abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72831428
Ik vind het zo apart dat echt elke vrouw een andere buik heeft! Ze zijn eigenlijk allemaal gewoon bijzonder

Groeispurtje gehad, blijft bescheiden maar toch: mijn 19 weken buikie

pi_72831527
Zo mooi weer allemaal!!

Mama_papa Spongebob blijft de leukste
Mefke wat een mooie buik, ik vind je echt helemaal niet opgezwollen overkomen, dan ben ik het ook zeg maar Maar ik weet natuurlijk niet hoe je er normaal uitziet
Wat een schattig buikje Sindell, dat wordt een heel mooi rond bolletje volgens mij.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72831590
sindell 19 weken buik, echt heel bescheiden
pi_72831736
Klopt hoor dat er maar een paar mensen zijn die dat vocht echt zien en dan valt het met kleren aan nog mee. Ik heb ook weer foto's zonder kleren en juist van die schrok ik me echt kapot. Dat het in mijn voeten, kuiten en knietjes zit oke, maar het zit dus echt veel hoger ook nog. Oja, en ik heb streepjes..maar dat zijn oude streepjes die weer wat roder zijn en ze zitten echt helemaal aan de zijkant, op mijn heupen. Dus daar kan ik heel goed mee leven...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72831761
Hebben jullie dat trouwens ook;

Ik word dus echt niet goed van de opmerkingen die ik dagelijks krijg. Nu kom ik wel veel mensen tegen op een dag maar ik krijg zeker 3 opmerkingen per dag over mijn buik.
Sommigen doen echt alsof ze nog nooit een zwangere hebben gezien. Of dat ik in ieder geval een rariteit ben.

Wat ben jij dik (met zo'n gezicht erbij )
Jeetje, lily (met zo'n gezicht erbij )
Jij bent er zeker bijna heh? (ja, tuurlijk)
Ben jij pas 25 weken? Hand voor mond slaat; anderen erbij halen
Ik eet nooit taart op het werk (kun je bezig blijven hier), maar nu krijg ik de opmerking: nou, dat kan er toch anders ook nog wel bij

en ga zo maar door

Ik vind dat echt niet normaal en zou zo'n opmerkingen echt nooit maken.
Ze praten je gewoon een complex aan (wat ik notabene helemaal niet heb nu)!

note: Het zijn altijd vrouwen. Van mannen krijg ik 0 opmerkingen.
  donderdag 17 september 2009 @ 10:10:00 #106
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72831856
Ja dat is irritant! Volgens mij weten vrouwen niet eens wat ze er uit gooien
Ik probeer het zelf altijd positief te houden, zeg dat ik het zo mooi vind zo`n zwangere buik, maar in mijn enthousiasme gooi ik er volgens mij soms ook wel eens iets raars uit
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 17 september 2009 @ 10:11:04 #107
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72831888
Lily, zo aardig op het laatst worden de opmerkingen hier steeds erger zelfs!

Mooie foto's weer hoor.
Mef, ik zie je vocht ook niet. Ik zie het bij me zelf amper, behalve als ik mijn sokken weer uit mijn enkels moet pulken, dan schrik ik toch echt wel van die kolossen van poten die ik heb gekregen
En gisteren bij de fotograaf zag ik ook een opgezwollen kop... Het is niet anders... gaat wel weg zolang het geen vetjes zijn.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72831952
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Lily, zo aardig op het laatst worden de opmerkingen hier steeds erger zelfs!
Ja, dat zei een moeder laatst op school ook al (zij is in juli bevallen). Ze durfde op het laatst haast niet meer naar school te komen vanwege de opmerkingen...
pi_72831959
Mja

Of in mijn geval:
Nou je ziet er nog niet zoveel van he?

Ja jij moet goed eten, je eet nu voor 2 he?

Inderdaad voornamelijk vrouwen, maar dat is volgens mij omdat de meeste mannen zwangere vrouwen een beetje eng vinden en niet goed weten hoe ze er mee om moeten gaan (als het niet hun eigen vrouw is) dus houden ze zich maar wijselijk stil (of ze hebben gewoon veel opgestoken thuis )

Maar ik denk dan ook: ja en? Lekker belangrijk allemaal, als je oprecht wilt weten hoe het gaat kun je dat ook anders vragen....
pi_72831969
Ja! Heel irritant. Ze moeten gewoon iets kwijt ofzo maar weten niet wat ze moeten zeggen dus gaan ze maar zeuren
En dan kom je bij de verloskundige en die zegt dat je buik gewoon normaal is
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72831996
O lily, ik heb gelukkig maar weinig van die opmerkingen gehad. Want ik zou er echt niet blij mee zijn geweest.
pi_72832258
Ik vind het nergens op slaan, die opmerkingen. Zeg gewoon niks..(als je niks leuks kan zeggen )

Ik ben benieuwd naar de foto's, Rocka

en ik baal zo erg dat ik zaterdag niet naar de fotomeet kan

edit: foto erbij

[ Bericht 21% gewijzigd door lily op 17-09-2009 10:40:17 ]
  donderdag 17 september 2009 @ 11:29:11 #113
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_72834126
Lily, ben jij pas 25 weken?
wegrent... ...geintje

Prachtige buiken allemaal. Ik ben het helemaal met Tan eens, zwangere vrouwen hebben (meestal) een mooie uitstraling. Ik zou het zelf ook zo weer doen, maar dan moet ik wel eerst een welwillende kerel van de fiets trekken.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  donderdag 17 september 2009 @ 11:45:22 #114
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72834589
Lily, sorry hoor maar die mensen hebben echt poep in hun ogen. Ik snap niet waarom men dat doet en zegt! Je bent duidelijk gegroeid maar zeer zeker niet belachelijk enorm en buiten proporties.
En die grapjes ook altijd 'Weet je zeker dat...' 'Ja dat weet ik zeker en jij bent nog steeds dik zonder baby en ik blijf het niet!@#!$#!'

Hier op de markt altijd een meisje dat echt oprecht schrikt zo van ' Het kon nog groter!!!' dat vind ik dan wel weer grappig.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72835078
Supermooie buikjes weer hier

Heb trouwens gisteren voor het eerst de vraag gehad van een collega die me al een tijd niet had gezien of ik zwanger ben ("zie ik het nou goed?"). Toch wel leuk om te weten dat ik er nu wel zwanger uitzie

Ik zal binnenkort weer fotootje maken.
pi_72835154
Och, Lily, ik snap werkelijk niet waarom je opmerkingen krijgt. Ik vind em helemaal niet groot. Komt zelfs bekend voor, zo was ik ook met die termijn (volgens mij was ik zelfs dikker)....het zijn gewoon zeurpieten en ze zijn gewoon jaloers!
pi_72835196
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:29 schreef Smikke het volgende:
Lily, ben jij pas 25 weken?
wegrent... ...geintje

Prachtige buiken allemaal. Ik ben het helemaal met Tan eens, zwangere vrouwen hebben (meestal) een mooie uitstraling. Ik zou het zelf ook zo weer doen, maar dan moet ik wel eerst een welwillende kerel van de fiets trekken.
Ik zie het helemaal voor me:

Smikke kijkt rond en spot goed DNA: "Jij gaat nu met mij mee naar huis"
Daar zit je dan.
  donderdag 17 september 2009 @ 12:18:22 #118
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72835536
Lily, ik snap er niks van eigenlijk . Je hebt zo'n prachtige (!!! ) en toch ook best bescheiden buik (lijkt iig héél bescheiden op de foto ), weet je zeker dat je het niet negatiever interpreteert dan mensen het bedoelen?

Ik krijg dagelijks opmerkingen, op mijn werk van collegae, van de kinderen, maar ook op straat van vreemden, en ik vind het eigenlijk alleen maar leuk. Maar als ik eens echt stil zou staan bij wat ze precies zeggen, is het misschien ook wel als lomp te interpreteren . Trek je er niks van aan joh .

vb: Tijdens de vorige zwangerschap oogde ik heel bescheiden zwanger (althans, dat kreeg ik van de kenners en ervarenen te horen ) en iemand vroeg me: "weet je zeker dat het geen tweeling is?". Daar moet je dan toch gewoon heel hard om lachen? Dat zijn gewoon mensen die verwonderd zijn over hoe dik zo'n buik ineens kan worden, maar die niet echt weten waar ze het over hebben, denk ik dan.
  donderdag 17 september 2009 @ 12:25:58 #119
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72835726
Lily mooie buik!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_72835738
Thx voor de lieve opmerkingen, en het hart onder de riem
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:45 schreef RockabeIIa het volgende:
En die grapjes ook altijd 'Weet je zeker dat...' 'Ja dat weet ik zeker en jij bent nog steeds dik zonder baby en ik blijf het niet!@#!$#!'
Zei mijn man ook al: gewoon zeggen; tja, ik ben zwanger, wat is jouw excuus!
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:18 schreef Guuzewuus het volgende:
weet je zeker dat je het niet negatiever interpreteert dan mensen het bedoelen?
Nou ja, ze zeggen het gewoon zoals ik het hierboven schreef.
Ik interpreteer dat als vervelend ja. Misschien een ander niet..
Maar dagelijks een paar keer horen dat je zo vreselijk dik bent voor de termijn word ik knap onzeker van
  donderdag 17 september 2009 @ 12:26:41 #121
223453 Guuzewuus
pi_72835748
En mefke, mooi joh! En hoewel jouw buik me ook vrij bescheiden overkomt, vind ik het toch een enorme knoeperd (zeker als ik me bedenk dat ik ook hard die kant opga ).

Laatste loodjes meid, nog even volhouden . Ben heel benieuwd naar jullie babietje
  donderdag 17 september 2009 @ 12:28:26 #122
223453 Guuzewuus
pi_72835795
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:26 schreef lily het volgende:

Maar dagelijks een paar keer horen dat je zo vreselijk dik bent voor de termijn word ik knap onzeker van
Dat snap ik ook wel. Maar toch proberen je niet te zeer te laten raken hoor, veel te jammer! je hebt zo'n prachtige buik , echt!
pi_72835893
Lily wat een mensen je buik is prachtig..
  † In Memoriam † donderdag 17 september 2009 @ 13:32:51 #124
43556 miss_dynastie
pi_72837518
Oh lily, wat rot dat die opmerkingen je zo onzeker maken, ik vind echt dat je een droombuik hebt
  donderdag 17 september 2009 @ 13:37:19 #125
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72837637
Prachtige buiken hier weer!

Lily, ik kreeg ook heel nare opmerkingen tijdens mijn zwangerschappen. Dat is gewoon echt heel stom en maakt inderdaad erg onzeker. Het lukte mij niet om me er niks van aan te trekken.
Maar seriously, jouw buik is prachtig! Sowieso vind ik zwangere vrouwen echt heel mooi meestal en jouw buik is ook nog eens heel mooi van vorm en heel mooi bij je lijf. Ik denk echt dat veel mensen jouw figuur zouden willen hebben, hoor!

Kop op, ik herken het heel goed en het is gewoon ook echt stom, maar hopelijk lukt het je het van je af te zetten.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')