TNTquote:Op donderdag 10 september 2009 11:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
tja erg slim die postbode, gisteren kregen we een retourakaart die naar bennekom moet, hij heeft 7 voor een 2 aangezien.
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
hebben we nog steeds niet maar we hebben wel mzzl dat vandaag (als het goed is) onze leen komt
Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 10 september 2009 11:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
tja erg slim die postbode, gisteren kregen we een retourakaart die naar bennekom moet, hij heeft 7 voor een 2 aangezien.
Als ik het geschreven heb, is dat niet zo gekquote:Op donderdag 10 september 2009 11:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dat is het sorteercentrumquote:Op donderdag 10 september 2009 11:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nou het was wel een heel duidelijke 7 hoorquote:
Ik moet, het liefst vanmiddag, een brief aangetekend versturen maar het postkantoor is maar tot half 6 openquote:Op donderdag 10 september 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou het was wel een heel duidelijke 7 hoor
en een aangetekend paket met handtekening retour betaal je toch wel veel voor (en doe je niet zomaar) dus dan verwacht je zorgvuldigheid
heb je een klacht ingedient??quote:Op donderdag 10 september 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is het sorteercentrum
Ik heb gebeld (baas begon trouwens te zeuren daarna) en we moeten terugbellen aan de hand van de oranje streepjescode of de postzegelstempels op de post.
Je mag dat van mij dus zelf doen
Dat kan niet omdat ik dus zo niet kon doorgeven wie de bezorger was.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heb je een klacht ingedient??
die komt vandaag helpen achter de barquote:Op donderdag 10 september 2009 11:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ha leen, iets te doen vandaag?
Oh dan moet je vragen naar de afdeling Internationaalquote:Op donderdag 10 september 2009 11:35 schreef Ladylike het volgende:
Het was een nummer van buiten limburg
Hay iedereenquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan moet je vragen naar de afdeling Internationaal
Ik vroeg al of ze me verstondquote:Op donderdag 10 september 2009 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan moet je vragen naar de afdeling Internationaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |