buurt bentquote:Op donderdag 10 september 2009 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gesquirt komt bij jou uit alle hoeken en gaten he?Beheers je toch eens
98/4 dus gf heeft eigenlijk maar zo'n 24 posts?quote:Op donderdag 10 september 2009 07:46 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Welke mutsen en dellen waren gisteren in de KSC aanwezig?
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
98/4 dus gf heeft eigenlijk maar zo'n 24 posts?
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
98/4 dus gf heeft eigenlijk maar zo'n 24 posts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |