Ja, dat zei een moeder laatst op school ook al (zij is in juli bevallen). Ze durfde op het laatst haast niet meer naar school te komen vanwege de opmerkingen...quote:Op donderdag 17 september 2009 10:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Lily, zo aardig op het laatst worden de opmerkingen hier steeds erger zelfs!

Ik zie het helemaal voor me:quote:Op donderdag 17 september 2009 11:29 schreef Smikke het volgende:
Lily, ben jij pas 25 weken?![]()
wegrent......geintje
![]()
Prachtige buiken allemaal. Ik ben het helemaal met Tan eens, zwangere vrouwen hebben (meestal) een mooie uitstraling. Ik zou het zelf ook zo weer doen, maar dan moet ik wel eerst een welwillende kerel van de fiets trekken.

Zei mijn man ook al: gewoon zeggen; tja, ik ben zwanger, wat is jouw excuus!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:45 schreef RockabeIIa het volgende:
En die grapjes ook altijd'Weet je zeker dat...' 'Ja dat weet ik zeker en jij bent nog steeds dik zonder baby en ik blijf het niet!@#!$#!'
Nou ja, ze zeggen het gewoon zoals ik het hierboven schreef.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:18 schreef Guuzewuus het volgende:
weet je zeker dat je het niet negatiever interpreteert dan mensen het bedoelen?

Dat snap ik ook wel. Maar toch proberen je niet te zeer te laten raken hoor, veel te jammer! je hebt zo'n prachtige buikquote:Op donderdag 17 september 2009 12:26 schreef lily het volgende:
Maar dagelijks een paar keer horen dat je zo vreselijk dik bent voor de termijn word ik knap onzeker van

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |