Hey op kleur aangepast jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:33 schreef huuphuup het volgende:
Heel mooi Rocksecht heel erg!
maar dat balkje haha
jupquote:Op zaterdag 19 september 2009 08:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Alleen die achtergrond is wel erg om te
Azo, ik dacht om andere redenenquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Speciaal voor mijsje een dikke pens
wel een beetje moeilijk te zien door kleur op kleur, maar toch
[ afbeelding ]
24w3d
quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:44 schreef RockabeIIa het volgende:
... foto ...
Deze dan?
(maar die haal ik wel weg straks)
Dat heeft ie iddquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Azo, ik dacht om andere redenen
en nu ik er nog eens naar kijk: B heeft wel veel weg van jou he?
uhhhh die is al bezig, vanaf ongeveer week 19/20.. ben inmiddels al 9/10 kg totaal gegroeidquote:Op zondag 20 september 2009 13:51 schreef Guuzewuus het volgende:
Zeg BJ, wanneer begint jouw spurt eens?![]()
Niks mee mee hoor! Mooi buukske!quote:Op zondag 20 september 2009 22:09 schreef Twinkly het volgende:
Karin wat had je toch een mooie buikWat fijn dat je zo snel terug plooit!
Ik heb nog een foto van toen ik 30 weken was, de 34 weken foto komt dinsdag.
Bluuh ik ben zo vadzig aan het worden, en iedereen maar roepen dat ik er zo goed en vrouwelijk uitzie, jaaa jaCheck die onderkin.. Die broek is ook niet echt charmant, maar hij zit wel het lekkerste. Maar ik geef ook ML de schuld want hij heeft de foto teveel van onderaf genomen!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2009 11:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Wil je em op PM, Davinia?
Past... niet.... denk... ik
Wil je bij mijn PM ook ff kijken of ie wel past?quote:Op maandag 21 september 2009 11:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Wil je em op PM, Davinia?
Past... niet.... denk... ik
Yushquote:Op maandag 21 september 2009 16:17 schreef Incantrix het volgende:
mette poezenkont, haha! Is dat Killer Kitteh?
Hihi, daar moest ik ook net aan denken jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 06:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
Serpente; wat weer een mooie stralende foto van jou! en ws ook de laatste met een bolle buik!
Nee dat was een ander jurkje waar ik niet meer in pas, mijn voorgevel is te explosief gegroeid om nog de rits dicht te kunnen krijgenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:53 schreef mijsje het volgende:mooi weer!
Faja, leuk dat je steeds in hetzelfde jurkje staatwas dat niet dat jurkje dat je toen voor die bruiloft had gekocht, toen nog niemand het wist?
quote:Op woensdag 23 september 2009 06:40 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Nee dat was een ander jurkje waar ik niet meer in pas, mijn voorgevel is te explosief gegroeid om nog de rits dicht te kunnen krijgen
Oh haha dat is maar 5 cm langer dan ik, ik weet niet waarom, je lijkt zo langquote:Op woensdag 23 september 2009 10:57 schreef Faja-Lobi het volgende:
@Twinkly ik ben slechts 1.68 mtr groot hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Waar blijft die van jouquote:Op donderdag 24 september 2009 19:34 schreef leonieke het volgende:
Zo'n mooie buikjes allemaal. En wat sindell zegt, idd fijn om te kunnen vergelijken
Iedereen vond de mijne ook prachtig terwijl ik het zelf nog maar een blobje vond...quote:Op donderdag 24 september 2009 20:01 schreef leonieke het volgende:
Ik kom die van mij maar tonen als hij mooi genoeg is om te zienen moet trouwens eens vragen aan mijn ventje of hij een foto wil nemen, heb er tot nu toe zelf nog geen enkele
dus jullie staan even ver als ik
maar morgen 18 weken, dus wie weet duurt het niet meer zo lang
![]()
Noh, bedankt he! Mijn joekeloekes is alleen van de zijkant echt dik geloof ikquote:Op donderdag 24 september 2009 22:56 schreef Moonah het volgende:
En Rocka!Wat ben je dik! Wow, mooie buik mooi buukske.
En big boobies!Ook mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het was toch heel fijn en gezellig om renzell met haar grote Juul weer te zien
.
elke week iddquote:Op zondag 27 september 2009 19:17 schreef Guuzewuus het volgende:
Incantrix, lief wat je schrijft, dankjewel. Achteraf vond ik het maar stom dat ik zo om reactie vroeg
, het stond er veel serieuzer dan ik het bedoelde.
Maar jij hebt zelf ook een prachtige buik zeg. Je bent net iets verder dan ik toch? Ik vind hem ook heel vergelijkbaar kwa grootte
.
En Troel, dan ben je verder dan ik ahv je bik zou zeggen.
En BJ, jij post er zoveel, ik weet gewoon op een gegeven moment niet meer wat er nu weer over te zeggen. Nogsteeds: waar blijft je spurt?
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |