Ik dacht ook even dat Lois foto's gepost had, maar ik zag wel meteen dat het Lois niet wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Wow, mooie foto's!![]()
Ik dacht ff, wat lijkt lois op miss_sly, wacht ff dan ist vast gewoon miss_slyBedtijd pour moi
En Miss_Sly, Wáááuw, wat een súpermooie foto's zeg, daar mag je écht wel trots op zijn.. Je buik is zo mooi, en jullie kijken zo heel erg blij en gelukkigquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:26 schreef Incantrix het volgende:
Lijnloos, wat heb jij een lieve, mooie bolle buikHeel erg mooi
En Ymme, ziet er ook weer goed uitLekker aan het groeien?
Ik heb dus een foto van mijn broertjes school-project, eentje die hij 'gewoon' heeft gemaakt van mij en mijn lief en eentje die ik zelf heb gemaakt voor de statistiek (als in, voor de spiegel, gebruikelijke houding).. Tjek dis! :
'The Nesting Instinct'
Voorgaande twee foto's © Oxidiser
Toch eigenlijk best leuk, zo'n make-upje erop
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Wow, mooie foto's!![]()
Ik dacht ff, wat lijkt lois op miss_sly, wacht ff dan ist vast gewoon miss_slyBedtijd pour moi
Tsss, zwangere vrouwen in de tuin laten werkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:23 schreef Incantrix het volgende:
Sniff, nu zijn de mijne ook meteen weg, en ik was er juist zo trots op.. Hoop dat het ok is als ik die ook nog een keertje neerzet:
[..]
En Miss_Sly, Wáááuw, wat een súpermooie foto's zeg, daar mag je écht wel trots op zijn.. Je buik is zo mooi, en jullie kijken zo heel erg blij en gelukkigGeweldig
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:25 schreef Troel het volgende:
Tsss, zwangere vrouwen in de tuin laten werken
en dan via hoogeveenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Och, doe je toch een dagtochtje Overijssel/Friesland, Chell
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Och, doe je toch een dagtochtje Overijssel/Friesland, Chell
Chell on tourquote:Op woensdag 9 september 2009 06:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en dan via hoogeveen
mooooie foto's dames!
Ik ben heel blij dat ik het heb laten doen. En je hebt het zo fijn gedaan, gewoon gezellig gekletst, mij maar laten ratelen en toch nog erin gelsaag om mooie foto's te maken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:11 schreef Chell het volgende:
@vlindur: Friesland is wel een heul eind weg vanuit Den Haag!En ik kom er ook echt nooit eigenlijk...
Ennum miss_sly: het was echt leuk om jullie te fotograferenBen blij dat je nu achteraf toch nog blij met je buik kan zijn. Je was prachtig zwanger!
Ik heb inmiddels toch wat anders geregeldquote:Op woensdag 9 september 2009 13:28 schreef Chell het volgende:
[..]
[..]
Chell on tour![]()
Naja als er dingen te combineren zijn, wellicht zelfs op één locatie, dan valt er misschien best wat te regelen
Verstandigquote:Op woensdag 9 september 2009 14:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels toch wat anders geregeld
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:31 schreef Chell het volgende:
[..]
VerstandigWant jij loopt al aardig richting einde toch ook?
Wat een "lage" buikquote:Op zondag 13 september 2009 11:08 schreef NieuweUser het volgende:
Hierbij twee foto' tjes van mijn 24 weken buik!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoor inderdaad vaker dat mijn buik laag zit, maar ik ben zelf niet lang, zo'n 1,70 mtr. Ben benieuwd of de buik zo laag blijft!quote:Op zondag 13 september 2009 12:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Volgens mij ben jij gewoon lang, of niet NieuweUser? Veel meer hoogte in de buik, daarom lijkt de bolling lager. Denk ik dan.
Mooi.
Dat dacht ik dus ook! Leonieke, jij bent ook eens aan de beurt hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 20:29 schreef mijsje het volgende:ik was het topic kwijt geraakt, maar wat een mooie buikies weer allemaal!
ik mis er wel eentje, Leonieke, begint er al wat te bollen bij je?
ssjtt ik zit nog in ontkenningsfasequote:Op maandag 14 september 2009 20:29 schreef mijsje het volgende:
ik was het topic kwijt geraakt, maar wat een mooie buikies weer allemaal!
ik mis er wel eentje, Leonieke, begint er al wat te bollen bij je?
Echt HEERLIJK! Was er met zonnig weer echt zowat mee vergroeid, zodra hij weer uit de was kwam, had ik hem alweer aanquote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef Linda2205 het volgende:
Poppejans, wat mooi die foto! En dat jurkje heb ik ookFijn issie hah?
!
Natuurlijk zie ik er blij uit: ik ben op vakantiequote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Ssserpente het volgende:
Asy! Wat zie je er blij uit! En wat is je buik al goed bezig!
Wat wil je weten? Sommigen hebben al streepjes voor ze uberhaupt zwanger zijn, en anderen krijgen helemaal geen streepjes. En sommigen krijgen er heel veel, of pas bij het 2e kind of zelfs pas tijdens het persen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:51 schreef Csbs het volgende:
Hoe zit het met de zebrastreepjes? Ik hoorde van iemand dat ze pas tijdens de bevalling striae kreeg op haar buik.
Ja dat dusquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Sommigen hebben al streepjes voor ze uberhaupt zwanger zijn, en anderen krijgen helemaal geen streepjes. En sommigen krijgen er heel veel, of pas bij het 2e kind of zelfs pas tijdens het persen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat ietwat oudere vrouwen minder vaak streepjes krijgen (oud vel) dan jonge dames. Maar er zijn vast wel weer uitzonderingen.
Ja, dat zei een moeder laatst op school ook al (zij is in juli bevallen). Ze durfde op het laatst haast niet meer naar school te komen vanwege de opmerkingen...quote:Op donderdag 17 september 2009 10:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Lily, zo aardig op het laatst worden de opmerkingen hier steeds erger zelfs!
Ik zie het helemaal voor me:quote:Op donderdag 17 september 2009 11:29 schreef Smikke het volgende:
Lily, ben jij pas 25 weken?![]()
wegrent......geintje
![]()
Prachtige buiken allemaal. Ik ben het helemaal met Tan eens, zwangere vrouwen hebben (meestal) een mooie uitstraling. Ik zou het zelf ook zo weer doen, maar dan moet ik wel eerst een welwillende kerel van de fiets trekken.
Zei mijn man ook al: gewoon zeggen; tja, ik ben zwanger, wat is jouw excuus!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:45 schreef RockabeIIa het volgende:
En die grapjes ook altijd'Weet je zeker dat...' 'Ja dat weet ik zeker en jij bent nog steeds dik zonder baby en ik blijf het niet!@#!$#!'
Nou ja, ze zeggen het gewoon zoals ik het hierboven schreef.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:18 schreef Guuzewuus het volgende:
weet je zeker dat je het niet negatiever interpreteert dan mensen het bedoelen?
Dat snap ik ook wel. Maar toch proberen je niet te zeer te laten raken hoor, veel te jammer! je hebt zo'n prachtige buikquote:Op donderdag 17 september 2009 12:26 schreef lily het volgende:
Maar dagelijks een paar keer horen dat je zo vreselijk dik bent voor de termijn word ik knap onzeker van
Ze zeggen het al letterlijk, Daviniaquote:Op donderdag 17 september 2009 13:46 schreef DaviniaHR het volgende:
En je zou een keer goed kunnen doorvragen. goh, waarom zeg je dat dan? vind je me dik of zo? en dan nog maar eens zien of ze met "ja" beantwoorden
Ja maar ik vind mezelf niet dik. Ik ben harstikke blij met mijn buik! En ik was helemaal niet onzeker!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:48 schreef Smikke het volgende:
En als jij met enige afstand (en zonder hormonen) naar jezelf kon kijken zou je dat zelf ook zo vinden. Je was prachtig en je bent prachtig!
Azo, nou hier zijn de reacties wisselend.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:51 schreef lily het volgende:
[..]
Ja maar ik vind mezelf niet dik. Ik ben harstikke blij met mijn buik! En ik was helemaal niet onzeker!
Die dagelijkse opmerkingen maken me aan het twijfelen en ik irriteerde me eraan. Ik vroeg me af of anderen dat ook hadden.
verder niks..
Maar enough said
Oh sorry, die post was er nog niet toen ik die van mij in elkaar knutseldequote:Op donderdag 17 september 2009 13:51 schreef lily het volgende:
[..]
Ja maar ik vind mezelf niet dik. Ik ben harstikke blij met mijn buik! En ik was helemaal niet onzeker!
Die dagelijkse opmerkingen maken me aan het twijfelen en ik irriteerde me eraan. Ik vroeg me af of anderen dat ook hadden.
verder niks..
Maar enough said
Ik weet niet of ik verkeerde opmerkingen heb gemaakt, maar dan alsnog mijn veel te late welgemeende excusesquote:Op donderdag 17 september 2009 13:37 schreef Sugar het volgende:
Prachtige buiken hier weer!![]()
Lily, ik kreeg ook heel nare opmerkingen tijdens mijn zwangerschappen.Dat is gewoon echt heel stom en maakt inderdaad erg onzeker. Het lukte mij niet om me er niks van aan te trekken.
![]()
Maar seriously, jouw buik is prachtig! Sowieso vind ik zwangere vrouwen echt heel mooi meestal en jouw buik is ook nog eens heel mooi van vorm en heel mooi bij je lijf. Ik denk echt dat veel mensen jouw figuur zouden willen hebben, hoor!
Kop op, ik herken het heel goed en het is gewoon ook echt stom, maar hopelijk lukt het je het van je af te zetten.
hahaaaaaquote:Op donderdag 17 september 2009 16:55 schreef lily het volgende:
Die voetjes lijken klein omdat BJ zo groot is en ze dus heel ver weg zijn![]()
Dat is pas een bescheiden buikje, BJ
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:24 schreef Asyniur het volgende:
Maar ik snap die opmerkingen gewoon niet. Alsof je er wat aan kan doen dat je buik groot of klein of scheef of weet ik veel wat is...![]()
Ik bedoel het is niet iets wat je in de hand hebt.
Welnee, joh!quote:Op donderdag 17 september 2009 16:46 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik weet niet of ik verkeerde opmerkingen heb gemaakt, maar dan alsnog mijn veel te late welgemeende excuses. Wat naar dat jullie daar zo verdrietig van worden. Jij had ook al zo'n prachtige buik(en).
![]()
Hey op kleur aangepast jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:33 schreef huuphuup het volgende:
Heel mooi Rocksecht heel erg!
maar dat balkje haha
jupquote:Op zaterdag 19 september 2009 08:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Alleen die achtergrond is wel erg om te
Azo, ik dacht om andere redenenquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Speciaal voor mijsje een dikke pens
wel een beetje moeilijk te zien door kleur op kleur, maar toch
[ afbeelding ]
24w3d
quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:44 schreef RockabeIIa het volgende:
... foto ...
Deze dan?
(maar die haal ik wel weg straks)
Dat heeft ie iddquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Azo, ik dacht om andere redenen
en nu ik er nog eens naar kijk: B heeft wel veel weg van jou he?
uhhhh die is al bezig, vanaf ongeveer week 19/20.. ben inmiddels al 9/10 kg totaal gegroeidquote:Op zondag 20 september 2009 13:51 schreef Guuzewuus het volgende:
Zeg BJ, wanneer begint jouw spurt eens?![]()
Niks mee mee hoor! Mooi buukske!quote:Op zondag 20 september 2009 22:09 schreef Twinkly het volgende:
Karin wat had je toch een mooie buikWat fijn dat je zo snel terug plooit!
Ik heb nog een foto van toen ik 30 weken was, de 34 weken foto komt dinsdag.
Bluuh ik ben zo vadzig aan het worden, en iedereen maar roepen dat ik er zo goed en vrouwelijk uitzie, jaaa jaCheck die onderkin.. Die broek is ook niet echt charmant, maar hij zit wel het lekkerste. Maar ik geef ook ML de schuld want hij heeft de foto teveel van onderaf genomen!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2009 11:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Wil je em op PM, Davinia?
Past... niet.... denk... ik
Wil je bij mijn PM ook ff kijken of ie wel past?quote:Op maandag 21 september 2009 11:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Wil je em op PM, Davinia?
Past... niet.... denk... ik
Yushquote:Op maandag 21 september 2009 16:17 schreef Incantrix het volgende:
mette poezenkont, haha! Is dat Killer Kitteh?
Hihi, daar moest ik ook net aan denken jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 06:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
Serpente; wat weer een mooie stralende foto van jou! en ws ook de laatste met een bolle buik!
Nee dat was een ander jurkje waar ik niet meer in pas, mijn voorgevel is te explosief gegroeid om nog de rits dicht te kunnen krijgenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:53 schreef mijsje het volgende:mooi weer!
Faja, leuk dat je steeds in hetzelfde jurkje staatwas dat niet dat jurkje dat je toen voor die bruiloft had gekocht, toen nog niemand het wist?
quote:Op woensdag 23 september 2009 06:40 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Nee dat was een ander jurkje waar ik niet meer in pas, mijn voorgevel is te explosief gegroeid om nog de rits dicht te kunnen krijgen
Oh haha dat is maar 5 cm langer dan ik, ik weet niet waarom, je lijkt zo langquote:Op woensdag 23 september 2009 10:57 schreef Faja-Lobi het volgende:
@Twinkly ik ben slechts 1.68 mtr groot hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Waar blijft die van jouquote:Op donderdag 24 september 2009 19:34 schreef leonieke het volgende:
Zo'n mooie buikjes allemaal. En wat sindell zegt, idd fijn om te kunnen vergelijken
Iedereen vond de mijne ook prachtig terwijl ik het zelf nog maar een blobje vond...quote:Op donderdag 24 september 2009 20:01 schreef leonieke het volgende:
Ik kom die van mij maar tonen als hij mooi genoeg is om te zienen moet trouwens eens vragen aan mijn ventje of hij een foto wil nemen, heb er tot nu toe zelf nog geen enkele
dus jullie staan even ver als ik
maar morgen 18 weken, dus wie weet duurt het niet meer zo lang
![]()
Noh, bedankt he! Mijn joekeloekes is alleen van de zijkant echt dik geloof ikquote:Op donderdag 24 september 2009 22:56 schreef Moonah het volgende:
En Rocka!Wat ben je dik! Wow, mooie buik mooi buukske.
En big boobies!Ook mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het was toch heel fijn en gezellig om renzell met haar grote Juul weer te zien
.
elke week iddquote:Op zondag 27 september 2009 19:17 schreef Guuzewuus het volgende:
Incantrix, lief wat je schrijft, dankjewel. Achteraf vond ik het maar stom dat ik zo om reactie vroeg
, het stond er veel serieuzer dan ik het bedoelde.
Maar jij hebt zelf ook een prachtige buik zeg. Je bent net iets verder dan ik toch? Ik vind hem ook heel vergelijkbaar kwa grootte
.
En Troel, dan ben je verder dan ik ahv je bik zou zeggen.
En BJ, jij post er zoveel, ik weet gewoon op een gegeven moment niet meer wat er nu weer over te zeggen. Nogsteeds: waar blijft je spurt?
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |