Ik dacht ook even dat Lois foto's gepost had, maar ik zag wel meteen dat het Lois niet wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Wow, mooie foto's!![]()
Ik dacht ff, wat lijkt lois op miss_sly, wacht ff dan ist vast gewoon miss_slyBedtijd pour moi
En Miss_Sly, Wáááuw, wat een súpermooie foto's zeg, daar mag je écht wel trots op zijn.. Je buik is zo mooi, en jullie kijken zo heel erg blij en gelukkigquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:26 schreef Incantrix het volgende:
Lijnloos, wat heb jij een lieve, mooie bolle buikHeel erg mooi
En Ymme, ziet er ook weer goed uitLekker aan het groeien?
Ik heb dus een foto van mijn broertjes school-project, eentje die hij 'gewoon' heeft gemaakt van mij en mijn lief en eentje die ik zelf heb gemaakt voor de statistiek (als in, voor de spiegel, gebruikelijke houding).. Tjek dis! :
'The Nesting Instinct'
Voorgaande twee foto's © Oxidiser
Toch eigenlijk best leuk, zo'n make-upje erop
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Wow, mooie foto's!![]()
Ik dacht ff, wat lijkt lois op miss_sly, wacht ff dan ist vast gewoon miss_slyBedtijd pour moi
Tsss, zwangere vrouwen in de tuin laten werkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:23 schreef Incantrix het volgende:
Sniff, nu zijn de mijne ook meteen weg, en ik was er juist zo trots op.. Hoop dat het ok is als ik die ook nog een keertje neerzet:
[..]
En Miss_Sly, Wáááuw, wat een súpermooie foto's zeg, daar mag je écht wel trots op zijn.. Je buik is zo mooi, en jullie kijken zo heel erg blij en gelukkigGeweldig
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:25 schreef Troel het volgende:
Tsss, zwangere vrouwen in de tuin laten werken
en dan via hoogeveenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Och, doe je toch een dagtochtje Overijssel/Friesland, Chell
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Och, doe je toch een dagtochtje Overijssel/Friesland, Chell
Chell on tourquote:Op woensdag 9 september 2009 06:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en dan via hoogeveen
mooooie foto's dames!
Ik ben heel blij dat ik het heb laten doen. En je hebt het zo fijn gedaan, gewoon gezellig gekletst, mij maar laten ratelen en toch nog erin gelsaag om mooie foto's te maken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:11 schreef Chell het volgende:
@vlindur: Friesland is wel een heul eind weg vanuit Den Haag!En ik kom er ook echt nooit eigenlijk...
Ennum miss_sly: het was echt leuk om jullie te fotograferenBen blij dat je nu achteraf toch nog blij met je buik kan zijn. Je was prachtig zwanger!
Ik heb inmiddels toch wat anders geregeldquote:Op woensdag 9 september 2009 13:28 schreef Chell het volgende:
[..]
[..]
Chell on tour![]()
Naja als er dingen te combineren zijn, wellicht zelfs op één locatie, dan valt er misschien best wat te regelen
Verstandigquote:Op woensdag 9 september 2009 14:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels toch wat anders geregeld
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:31 schreef Chell het volgende:
[..]
VerstandigWant jij loopt al aardig richting einde toch ook?
Wat een "lage" buikquote:Op zondag 13 september 2009 11:08 schreef NieuweUser het volgende:
Hierbij twee foto' tjes van mijn 24 weken buik!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoor inderdaad vaker dat mijn buik laag zit, maar ik ben zelf niet lang, zo'n 1,70 mtr. Ben benieuwd of de buik zo laag blijft!quote:Op zondag 13 september 2009 12:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Volgens mij ben jij gewoon lang, of niet NieuweUser? Veel meer hoogte in de buik, daarom lijkt de bolling lager. Denk ik dan.
Mooi.
Dat dacht ik dus ook! Leonieke, jij bent ook eens aan de beurt hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 20:29 schreef mijsje het volgende:ik was het topic kwijt geraakt, maar wat een mooie buikies weer allemaal!
ik mis er wel eentje, Leonieke, begint er al wat te bollen bij je?
ssjtt ik zit nog in ontkenningsfasequote:Op maandag 14 september 2009 20:29 schreef mijsje het volgende:
ik was het topic kwijt geraakt, maar wat een mooie buikies weer allemaal!
ik mis er wel eentje, Leonieke, begint er al wat te bollen bij je?
Echt HEERLIJK! Was er met zonnig weer echt zowat mee vergroeid, zodra hij weer uit de was kwam, had ik hem alweer aanquote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef Linda2205 het volgende:
Poppejans, wat mooi die foto! En dat jurkje heb ik ookFijn issie hah?
!
Natuurlijk zie ik er blij uit: ik ben op vakantiequote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Ssserpente het volgende:
Asy! Wat zie je er blij uit! En wat is je buik al goed bezig!
Wat wil je weten? Sommigen hebben al streepjes voor ze uberhaupt zwanger zijn, en anderen krijgen helemaal geen streepjes. En sommigen krijgen er heel veel, of pas bij het 2e kind of zelfs pas tijdens het persen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:51 schreef Csbs het volgende:
Hoe zit het met de zebrastreepjes? Ik hoorde van iemand dat ze pas tijdens de bevalling striae kreeg op haar buik.
Ja dat dusquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Sommigen hebben al streepjes voor ze uberhaupt zwanger zijn, en anderen krijgen helemaal geen streepjes. En sommigen krijgen er heel veel, of pas bij het 2e kind of zelfs pas tijdens het persen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat ietwat oudere vrouwen minder vaak streepjes krijgen (oud vel) dan jonge dames. Maar er zijn vast wel weer uitzonderingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |