abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72831428
Ik vind het zo apart dat echt elke vrouw een andere buik heeft! Ze zijn eigenlijk allemaal gewoon bijzonder

Groeispurtje gehad, blijft bescheiden maar toch: mijn 19 weken buikie

pi_72831527
Zo mooi weer allemaal!!

Mama_papa Spongebob blijft de leukste
Mefke wat een mooie buik, ik vind je echt helemaal niet opgezwollen overkomen, dan ben ik het ook zeg maar Maar ik weet natuurlijk niet hoe je er normaal uitziet
Wat een schattig buikje Sindell, dat wordt een heel mooi rond bolletje volgens mij.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72831590
sindell 19 weken buik, echt heel bescheiden
pi_72831736
Klopt hoor dat er maar een paar mensen zijn die dat vocht echt zien en dan valt het met kleren aan nog mee. Ik heb ook weer foto's zonder kleren en juist van die schrok ik me echt kapot. Dat het in mijn voeten, kuiten en knietjes zit oke, maar het zit dus echt veel hoger ook nog. Oja, en ik heb streepjes..maar dat zijn oude streepjes die weer wat roder zijn en ze zitten echt helemaal aan de zijkant, op mijn heupen. Dus daar kan ik heel goed mee leven...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72831761
Hebben jullie dat trouwens ook;

Ik word dus echt niet goed van de opmerkingen die ik dagelijks krijg. Nu kom ik wel veel mensen tegen op een dag maar ik krijg zeker 3 opmerkingen per dag over mijn buik.
Sommigen doen echt alsof ze nog nooit een zwangere hebben gezien. Of dat ik in ieder geval een rariteit ben.

Wat ben jij dik (met zo'n gezicht erbij )
Jeetje, lily (met zo'n gezicht erbij )
Jij bent er zeker bijna heh? (ja, tuurlijk)
Ben jij pas 25 weken? Hand voor mond slaat; anderen erbij halen
Ik eet nooit taart op het werk (kun je bezig blijven hier), maar nu krijg ik de opmerking: nou, dat kan er toch anders ook nog wel bij

en ga zo maar door

Ik vind dat echt niet normaal en zou zo'n opmerkingen echt nooit maken.
Ze praten je gewoon een complex aan (wat ik notabene helemaal niet heb nu)!

note: Het zijn altijd vrouwen. Van mannen krijg ik 0 opmerkingen.
  donderdag 17 september 2009 @ 10:10:00 #106
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72831856
Ja dat is irritant! Volgens mij weten vrouwen niet eens wat ze er uit gooien
Ik probeer het zelf altijd positief te houden, zeg dat ik het zo mooi vind zo`n zwangere buik, maar in mijn enthousiasme gooi ik er volgens mij soms ook wel eens iets raars uit
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 17 september 2009 @ 10:11:04 #107
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72831888
Lily, zo aardig op het laatst worden de opmerkingen hier steeds erger zelfs!

Mooie foto's weer hoor.
Mef, ik zie je vocht ook niet. Ik zie het bij me zelf amper, behalve als ik mijn sokken weer uit mijn enkels moet pulken, dan schrik ik toch echt wel van die kolossen van poten die ik heb gekregen
En gisteren bij de fotograaf zag ik ook een opgezwollen kop... Het is niet anders... gaat wel weg zolang het geen vetjes zijn.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72831952
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Lily, zo aardig op het laatst worden de opmerkingen hier steeds erger zelfs!
Ja, dat zei een moeder laatst op school ook al (zij is in juli bevallen). Ze durfde op het laatst haast niet meer naar school te komen vanwege de opmerkingen...
pi_72831959
Mja

Of in mijn geval:
Nou je ziet er nog niet zoveel van he?

Ja jij moet goed eten, je eet nu voor 2 he?

Inderdaad voornamelijk vrouwen, maar dat is volgens mij omdat de meeste mannen zwangere vrouwen een beetje eng vinden en niet goed weten hoe ze er mee om moeten gaan (als het niet hun eigen vrouw is) dus houden ze zich maar wijselijk stil (of ze hebben gewoon veel opgestoken thuis )

Maar ik denk dan ook: ja en? Lekker belangrijk allemaal, als je oprecht wilt weten hoe het gaat kun je dat ook anders vragen....
pi_72831969
Ja! Heel irritant. Ze moeten gewoon iets kwijt ofzo maar weten niet wat ze moeten zeggen dus gaan ze maar zeuren
En dan kom je bij de verloskundige en die zegt dat je buik gewoon normaal is
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72831996
O lily, ik heb gelukkig maar weinig van die opmerkingen gehad. Want ik zou er echt niet blij mee zijn geweest.
pi_72832258
Ik vind het nergens op slaan, die opmerkingen. Zeg gewoon niks..(als je niks leuks kan zeggen )

Ik ben benieuwd naar de foto's, Rocka

en ik baal zo erg dat ik zaterdag niet naar de fotomeet kan

edit: foto erbij

[ Bericht 21% gewijzigd door lily op 17-09-2009 10:40:17 ]
  donderdag 17 september 2009 @ 11:29:11 #113
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_72834126
Lily, ben jij pas 25 weken?
wegrent... ...geintje

Prachtige buiken allemaal. Ik ben het helemaal met Tan eens, zwangere vrouwen hebben (meestal) een mooie uitstraling. Ik zou het zelf ook zo weer doen, maar dan moet ik wel eerst een welwillende kerel van de fiets trekken.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  donderdag 17 september 2009 @ 11:45:22 #114
190853 RockabeIIa
pi_72834589
Lily, sorry hoor maar die mensen hebben echt poep in hun ogen. Ik snap niet waarom men dat doet en zegt! Je bent duidelijk gegroeid maar zeer zeker niet belachelijk enorm en buiten proporties.
En die grapjes ook altijd 'Weet je zeker dat...' 'Ja dat weet ik zeker en jij bent nog steeds dik zonder baby en ik blijf het niet!@#!$#!'

Hier op de markt altijd een meisje dat echt oprecht schrikt zo van ' Het kon nog groter!!!' dat vind ik dan wel weer grappig.
pi_72835078
Supermooie buikjes weer hier

Heb trouwens gisteren voor het eerst de vraag gehad van een collega die me al een tijd niet had gezien of ik zwanger ben ("zie ik het nou goed?"). Toch wel leuk om te weten dat ik er nu wel zwanger uitzie

Ik zal binnenkort weer fotootje maken.
pi_72835154
Och, Lily, ik snap werkelijk niet waarom je opmerkingen krijgt. Ik vind em helemaal niet groot. Komt zelfs bekend voor, zo was ik ook met die termijn (volgens mij was ik zelfs dikker)....het zijn gewoon zeurpieten en ze zijn gewoon jaloers!
pi_72835196
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:29 schreef Smikke het volgende:
Lily, ben jij pas 25 weken?
wegrent... ...geintje

Prachtige buiken allemaal. Ik ben het helemaal met Tan eens, zwangere vrouwen hebben (meestal) een mooie uitstraling. Ik zou het zelf ook zo weer doen, maar dan moet ik wel eerst een welwillende kerel van de fiets trekken.
Ik zie het helemaal voor me:

Smikke kijkt rond en spot goed DNA: "Jij gaat nu met mij mee naar huis"
Daar zit je dan.
  donderdag 17 september 2009 @ 12:18:22 #118
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72835536
Lily, ik snap er niks van eigenlijk . Je hebt zo'n prachtige (!!! ) en toch ook best bescheiden buik (lijkt iig héél bescheiden op de foto ), weet je zeker dat je het niet negatiever interpreteert dan mensen het bedoelen?

Ik krijg dagelijks opmerkingen, op mijn werk van collegae, van de kinderen, maar ook op straat van vreemden, en ik vind het eigenlijk alleen maar leuk. Maar als ik eens echt stil zou staan bij wat ze precies zeggen, is het misschien ook wel als lomp te interpreteren . Trek je er niks van aan joh .

vb: Tijdens de vorige zwangerschap oogde ik heel bescheiden zwanger (althans, dat kreeg ik van de kenners en ervarenen te horen ) en iemand vroeg me: "weet je zeker dat het geen tweeling is?". Daar moet je dan toch gewoon heel hard om lachen? Dat zijn gewoon mensen die verwonderd zijn over hoe dik zo'n buik ineens kan worden, maar die niet echt weten waar ze het over hebben, denk ik dan.
  donderdag 17 september 2009 @ 12:25:58 #119
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72835726
Lily mooie buik!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_72835738
Thx voor de lieve opmerkingen, en het hart onder de riem
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:45 schreef RockabeIIa het volgende:
En die grapjes ook altijd 'Weet je zeker dat...' 'Ja dat weet ik zeker en jij bent nog steeds dik zonder baby en ik blijf het niet!@#!$#!'
Zei mijn man ook al: gewoon zeggen; tja, ik ben zwanger, wat is jouw excuus!
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:18 schreef Guuzewuus het volgende:
weet je zeker dat je het niet negatiever interpreteert dan mensen het bedoelen?
Nou ja, ze zeggen het gewoon zoals ik het hierboven schreef.
Ik interpreteer dat als vervelend ja. Misschien een ander niet..
Maar dagelijks een paar keer horen dat je zo vreselijk dik bent voor de termijn word ik knap onzeker van
  donderdag 17 september 2009 @ 12:26:41 #121
223453 Guuzewuus
pi_72835748
En mefke, mooi joh! En hoewel jouw buik me ook vrij bescheiden overkomt, vind ik het toch een enorme knoeperd (zeker als ik me bedenk dat ik ook hard die kant opga ).

Laatste loodjes meid, nog even volhouden . Ben heel benieuwd naar jullie babietje
  donderdag 17 september 2009 @ 12:28:26 #122
223453 Guuzewuus
pi_72835795
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:26 schreef lily het volgende:

Maar dagelijks een paar keer horen dat je zo vreselijk dik bent voor de termijn word ik knap onzeker van
Dat snap ik ook wel. Maar toch proberen je niet te zeer te laten raken hoor, veel te jammer! je hebt zo'n prachtige buik , echt!
pi_72835893
Lily wat een mensen je buik is prachtig..
  † In Memoriam † donderdag 17 september 2009 @ 13:32:51 #124
43556 miss_dynastie
pi_72837518
Oh lily, wat rot dat die opmerkingen je zo onzeker maken, ik vind echt dat je een droombuik hebt
  donderdag 17 september 2009 @ 13:37:19 #125
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72837637
Prachtige buiken hier weer!

Lily, ik kreeg ook heel nare opmerkingen tijdens mijn zwangerschappen. Dat is gewoon echt heel stom en maakt inderdaad erg onzeker. Het lukte mij niet om me er niks van aan te trekken.
Maar seriously, jouw buik is prachtig! Sowieso vind ik zwangere vrouwen echt heel mooi meestal en jouw buik is ook nog eens heel mooi van vorm en heel mooi bij je lijf. Ik denk echt dat veel mensen jouw figuur zouden willen hebben, hoor!

Kop op, ik herken het heel goed en het is gewoon ook echt stom, maar hopelijk lukt het je het van je af te zetten.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 17 september 2009 @ 13:46:46 #126
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72837950
Lily, waarom word je daar onzeker van? Dit is je derde kindje, en bot gezegd: zo dik ben je echt niet, hoor!
Ja, je bent echt duidelijk zwanger. goh, vind je het gek als je op 2/3 bent?

En je zou een keer goed kunnen doorvragen. goh, waarom zeg je dat dan? vind je me dik of zo? en dan nog maar eens zien of ze met "ja" beantwoorden
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72837953
Jullie zijn wel lief, thx!

en ik ga proberen me er niks van aan te trekken want het wordt inderdaad alleen maar erger de komende tijd natuurlijk
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:46 schreef DaviniaHR het volgende:
En je zou een keer goed kunnen doorvragen. goh, waarom zeg je dat dan? vind je me dik of zo? en dan nog maar eens zien of ze met "ja" beantwoorden
Ze zeggen het al letterlijk, Davinia

Maar laten we ermaar over ophouden!

Foto's nu!
  donderdag 17 september 2009 @ 13:48:17 #128
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_72838004
Lily, sorry dat ik er een grapje overheen maakte. Ik lees dat die opmerkingen je zelfs onzeker maken, maar zonder andere zwangere buikjes hier tekort te doen, je hebt by far de mooiste buik/figuur die hier op FOK rondzwangert, als er iemand niet onzeker hoeft te worden, ben jij het wel. Getuige de loftrompetten die afgestoken worden zodra jij hier je buik post.
En als jij met enige afstand (en zonder hormonen) naar jezelf kon kijken zou je dat zelf ook zo vinden. Je was prachtig en je bent prachtig!
(Tenslotte kan ik me niet voorstellen dat andere vrouwen dit zullen zeggen om je onzeker te maken, er zijn nu eenmaal mensen die niet vooraan hebben gestaan bij het uitdelen van tact.)
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_72838144
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:48 schreef Smikke het volgende:
En als jij met enige afstand (en zonder hormonen) naar jezelf kon kijken zou je dat zelf ook zo vinden. Je was prachtig en je bent prachtig!
Ja maar ik vind mezelf niet dik. Ik ben harstikke blij met mijn buik! En ik was helemaal niet onzeker!
Die dagelijkse opmerkingen maken me aan het twijfelen en ik irriteerde me eraan. Ik vroeg me af of anderen dat ook hadden.
verder niks..

Maar enough said
  donderdag 17 september 2009 @ 13:52:29 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72838169
lieve lily, je loopt qua zwangerschap 7 weken voor op mij en ik denk dat mijn buik echt wel zo groot is als die van jou (zo niet groter). Je hebt echt een mooie buik. Laat je niks wijsmaken door anderen hoor!
pi_72838244
ik heb er spijt van dat ik erover begon
pi_72838334

Lily ik weet niet of je het goed kan zien, zwart kleed af, maar hier was ik even ver als jij nu en mijn buik was dikker.
Jij hebt juist een hele mooie buik, ik vind hem zelfs bescheiden, maarja ik vergelijk hem met die van mij he Mensen moeten gewoon altijd opmerkingen maken (zeuren) over alles. Ben je slank noemen ze je te mager, ben je wat aangekomen zodat je een gezond gewicht hebt noemen ze je direct dik. Ik krijg ook constant opmerkingen, of er niet twee inzitten bijvoorbeeld, dat zeiden mensen al vanaf iets van 8 weken!! Maar waarschijnlijk zijn vrouwen die zwanger geweest zijn vergeten hoe dik hun buik was (en ze kunnen het ook niet goed zien van bovenaf natuurlijk) en vrouwen die nooit zwanger zijn geweest hebben geen idee wat normaal is.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 17 september 2009 @ 14:03:06 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72838540
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:51 schreef lily het volgende:

[..]

Ja maar ik vind mezelf niet dik. Ik ben harstikke blij met mijn buik! En ik was helemaal niet onzeker!
Die dagelijkse opmerkingen maken me aan het twijfelen en ik irriteerde me eraan. Ik vroeg me af of anderen dat ook hadden.
verder niks..

Maar enough said
Azo, nou hier zijn de reacties wisselend.
Meestal is het: ooh mooie buik, maar vandaag zei iemand: oei, je hebt wel al behoorlijk buik voor je termijn
Ik kan me er niet druk om maken. Pas als de VK moeilijk kijkt dan zal ik me er druk om maken.
pi_72838778
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:51 schreef lily het volgende:

[..]

verder niks..

Maar enough said
Oh sorry, die post was er nog niet toen ik die van mij in elkaar knutselde
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72842032
Ik ben zo blij dat ik met bijna alleen maar kerels werk, hier alleen maar opmerkingen die of lief zijn of duidelijk als grapje bedoeld zijn (maar misschien zijn ze ook oprecht bang voor de hormonen )

Mooie buiken weer hoor, ook Lily!
pi_72842382
Lily je hebt een supermooi buikje hoor!

mijn 25 weken buik:

en van boven
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 17 september 2009 @ 16:28:10 #137
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72843480
B-J mooie buik
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  donderdag 17 september 2009 @ 16:46:01 #138
223453 Guuzewuus
pi_72844109
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:37 schreef Sugar het volgende:
Prachtige buiken hier weer!

Lily, ik kreeg ook heel nare opmerkingen tijdens mijn zwangerschappen. Dat is gewoon echt heel stom en maakt inderdaad erg onzeker. Het lukte mij niet om me er niks van aan te trekken.
Maar seriously, jouw buik is prachtig! Sowieso vind ik zwangere vrouwen echt heel mooi meestal en jouw buik is ook nog eens heel mooi van vorm en heel mooi bij je lijf. Ik denk echt dat veel mensen jouw figuur zouden willen hebben, hoor!

Kop op, ik herken het heel goed en het is gewoon ook echt stom, maar hopelijk lukt het je het van je af te zetten.
Ik weet niet of ik verkeerde opmerkingen heb gemaakt, maar dan alsnog mijn veel te late welgemeende excuses . Wat naar dat jullie daar zo verdrietig van worden. Jij had ook al zo'n prachtige buik(en).
  donderdag 17 september 2009 @ 16:50:03 #139
223453 Guuzewuus
pi_72844256
Mooi BJ . Kleine voetjes daarachter .
pi_72844446
Die voetjes lijken klein omdat BJ zo groot is en ze dus heel ver weg zijn

Dat is pas een bescheiden buikje, BJ
pi_72845593
Lily, ik vind je buik prachtig
Nou vind ik zelf sowieso alle zwangere buiken echt super. En (hart onder de riem) de meeste vrouwen zijn gewoon onwijze krengen. Ik was echt enorm bij de zwangerschap van Merel, wat je dan allemaal naar je hoofd geslingerd krijgt is gewoon niet grappig. Maar toch, gewoon lekker trots zijn op je buik, was ik ook, komt helemaal goed
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72845688
En toch mis ik m'n buikie wel

bijna 25 weekjes was ik hier

en 38 weken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72846933
BJ, wat een mooie buik!
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 17 september 2009 @ 18:24:50 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72847416
Maar ik snap die opmerkingen gewoon niet. Alsof je er wat aan kan doen dat je buik groot of klein of scheef of weet ik veel wat is...
Ik bedoel het is niet iets wat je in de hand hebt.
Net als die opmerkingen tegen een moeder met een groot kind: nou u moet wel opletten dat het niet te groot wordt. Ja hoe dan? Niks meer te eten geven? Baksteen op het hoofd leggen?

Ik zal mijn dadelijk nog eens lief aankijken voor een nieuwe buikenfoto (en dan vraag ik ook even waar die buikenfoto's van de vakantie zijn gebleven want die hebben jullie nog te goed)
pi_72847640
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:55 schreef lily het volgende:
Die voetjes lijken klein omdat BJ zo groot is en ze dus heel ver weg zijn

Dat is pas een bescheiden buikje, BJ
hahaaaaa ja idd die benen zijn best lang, en heb gewoon maat 40 schoenen hoor
en mijn buik is best bescheiden idd, maar toch ben ik al best flink in gewicht aangekomen...
  donderdag 17 september 2009 @ 18:46:53 #146
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72848169
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:24 schreef Asyniur het volgende:
Maar ik snap die opmerkingen gewoon niet. Alsof je er wat aan kan doen dat je buik groot of klein of scheef of weet ik veel wat is...
Ik bedoel het is niet iets wat je in de hand hebt.

Eensch...!!!

Maar goed. Zodra je zwanger bent, ben je een soort "algemeen goed"... Dan grijpen sommigen ook de kans om eens te vertellen hoe dik je reet is enzo
Meestal geef ik die mensen een koekje van eigen deeg over hun eigen reet. En dan gooi ik het op mijn hormonen.

Eigen bijdrage van week 38
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 17 september 2009 @ 20:48:59 #147
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72853152
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:46 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik weet niet of ik verkeerde opmerkingen heb gemaakt, maar dan alsnog mijn veel te late welgemeende excuses . Wat naar dat jullie daar zo verdrietig van worden. Jij had ook al zo'n prachtige buik(en).
Welnee, joh!
Jij hebt helemaal niks verkeerds gezegd, gek.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72855404
ik vind mensen die zeggen dat je vet bent of een te grote reet hebt heel stom! maar ik vind een enorme zwangere buik prachtig, dus als ik die zie (wel van iemand die ik goed genoeg ken natuurlijk, of hier...) zal ik ook zeggen dat ik die enorme buik (neehee, wel in woorden die bij die persoon passen...) echt prachtig vind, en dat ik er ook graag eentje wil voor een paar maanden...
Ik vind jullie hier prachtig! er zijn zoveel verschillende buiken, en ik vind ze allemaal mooi! en ja, ik heb zo m'n voorkeur, en dat is groot en rond, maar dat wil niet zeggen dat ik andere zwangere buiken niet mooi vind... ik vind zwangeren in het algemeen mooi...
oef, druipt het slijm er heel erg af? ik meende het wel...
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:22:30 #149
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72869572
Speciaal voor mijsje een dikke pens
wel een beetje moeilijk te zien door kleur op kleur, maar toch

24w3d
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:52:04 #150
190853 RockabeIIa
pi_72870344
Da's al een mooie buik, Davinia!

Takkembah, ik vind het zo grappig, zo'n enorm verschillende buik met de mijne! <3

Hier de mijne van zojuist:

(en vanavond betere foto's van de fotograaf )
pi_72870684
oeh ben benieuwd naar de fotograaffoto's
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_72870849
Oh, wat een mooie weer

Fuente, wat leuk om je buik terug te zien en dan in het kinderfototopic foto's van de inhoud te kunnen vinden!

En Takkie, wat bescheiden voor 38 weken

Rocka, ik ben ook heel benieuwd naar je fotograaffoto's, maar die die je zelf gemaakt hebt beloofd al veel goeds

Ik moet ook eigenlijk nog, maar ik heb er geen puf voor... Naja, in het ziekenhuis zullen we er sowieso wel 1 maken...tijdverdrijf enzo
Lotte!
Noah!
pi_72872297
Takkembah, jouw buik ziet er net ziet als de mijne nu, haha (mooi dus )

en Davinia, jij straalt altijd zo. leuk vind ik dat...

en Rocka, 38 weken alweer (jij was toch zigeunermeisje in de 2de streepjes?)
Prachtige buik! Ben benieuwd hoelang je nog zo rondloopt.
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:28:16 #154
190853 RockabeIIa
pi_72886758
[IMG]nou mijsje heeft em gezien dus nu kan ie weg [/IMG]
1 dan, de rest is een beetje intiem voor mijn gevoel
(Misschien bedenk ik me nog wel maar nu effe niet)

[ Bericht 30% gewijzigd door RockabeIIa op 19-09-2009 11:51:05 ]
pi_72886951
Heel mooi Rocks echt heel erg!
maar dat balkje haha
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72887174
ik vind m prachtig ook het balkje.
pi_72887540
Rockabelly
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:58:49 #158
190853 RockabeIIa
pi_72887894
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:33 schreef huuphuup het volgende:
Heel mooi Rocks echt heel erg!
maar dat balkje haha
Hey op kleur aangepast ja
pi_72890637
Rocka wat ben je mooi!! Al zit je balkje wel scheef
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:57:41 #160
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72892427
Rockabellybalkje
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_72898626
Rocka tof!
  zaterdag 19 september 2009 @ 08:44:30 #162
190853 RockabeIIa
pi_72898648
[IMG]weg[/IMG]]

Deze dan?
(maar die haal ik wel weg straks )

[ Bericht 28% gewijzigd door RockabeIIa op 19-09-2009 11:51:26 ]
pi_72898660
ja! mooi
  zaterdag 19 september 2009 @ 08:49:47 #164
190853 RockabeIIa
pi_72898673
Alleen die achtergrond is wel erg om te
  zaterdag 19 september 2009 @ 09:02:16 #165
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_72898729
mooi rocka
pi_72898734
Mooie buik Rocka!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72898772
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 08:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Alleen die achtergrond is wel erg om te
jup
maar de foto is uber
  zaterdag 19 september 2009 @ 09:12:59 #168
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72898793
Wat een geweldig mooie buikjes en buiken hier allemaal weer Ik vind jullie allemaal práchtig!

[spuit 11]Een vriendinnetje van mij (nu 36 weken) heeft ook een behoorlijke buik en de hare groeit ook nog eens heel erg naar voren, en wat zij allemaal naar haar hoofd krijgt is ook heel verschrikkelijk. Tegen mij zeggen mensen over het algemeen dat ik een bescheiden buikje heb, maar ik heb zo'n geweldig lollige collega die bijvoorbeeld als ik een stap achteruit doe van die vrachtauto-beepjes gaat maken, of zichzelf helemaal tegen de muur perst als ik langs hem loop. Ik kan er niet echt wakker van liggen want het is gewoon een drol, maar echt heel grappig vind ik hem ook niet. Ik snap wel dat je je op dit punt onzeker kunt gaan voelen, dat mensen soms eens íets zeggen is tot daar aan toe, maar sommigen weten ook gewoon niet van ophouden. voor iedereen die zich wel eens rot voelt/heeft gevoeld om zulke opmerkingen..[/spuit 11]

En Rocka, die laatste foto met het kersenshirt, wat is díe mooi zeg!! (edit: maar die achtergrond, dat boeit niet, die zie je niet eens! Tenminste, ik zag het pas toen je het zei hoor )
3!
  zaterdag 19 september 2009 @ 09:37:40 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72898972
Rocks, mooie foto hoor! Waarom zou je hem weghalen?
  zaterdag 19 september 2009 @ 10:09:41 #170
190853 RockabeIIa
pi_72899342
Asyn, vanwege privacy

Incantrix, het is een jurk!

[ Bericht 18% gewijzigd door RockabeIIa op 19-09-2009 11:51:45 ]
pi_72899519
oooo Rocka; ik vind je foto's heeeeeeeel mooi! en wat heb je tof haar!
stoer wijf joh!
pi_72899930
Oh Rocka die laatste met die kersjes is super mooi
pi_72900173
Mooi Rocka! Stoer wijf idd! Maar wel weer heel lief naar je buik kijkend! En je buik zelf is ook prachtig!
  zaterdag 19 september 2009 @ 11:12:57 #174
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72900408
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 10:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyn, vanwege privacy
Azo, ik dacht om andere redenen
en nu ik er nog eens naar kijk: B heeft wel veel weg van jou he?
pi_72900545
Ik vind hier alle buiken prachtig! Het is juist leuk dat iedereen een andere vorm en formaat heeft. Als iedereen hetzelfde zwanger was, was dit topic lang niet zo leuk!

Ik heb eigenlijk ook nog geen vervelende opmerkingen gehad. De meeste mannen (collega's) zeggen er niet veel van (waarschijnlijk omdat ze niet weten of dat wel gepast is ofzo) De mannen die er wel wat van zeggen zijn zelf net vader en zeggen dat ik er heel goed uitzie (dat doet je ego goed). En van die opmerkingen van als ze achter me lopen:" van achter zie je er niks van dat je zwanger bent, je waggelt alleen een beetje"
Maar ook mensen die je normaal niet zoveel te melden hebt reageren wel leuk, meer in de trend van: "je begint het nu wel goed te zien, he"
Dus eigenlijk geen rotopmerkingen gehad. Wel op een bruiloft toen ik voor de tweede keer langs het buffet ging dat ik voor twee moest eten. En dan zeg ik: "inderdaad"
pi_72901148
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Speciaal voor mijsje een dikke pens
wel een beetje moeilijk te zien door kleur op kleur, maar toch

[ afbeelding ]

24w3d
wat een prachtige enorme buik Davinia!
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 08:44 schreef RockabeIIa het volgende:
... foto ...
Deze dan?
(maar die haal ik wel weg straks )
mooi hoor Rocka! die in dat donkere lijstje (met het zwarte balkje...) vind ik ook helemaal super, en die van je I-phone ook...
  zaterdag 19 september 2009 @ 11:52:11 #177
190853 RockabeIIa
pi_72901221
Tnx voor alle lieve complies <3
pi_72901507
he bah ben ik weer te laat.

maar van alle andere buiken heb ik ook genoten hoor. mooi!!!
pi_72901648
Ik had je buik straks nog wel ff gezien rocka, mooi hoor en idd die achtergrond viel me niet eens in eerste instantie op.

Wel leuk om een profi reportage te maken.

Ik zal morgen weer eens ff mn buikske showen.
pi_72902108
Niet zo druk maken om opmerkingen joh! Volgens mij zijn de meeste lang niet zo onaardig bedoeld als dat jullie ze opvatten! En vergeet niet dat dat er ook nog zoiets bestaat als een 'grapje'! Gewoon om lachen.

En natuurlijk hoor jij die grapjes zes keer per dag, maar laat die grapjas lekker denken dat ie origineel is! Heeft hij ook weer een leuke dag!

Jullie zien er stuk voor stuk prachtig uit!
pi_72926534
Rocka, ik heb ze gelukkig nog wel gezien, maar had nog niet gereageerd. Waarom was ik ervan overtuigd dat jij lang donkerbruin haar had? Maar wat een mooie buik zeg! En zo extreem groot vind ik hem niet, gewoon prachtig!

Geldt overigens ook voor alle andere buiken. Het blijft genieten om er naar te kijken.

Gisteren heb ik even aan het werk gezet met de camera. Was alweer vrij lang geleden dat voor ons grijze muurtje ging staan. Het resultaat:

37 weken en 1 hele dag
  zondag 20 september 2009 @ 11:08:07 #182
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_72926599
mooooie foto sorbootje! en wat een mooie buik heb je!

misschien dat ik vanmiddag ook nog ff lief aankijk....
  zondag 20 september 2009 @ 11:14:57 #183
190853 RockabeIIa
pi_72926747
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:12 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Azo, ik dacht om andere redenen
en nu ik er nog eens naar kijk: B heeft wel veel weg van jou he?
Dat heeft ie idd

Sorbootje, weer zulke leuke kleding ook!
En ik durf te wedden dat ik een grotere omvang heb qua buik als dat jij hebt
(straks es meten dat heb ik nog geen enkele keer gedaan...)
pi_72926853
Als je omvang groter is maakt dat je buik nog niet meteen extreem groot. Maar gewoon lekker groot Een soort mooie bayvilla!
  zondag 20 september 2009 @ 11:34:05 #185
190853 RockabeIIa
pi_72927226
ik hoop dat je babyvilla bedoelt want nu is het idd een bayvilla
pi_72927271
ik bedoelde idd baByvilla
pi_72928135
foto van Rocka gemist

Je ziet er prachtig uit, Sorbootje
  zondag 20 september 2009 @ 13:10:27 #188
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_72930078
25 1/2 week

en ivm felle zon en zere ogen zonnebrilletje

zondag 20 september 2009 @ 13:51:41 #189
223453 Guuzewuus
pi_72931434
Sorbo mooi zeg . Echt een hoogzwangere buik is dat .

Zeg BJ, wanneer begint jouw spurt eens?

Rocka, gemist. Jammer.
pi_72931606
Heb beide foto's van Rocka gisteren gezien, heel erg mooi geworden hoor!!! En wat is je haar kort! Ik zal me het wel ietsje langer ingebeeld hebben, Vind je helemaal geen megabuik hebben hoor, gewoon een echte zwangerschapsbuik.

BJ jij maakt veel foto's hahaha, en nog steeds hartstikke slank en al ver over de 20 weken! Volgens mij blijf jij gewoon heel mooi heel erg bescheiden zwanger

Hier 30 weken vandaag, ik zit dan wel in huispak maar zal zo eens een fotootje van me laten maken. Manlief is nu nog druk met het tekenen van het geboortekaartje (wordt nog best leuk denk ik, een inkt tekening met wat lichte kleuren)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72931720
Wat een mooie foto's komen er voorbij en iedereen is weer zo anders zwanger.

Mijn 37wkn buukske

[ Bericht 21% gewijzigd door het-is-mij op 20-09-2009 20:32:29 ]
  zondag 20 september 2009 @ 14:04:58 #192
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_72931863
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:51 schreef Guuzewuus het volgende:

Zeg BJ, wanneer begint jouw spurt eens?
uhhhh die is al bezig, vanaf ongeveer week 19/20.. ben inmiddels al 9/10 kg totaal gegroeid
dus zo slank ben ik niet meer...

pi_72931914
@ Bj, nou......das je iig niet aan te zien
pi_72932189
Sorbootje en Het-is-mij wat een prachtig mooie grote ronde buik hebben jullie!
BJ je kunt zeggen wat je wilt maar je bent gewoon hartstikke slank Ik ben heel benieuwd naar jouw buikje over een paar weekjes, dan is het vast een heel mooi strak rond bolletje en kun je van achteren niet zien dat je zwanger bent
pi_72944723
Mooie buiken weer!!

Sorbootje, mooie grote buik!

BJ is idd nog bescheiden, maar zeker ook mooi!

Het-is-mij, mooie ronde buik!
pi_72946955
Mooi mooi dames, jammer dat Rocka's buik weer weg is....!
Sorbootje, ook erg mooi!
Raar is dat, pas geleden had ik ook nog zo'n dikke buik, en ik kan het me gewoon niet meer voorstellen dat het zo was. Mijn babyhuisje is leeg, en daarvoor in de plaats ligt hier nu mijn kleine vriendje in de kinderwagen te knorren.

Maar om on-topic te blijven, mijn allerlaatste buikfoto's.....
's ochtends vlak voor we naar het ziekenhuis gingen

Aan het ctg in het ziekenhuis.....de dag dat Lars is geboren

Ik heb geen foto van hoe het nu is, maar kan jullie vertellen dat de terugplooiwerkzaamheden in volle gang zijn. Mijn buik is al bijna weg gewoon.....
En dat is ook wel weer fijn, want het maakt het allemaal zoveel makkelijker.
Meike zei vanavond nog: mama wil je met je voetballen? En toen ik zei dat ik daar niet zo'n zin in had, zei ze: Mama je buik is nu leeg hoor!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72950584
Karin wat had je toch een mooie buik Wat fijn dat je zo snel terug plooit!

Ik heb nog een foto van toen ik 30 weken was, de 34 weken foto komt dinsdag.
Bluuh ik ben zo vadzig aan het worden, en iedereen maar roepen dat ik er zo goed en vrouwelijk uitzie, jaaa ja Check die onderkin.. Die broek is ook niet echt charmant, maar hij zit wel het lekkerste. Maar ik geef ook ML de schuld want hij heeft de foto teveel van onderaf genomen!!
  maandag 21 september 2009 @ 07:43:54 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72957562
quote:
Op zondag 20 september 2009 22:09 schreef Twinkly het volgende:
Karin wat had je toch een mooie buik Wat fijn dat je zo snel terug plooit!

Ik heb nog een foto van toen ik 30 weken was, de 34 weken foto komt dinsdag.
Bluuh ik ben zo vadzig aan het worden, en iedereen maar roepen dat ik er zo goed en vrouwelijk uitzie, jaaa ja Check die onderkin.. Die broek is ook niet echt charmant, maar hij zit wel het lekkerste. Maar ik geef ook ML de schuld want hij heeft de foto teveel van onderaf genomen!!
[ afbeelding ]
Niks mee mee hoor! Mooi buukske!
pi_72957601
vadsig? Hoe kom je daar nu bij?? Je ziet er gewoon mooi zwanger uit!
pi_72957832
Twinkly, mooie buik! En ik zie het niet, dat vadsige

En ik herken het wel hoor Ook al zegt iedereen dat het meevalt! Ik draag nu veel meer rondom,bij de vorige zwangerschap had ik een BUIK! en heb ik benen, heupen, géén taille en een buikje. Ik kan er echt om sippen, al weet ik dat het het wel waard is.

Nog een keer: HET IS HET WAARD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')