Ik dacht ook even dat Lois foto's gepost had, maar ik zag wel meteen dat het Lois niet wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Wow, mooie foto's!![]()
Ik dacht ff, wat lijkt lois op miss_sly, wacht ff dan ist vast gewoon miss_slyBedtijd pour moi
En Miss_Sly, Wáááuw, wat een súpermooie foto's zeg, daar mag je écht wel trots op zijn.. Je buik is zo mooi, en jullie kijken zo heel erg blij en gelukkigquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:26 schreef Incantrix het volgende:
Lijnloos, wat heb jij een lieve, mooie bolle buikHeel erg mooi
En Ymme, ziet er ook weer goed uitLekker aan het groeien?
Ik heb dus een foto van mijn broertjes school-project, eentje die hij 'gewoon' heeft gemaakt van mij en mijn lief en eentje die ik zelf heb gemaakt voor de statistiek (als in, voor de spiegel, gebruikelijke houding).. Tjek dis! :
'The Nesting Instinct'
Voorgaande twee foto's © Oxidiser
Toch eigenlijk best leuk, zo'n make-upje erop
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Wow, mooie foto's!![]()
Ik dacht ff, wat lijkt lois op miss_sly, wacht ff dan ist vast gewoon miss_slyBedtijd pour moi
Tsss, zwangere vrouwen in de tuin laten werkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:23 schreef Incantrix het volgende:
Sniff, nu zijn de mijne ook meteen weg, en ik was er juist zo trots op.. Hoop dat het ok is als ik die ook nog een keertje neerzet:
[..]
En Miss_Sly, Wáááuw, wat een súpermooie foto's zeg, daar mag je écht wel trots op zijn.. Je buik is zo mooi, en jullie kijken zo heel erg blij en gelukkigGeweldig
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:25 schreef Troel het volgende:
Tsss, zwangere vrouwen in de tuin laten werken
en dan via hoogeveenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Och, doe je toch een dagtochtje Overijssel/Friesland, Chell
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Och, doe je toch een dagtochtje Overijssel/Friesland, Chell
Chell on tourquote:Op woensdag 9 september 2009 06:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en dan via hoogeveen
mooooie foto's dames!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |